Schandalig bedrog

Door een gedwongen annulatie wegens het coronavirus kregen we een correct bericht dat we kostenloos konden omboeken. Maar zo kostenloos is het natuurlijk niet als plots de kost per overnachting in de enige schoolvakantieperiode in de aangeboden boekingsperiode (sep-dec) zowaar bijna 100€ omhoog gaat. Dit ruikt naar bedrog van de huiseigenaar van 'Puijenhuis' of huisje ZE964. Heerlijke huisjes wordt als tussenpersoon natuurlijk betaald voor de diensten - waar je ervan uit zou gaan dat de klant eerst komt. Niets is minder waar. Er was geen enkele vorm van flexibiliteit om samen naar een oplossing te zoeken: een voucher: doen we niet aan mee; andere periode dan sep-dec: ook geen akkoord. Enige optie is om voor hetzelfde aanbod een hoop geld extra te betalen of al ons geld kwijt te zijn. Een echte schande. Wij hebben van privéverhuurders (waar je geen boekingskost betaalt) een veel betere service gekregen dan van een organisatie die er prat opgaat een kwaliteitslabel te dragen en bij vakverenigingen te horen.

fantastisch

prachtig gelegen, overal natuurgebied. gezellig We hebben ervan genoten

Goed mailkontakt waar ik met mijn vragen heen kon en alles goed geregeld geregeld

Zie boven

Fantastisch huis en schitterende service

Super mooi, gezellig huis met heel veel comfort. Zeer goede communicatie, zowel vooraf als na de vakantie (ivm waarborg). Een echte aanrader!

lekker rustig

Mijn ervaring is dat je lekker tot rust komt. Nog niet veel andere park bezoekers.

Genoten van het zeer complete huisje

Leuk park, leuk personeel dus prima weekend gehad!!!!

Wij hadden een heel prettig weekeinde in de Olmhoeve te Eeserveen.

Wij hadden een heel prettig weekend in de Olmhoeve te Eeserveen.

Heel goed

Service zoals het hoort!

Goed telefonisch contact over vragen die we hadden vooraf. En ook ter plaatse goed contact met de huismeester.

Prïma dus.

Goed telefonisch contact; vriendelijk en correct.

heeeerlijke huisjes, niet voor niets Heerlijke Huisjes!

We werden super vriendelijk ontvangen en het huisje is echt fantastisch.

Mooi huisje lekker schoon erg lux

Mooi huisje lekker schoon erg lux komen zeker nog een keertje terug echt een aanrader mooie omgeving welke trein is lekker groen en er is privacy

Fantastisch huisje voor de rust en ontspanning

Deze aanleunwoning bevat alle ingrediënten voor een ontspannen verblijf. Rustige omgeving, lekker verwarmd (wij waren er in de winter), heerlijke jacuzzi en prima eten in Epe en omgeving. Tip: probeer chinees restaurant Hong Kong! lekkerste babi pangang ever!!

resultaat gericht en goed gedaan.

Uitstekende service!

Onze ervaring is alleen maar positief. Super service van begin tot het einde! alles gebeurd heel correct!

Bijzonder vriendelijk en heel persoonlijk,

Het contact was vanaf het moment van boeken tot aan ons vertrek heel erg leuk, klantvriendelijk en persoonlijk. Ik werd constant op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De informatie die ik kreeg was zeer uitgebreid. Kortom een aanrader.

sehr gut

Alle Anfragen wurden sehr schnell und zuvorkommend geklärt - ich hatte immer das Gefühl, dass die MitarbeiterInnen ein Interesse daran hatten, meine Wünsche zu erfüllen. Alle Schlüsselübergaben, Anreisen, Abreisen, Erklärungen zur Wohnung.... verliefen einfach und ohne Komplikationen. Ich würde jederzeit wieder hier nach einer geeigneten Unterkunf suchen.

Een fijn weekend gehad

Met 5 volwassenen hebben wij genoten van een lang weekend in een goed verzocht huisje die van alle gemakken was voorzien, schoon en leuk ingericht en een mooi uitzicht. Ook de damens vd receptie waren zeer vriendelijk en zelfs bereid wat langer om ons re wachten omdat wij in de fille waren gekomen op vrijdag middag.

Ik heb te veel moeite moeten doen voor een eenvoudige omboeking.

Normaal gesproken ben ik iemand die in gesprekken beleefd blijft. Tijdens de telefoongesprekken die ik moest voeren om een omboeking voor elkaar te krijgen werd ik door de frustratie wat minder vriendelijk. Gelukkig begreep de medewerkster van Roompot mij wel. Zij hebben ons, ondanks de vervelende voorgeschiedenis, een fijne vakantie bezorgd.

Goedemiddag Madeleine, Wat vervelend dat uw huisdier in eerste instantie niet mee kon op vakantie. We hadden dit graag voor u willen regelen, maar wij zijn helaas ook afhankelijk van derden, zoals Roompot. Fijn om te lezen dat u toch een goede vakantie hebt gehad. Groeten Colien

heerlijk huisje

Superrelaxed weekend gehad in een heerlijk huisje met alles wat ik nodig had om even helemaal bij te komen.

wij hebben super genoten van ons huisje voor herhaling vatbaar

we hadden ruime plaatsen ,de ligging was uitstekend voor uitstappen te maken,Men had ons wel beloofd de waarborg terug te storten maar die hebben we spijtig genoeg nog niet ontvangen

Goedemorgen Karel, Wat vervelend dat u, uw borg nog niet hebt terugontvangen. We hebben vanuit het vakantiepark bericht ontvangen dat zij geprobeerd hebben de borg naar u over te maken. Helaas is dit niet gelukt, vanwege het ontbreken van uw bankrekeningnummer. Ik zie dat mijn collega u hier twee keer over heeft gemaild. Wij nemen vandaag nogmaals contact met u op. Zodat u uw borg snel weer terug heeft. Fijn dat u heeft genoten in Dahlem. Groeten Colien

Prettig contact; goed advies

Ik heb gebeld met Heerlijke Huisjes om wat vragen te stellen, en een optie te nemen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en goed en vlot op weg geholpen. Ook bij de ontvangst en vertrek ter plaatsen verliep alles heel prettig.

Weinig geld voor veel kwaliteit. Alleen in de winter kan het huisje te koud blijken te zijn.

x

Super gezellig

Wij komen dit jaar zekers terug. Wij hebben genoten. En lekker rustig in de natuur. Het was super.

Top vakantie

Alles goed geregeld. Zeer net huisje. Mooi park met veel wandelmogelijkheden.