Top service, gewoon doen!

Top service, gewoon doen!

• De aflevering en netheid van de auto

Betrouwbaar, komen afspraken na!

Ik heb aardig wat ervaringen met zowel autodealers als lease-maatschappijen. Helaas is het eerder uitzondering dan regel dat afspraken nagekomen worden. Ik ben dan ook positief verrast door de fantastische dienstverlening bij Supershortlease! Ze zijn pro-actief in hun communicatie (óók nadat 'de deal' gesloten is), denken mee, maken heldere afspraken én komen die ook na. Bedankt Shahid! Punt van aandacht: het schijnt moeilijk te zijn voor de (short)leasebedrijven om de voorraad op hun website actueel te houden. Dat maakt een goede auto vinden erg lastig.

Good lease option

The car is fine and the staff helpful.

• De aflevering en netheid van de auto

Zonder de begeleiding van Shortlease was ik nu nog aan het zoeken!

Professioneel, zakelijk, plezierig en ontzorgend.

• De aflevering en netheid van de auto

Geweldige service! Het team denkt actief mee, communiceert transparant en komt afspraken stipt na.

Goede service, snel geregeld

Aangezien mijn vakantie in het buitenland geannuleerd was, wilde ik voor mijn vakantie in Nederland tijdelijk een auto hebben om door het land te kunnen reizen (zonder met een mondkapje in het openbaar vervoer te hoeven zitten). Bij "normale" huurbedrijven vielen de kosten nogal hoog uit als ik invulde dat ik de auto een maand lang wilde huren, en had ik weinig keuze qua auto's. Bij Supershortlease waren de kosten beduidend lager en was er veel keuze (ook auto's met een automaat). Ik zag een aanbieding voor een Mini Countryman staan, heb daar een offerte voor gevraagd en kreeg binnen een dag reactie. Een paar dagen later was al het papierwerk rond en binnen een week werd de auto bezorgd. Ik heb er met plezier een maand lang mee rondgereden. Alles was dus snel geregeld, en de communicatie verliep ook soepel. Ook de afhandeling bij het inleveren ging soepel. Dit was voor mij de eerste keer bij Supershortlease, en ik kan ze op basis van deze ervaring van harte aanbevelen.

Excellent!

Because of all the flight cancellations due to the pandemic, we were looking to rent a car for 3 weeks to drive to Italy. Renting a car was a challenge because we could only pick the class of the car, but not the car itself. We needed a large boot and a small engine, to save on petrol, but the rental companies could have given us any car they wanted, even a Mercedes 4.0 that does 8km on a liter... After a bit of research, we found out that we could lease a car for 30 days with Supershortlease.com We never heard of it, but we decided to give it a try because the conditions were for sure in our favor: we could pick the car we wanted/needed for the milage we wanted at half the price compared to the cheapest rental company. So we went ahead and opted for a Skoda Octavia which turned out to be just perfect for our needs! We drove the new car (11 months old) down to Italy, used it for our holidays, packed the boot for the trip back, and returned it on the 30th day. A week later we received back the deposit and the overpayment. Perfect deal for us! We highly recommend Supershortlease to anyone in need of a top car for a brief period of time!

• Would you recommend us? Yes
  • Our website
  • Our expertise and service orientation
  • The delivery and cleanliness of the car

Een fijne auto en goede service!

Wij zijn heel tevreden met onze tijdelijke Peugot 108 Style, zo goed als nieuw en dus veel rijplezier! Wij zijn de service via Huurmij gewend en die is altijd goed!

Lui volk

Wou auto huren maar website deed het niet kwam niet verder met aanvraag dus app gestuurd krijg als antwoord een link terug met dezelfde website maar doet het dus niet, dat geantwoord maar app word niet meer beantwoord. Ondertussen andere verhuurder gevonden waar we voor een aantal maanden een 3tal bakwagens gaan huren.

• Onze deskundigheid en servicegerichtheid
  • De aflevering en netheid van de auto N.v.t.

Voortreffelijk

Het leasen van een auto bij Supershortlease is heel snel geregeld. De website is duidelijk, vragen worden snel en duidelijk beantwoord en de kwaliteit van de auto is voortreffelijk.

• De aflevering en netheid van de auto

De beste service ooit, persoonlijk en geen robot antwoorden!

Ten alle tijde beschikbaar en onmiddellijk antwoorden op vragen ook tijdens Corona. Goede kwaliteit auto, tops behandeling, en afrekening. Volgende deal,is met SUPERSHORTLEASE!

• De aflevering en netheid van de auto

Nieuwe auto kunnen huren voor een goede prijs!

Een aantal maanden hier een auto gehuurd. Tussentijds moest hij worden omgewisseld, maar ik kreeg toen hetzelfde model maar dan een nieuwere versie weer mee. Prima prijs voor een goede auto. Zou het iedereen aanraden om hier te huren :).

Super Service!

Ik was op zoek naar een auto voor korte termijn en snel. Het afhandelen van offerte, contracten en leveren van auto ging alles super snel en goed! Ik kan supershortlease iedereen aanraden!

Bijzonder klantvriendelijk

Ik had op korte termijn voor iets langer dan een maand een auto nodig. Bij Shortlease kon ik snel en eenvoudig terecht. De medewerker was heel klantgericht en dacht mee over de mogelijkheden. Het was snel geregeld. De overdracht vond plaats in Leiden. Toen ik de auto ging halen, kwam deze net uit de wasstraat. Ook aan de binnenkant werd hij volledig Corona-proef gemaakt en kreeg ik de auto tiptop mee. Ook de vraag - na 14 dagen - of alles naar wens was, heb ik heel positief ervaren. Kortom Shortlease bedankt voor de service.

• De website N.v.t.

Alfa gt

Alfa gt 3.2

goede snelle betrouwbare communicatie en afspraken

goede snelle betrouwbare communicatie en afspraken

• De aflevering en netheid van de auto

Goede prijs, professioneel, vriendelijk en snel

Voor 2e maal een auto via jullie geshortleased. Wederom snel geregeld, goed bereikbaar via mail en telefoon en auto netjes voor de deur afgeleverd. Top!

geweldig bedrijf

super bedrijf en heel vriendelijk personeel. geholpen door Sahid geweldig geholpen en snel. alles was duidelijk en snel geregeld.

• De aflevering en netheid van de auto

Geweldig service en te hele mooie auto's!

Goed en heel snel geholpen, donderdag gebeld, vrijdag even langs om de auto te bekijken en maandag kon ik hem al meenemen. Daarnaast ook m'n complimenten aan Shahid, voor het aanraden van de 330e ben er erg blij mee!

• De aflevering en netheid van de auto

Prettige communicatie, top auto.

De communicatie van supershortlease is van begin tot eind heel flexibel en vriendelijk geweest. Ik kreeg een compleet nieuwe auto om in te rijden, wat erg luxe was. Een ervaring om iedereen aan te raden.

• De aflevering en netheid van de auto

Ben supersnel geholpen door Shahid , top service en super snelle reflex . Zeker een aanrader , alleen had ik helaas de keuze tussen klasse A en B . Hoop dat ik in de toekomst een klasse hoger kan. Verder top!

Zondermeer PRICELESS...!

Ik ben al ruim drie jaar klant van SupershortLease en een zeer tevreden klant! Ik weet van mijzelf, dat ik weleens zeurderig overkom, maar dat is meestal niet serieus bedoeld. Wat ik wel elke keer als ontzettend prettig ervaar, is de manier waarop medewerkers altijd klaar staan om jou als klant te verbazen met hun positieve oplossingen! Zij overstijgen elke keer de voorwaarden op een positieve manier! Ik zou zeggen, ga zo door! Tot slot, de enige reden waarom ik geen 10, wat het eigenlijk moet zijn, maar een 9 als score geef, is om ruimte voor verbetering open te houden!

• De aflevering en netheid van de auto

Goede contacten met Shahid heel klantgericht

Duidelijk en praktisch

Zoek je een leasemaatschappij die snel kan schakelen, duidelijk is in de communicatie, levert wat je nodig hebt, met je meedenkt en daarbij een goede service biedt, dan zit je bij Supershortlease goed. Ook de flexibiliteit die zij bieden in combinatie met een scherp tarief ben ik nergens anders zo tegengekomen. Verder zijn ze goed bereikbaar en reageren ze goed op e-mail. Kortom, op het moment dat je geen langdurige leasecontracten wil dan is Supershortlease wat mij betreft de 'go to' partij.

• De aflevering en netheid van de auto

Ik had snel een auto nodig en wat ben ik goed geholpen, sharon is echt een topper!!! Van A tot Z goed geholpen, snelle levering, flexibel met opzegging, kortom wat een topbedrijf!

Lijnbaan 12

2352CK Leiderdorp

Over Supershortlease

Niemand wil vastzitten aan een onnodig lang leasecontract. Is de markt grillig? Moet ook jouw wagenpark zich daarop kunnen aanpassen? Supershortlease beweegt met je situatie mee. Flexibel shortleasen Door flexibel te shortleasen kun je immers alle richtingen uit die de omstandigheden op dat moment van je verlangen. Maar ja, je wilt óók de juiste auto rijden, exact passend bij jouw vraag. Geen probleem! We hebben net zoveel aandacht voor het te kiezen model, de kleur, navigatie, uitvoering en bijtelling als wanneer je voor langere tijd leaset. Maatwerk voor iedereen Bij Supershortlease houden we van maatwerk. Dat geldt voor onze flexibele leasecontracten, voor de onafhankelijke keuze van auto’s en voor de mensen die er werken. Wij zijn toonaangevend Supershortlease staat voor korte communicatielijnen; je krijgt direct jouw contactpersoon aan de lijn. Iemand met kennis van zaken en kennis van jouw situatie. Daarnaast houd je zelf grip op het wagenpark. Via telematica kun je als beheerder alle informatie uit een auto lezen die je wilt. Handig voor de kilometerregistratie. En indien je wilt weten waar jouw bestuurders zich bevinden. Grip op de situatie betekent grip op je kosten. Als klant heb je het volledig voor het zeggen! Dat maakt Supershortlease toonaangevend in Nederland.