Tja, alles was prima

Heb weinig commentaar.

Zeker voor herhaling vatbaar

Alles zag er prima en schoon uit. Goede meubilering en bedden

Was duidelijke en goede service

Positief

Het boeken van de vakantie was heel simpel en ik vond de schrijfstijl van de mails heel prettig.

Duidelijk proces

Prima accommodatie op een prachtige lokatie

Heerlijk huis. Ruim, alles aanwezig. Leuke ontvangst. Voelt je welkom. Prachtige uitvalsbasis

Alles verliep naar behoren

We hadden relatief laat geboekt, maar binnen 24 uur alle bescheiden in huis

goede communicatie

contact via e-mail en telefonisch was prima

Alles perfect verlopen zowel boeking als verblijf .

Zeer goede

Reageren zeer snel en hebben een ruim aanbod van vakantie huisjes

Geweldig.

Mensen die je aan de telefoon krijgt zijn vriendelijk, attent en behulpzaam. Wij boeken zeker weer bij Heerlijke huisjes als we op zoek zijn naar een groepsaccomodatie of vakantiehuisje !!!

Kloppende informatie en goede afhandeling.

De info die Heerlijke huisjes geeft, klopt met de werkelijkheid. Communicatie is helder.

Mooie huisjes, komen overeen met foto's op de site

Uitstekende contacten, ook bij annulering wegens familieomstandigheden werd alle begrip getoond. Duidelijke informatie vooraf.

Alles is prima geregeld.

Van begin tot einde is alles prima geregeld.

Klantvriendelijk

Door verkeerde boeking kon mijn reservering niet doorgaan. Op de dag van vertrek heeft medewerker snel en goed een passend alternatief gevonden en kon de vakantie alsnog doorgaan.

Schöner Park Schönes Haus

Vom Empfang bis zum Haus alles top.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Geheel goed

Vriendelijke mensen. Meteen antwoord/bevestiging. En ik moest onlangs een boeking annuleren, en dit werd direct zonder kosten opgelost. Hier zal ik dus zeker weer boeken als we weer een weekje of weekend weg willen gaan.

Zeer klantvriendelijk

De organisatie is zeer klantvriendelijk en professioneel. Als klant heb je meteen het gevoel dat je vakantie (kort of lang) in goede handen is.

Heerlijk genieten

Was een fijn huis lekker rustige omgeving. Alles wat je nodig had is er.

prima geregeld

Meerdere keren een huisje van heerlijke huisjes gehad, altijd goed geregeld.

Heel gastvrije ontvangst en een gezellig huisje

We hebben genoten van ons verblijf in Oudesluis.

mooie locatie, vriendelijke verhuurders

Leuk appartement op een mooie locatie in een rustige omgeving. 5 Minuten lopen van het centrum, 5 minuten lopen naar het strand.

SUPER !!!!!!!!!!!!

Geweldig snelle handelingen