Prima bedrif

Goed en duidelijke website. Telefonisch prima en behulpzaam contact.

mooi huisje in een leuke rustige omgeving

mooi huisje op eerste verdieping, met ramen tot op de vloer waardoor je heerlijk ver over de weiden kon kijken. Hierdoor krijg je een heel vrij gevoel. Heerlijk.

Snel en vriendelijk te woord gestaan.

Zeer adequate reacties, zoals mijn man heeft ervaren.

Veilig een huisje huren

Goede site,je blijft goed op de hoogte en dat geeft een vertrouwd gevoel.

Prima site met leuk aanbod!

Prima site met leuk aanbod

Leuk huisje, prima omgeving.

Goede info verstrekking per brief. Vriendelijke mensen. Leuk park. Mooie omgeving, veel te doen in de buurt.

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie gehad. Rustig gelegen en nabij de stad. Was het alvast maar weer de volgende vakantie

Heerlijk huisje gehuurd

Alles was keurig verzorgd en het team van heerlijke huisjes is zeer vriendelijk in de mailtjes die je ontvangt.

Prima appartement. Voorzien van alles. Schoon en verzorgd.

Prima.

Snelle bevestiging en ook de verplaatsing van data wegens omstandigheden ging zonder noemenswaardige problemen

Mooie overzichtelijke site.

Ik heb nu al voor de tweede keer via deze site geboekt. De huisjes staan netjes per provincie op de site en dit maakt het zoeken daardoor een stuk eenvoudiger. De huisjes zijn ook heel betaalbaar. Dit geldt ook voor de schoolvakanties.

Goede ervaring met online boeken

Functionele en nodige informatie per boeking. Alles liep snel en accuraat

Alles wat makkelijk en snel geregeld via de mail

Geweldig !!!

Ontzettend mooi en netjes park. Huusje super luxe alles erop en eraan wat je nodig hebt. Schoon huisje. Heerlijk genoten van de sauna en jaccuzi. We missen het nu nog. Vriendlijk personeel. Leuke activiteiten voor kids . Alles wat je nodig heb voor een relaxte en fijne vakantie.

Gemakkelijk en goed

Het boeken en ook de informatieverstrekking was gemakkelijk, duidelijk en top!

heerlijk

we waren heel tevreden - alles was schoon - we hebben in die paar dagen heerlijk genoten ook al was t weer slecht - ik zou het zeker aanbevelen

Vriendelijk , correct en vlot

Van boeking tot sleutel inleveren verliep alkes prima

Goede communicatie. Vriendelijk contact aan telefoon. Meedenkend en behulpzaam.

Ik heb het contact met de medewerkers van Heerlijke huisjes.nl als zeer goed ervaren. Dik tevreden over gehuurde accommodatie en de administratieve afwikkeling hieromtrent.

Overzichtelijk

Gemakkelijk huizen zoeken en vergelijken

Fijne, duidelijke en snelle communicatie

Fijne, duidelijke en snelle communicatie

Goede informatie op de site

De afhandeling na het reserveren verloopt prima. Ook goede informatie over verblijf, route etc.

Heerlijk rustig.

Rustig gelegen.

Je krijgt wat je aangeboden wordt.

Je krijgt waar voor je geld.

Het huisje was top!

Snelle en duidelijke communicatie