vlot geregeld

geen problemen gehad

Het contact voor het boeken en na het boeken was meer dan prima

Bediening aan de balie prima, vriendelijk, alle tijd nemend

Zie bovenstaand

Ik heb alleen geboekt via Heerlijkehuisjes.nl

Ik heb verder geen contact gehad met de medewerkers. Heb via de particulier contact gehad, dus kan verder geen beoordeling geven.

Was erg gezellig en leuk

Leuk park voor iedereen Complementen voor de service En groeten aan koos

het was uitstekend

het kon niet beter omgang met personeel enzovoort was uitstekend

Gewoon een heerlijk huisje!!

Mooi park, goede locatie. Je kan zo lopend het leuke dorpje in. Vriendelijk personeel. Kortom, een echte aanrader!

Alles was prima geregeld via heerlijke huisjes Topper

Een prima huis voor een groot gezelschap

Goede omgeving ruim huis

Snel en correcte info

Reservatie ging vlot en correct

Keurig geregeld.

En was even wennen bij de baly van Roompot. Maar voor de rest keurig geregeld.

Klantvriendelijk en duidelijke site

Als heel prettig ervaren. Bij telefonische vragen een snelle terugkoppeling en veranderingen worden goed afgehandeld. Ook heb ik het mailverkeer als heel prettig ervaren.

Prima geregeld.

Het reserveren van het huisje en de aanbetaling ging vlot. Daarna een tijdlang niets gehoord, was ook niet nodig en opeens was daar weer een mailtje dat het aftellen was begonnen. Alles was duidelijk.

Is Goed

Alleen heb ik wel een verzoek om goed te communiseren met de eigenaar van het huisje over bepaalde vragen die bij U binnen komen ik had een vraag over welk bed linnen we mee moesten nemen maar dat was het verkeerde ik kon gelukkig koste loos bed linnen van de eigenaar van het huisje krijgen.

Het boeken en de verdere afhandeling waren uitstekend.

Mooie locatie met eekhoornvoorstelling.

Prima huisje met een paar tekortkomingen. Voor 8 personen 1 prullenbak in de keuken en 1 kleine in de douche is wat weinig. Er kunnen er in ieder geval 2 in de wc's bij. Een 2 persoonsbed met een piepklein dekbed ter groote vh bed kan eigenlijk niet, maar we hebben zelf een oplossing gevonden. Goede uitrusting, aardige beheerder. Alles netjes schoongemaakt. T. V analoog en dvd speler helaas kapot. Prijskwaliteit een 8.

Fantastisch georganiseerd

Alle info was duidelijk en op tijd. Er bleef niets te wensen over

Goede duidelijke informatie en snelle afwikkeling

Zeer goed!

Alles duidelijk en netjes afgewerkt, mooie website!

Fantastisch comfortabel ruim huis, mooie locatie, mooi uitzicht.

De serviceverlening van Heerlijke Huisjes was prima, we mochten, na overleg, al om 12 uur in het huis arriveren i.p.v. 16 uur, wat ons een extra heerlijke middag in de tuin opleverde. Het huis zelf was uitstekend, mooie ruime zit- en eetkamer met open haard, prima slaapkamers en uitmuntend sanitair, o.a. een bubbelbad. Alles luxe en degelijk uitgevoerd. Ook de benodigde keukenspullen zijn in ruime hoeveelheid beschikbaar, het ontbreekt bijna nergens aan. (Alleen een waterkoker en theepot ontbraken, maar dat was ook echt het enige).

Uitsteekend

Je kriijgt wat je beloofd is

zeer goed

was goed mooi

Het is een super mooi park

Super mooi veelzijdig park prachtige natuur vriendelijke mensen heb enorm genoten

Persoonlijk, gericht op onze interessen en behoeften.

Op de vraag, die we gesteld hadden over de gehuurde locatie kregen we uitgebreid en adequaat antwoord.

Goede service en alle info die je nodig bent

De boeking via heerlijke huisjes heb ik als zeer prettig ervaren, snel mail verkeer met alle info die men nodig is. Meerdere mails ontvangen op verschillende momenten, maar altijd ruim op tijd voor boeken, voor aankomst en ook achteraf met de vraag of alles goed bevallen was. Kortom prima service! Telefonisch weet ik het niet, ben ik niet nodig geweest. Waarschijnlijk omdat het via de mail zo goed loopt!