Het was fantastisch

Onze kids hebben genoten. Voor herhaling vatbaar

was weer geweldig

de vakantie was geweldig voor het eerst 14 dagen een huisje gehuurd via Heerlijk huisje.nl We zaten op recreatiepark de Veldkamp in Wissel (Epe) Bij aankomst werden we vriendelijk te woord gestaan door de receptie daar werd alles uitgelegd en geregeld voor het verblijf aangekomen bij het challet het is een mooie plaats waar we zaten buiten veel ruimte binnen was alles in orde rustige bosrijke omgeving al met al een geslaagde vakantie op naar de volgende vakantie via Heerlijk huisje.nl

Alles prima geregeld

Goede communicatie, duidelijk, zorgen dat alles netjes geregeld is. Bieden hulp en denken mee bij vragen.

Goede ervaring met boeken van onze vakantie

Alles prima geregeld

Goede ervaring

De communicatie verloopt goed en snel. Het huisje was erg goed. Voldoende opbergruimte en voldoende leefruimte, waardoor het ook goed toeven is als het weer niet meewerkt.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad

Men was vriendelijk,je kon er ook fijn een fiets huren. "smorgens warme broodjes halen we hadden een heerlijk 8 persoons huisje met alles erop en eraan

Helemaal naar wens.

Mooi goed verzorgd park, geen op of aanmerking.

Uitstekende online service

Goede service, duidelijke website.

Geweldig park me prachtige omgeving.

Fantastisch huisje met zicht op de vijver. Riantgelegen en vriendelijke bediening. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Goed geregeld

Het geboekte huisje was volgens de beschrijving. De weg naar het desbetreffende weekend toe werd door Heerlijkehuisjes goed begeleid. De geboekte extras waren bij aankomst aanwezig.

Prima ervaring!

Goed contact mee krijgen. Duidelijkere informatieverstrekking vwb aanreisinformatie zou fijn zijn. Ook met betrekking tot het schoonmaken van je huisje.

Handige en overzichtelijke website

Volop keuze in elke provincie Makkelijk te boeken Wordt duidelijk aangegeven welke datum nog vrij is.

Zeer tevreden.

Goede correcte, snelle service.

Fijn huisje met goede faciliteiten

Leuke vakantie, mede door de locatie. Huisje was prima en van alle gemakken voorzien. Leuk dat er op details is gelet, zoals lekkere kussens voor de tuinmeubelen en fietsen in de schuur.

Zeer mooi huis met alles op en aan.

Mooi en rustig gelegen huis met alle conform en privacy voor iedereen. Zeker aan te bevelen aan iedereen die van rust houdt! Met kleine kindjes is de trampoline een echte aanrader.

Prima alles naar wens

Heel leuk huisje en mooie omgeving.

Van het begin tot het eind een heerlijk weekend gehad vriendelijk personeel en leuk huisje

Knus en vriendelijk.

Vriendelijke eigenaar. Knus huisje met mooie grote beschutte tuin.

Heerlijk rustige omgeving Leuke karakteristieke boerderij, van alle gemakken voorzien En veel leuks in de omgeving te beleven.

Zeer goed geregeld

Gewoon goed en duidelijk geregeld, en geen verrassingen achteraf­čĹŹ­čĆ╗

Een prima ervaring

geweldig huisje op een mooie plek

fijne contacten

Top geregeld

geweldig

De Holmhoeve was geweldig alles goed verzorgd, zelfs hand en theedoeken aanwezig en nog meer , zelfs elke ochtend de krant in de bus ook hele behulpzame vriendelijke mensen, We hebben gelijk voor de volgende zomer geboekt

Het was een superleuke vakantie

Over Heerlijkehuisjes.nl