Filters

10

Echt een hele fijne ervaring

Ik kon het altijd heel goed vinden met mijn instructeur, hij was altujd rustig en hielp bij moeilijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto
  • Wie was je instructeur? Tony
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
8

heel goed

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto met aanhanger
  • Wie was je instructeur? bert
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Goede en ontspannen rijles en een fijne instructeur.

Dacht dat ik het spiegelen niet onder de knie zou krijgen maar instructeur Reyer weet het er wel in te krijgen, ik vond het heel erg prettig en gelukkig geslaagd voor het BE rijbewijs!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto met aanhanger
  • Wie was je instructeur? Reyer
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

gewoon goed

goede instructeur

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Vrachtauto met aanhanger
  • Wie was je instructeur? peter
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Uitstekend

Vanaf het begin tot het einde uitstekend begeleid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Vrachtauto
  • Wie was je instructeur? John en Reyer
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Leuke les BE

duidelijke uitleg en ik 1x geslaagd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto met aanhanger
  • Wie was je instructeur? Erik
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Top instructeurs met geduld

Goede instructeurs met goede uitleg en met geduld . Ook fijn dat je soms een andere instructeur krijgt die weer op andere punten wijst. Bij Dek hebben ze me goed geholpen met plannen van lessen omdat ik in ploegen werkt. Hebben er goed rekening me gehouden alleen maar vrij moeten nemen voor examens. Zeker een aanrader . Hebben ook een hoog slagingspercentage en goede reviews .

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Motor
  • Wie was je instructeur? Marco
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

super!

In maart ben ik met me bus opleiding begonnen bij Ronnie. onze eerste intake. ik had 25 lesjes nodig. helemaal leuk. 2 weken later 3 cursus dagen gehad van Dennis, het was erg gezellig maar vooral leerzaam. Heb al me 3 de modules in een keer gehaald. Dankzij de cursus dagen. Toen ging het lessen beginnen, super leuk om met z'n 13 meter bus door het verkeer te mogen rijden. Samen met Dennis hebben we veel gelachen maar ook zeker serieus door het verkeer gegaan. 2 Juni dus vandaag me examen gehad. Het ging super goed. En Geslaagd. Dek Super bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Bromfiets, Auto, Bus, Taxi, Code 95
  • Wie was je instructeur? Dennis en Ronnie
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Goede lessen

Fijne en duidelijke lessen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Motor
  • Wie was je instructeur? Marco
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
9

Hele fijne begeleiding gehad voor het halen van mijn rijbewijs.

Ik heb hele fijne begeleiding gehad. Het werd allemaal goed en duidelijk uitgelegd. Het was duidelijk hoe het allemaal ging verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto
  • Wie was je instructeur? Gert-Jan
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
8

Goede instructeur

De instructeur die mij hielp. Wist precies waar hij moest helpen en hoe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto met aanhanger
  • Wie was je instructeur? Kay
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
8

Prima instructeurs op hun vakgebied.

De laatste instructeur heeft zijn mening over asielzoekers duidelijk verwoord tijdens de rijles. Iets wat mij betreft niet bij een rijles hoort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Vrachtauto
  • Wie was je instructeur? ik had er 3
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Goed!

Goed en duidelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Vrachtauto
  • Wie was je instructeur? John en Ronny
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Uitstekend

Geslaagd voor mijn BE-rijbewijs dankzij Dek Opleidingen! Goede begeleiding en fijne instructeurs. Zeker aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto met aanhanger
  • Wie was je instructeur? Jan Den Dekker
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Goede rijschool en goede instructeurs

Goede ervaring van de instructeurs. Leggen alles goed uit en het zijn hele vriendelijke mensen bij dek in halsteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Vrachtauto met aanhanger
  • Wie was je instructeur? Peter goorden
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
8

Ik vond de samenwerking prettig

Ik kon al snel mijn examen inplannen, zo kon ik ergens naartoe werken. Het contact met de instructeur Ilias was prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto
  • Wie was je instructeur? Iljas
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Top

Rijbewijs in 1x gehaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Trekker
  • Wie was je instructeur? Jan den Dekker
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Heel goed!

Bij Dek mijn BE rijbewijs gehaald, een dagcursus gedaan, echter een half uur voor het examen was er een auto tegen onze aanhanger gereden, waardoor ik het examen niet kon doen. Dit is allemaal netjes opgelost door Dek en een paar weken later 2 uur gratis rijles plus een nieuw examen van ze gehad! Goede instructeurs gehad en met name Sarien is echt een topper!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto met aanhanger
  • Wie was je instructeur? Sarien
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Super fijne rijschool!

Heel blij dat ik hier rijlessen heb gevolgd. Professioneel, rustig en duidelijk uitgelegd. Bedankt voor alle hulp en begeleiding!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto
  • Wie was je instructeur? Floris
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Leerzame en fijne dag gehad

Ik had een dagopleiding voor mijn BE rijbewijs. Ik heb die dag ontzettend veel geleerd. Het was ook heel ontspannend maar ook intensief. Mijn instructeur Bert is een fantastische man die me alles geleerd heeft en is een man met heel veel ervaring. Dankjewel Bert en DEK opleidingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto met aanhanger
  • Wie was je instructeur? Bert
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Goed

Werd goed ontvangen en werd ook goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Bromfiets
  • Wie was je instructeur? ?
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
7

heel gezellig en duidelijk

de instructeurs leggen alles duidelijk uit en zorgen ervoor dat je ervaring tijdens de lessen leuk, leerzaam en gezellig blijven

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Motor
  • Wie was je instructeur? N.v.t.
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Heel prettige opleiding gehad

Mijn instructeurs waren kundig en geduldig. Leon, Gabriel en Marco; super bedankt! Amy bedankt voor het puzzelen en het meedenken in het plannen van de lessen en examens!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Motor
  • Wie was je instructeur? Super
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Top, in 1 x geslaagd voor alles.

Relaxte sfeer, insrructuurs hebben veel ervaring en weten dit rustig en kalm over te brengen wat vertrouwen geeft tijdens het rijden. Verder was in mijn geval de planning ook top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Motor
  • Wie was je instructeur? Sjoerd, Leon, Desmar, Marco
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?
10

Zeer goed

Ik vond de opleiding zeer interessant

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke opleiding heb je bij ons gevolgd? Auto
  • Wie was je instructeur? Janiek
  • Hoe was de sfeer tijdens de lessen/cursus?

Bedrijfsgegevens

Verrijn Stuartweg 14-16

4462GE Goes

0113-223140

[email protected]

Over Dek Opleidingen

Dek Opleidingen is dé betrouwbare partner voor jouw rijopleiding! Al sinds 1976 helpen wij cursisten succesvol hun rijbewijs te behalen: brommer (AM), motor (A), auto (B/BE), vrachtwagen (C/CE), bus (D/DE), trekker (T) en taxi. Met locaties in Goes, Middelburg, Terneuzen en Halsteren bieden wij professionele begeleiding, moderne lesvoertuigen en flexibele planningen. Onze ervaren instructeurs zetten zich in om jou bewust en zelfverzekerd de weg op te laten gaan. Kwaliteit, klantgerichtheid en resultaat staan bij ons centraal. Ook voor spoedopleidingen, theoriecursussen en rijvaardigheidstrainingen ben je bij ons aan het juiste adres. Start jouw rijavontuur bij Dek Opleidingen – veilig, snel en vakkundig naar je rijbewijs!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.