Professioneel, zorgvuldig en goede kwaliteit. En een aardige schilder

Een echte vakman

vakmensen die ik zeker kan aanbevelen

Danny en zijn mensen zijn vakmensen. Goede communicatie en prettig in de omgang. Zorgvuldig werk met een mooi eindresultaat. Ze leggen eer in hun werk en willen er zelf wat moois van maken. Ik beveel ze zeker aan!

Zeer vakkundige schilders!

Ik kan van Ark Schilderwerken iedereen aanbevelen. De vriendelijke schilders gaan grondig en precies te werk. Afspraken worden goed nagekomen. Ons huis ziet er weer strak uit!

Het hoogste niveau !

Ook in tijden van de Coronacrisis, staan Denny en zijn team voor je klaar! Uiteraard rekening houdend met ieders welzijn neemt Denny je mee op reis naar het hoogste niveau. Het afwerkingsniveau is zeer hoog en zaken waar je zelf niet aan denkt of over hebt nagedacht wordt onder de aandacht gebracht. Je wordt tevens ontzorgd als het even tegen zit in je nieuwbouwwoning. Ga zo door Denny en nogmaals dank !

Kwaliteit en gedegen vakwerk van hoog nivo.

Heel prettig dat de gemaakte afspraken ook daadwerkelijk worden uitgevoerd. De geleverde werkzaamheden zijn van hoog nivo. Hij heeft kennis van zaken en kan goede adviezen geven over kleurcombinaties.

Vakwerk door een kwaliteitschilder

Denny schildert al jaren bij ons zowel binnen als buiten. Hij is een perfectionist en een vakman in zijn werk. Hij gebruikt hoogwaardige producten en dat tezamen maakt dat je huis weer door een ringetje te halen is als Denny of een van zijn vaste mensen is geweest. Echt een aanrader als je voor kwaliteit gaat.

Top Schilder

Denny heeft een tijd geleden mijn nieuwe huis in ging, vervolgens gaf hij aan dat ik eerst moest gaan verhuizen en hij daarna nog een keer terug zou komen. Helaas bij het verhuizen toch een paar kleine beschadigingen aan de verf op de muren en plafonds maar Denny heeft dit vorige week allemaal bijgewerkt en opgelost. Het is weer alsof ik in een net nieuw geschilderde woning zit. Als mijn huis geschilderd moet worden, dan bel ik Denny van Ark!

Vakman met passie voor zijn werk

Boven alle ramen en kozijnen geschilderd, alles grondig geschuurd en zeer netjes gewerkt, ziet er weer top uit. Danny levert vakwerk en denkt goed mee, komt afspraken na en is goed bereikbaar. 7 jaar geleden voor het eerst kennis gemaakt met Danny hij heeft toen het hele huis aan de buitenkant geschilderd, dit ziet er nog steeds goed uit. Echt vakwerk waar je dus jarenlang plezier van hebt. Danny gaat voor kwaliteit en niet voor half werk, dus zoekt u een schilder bel dan Danny van Ark.

Beste schilders van Houten...

Zittend op m’n bank aan het genieten van het mooie schilderwerk. Ik kan jullie Van Ark schilderwerken zeker aanraden. Werken netjes komen afspraken na en denken mee. Ons plafond was niet goed gestuct, maar in een handomdraai hadden ze het gefixt. Wow wat een vakmannen! Super blij, echt een aanrader.

Een vakman van de bovenste plank!

Niet alleen het schilderwerk is van de hoogste kwaliteit, maar Van Ark schilderwerken weet echt wat klantgerichtheid en service is. Meedenken, advies geven en vooral ontzorgen tijdens de verbouwing in ons huis werd door ons als uitermate prettig ervaren. Onze deuren, posten, wanden en plafonds hebben er werkelijk nog nooit zo mooi en strak uitgezien. Al het schilderwerk (inclusief afwerken) is tot in detail perfect uitgevoerd. Daarnaast is de prijs-kwaliteit-verhouding volledig in balans. Ons advies; niet rommelen en direct voor Van Ark Schilderwerken kiezen!

In een woord Vakwerk!

Denny is een een serieuze betrouwbare vakman. Levert vakwerk, neemt zn werk serieus, hij legt de lat hoog qua eindresultaat. Overlegt en denkt mee. Wij zijn zeer tevreden!

Toegewijde vakmensen, mooi werk

Alle buitenwerk zorgvuldig geschilderd (voorbewerken, gronden, voorlakken en aflakken), openslaande ramen eruit en rondom bijgewerkt, ventilatieroosters en deurbeslag verwijderd zodat het houtwerk netjes kon worden geschilderd. Alles ziet er weer piekfijn uit en moet er zo weer jaren tegen kunnen.

Vakkundig, grondig en net schilderwerk

Denny heeft al het buitenwerk van mijn huis geschilderd: van kozijnen, deuren en ramen tot dakgoten en schuur. Wat daarbij opvalt is dat hij zichzelf zeer hoge eisen stelt en ook echt de tijd neemt om alles netjes uit te voeren. En het resultaat mag er dan ook wezen: mijn huis ziet er weer superstrak en netjes uit. Als je een schilder zoekt die geen half werk levert en voor kwaliteit gaat, dan zou ik Denny zeker aanbevelen!

Zeer vakkundige schilders

Ik kan schildersbedrijf van Ark zeker aanbevelen. Zeer deskundige en gezellige schilders die grondig te werk gaan en echte kwaliteit leveren. Alles is verder top geregeld en afspraken worden altijd nagekomen. Mijn huis ziet er weer fantastisch uit! Bas

Erg mooi resultaat! Erg netjes, precies en hard gewerkt!

Goed vakmanschap en mooi resultaat!

Vakman met prachtig schilderwerk

Het hele huis aan de buitenkant geschilderd voor de eerste keer. Denny heeft kleuradvies gegeven over het schilderwerk die ik ook heb opgevolgd.Schilderwerk is vakkundig,zorgvuldig en gepassioneerd uitgevoerd met een prachtig strak eindresultaat. Was het wachten op de wachtlijst waard ik ben zeer tevreden.

Vakman met passie voor jouw huis

Denny heeft opvallend goed werk geleverd, het valt voorbijgangers op. Hij heeft adviezen gegeven over kleur, die ik gelukkig ook heb opgevolgd. Ik ben dol op mijn huis, fijn als de schilder er dan zo mooi mee omgaat. Verder is hij correct, netjes en gezellig. Ik liet het gerust aan hem over!

Vakman met oog voor detail.

Wij hebben Denny niet alleen leren kennen als een man die zijn vak verstaat, maar ook als iemand die zijn afspraken nakomt. Dat is helaas niet altijd vanzelfsprekend. Bij Denny wel. Verder denkt Denny met je mee als het bijvoorbeeld gaat om kleurkeuzes en zorgt hij er ook voor dat houtwerk wordt vervangen als dat nodig is.

Vakmanschap tegen een goede prijs

De hele buitenkant laten doen, vakkundig en nauwgezet gedaan incl. afschuren tot op het hout waar nodig. Ouderwets vakmanschap, het wachten op de wachtlijst zeker waard.

Vakwerk. Nog niet eerder een schilder gehad die zo'n strak resultaat heeft opgeleverd. Denny verstaat z'n vak en probeert er bovendien alles aan te doen om deadlines te halen zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Prachtig schilderwerk, geheel afgestemd op mijn wensen. Wat ik ook bijzonder fijn vond was dat mijn huis geen haastklus werd. Maw alle tijd die nodig was voor een mooi resultaat werd genomen. Aanrader !!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Danny heeft fantastisch schilderwerk afgeleverd! Wij zijn hier erg blij mee. Snel, efficiënt, vakkundig. Danny heeft oog voor de afwerking. De muren en het plafond stralen, het houtwerk ziet er weer strak uit. Kortom ik kom superlatieven te kort. Voor schilderwerk moet u bij deze schilder, de beste schilder van Houten, zijn!!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Zeer professionele aanpak en uitvoering. Van Ark schilderwerken verstaat zijn vak. Mijn volledige woning is binnen gedaan (plafonds, wanden, houtwerk) en alles kreeg dezelfde uitgebreide aandacht. Iedere euro meer dan waard!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Wederom aangename omgang, alles bespreekbaar, mooi resultaat, nu afwachten of het inderdaad lang mooi blijft voordat ik goed wat over prijs-/kwaliteitverhouding kan zeggen. :-)

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Eindelijk een echte schilder die zijn vak verstaat.