Hele leuke, gezellige en spontane medewerkers. Echt een avond om niet te vergeten.

Super leuk en leerzaam!!

De hele workshop is heel leuk in elkaar gezet. Verrassend leerzaam en heel leuk. Ik heb hem ook al aanbevolen in mijn omgeving

Een fantastische ervaring en zeker aan te raden.

Top en open workshop. De start begon met achtergrond informatie over de valkerij en de vogels. Daarna een korte (fysieke) introductie met één van de vogels, in dit geval een uil. Tegelijkertijd werd uitleg gegeven over de uil als individu en als soort. Daarna over na het deel waarbij de uil(en) om de beurt per deelnemer op de handschoen werd gezet. Na het op de hand zetten was er een kleine pauze welke gevolgd werd door het vliegen van meerdere uilen. Valkeniers waren/zijn erg vriendelijk

Was apart om de vogels op je eigen handschoen te kunnen bekijken.

Leuk, de Valkenier bracht het op een ontspannen en luchtige wijze. Contact met de deelnemers was prettig.

Was met mn buurvrouwen geweest. Echt een top dag. Wat geweldig. Nou ga ik 25 november weer met mn vriendin. Zo veel zin in :)

Geweldige ervaring, gewoon doen!

Super ervaring, echt een geweldige workshop met goede kijk op welzijn van de vogels. Gepassioneerde mensen en geen vraag is te gek. Het is de uitgave dubbel en dwars waard, ik kan niet anders zeggen. Hartstikke bedankt! Mijn dochter, partner en ik hebben een super ochtend gehad. Tinta, Dieuwertje en Rutger

Heel leuke ervaring

Ontzag voor zowel de dieren als hun begeleiders

Bijzondere ervaring

Erg leuke workshop gehad bij Sander. Hij vertelt het erg leuk met veel kennis en humor. De workshop zat goed in elkaar en was erg interessant. Je merkt dat de mensen dit met veel passie en kennis doen. De afwisseling tussen theorie en praktijk was erg leuk.

Erg leuk om een uil van erg dichtbij te zien

Was erg leuk om een uil van zo dichtbij te kunnen zien en van de trainers allerhande informatie te horen. De trainers waren zeer gemotiveerd en erg vriendelijk. Tijdens de workshop zijn drie soorten behandeld en ook daadwerkelijk op de arm gehad. Dit hadden er m.i. ook vijf kunnen zijn, de tijd was ruim voldoende geweest. Al met al erg geslaagd.

Erg leuke, unieke ervaring.

De workshop wordt met veel passie gegeven.

Super om oog in oog met deze vogels te staan

Zeer gevarieerd programma, met introductie, interessante feiten en daarna de levende roofvogels. Eerst binnen. Later buiten. Demonstratie met een slechtvalk die een loer gedraaid werd. Daarna heen-en-weer vliegende vogels van de ene naar de andere deelnemer.

Geweldige ervaring!

Wauw wat een geweldige ervaring en daarnaast een MEGA goeie uitleg van Sander en collega's!

Een geweldige ervaring, wat een passie en enthousiasme heeft het team van Birds@Work

Een geweldige avond met verschillende soorten uilen. Een avond waar veel uitleg wordt gegeven op een ontspannen manier. Veel aandacht voor de deelnemers en uilen. Ook is er koffie, thee, warme chocolademelk en gluhwein, waardoor het een top avond was. Echt een aanrader!

Genoten!

Wat een geweldige workshop! Ondanks een grote groep was er veel gelegenheid om zelf verschillende vogels op je hand te hebben. Hele mooie ervaring! Prachtig om te zien hoe jullie met de dieren omgaan. Zo respectvol!

Geweldig en zo goed voor de dieren!

Super ochtend gehad! Vol passie word er uitleg gegeven en heel veel verteld over de vogels en de valkerij. Vogels bepalen wat ze wel en niet doen. Liefde voor het vak spat er vanaf, zeker bij Sander! Bedankt voor deze geweldige ochtend ik zou dit zeker aanbevelen!

Enorm mooie Uilen Moonlight Workshop gehad

We hebben op een vrijdagavond een hele leuke veelzijdige Uilen Moonlight Workshop gehad bij Birds @ Work / Valkerij Manege. Deskundige valkeniers, goede duur (>2,5 uur!!) en met zorg en liefde voor de Uilen. We vonden het fantastisch!

Indrukwekkend

Indrukwekkend omdat je al deze prachtige vogels van zo dichtbij kunt bekijken, als ze op je hand zitten zie je zoveel details. Ook veel dingen geleerd. En gezien hoe grappig vogels kunnen zijn.

Een top ervaring. Zeer diervriendelijke begeleiding. Zeker aan te raden

Top zeker aan te raden

Super leuke ervaring - Moonlight Uilenworkshop

Leerzame workshop. De medewerkers vertellen met veel passie over de uilen. Goede balans tussen "de theorie" en het zelf met de uilen bezig mogen zijn.

Ze waren vriendelijk ook voor de dieren hebben ze alle liefde voor. Een hele mooie ervaring

Geweldige ervaring

Als je zo met de uilen en roofvogels in aanraking komt is dat een bijzondere belevenis.

Leuk

Ik woon in Baarle-Nassau en ik had de roofvogels al een keer zie zitten .ik had dit als Cadeau gekregen voor mijn vervroegd pensioen. Want ze dachten dat ik niks te doen had met zo’n groot natuurgebied gebied waar ik graag vogels ga kijken

Een fantastische ervaring

De valkenier had enorm veel ervaring en kennis van roofvogels. De beestjes waren goed getraind en de kleine extra's maakte de show zeker af.

Prachtige dieren die laten zien wat ze kunnen

Mooie kennismaking met roofvogels. Goede uitleg en een prachtige ervaring om deze dieren zo van dichtbij te kunnen zien en te voelen hoe krachtig ze zijn. De begeleiders vertellen met passie over alle vogels.

Fantastische belevenis! Een kinderdroom die waar werd.

De workshop is een goede combinatie van deskundige uitleg, weetjes, zelf iets mogen doen met de roofvogels, een aantal valkerij-technieken leren (knopen, loer draaien …)… Ik had de vogels uiteraard graag nog wat langer zo kort bij mij gehad …dat is iets voor een vervolg workshop ☺️.

Cunegondisstraat 27

6017 ED Thorn

06-51999251

Over Birds@Work

WELKOM BIJ DE VALKERIJ MANEGE Kom oog in oog met roofvogels en uilen. Tijdens onze roofvogel workshops maakt u kennis met alle facetten van de valkerij. Vroeger was de kunst der valkerij voorbehouden aan de adel, vandaag mag iedereen met roofvogels en uilen vliegen. Tijdens onze workshops leren we u de omgang met de basis principes van de valkerij en geven we u een voorproefje van de intense emotie van het valkenier zijn. Natuurlijk kan iedereen vanaf ongeveer 12 jaar meedoen aan onze roofvogel workshops. *passie, liefde en geduld is de filosofie van de valkeniers op de Valkerij Manege *door onze kennis en ervaring zijn we in staat om zelfs de moeilijkste roofvogels te trainen *uw veiligheid, plezier en een onvergetelijke ervaring staan bij ons voorop *Birds@Work is de grootste valkerij organisatie in de Benelux met ruim 260 roofvogels en uilen *op de Valkerij Manege werken erkende valkeniers