Flexibel accuraat en netjes.

Binnen enkele dagen is ons mobiliteitsprobleem op gelost. De auto is netjes op locatie gebracht. De auto is schoon en met een volle tank afgeleverd. Het afleverrapport is duidelijk. Alle kleine onvolkomenheden zijn helder omschreven.

• De aflevering en netheid van de auto

Snelle en professionele afhandeling zonder poespas!

Snelle en professionele afhandeling zonder poespas! Aanrader!

• De aflevering en netheid van de auto

Heel snel en soepel geregeld

ik had op korte termijn voor een onbepaalde tijd een budget auto nodig. Het aanbod van Huurmij paste hier perfect bij.

• De aflevering en netheid van de auto

Supersnel, uitstekende service, flexibel en persoonlijk

Na het aanvragen van de offerte kwam deze al snel in de mailbox. Helaas was de aangevraagde auto niet beschikbaar. Er volgde telefonisch contact met Sharon en zij was een schot in de roos. Ze stuurde al snel alternatieven en nu heb ik een tijdelijke auto en gaat zij op zoek naar andere leuke auto’s die voldoen aan mijn wensen. Ik ga er van uit dat het vervolgcontact net zo fantastisch is. Sharon, dank voor zover!

Klasse alles goed geregeld

Ervaring tot nu toe prima

Klasse alles goed geregeld

Ervaring tot nu toe prima

netjes geholpen

netjes geholpen en te woord gestaan ook uitleg erover want het is de eerste keer om Shortlease te doen

aanbevelenswaardig

Correcte en snelle behandeling, geen moeilijk gedoe! Prijs redelijk. Perfect adres voor shortlease!

Great Service

Sharon was great, provided excellent support, was nice, supportive and answer all questions.

Uitstekende Citroën C1, excellente persoonlijke service

Uitstekende Citroën C1, excellente persoonlijke service

• De website N.v.t.
  • De aflevering en netheid van de auto

Goede ervaring met Supershortlease!

Wij hadden voor het eerst een shortlease periode nodig en het contact met Supershortlease verliep prettig en vlot.

• De aflevering en netheid van de auto

Uitstekende service en prima auto

Prima dienstverlening, lekker snelle service, duidelijke communicatie, direct en persoonlijk contact en last but not least: auto rijdt als een zonnetje!

A++, Flexible, Great cars

I hire alot of cars and highly recommend super short lease for short or long term rental. New cars and team is always helpful if you require any changes.

• De aflevering en netheid van de auto

Snelle service, goed aanbod en duidelijke communicatie

In 1 dag alles geregeld en dezelfde dag geleverd! Top!!

• De aflevering en netheid van de auto

Makkelijk communiceren en flexibele/aantrekkelijke prijzen

Wilde een paar maanden prive leasen. Heb makkelijk en snel een goede auto kunnen vinden bij supershortlease. Heel snel alles geregeld en tot nu toe erg prettig verlopen allemaal.

• De aflevering en netheid van de auto

Klantvriendelijk en super snel geregeld

Op korte termijn en voor een beperkte periode een auto nodig. Na een eerste telefoontje met een uiterst vriendelijke meneer werd alles soepel en snel georganiseerd. Auto werd op het gewenste tijdstip afgeleverd en zag en keurig netjes uit. Bereikbaarheid klantenservice uitstekend. Complimenten!

Erg tevreden

Ik moest op korte termijn een private leaseauto hebben. Sharon heeft me hierbij ontzettend goed geholpen. Zij was meedenkend, snel en erg klantvriendelijk.

• De aflevering en netheid van de auto

Responsive, flexible, and exceptional service in general.

I made a casual enquiry while comparing the various short-term lease options available, and ultimately booked a car the next day as the service had been so responsive and helpful with facilitating the request I had. Exceptional service and flexibility.

• Would you recommend us? Yes
  • Our website
  • Our expertise and service orientation
  • The delivery and cleanliness of the car

Snelle en goede service

Via website offerte aangevraagd en heel snel een reactie. Ook snel de auto tot mijn beschikking!

Snelle en vriendelijke service

Ik heb jullie service en dienstverlening als zeer prettig ervaren. Duidelijke afspraken en communicatie. Erg tevreden over de auto’s en de gang van zaken. SUPER!!!!

Uitstekend bedrijf

Ze hebben alles voor ons geregeld binnen een dag en de auto’s waren voor ons de volgende dag klaar staan

• De aflevering en netheid van de auto

Heel erg klantgericht, transparant en pragmatisch

No-nonsense, open, klantgericht, transparant en pragmatisch: 'easy to deal with'

Snel, vakkundig, betrouwbaar, duidelijk

Dit is de tweede keer dat we gebruik maken van de service van Supershortlease naar volle tevredenheid. Men is prijs concurrerend, duidelijk en vakkundig en zeer snel. Er zijn geen verborgen kosten in de aanbieding, men maakt waar wat wordt beloofd. Kortom, uitstekend.

• De aflevering en netheid van de auto

Top service, gewoon doen!

Top service, gewoon doen!

• De aflevering en netheid van de auto

Betrouwbaar, komen afspraken na!

Ik heb aardig wat ervaringen met zowel autodealers als lease-maatschappijen. Helaas is het eerder uitzondering dan regel dat afspraken nagekomen worden. Ik ben dan ook positief verrast door de fantastische dienstverlening bij Supershortlease! Ze zijn pro-actief in hun communicatie (óók nadat 'de deal' gesloten is), denken mee, maken heldere afspraken én komen die ook na. Bedankt Shahid! Punt van aandacht: het schijnt moeilijk te zijn voor de (short)leasebedrijven om de voorraad op hun website actueel te houden. Dat maakt een goede auto vinden erg lastig.

Lijnbaan 12 2352CK Leiderdorp

Over Supershortlease

Niemand wil vastzitten aan een onnodig lang leasecontract. Is de markt grillig? Moet ook jouw wagenpark zich daarop kunnen aanpassen? Supershortlease beweegt met je situatie mee. Flexibel shortleasen Door flexibel te shortleasen kun je immers alle richtingen uit die de omstandigheden op dat moment van je verlangen. Maar ja, je wilt óók de juiste auto rijden, exact passend bij jouw vraag. Geen probleem! We hebben net zoveel aandacht voor het te kiezen model, de kleur, navigatie, uitvoering en bijtelling als wanneer je voor langere tijd leaset. Maatwerk voor iedereen Bij Supershortlease houden we van maatwerk. Dat geldt voor onze flexibele leasecontracten, voor de onafhankelijke keuze van auto’s en voor de mensen die er werken. Wij zijn toonaangevend Supershortlease staat voor korte communicatielijnen; je krijgt direct jouw contactpersoon aan de lijn. Iemand met kennis van zaken en kennis van jouw situatie. Daarnaast houd je zelf grip op het wagenpark. Via telematica kun je als beheerder alle informatie uit een auto lezen die je wilt. Handig voor de kilometerregistratie. En indien je wilt weten waar jouw bestuurders zich bevinden. Grip op de situatie betekent grip op je kosten. Als klant heb je het volledig voor het zeggen! Dat maakt Supershortlease toonaangevend in Nederland.