Uitstekend!

Onze ervaring in een woord is uitstekend! Fijn en vakkundige uitleg en prima service. Onze nieuwe matrassen liggen fantastisch, a dream come true want we zijn de volgende morgen heerlijk uitgerust.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Top! Weer zo’n betrouwbare Zeeuwse ondernemer.

Fijne, degelijke advisering - zonder enige druk of sturing - en een fraai assortiment. De Auping die we kochten werd snel aan huis geleverd en door mijnheer De Schipper persoonlijk geïnstalleerd. Nadat we een beroep deden op een extra montage na verhuizing was dat zo geregeld en voor elkaar. Hulde!

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Ze helpen, totdat je matras en kussen naar je zin zijn.

Een keer het matras omgeruild en een paar keer het kussen omgeruild. Als ze in de buurt zijn geven ze het kussen thuis af. Heel klantgericht dus.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Dank voor deze prachtige review, Op basis van uw Auping comfort is ook het kussen tot een optimale aanvulling gevonden. Veel plezier met uw Vivo matrassen. U zult zo nog jaren plezier hebben van uw Auping next.

Goede ontvangst en prima service

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Hartelijk dank, voor deze overweldigende review. Al eerder een mooie slaapkamer voor u mogen monteren. Recent weer een fris nieuwe Auping Vivo matras hierin toe mogen passen. Veel plezier met uw droomslaapkamer.

Ontzettend aardige mensen die alles over hebben voor de klant!

Tijdens mijn zoektocht naar mijn nieuwe bed werd ik ontzettend goed geholpen en geadviseerd door de medewerkers. Samen hebben we alle onderdelen van mijn nieuwe bed uitgezocht en ze dachten heel erg mee in wat ik graag wilde. Ook toen mijn matras te zacht bleek na de eerste week erop geslapen te hebben, hebben ze met alle liefde geholpen een nieuwe uit te zoeken en werd mijn oude matras met de nieuwe omgewisseld en dat binnen een tijd van 5 weken.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Ondanks de storing die we hebben vastgesteld bij levering, Hebben we toch uw Auping 100% in orde kunnen maken. Uw dochter zal er erg van genieten, en mooi om te lezen dat ze baat heeft bij de stabiliteit die ze had gewenst. Veel plezier met uw Auping original boxspring

Prima advies en uitstekende service

Voor de aankoop van onze Auping bed hebben we diverse winkels bezocht. De Schipper Slapen gaf het ons het beste advies daarnaast is de levering conform afspraak uitgevoerd. Binnen de omruiltermijn hebben we aangegeven dat een matras te hard was. Ook dit is zonder enig probleem omgeruid. Kortom de Schipper Slapen kan ik u aanraden

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Hartelijk dank voor deze prachtige review. Hier valt niets meer aan te verbeteren. Uiteraard hebben we de nachtrust garantie volgens afspraak , voorspoedig afgerond. Mooi om te lezen , dat voor u deze oplossing tot 100% tevredenheid leid. Daar doen we het voor. Nog veel plezier met uw Auping Vivo matrassen.

geweldige service

bij binnenkomst tot bij het verlaten van de winkel wordt je goed geholpen en denken ze met je mee.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Hartelijk dank voor deze overweldigende review. Het allermooiste is uw waardering voor het nieuwe comfort. En dat u baat heeft bij uw rug gevoeligheid, en de ontspanning tijdens uw slaap. Heel veel plezier met uw mooie Ergosleep combinatie P4 met 750 pocket. Een goede opstap, om weer fris en sterk aan de slag te kunnen.

De persoonlijke aandacht is uitmuntend!

We hadden een heel goed gevoel tijdens ons bezoek aan de winkel. Erg blij met de persoonlijke aandacht en tijd die voor ons werd genomen. Ook het feit dat Meneer de Schipper zelf het bed is komen installeren geeft het gevoel dat je een echte klant bent. Ook de mogelijkheid om de kussens en/of het matras te ruilen binnen 100 dagen geeft een goed gevoel.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Hartelijk dank voor deze prachtige review. We worden er een beetje verlegen van, maar zien dat u en vele andere het weten te waarderen. Persoonlijk aandacht, geeft een persoonlijk maatwerk advies. We hebben uw slaap dna, keurig in uw boxspring kunnen toepassen. En met de bijpassende matrassen, en kussens. Heeft u er alles aan gedaan, om uzelf en uw vrouw het beste bed te gunnen. Veel plezier met uw mooie BS4 boxspring.

Zeer vakkundig en professioneel. En bereidt om meer te doen dan gevraagd! Dat is ook wel eens fijn.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Hartelijk dank voor deze prachtige review. Een service wordt bij ons net zo belangrijk gezien als, een nieuwe order. Daarnaast was uw Vivo ook bij Auping beoordeeld, en onder service vervangen. Uw avek bed even nalopen, is dan nog een kleine moeite. Heel veel plezier met uw Vivo matras combinatie

Het merino wollen dekbed bevalt heel goed.

Ons oude merino wollen dekbed was versleten en nu een nieuwe gekocht. We zouden nooit anders willen!

• Zou u ons aanbevelen ? Ja
  • Sinds het nieuwe bed slaap ik: N.v.t.
  • Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: N.v.t.

Hartelijk dank voor deze prachtige Review. Uw keuze voor een mooi Cassenz dekbed, kunnen we iedereen aanbevelen. Een beetje druk / gewicht door dit dekbed, was voor u bekend, en bemind. Heel veel plezier van uw Merinno wollen dekbed.

Uitstekend advies en super service!

Bij Schipper Slapen is de klant nog ècht koning. Deskundig advies, klantvriendelijk en servicegericht. Top!

Het totale welzijn van de klant staat werkelijk op plaats 1

Geen verkoop praatjes. Comfortabel slapen zit hier in de genen. Voor meerdere budgetten kan een slaapoplossing gevonden worden

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Hartelijk dank voor deze prachtige review. U schrijft precies, hoe we ons dagelijks opstelling in het slaapadvies. Samen met uw voorbereiding, en vernieuwingen. Heeft u een prachtige slaapkamer weten te creëren. Samen met de kast, en slaapkamer Bronx zijn de eerlijke materialen eiken en Staal een basis geworden voor uw slaapkamer. Samen met het ergosleep matras, is het comfort weer helemaal op uw lichaam afgesteld. Heel veel plezier met uw droom slaapkamer, en succes met de aanpassing van de woonkamer. U kennende gaat dat helemaal goed komen.

Zeer klantgericht, goed en deskundig advies en service

Bij Schipper zijn wij goed geadviseerd. Er wordt goed geluisterd en deskundig geadviseerd. Vervolgens duidelijke afspraken en een perfecte service en montage.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Het is in deze winkel mogelijk om een slaapadvies te krijgen doormiddel van een meting. Dit maakt het een stuk makkelijker om het juiste bed en matras te kiezen. Om tot een keuze te komen, zijn we goed en op een prettige manier geadviseerd. De ruimte die we hebben voor een bed is beperkt door een nis. Ook daar is door maatwerk een mooie oplossing voor geboden.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Goede uitleg. Klantvriendelijk. Namen alle tijd voor uitleg en uitproberen matrassen.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Heel veel plezier met uw Auping matrassen.

Goede service en prettig contact

De Schipper Slapen & meer , de naam zegt het al. Specialist op het gebied van slapen. Door middel van opmeten bij Ergosleep een fijn bed gekregen. En " meer" slaat op goede service en omwisselen van matras zonder gedoe. Kortom zoek je een goed bed en goede service ga naar de Schipper!

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: N.v.t.

Onze slaapwens is vervuld!

Mooie zaak, zeer vriendelijke en kundige verkoper, goed advies en nog betere service!

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Prettig geholpen, maar bovenal een heel lekker bed.

Op zoek naar een ander bed eigenlijk nergens iets gevonden. Oriënterend binnen gelopen en op een heel ander (en veel fijner) spoor gezet door Sylvia. Dat heeft ons uiteindelijk een heerlijk nieuw bed opgeleverd. Prettige samenwerking, want zo wil ik het wel noemen. Hanjo en Sylvia nemen de tijd en luisteren in plaats dat ze proberen je iets te verkopen. Aanrader.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Zeer vakkundig, klantvriendelijk en een goede kwaliteit/service.

In de winkel zijn wij vriendelijk te woord gestaan met duidelijke informatie en advies. Geen opdringerig gedoe. Alle tijd en ruimte om te kijken en je te oriënteren. Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe Auping boxspring. Mooie en degelijke boxspring die prachtig staat in onze slaapkamer. Sindsdien geen rugklachten meer. Elektrisch verstelbaar via afstandsbediening of de Auping Connect (app). Dit werkt perfect. Hele handige app incl. wekkerfunctie en antisnurkfunctie. Wij raden iedereen aan om naar De Schipper Slapen en meer te gaan :o)

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Goed en gedegen advies gekregen alvorens over te gaan tot definitieve koop

Na jaren een Auping Auronde gehad te hebben, besloten tot de aankoop van een Box Spring. Wegens goede ervaringen met Auping ging de voorkeur uit voor weer een Auping. Heel goed advies en uitleg gekregen van Hanjo en Sylvia de Schipper alvorens over te gaan tot aankoop van een Auping Original Box Spring. Twee weken geleden geleverd en keurig afgemonteerd. Op de vorige Auping sliepen we al goed maar het slapen op deze Box Spring voelt als een nieuwe ervaring. Kortom, voor iedereen aan te raden om eens bij De Schipper slapen & meer langs te gaan als je van bed wilt veranderen.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Deskundig en zeer goed advies

De Schipper neemt de tijd om goed advies te geven en doet heel veel moeite om op tijd te leveren, zelfs buitenom de openingstijden.

Deskundig, professioneel en kwaliteit

Erg vriendelijke mensen. Wij zijn goed geholpen bij de aankoop van een nieuw matras. Er werd uitgebreid de tijd genomen om de verschillende matrassen toe te lichten en uit te proberen. Meneer en mevrouw De Schipper zijn erg deskundig en hebben jarenlange ervaring.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Hartelijk dank voor deze prachtige review. Hier worden we even stil van, vooral de waardering van een betere nachtrust, en minder rugpijn. Dat hopen we altijd, maar durven we nooit hardop zeggen. Heel veel plezier , met uw droom combinatie

Prima advies gehad voor goede matrassen.

Onze Auping matrassen waren versleten. Dus waren we toe aan nieuwe. We hebben op advies van meneer Schipper Ergosleep matrassen aan geschaft, deze zijn van goede kwaliteit en ook omkeer baar om zo de seizoenen te kunnen volgen. We slapen er heerlijk op een en ze zijn voordeliger dan de Auping matrassen. Want ik vind de prijs kwaliteit niet in verhouding staan bij Auping. Deze zijn erg duur, loodzwaar en niet omkeer baar. Bedankt meneer Schipper voor uw deskundig advies.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Geweldige service tot in de slaapkamer!

We hebben uitgebreid advies gekregen van Hanjo & Sylvia, niets was te veel. We mochten de stoffen mee naar huis nemen om te kijken wat het beste in ons interieur paste. Het bed werd met vertraging vanuit de fabrikant geleverd, Hanjo kwam zelfs op maandag (hun sluitingsdag!) het bed bezorgen omdat het die middag daar was binnengekomen, dat is nog eens extra service! Kortom; wij zijn uitermate tevreden over ons Wonderland bed en over de dienstverlening van De Schipper Slapen en Meer!

Prima dienstverlening!

Er werd volop de tijd genomen om ons te adviseren. We hadden al een Wonderland-boxspring op het oog die we uiteindelijk ook hebben gekocht, na de voordelen te hebben gehoord. Het bed is supercomfortabel en mooi om te zien.

Over De Schipper Slapen en meer

"De Schipper Slapen & meer, ziet kans om uw slaapwensen te analyseren. En waar mogelijk te optimaliseren, met een passend slaapsysteem. De nacht moet u weer me vertrouwen ingaan, waardoor ontspanning, en herstel gedurende de nacht u toekomt. We werken met meerdere gerenommeerde merk leveranciers die ieder hun eigen karakter hebben. Auping is als bekendste de best ventilerende combinatie, en door de vertrouwde spiraal altijd wat stabieler, dan de lattenbodem. Met Ergosleep gaan we uw lichaam opmeten, en volgt een plan via uw slaap dna. Kom ontdek in Goes wat we voor u kunnen betekenen. Verder zijn we ook druk met het maken van uw gewenste sfeer in uw slaapkamer. Door een rijk assortiment van slaapkamers en kasten. kunnen we u totaal ontzorgen. We leveren en plaatsen