Geweldige service

Ik werd ontzettend goed geholpen en dat via de telefoon in Corona tijd. Ik ben helemaal tevreden met mijn aankoop

Gordijnen netjes afgeleverd en opgehangen

Eerst gebeld over aflever moment. Ze waren keurig op tijd en hebben de gordijnen netjes opgehangen

Prima contact, goed advies en leveren wat ze beloven

Meerdere producten gekocht bij Hochrath. Prima geleverd en ook de service van het leggen van vloeren en ophangen van gordijnen helemaal goed. Erg tevreden.

Vakmensen

N.a.v. ons wensenpakket werden we optimaal begeleid en kwam Hochrath met een een perfect voorstel qua materiaal en prijs. Hulde !

Geweldige zaak

Super service, niets is te veel, komen hier al jaren!!

Vakmanschap en geweldige service

Alles tot in puntjes geregeld. Van aankoop tot montage. Zeer prettige samenwerking. In één woord "fantastisch"

Super mooi familiebedrijf met ontzettend veel kennis en een geweldige service!

Super mooi familiebedrijf met ontzettend veel kennis en een geweldige service!

Netjes en goed geleverd

Alles is netjes en goed geleverd en aangesloten. Wel een wat langere wachttijd, maar dat is te verwachten met het corona virus. Goed geholpen in de winkel, mochten stalen van de nieuwe gordijnen meenemen om te kijken hoe het er uit zo zien. Al met al goede ervaring

Goede advisering, goede levering, vakkundige monteurs.

Prima advies in de winkel. Matrassen keurig geleverd en als service onderhoud aan ons bed.

Prima service, prima personeel.

Zowel tijdens het gesprek in de winkel, als bij het afleveren en plaatsen van het bed,hadden wij te maken met vakmensen. Er wordt continu met je meegedacht en vooruit gedacht.

Geweldig!!

De mannen hebben wederom een geweldige pvc vloer gelegd. We zijn zeer tevreden .

Zoveel werk in korte tijd verzet om alles op tijd af te krijgen, zodat wij konden verhuizen. Top service.

Uitstekende samenwerking, perfect opgeleverd.

Goed advies door verkoper, goed kunnen overleggen met wat kan en niet kan, vakkundige vriendelijke mensen in dienst die graag meedenken.

keurig netjes en vriendelijk

keurig vriendelijk netjes

Prima (nood)oplossing en levering nieuw bed

Heel tevreden dus.

Super !!

Alles wordt tot in de puntjes verzorgd

Snel en goed!

De mat is keurig op mast gesneden en de vloer goed geëgaliseerd.Vakwerk!

Net zoals bij de vorige keer, uitmuntend

Zeer vriendelijk, prima werk.

toppie

toppie

Super goede service

Onze duets konden mooi ingekort worden. Dit is in de fabriek gebeurt , bij aflevering was er een kapje stuk. Dit hadden we zelf nog niet gezien. monteur reglde dat er een nieuw kapje komt.

Prima werk

Opdracht uitgevoerd, zoals afgesproken

Advies en uitvoering was een plezier om mee te maken

Vakmanschap door kundige mensen met oog voor kwaliteit en omgeving van het werk. Uitstekende afwerking van de werkzaamheden.

Meedenkend, goede kennis van producten, offertes duidelijk en compleet, gedegen advies, correcte levering en plaatsing, prima service!

Zie bovenstaande beoordeling.

• Assortiment
  • Prijs-/kwaliteit verhouding
  • Personeel
  • Vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Website Hochrath Wonen & Slapen N.v.t.
  • Ervaring met: Gordijnen
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen