Zeer schoon en verzorgd park met goede service.

Wij hebben een zeer mooie invalide woning gehuurd tegen betaalbare prijs en voorzien van alle benodigde hulpmiddelen, zeer nette en woning, goed verzorgd park met zeer vriendelijk beheerder. Het is een aanrader voor mensen die een invalide woning zoeken op een rustig park met veel service.

Daar kwam ik tot rust

Het huisje was goed . Gezellig knus . De omgeving was ook mooi . We waren daar ook voor onze rust . Hebben echt genoten . Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan .

Super mooie locatie

De plaats waar het huis staat is super. Het huis is ook helemaal top. Wel mogen er een aantal spullen in het huis vervangen worden. Prullenbak kapot in de keuken, douche kop hebben wij zelf omgeruild met de douche kop van het bad, anders kwam er haast geen water uit. Dekbedden mogen wel eens vernieuwd worden. Wat misschien handig is horren op de slaapkamers, zeker met de hitte van afgelopen zomer.

Hallo Reggie, Bedankt voor uw review. Erg leuk om te lezen dat u vakantie heeft gevierd op een toplocatie en in een heerlijk vakantiehuis. Uw feedbackpuntjes hebben we doorgezet naar de eigenaar van dit vakantiehuis. Zodat deze hiervan op de hoogte is en dit aan kan passen voor de volgende gasten. Groetjes Colien

Ontspannen ontzorgend.

Vriendelijk contact. Goede en snelle klantenservice. Duidelijke website. Geen verborgen zaken.

Bijzonder!!

Een warm welkom, een prachtige omgeving, een rustige omgeving en een fantastisch en compleet huis. Erg fijne week gehad.

Erg vriendelijk behulpzaam en meedenkend!

Een nette accommodatie zoals omschreven, alles nog vrij nieuw en aanwezig wat je verwacht dat aanwezig is. Meer speelmogelijkheden voor kleine kinderen zou leuk zijn. Verder goede afhandeling en erg makkelijk. Kortom: aanrader!

Uitstekende onderkomens heel volledig ingericht, fris en schoon.

Goede contacten prima huisjes die volledig waren ingericht. Fris en schoon.

fantastische week gehad

Fijne week gehad !!

Echt een heerlijk huis.

Fijne mensen, heerlijke omgeving. In een woord fantastisch.

Makkelijk te boeken, ruime keus in huisjes

Bij aankomst waren we zeer verrast hoe ruim en compleet het huisje was ingericht.

Moeiteloos deze beste accomodatie geboekt!

Al enkele jaren worden er huisjes gezocht voor ons vriendenweekend en dat was nu dankzij heerlijkehuisjes.nl een extra groot succes. Soepele en snelle dienstverlening!

Rust

Heerlijk huisje, prachtige omgeving. En heel veel vogels.

Top!!

Prettige klantenservice bij het bellen, nette prijs voor wat je krijgt!

Mooie omgeving, netjes,zuiver, top

Goed verzorgd

Echt een heerlijk huisje

Een mooi ruim huisje

Wij hebben een leuke week in Zeeland gehad. Het huisje was ruim genoeg, prettig dat er 2 toiletten aanwezig waren en ook genoeg ruimte om het huisje heen om schaduw op te zoeken

Prima service!

Al vaker via Heerlijkehuisjes met vakantie geweest en nooit iets te klagen gehad. Goed geregeld, altijd! Afgelopen vakantie werden we door hen gebeld, ivm een overboeking door de eigenaar van het huis dat we gehuurd hadden. Lang verhaal kort: we konden er niet verblijven... en dat op de ochtend dat we zouden vertrekken! Maar het is heel goed en snel opgepakt en uiteindelijk hadden we een prachtige accommodatie in het gebied waar we oorspronkelijk ook geboekt hadden en hebben we een heerlijke vakantie gehad!

Geweldig huisje.knus en van alle gemakken voorzien.

Het was een heerlijke vakantie. Mooie ligging vlak bij mooi strandje.Huisje was helemaal aan te bevelen.Ga zeker nog terug.Echt aan te bevelen.

prettig en luxueus huis

leuke vakantieweek gehad

Precies wat we gehoopt en verwacht hadden.

Het was onze derde keer en opnieuw waren wij meer dan tevreden,

Zeer vriendelijke medewerksters, behulpzaam

Een aanrader zeer mooie woning in de eifel

Leuke, goed verzorgde huisjes op rustige plekken.

Ik heb nu 2 x een huisje gehuurd en beide keren is dat prima bevallen. Alles erop en eraan. lekker rustig. goed verzorgd. Goede informatie.

Snel en persoonlijk

Fantastische locatie rust, ruimte en schoon

Perfecte locatie om te genieten in een zee van ruimte voor groot en klein.

Over Heerlijkehuisjes.nl