Geweldig huis en mooie omgeving

Een mooi huis, met alles erop en eraan, zeker door de aanwezigheid van de sauna en jacuzzi. Mooie omgeving om te wandelen. Personeel bij receptie was vriendelijk en behulpzaam.

Prima geregeld

Overzichtelijke website, handige filters. Ik werd vlot en prima te woord gestaan toen ik nog een paar vragen had en heb genoten van mijn vakantie.

Geweldig!

Het contact met HH verliep vlot en helder. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn boeking en voor vragen was de klantenservice goed te bereiken. Het huisje was in keurige en schone staat. Wij zijn erg tevreden!

Prima service!

Heerlijke huisjes heeft er alles aan gedaan om ons een fijne voorjaarsvakantie te bezorgen.

Zeer verzorgd van website tot contact en gegeven informatie (website en factuur) klopt en is top

Last-minute, in het weekend wat gevonden en alle communicatie na het boeken was vlot en voorzien van alle nodige informatie. Zo was bij mijn accommodatie gewenst vooraf contact op te nemen met de eigenaresse, keurig gemeld en eigenaresse nam in dit geval contact op met mij. Even kort contact betreffende aankomst en de accomodatie. Bij aankomst direct ervaren dat alle informatie gegeven over de accommodatie exact klopt. Al met al begon mijn korte vakantie al goed door de fijne en vlotte manier bij Heerlijkehuisjes.nl na afloop spreek ik van een fantastische korte vakantie als geheel. Een aardader!

Meestal uitstekend

Veel huisjes te vinden, op mooie plekken. Soms blijkt een particulier huisje toch in een park te liggen (bijv in Mechelen, afgelopen herfstvakantie). Dat vinden we dan jammer, en we moeten daar blijkbaar beter op letten. Soms is de site niet helemaal up to date, waardoor we bijvoorbeeld laatst voor een huisje in de Weerribben achter het net visten. Waarschijnlijk is dit niet helemaal te voorkomen. Wel fijn dat er direct op onze mails gereageerd werd! Wij blijven nog wel even klant ;)

wij hebben een pracht week gehad. huisje prima ,prijs verhouding goed ,kinderen genoten dus een top week.

Prima nette chalets met alles er op en eraan.

Nette compleet ingerichte chalets, mooie plekjes aan water. En wat boeking e.d. betreft, alles zo als zou horen te gaan! Geen op of aanmerkingen daar over! Prima!

Klantvriendelijke service

Duidelijk mail contact, precies dat gekregen wat we boekten. Overzichtelijke site.

Heerlijk ruim, netjes en schoon huisje, nieuwe inventaris.

Heerlijk ruim, netjes en schoon huisje, nieuwe inventaris.

een mooi huis in een goed verzorgd park en mooie bosrijke omgeving

Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen genoten van het park, mn ook de speeltuinen. Ook het huis was prima! het bubbelbad was bij de kleintjes zeer in trek. nu de zwembaden dicht zijn is dat wel even iets anders en bijzonder! Wij zijn niet gelovig maar hebben ons op de zondag aangepast! De bossen en speeltuinen in de omgeving en het dorp zijn ook goed bevallen! kortom een fijne week met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Enorm genoten van het sfeervolle park en het knusse huisje.

We hebben enorm genoten van het sfeervolle park, ons knusse huisje, het vriendelijke personeel en de mooie omgeving. Zeker nog een keertje boeken!

Prima geregeld.

Er was mij iets niet helemaal duidelijk en toen ik hier een vraag over had kreeg ik direct antwoord. Erg klantgericht.

Prima organisatie

Prima organisatie

Reageren snel en vriendelijk

Snelle reactie, overzichtelijke site, duidelijk

Super goede service!

Super goede service!

Prettige en duidelijke en persoonlijke communicatie

Last minute geboekt ivm mooi weer in de voorjaarsvakantie. Vrijwel direct reactie en uitleg over de boeking en wie je kunt benaderen bij vragen. Toeristenbelasting werd gelijk verrekend omdat we een dag eerder zouden vertrekken en bij aankomst vriendelijk ontvangst.

Alles heel snel en duidelijk geregeld!

Snel en duidelijk

Het zijn geweldige huisjes die ze aanbieden en ook betaalbaar. We hebben nu al 4 keer geboekt via heerlijke huisjes en de parken waar we geweest zijn geweldig .

fantastisch

fantastisch

TOP

Heerlijk huis, prachtige ligging, mooie omgeving!!!

Ik boek alleen nog maar via heerlijke huisjes!

Alles is perfect, het aanbod, de zoekfilters, de communicatie. Ideaal en heel prettig.

Geweldige tijd gehad heerlijk rustig!

We hebben het erg naar ons zin gehad zijn erg uitgerust wat een mooie landschappen en ruimten heerlijk om in alle rust te genieten!

We waren enorm verrast door het mooie huisje. Zeer netjes en groot.

Onze enige opmerking zou zijn dat de eerste nacht dat wij er waren iemand enorm harde muziek aan had staan tot zeker 02.45 uur. We hadden de bewaking van het park al aan de lijn gehad en die zorgaanbod kijken, maar is uiteindelijk nooit geweest. De tweede keer nam hij gewoon de telefoon niet op. Dit was een beetje jammer, maar voor de rest hebben we het heerlijk gehad.

Prima en snelle service

Leuke selectie van vakantiehuizen en snelle en adequate service bij boeking.