Slechte website en communicatie

Het huis en park waren prima, maar waren dan ook van Roompot. De website van heerlijke huisjes is verwarrend en niet duidelijk in wat extra bijgeboekt moet of kan worden. Geeft elke keer iets anders aan. Communicatie met heerlijke huisjes via mail wordt wel op gereageerd maar ook dan weten ze niet hoe en wat. Wij wilden achteraf nog ligbedden bij boeken omdat we daar pas later achterkwamen, moest voor betaald worden, maar die waren niet meer beschikbaar volgens heerlijke huisjes. Bij aankomst in het park hebben wij gevraagd of er toch nog ligbedden beschikbaar waren, blijkt dat die standaard bij elk huisje staan! Dus extra bijboeken en betalen is helemaal niet nodig! Dan had ik dus extra betaald aan heerlijk huisjes terwijl de stoelen gewoon bij het huisje horen. En nog een paar van zulke dingen. Volgende keer gewoon via Roompot boeken!

Goed appartement

Een geweldige week gehad bij een voortreffelijke gastvrouw en -man. We gaan zeer zeker een keer terugkomen om nogmaals van dit fantastische eiland en haar bewoners te genieten.

Netjes maar…

Fijn dat je er kunt boeken. Netjes afgehandeld. Maar waarom zie je nooit meer de naam van je verblijf waar je heen gaat? Het lijkt zo een groot geheim. Waardeloos dat je de naam van het park nergens meer ziet, alleen een code. Niet nodig en onhandig.

Beste Marijke, Bedankt voor uw review en uw feedback. Dit waarderen we zeer! We gaan dit bekijken. Ik hoop dat u een fijne vakantie hebt gehad in Nieuw Heeten. Groeten Colien van heerlijkehuisjes.nl

zeer goed

Alles perfect geregeld

Prachtig omgeving, landelijk, de zon, zee en strand, compleet schoon huis.

We hebben een heerlijk week gehad in een mooi schoon huisje en heel complete inventaris. Het weer was geweldig, bed opgemaakt bij aankomst en fris, helder beddengoed.

Alles goed geregeld

Mooi park in een mooie omgeving!

Rustige vrijstaande huisjes, wij hadden het geluk aan de rand van het park te zitten. Alles wat nodig is was aanwezig. We hebben fijne dagen gehad.

Professioneel

Snel en duidelijke informatie!

Een prachtige boerderij, zeer gastvrij en veel uitgaansmogelijkheden.

Zeer ruime woning met 3 slaapkamers en een woonkeuken. Zeer gastvrij ontvangen en dichtbij het stand en leuke toeristische plaatsen. De prijs was ook zeer gunstig en betaalbaar. Zeker een aanrader om er een vakantie te boeken.

Goede en luxe huisjes

De huisjes zijn altijd netjes en goed onderhouden. Voorzien van allerlei luxe apparatuur. Bedden zijn altijd goed, geen door gelegen matrassen

Altijd alles correct, van aanmelding tot reactie.

Als ik mijn wensen kenbaar maak, voor het huisje , etc, is alles zo snel geregeld naar mijn zin. Nog nooit in al die jaren dat ik heb geboekt bij Heerlijke Huisjes problemen gehad. Dank daarvoor en ga zo door.

IK heb zeer genoten daar we daar daar zeker nog eens terug

Goed geregelde vakantie

Lekker onbezorgd op vakantie, altijd prima geregeld en duidelijk bij heerlijke huisjes. Nl

Goed park

Mooi huisje, heerlijk dat er airco in zat met die temperatuur van 30 graden. Een opmerking de bedden zijn wel aan vervanging toe, je voelt de veren van het matras. Slaapt niet lekker. Hebben ons prima vermaakt.

Super leuk

We hebben een heerlijk vriendenweekend gehad in een super mooi, groot huis met een enorme grote tuin. Sportgelegenheid en zwembad op loopafstand. Ik vond alleen het zitgedeelte en de tv wat klein ten opzichte van de grootte van het huis. De slaapkamers en badkamers daarentegen waren groot genoeg en zeker voldoende.

Alles goed geregeld!

Alles goed geregeld. Boeking ging snel, op het park lag alles netjes klaar. Zeer tevreden!

Wat een onzin prima is prima

Een échte aan rader. Echt Top

Heerlijke verzorgde huisjes. Een échte aanrader

Wisselend

Door de corona die in maart 2020 begon, was het erg moeilijk om contact te leggen met Heerlijke Huisjes. Voor ons kwam het hier op neer of dat bewust werd tegen gehouden. Later ging het mailen wel beter, maar bellen lukte niet. Op het allerlaatste moment met omboeken in 2021 ging het contact prima. De laatste omboeking is prima verlopen.

Mooie ervaring

Wij hebben 1 week met prachtig weer volop genoten van ons verblijf in de Bult, Steenwijk. Ons chalet was comfortabel en op een rustig plekje gelegen.

Erg goed

Heel goed beval ons beest

Heel gezellig huisjes zijn het beval ons goed

Leuke huisjes

Via via kwamen bij een huisje van heerlijke huisjes terecht. Leuk huisje, fijne communicatie, alles top geregeld.

Wij zijn op een zeer vriendelijke manier geholpen

Zie hierboven

reservering ging prima en bij sleutel halen en brengen werden we vriendelijk geholpen.

zie hierboven. Verder merk je van de organisatie niets, omdat wij alles zelf verder regelen. Prima zo. We hebben doorgegeven dat we HORREN misten, want met zoveel bos etc. is dit volgens ons een must en dit hebben wij bij het terugbrengen van de sleutel aangegeven. Dit zou voor ons wel een reden zijn om hier niet weer heen te gaan, terwijl we verder heel tevreden waren.