Fantastisch

Ontvangst geweldig. Huisje perfect. Omgeving geweldig

Reservering bleek niet door te gaan

Ik had via internet en huisje gereserveerd en kreeg na een dag of 3 opeens per mail te horen dat die woning niet mogelijk was. Kon wel een andere, duurdere woning huren. Kreeg geen excuses of korting. Vind ik slecht. Wanneer je via internet reserveert moet je er toch vanuit kunnen gaan dat het dan gelijk definitief wordt vastgelegd, zeker wanneer je al betaald hebt.

Heerlijk compleet, verzorgd en gezellig huis

Mooi verzorgd huis en vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Prachtig huis, alles tiptop geregeld.

Een prachtig huis gehuurd op een mooie locatie. Alles was prima geregeld.

Bijna prima

Het huis was bijna helemaal prima. Bijna, omdat er geen WiFi was: In deze tijd onbegrijpelijk. We waren er niet van op de hoogte, dus dat was geen leuke verassing. Er werd aan gewerkt begrepen we, maar helaas voor ons te laat. Verder een fijn verblijf gehad, mooi huisje, compleet ingericht, prachtige omgeving, heerlijk rustig. Dus daarom toch aan te bevelen.

Super netjes gepoetst huisje. Heel vriendelijke gastheer

Toplocatie !

Heel fijn huis en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.alles is aanwezig.in een woord geweldig huis en eigenaar Fam gram

Onze verwachtingen zijn bijzonder over troffen.

Wat een oase, en wat heerlijk voor elkaar. het overtrof ons. op dat moment was het meer dan welkom. ook een heerlijke en erg behulpzame camping.gaan zeker terug.

Prima ervaring, erg tevreden

Prima ervaring, erg tevreden, vriendelijke mensen

Zeer klantvriendelijk

Het kon niet beter!

Fantastisch.

Fantastisch.

goed park en een prima huisje!

mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

Fijne plek en heerlijk huis

Super mooi

Geweldige locatie en een schitterend huis

Alles goed geregeld.

Geweldig en goed geregeld.

Mooie huisjes enoveral prima bedden.

goede service tegen een betaalbare prijs

goede begeleiding van vertrek uit huis naar eindbestemming

Geen enkel minpunt ; alles buitengewoon goed geregeld

HELEMAAL GEWELDIG

Alles goed geregeld, duidelijk, en heel goed georganiseerd.

Zeer klantvriendelijk

Ik had per ongeluk een verkeerde datum ingevuld voor de huur van een chalet. Gelukkig met behulp van deze organisatie alsnog kunnen omboeken naar juiste datum. Ze hebben dit goed kunnen regelen met het vakantiepark waar wij de chalet hadden gehuurd.

Fantastisch !!!!

Wij hebben het een heerlijk verblijf gehad in Terhenge, deze zomer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heldere site en geen verborgen lettertjes

Heldere en goede informatie, goede communicatie via mail. Zeer billijke prijzen.

Great

Zeer goede service

Alles is goed geregeld.

Ruime keuze uit verschillende huisjes. Reserveren is simpel, communicatie verloopt goed.

Goed en duidelijk contact met de mensen van Heerlijke huisjes!

De site is duidelijk en qua mail prima contact omtrent eventuele vragen. En natuurlijk heerlijke huisjes in de aanbieding!