Goede en snelle reacties bij de algehele reservering.

Reserveren ging makkelijk. Bij vragen kreeg ik snel antwoord. Toen ik vroeg of we de maandag wat langer konden blijven was dit mogelijk. Vriendelijke mensen.

Reservering verliep prima

Ook na reservering goede en prettige informatie voorziening

Goede ervaring met huisje, maar liever geen heerlijke huisjes als tussenpersoon

We hadden een fijne ervaring in ons vakantiehuis. Gelukkig geen gebruik moeten maken van annulering, want de regeling van Heerlijke Huisjes op dit vlak is erg streng.

Fijne plaats om vakantie te houden

Vakantiehuisje, vakantiepark en omgeving kloppen helemaal als plaats om goed te ontspannen en je thuis te voelen

We boeken zeker nog eens bij heerlijke huisjes na zo'n heerlijke vakantie!

Duidelijke communicatie, vriendelijke ontvangst, alles top geregeld. Jammer dat nergens duidelijk gevraagd wordt naar verbeterpunten in en rond de accommodatie.

Duidelijke communicatie

Bij elke stap krijg je een feedback met informatie. En snel antwoord bij vragen.

Alles was goed geregeld

Alles was goed geregeld

Alleen maar goede ervaringen mee gehad

Al diverse keren een leuke locatie geboekt. Een keer had ik een foutieve datum ingevuld. Ik heb contact opgenomen met heerlijke huisjes en die hebben het binnen een dag opgelost.

Perfect geregeld!

Perfect!

ik heb al eerder gereageerd!

ik heb deze vragenlijst eerder ingevuld. Check uw gegevens!

Heerlijk huisje!

We hebben het heel fijn gehad. Alles was snel en top geregeld. Een aanrader.

Fijne, leuri ingerichte aangepaste woming op een prachtige plek

Heerlijk uitgerust.

prima service

Zeer klantvriendelijk

Geweldig!

Alles was netjes en verzorgt. Er is voor elk wat wils op zonnige en dagen waarbij het weer misschien iets tegenvalt. Het was heerlijk in de bossen en om iets te eten hoef je niet zover te lopen om iets goeds (Het Smulhuisje) te vinden. Leuke dingen voor iedere leeftijd op fietsafstand bereikbaar. En anders...... Tja dan kun je altijd nog met de auto weg of moet je misschien toch een andere bestemming kiezen. Sommige mensen willen nu eenmaal de attracties bij de voordeur hebben maar men mag best de moeite nemen om zelf iets leuks te bedenken ook al is het vakantie. Vakantie maak je zelf en vier je samen!

Snelle reactie, prima geregeld

Bij vragen wordt kun je een snel en goed antwoord verwachten. Daar houd ik wel van :)

Reeds meerdere keren geboekt en altijd goed.

Altijd goed

Helder overzicht van aanbod, goede communicatie

Helder overzicht van aanbod, goede communicatie

Helder en erg klantvriendelijk.

Attent, helder en vriendelijk. Komt persoonlijk over.

Uitstekend online boekingsbureau

Alles verloopt altijd naar verwachting en heerlijkehuisjes lost ook de onduidelijkheden van de huisjeseigenaren op.

Heel gastvrij, vriendelijk en superfijn om te vertoeven!

Heel gastvrij, vriendelijk en superfijn onderkomen om te vertoeven!

Gewoon alles goed

Hele fijne makelijker site

Voor de tweede keer. Goede ervaring. Voor herhaling vatbaar....

Zeer prettige ervaring!

Ze communiceren helder en op tijd. Je weet als consument precies waar je aantoe bent. Het park en caravan zijn zeer verzorgd. Een aanrader om via hen een heerlijk huis te huren.

Mijn verblijf was prima

Heb een heerlijke week gehad . Huisje was prima . Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam .

Heerlijk huisje in een heerlijke omgeving!

Zeer compleet huisje, aan de rand van een bosgebied waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Winkels en het gezellige centrum heel dichtbij. Absolute aanrader!