Keurig en uitstekend werk geleverd

De muren van de benedenverdieping zijn in een paar dagen tijd geverfd (nadat de muren eerst hersteld waren) en het ziet er uitstekend uit. Keurig gewerkt en steeds opgeruimd. Ook tussendoor overleg en na afloop ook meegelopen en nog een plekje overgedaan. Vriendelijk en kundig personeel. Bij aanvang en na afloop kwam de baas (Denny van Ark) om alles nog eens na te lopen. Prettig contact en afspraken zijn goed nagekomen. Absoluut een aanrader.

Meer dan voortreffelijk vakwerk met oog voor detail.

Denny en z’n mannen hebben allereerst flexibiliteit getoond door te beginnen nadat alle andere mensen klaar waren met hun deel van de verbouwing. Zij zijn vakkundig te werk gegaan en houden rekening met de klantwens. Daarnaast zijn ze een goede adviseur bij keuzes die gemaakt dienen te worden. Kortom; als je je werk een upgrade wil geven en een liefhebber bent van vakwerk kies van voor van Ark. Je krijgt gegarandeerd vakwerk voor een schappelijke prijs. Wij zijn ambassadeurs!

Flexibel, gezellig en secure in de afwerking

Onze trappen zien er top uit!

Geweldige service

Vanaf het moment dat Denny binnen kwam legde hij duidelijk uit welke stappen er doorlopen zou worden. De planning was gelukkig zeer flexibel, wij wisten nog niet wanneer de werkzaamheden precies uitgevoerd moesten worden maar dit was geen probleem. Toen dit bekend was snelle afstemming gehad en op de afgesproken dag was de schilder aanwezig. Deze heeft alles netjes volgens afspraken uitgevoerd. Tijdens het werk extra werk afgestemd dit is ook netjes opgeleverd. Na opleving vonden wij door specifiek licht inval toch nog wat plekjes, hier melding van gemaakt de volgende ochtend stond de schilder weer klaar om deze weg te werken. Al met al een top services! Binnenkort zijn alle kozijnen toe aan een laag nieuwe verf wij zullen dit ook zeker door van Ark laten uitvoeren.

Fantastisch schilderwerk

Wederom fantastisch en netjes werk afgeleverd door Denny! We hebben weer een schitterend wit plafond!

Zeer nauwkeurig, netjes en perfecte afwerking

Het opgeleverde resultaat is prachtig. Een oog voor detail, werken heel netjes en schoon. En daarnaast ook heel prettig in de omgang.

Vakwerk met oog voor detail

Erg goed schilderwerk geleverd bij het schilderen van de nieuw gestuckte wanden, plafond en kozijnen. Oog voor vele kleine details. Super mooi en strak eindresultaat!

Professioneel en met oog voor kwaliteit

We hebben de samenwerking als prettig ervaren. van Ark hecht aan kwaliteit en komt haar afspraken na.

Prachtig. Gekijk gevraagd of ze volgend jaar weer kunnen komen.

Prachtig resultaat

Het is erg mooi geworden. Echt kwaliteitswerk. Ze zijn vriendelijk, netjes en flexibel. Planning en voortgang zaten door onderbezetting wat tegen.

Vakkundig schilderwerk

De afspraken met Denny zijn soepel verlopen. Hij kon nog wat eerder bij ons beginnen dan vooraf gedacht. De vader van Denny heeft bij ons geschilderd, en dat is echt een vakman die nog plezier in zijn werk heeft en altijd op zoek is naar methoden om het werk te verbeteren. Er was een klein stukje hout rot, en dat heeft hij gelijk gerepareerd. Het schilderwerk ziet er mooi uit, en we verwachten dat we er weer jaren tegenaan kunnen.

Vakman met hoge kwaliteitseisen

Hij legt de lat hoog voor zichzelf en zorgt voor een goede basis voordat hij gaat aflakken. Hout wordt grondig geschuurd, hersteld waar nodig en van meerdere lagen grondverf voorzien.

Wat een schilderwerk.

Ik dacht even schuren even schilderen, maar dat ging anders. Van Ark heeft alles geschuurd, daar waar nodig met een twee componenten epoxy hersteld en 3x geschilderd. Met grondverf in kleur en de afwerking met Sikkens XD. Zelfs alle ramen opnieuw gekit. Wat een vakwerk. Bijkomend voordeel was dat het allemaal netjes en schoon is gedaan en heel beleefd. Complimenten. Dank je.

Vakmanschap

Bij ons heeft Eb, de vader van Denny, het buitenwerk geschilderd de afgelopen weken. Schilder in hart en nieren. Topwerk geleverd.

Geweldig!!

Afspraken die je met Denny maakt komt hij absoluut na. Hij is betrouwbaar, schildert heel netjes en secuur en vertrekt niet eerder dan dat hij er zelf 100% tevreden over is.

Vakmanschap

Denny heeft ons huis volledig overgeschilderd. Bij ons in de straat waren al meer huizen die door hem in schilderonderhoud zijn. Hoewel ik zeker geen expert op dit gebied ben, is het niet moeilijk om op het oog precies die huizen er uit te pikken. Voor ons reden om nu ook voor Denny te hebben gekozen. Naar grote tevredenheid. Deze winter mag hij binnen komen schilderen. Denny is nauwkeurig en neemt zijn werk zeer serieus. Zelfs de expert van Sikkens werd bij ons ontboden voor overleg. Dat zie je dus terug in het resultaat.

Vakkundig en fijne communicatie

Denny en zijn collega hebben mijn dakkapel geschilderd. Het ziet er echt netjes uit. Ook is de communicatie super fijn en snel.

Hier worden we blij van :) *

Danny heeft vorig jaar onze buitenboel geschilderd en daar krijgen we erg veel complimenten over. Hier gaan we jaren plezier van hebben! En in Maart dit jaar heeft hij binnen al het houtwerk geschilderd, de deuren, kozijnen, plinten en de trap. We zagen er best tegenop overal stof :( Maar hij werkt super netjes, geen geklieder en het ziet er top uit.. We zijn er heel erg blij mee. Het is zeer zeker een vakman! Anja en Sal..

Super goed, aanrader!

Danny en zijn vader hebben onze openslaande deuren van binnen en buiten geschilderd. Mooi vakwerk en heel erg blij mee. Hier gaan we veel plezier van beleven.

2de opdracht ook weer perfect uitgevoerd

Na de eerste opdracht in 2021 hebben we als vanzelfspreken van Ark gevraagd voor een tweede opdracht. Dat zelf is denk ik al het grootste compliment. De eigenaar reageert snel, is beleefd, goedlachs, vriendelijk, goudeerlijk en is zelf een vakman. Het personeel is stipt, levert kwaliteit, doet net even wat extra's en laat het huis weer netjes achter.

Top Schilderwerk

Na goede ervaringen met Van Ark Schilderwerk met het buitenschilderwerk besloten om ook dit jaar het binnenwerk aan te pakken. In mijn woning is het binnenwerk gedaan op de begane grond en 1e etage gedaan : wanden, plafond, kozijnen en trappen. Schilderwerk is vakkundig, professioneel en daarnaast zeer prettig en vriendelijk gedaan. Zeer tevreden over het eindresultaat ziet er erg mooi uit echt vakwerk. Ik raad Van Ark Schilderwerk zeker bij iedereen aan.

Top kwaliteit

Vakmanschap, betrouwbaar, vriendelijk en prettig in de omgang zijn enkele kernwoorden die bij Denny passen. Denny heeft kennis van en liefde voor zijn vak, is een perfectionist en levert kwaliteit. In mijn woning is het binnenwerk gedaan; houtwerk, trap, deuren, kozijnen en een plafond. Het ziet er strak en prachtig uit, je ziet en voelt de kwaliteit. Sinds ik er woon, heb ik 2 keer eerder schilders gehad, maar wat een verschil in kwaliteit! Ik kan van Ark Schilderwerken daarom van harte aanbevelen. Het buitenwerk staat voor deze zomer gepland en ik verheug mij op het resultaat.

Top werk!

Wij raden Van Ark Schilderwerk bij iedereen aan! Vrijwel gehele binnenkant van huis laten schilderen door het Van Ark team, zij hebben perfect werk geleverd! Hele fijne en betrouwbare mensen om in huis te hebben. Wij zouden ze voor de volle 100% weer inzetten bij een volgend schilder project, echt vakwerk.

Een betrouwbare uitstekend schilder!

Denny doet wat hij zegt en zegt wat hij doet! Kritisch op zijn eigen werk en gaat voor een 10! Denkt mee en is eerlijk!

Nadat Van Ark Schilderwerk (Denny) eerst ons plafond heeft gedaan hebben we gezien het resultaat ook besloten om de rest van onze woonkamer door Van Ark Schilderwerk te laten doen. Absoluut geen spijt van. Duidelijk over werkzaamheden en duidelijk in het nakomen van afspraken. Daarnaast de tijd genomen om alles tot in de puntjes af te werken.

Blauwgras 34 3994MJ Houten