Kwaliteit, vakmensen, service.

Nieuwe pvc visgraat vloer gekocht en laten leggen door vloerplus. In de winkel prima geholpen, nemen ruim de tijd en denken mee. Vakmanschap en vriendelijke mensen die daarna de vloer kwamen leggen. Duidelijke communicatie met een belletje van te voren op de dagen dat ze kwamen. Prima bedrijf en service gericht.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Bij de aankoop van de PVC vloer goed geadviseerd. Bij een paar keer twijfel van mijn kant of het wel de goede vloer zou zijn voor een appartement i.v.m. de geluidsnorm heeft Eric mij overtuigd dat het absoluut goed is en dat hij er voor 100% voor in staat. De vloer besteld. Een paar dagen voor dat de vloer gelegd zou worden bleek de vloer er niet te zijn maar Eric heeft het keurig opgelost zodat ik een paar dagen later kon verhuizen. De mannen die de vloer gelegd hebben ,hebben het heel netjes en vakkundig gedaan.Ben heel blij met mijn pvc vloer die inderdaad heel geluidsarm is ,nog meer dan ik had verwacht.. Al met al heel positief ,top en blij.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Vakkundig, behulpzame en vriendelijke mensen

Door communicatie fout van het bedrijf ,werd er geen vloer gelegd op de geplande datum, dit is goed op gelost door het personeel in Alkmaar zodat de vloer de volgende dag gelukkig wel gelegd kon worden,

Super strak gelegd.

De naadjes tussen de vloeren zijn niet te zien en de vloeren liggen keurig strak tegen de muren/hoeken.

uitstekende vloer

Door een mooie combinatiekorting gekregen voor de vloerverwarming inclusief pvc vloer en zeer goed geadviseerd bij de aankoop door een vriendelijk persoon Alberto Nicolay, hebben we een mooie vloer gekocht en ook een mooie trap laten bekleden. Dus, Heel positief, goed advies, vriendelijk personeel, mooie vloer. Alles volgens afspraak geregeld. Wij zijn zeer tevreden, van aankoop tot aflevering en raden Vloeplus zeker aan!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Vriendelijk personeel, goed geholpen, namen de tijd in de winkel. Mooie gordijnen gekocht, 1 gordijn was te lang, dit is snel en netjes opgelost. En natuurlijk het allerbelangrijkste; een mooi eindresultaat. Kortom een aanrader!

Kwaliteit en vakmensen!

Wij hebben de trap laten bekleden inclusief de zijwangen en een pvc vloer laten leggen inclusief vloerverwarming. Het ziet er allemaal perfect uit en bijzonder aardige vaklui die begrijpen wat de klant wenst!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Topvloer gelegd door een Topbedrijf!

Allereerst ben ik alleen al uitstekend geadviseerd bij het maken v een keuze voor de vloer. Zo'n vloer ligt toch heel wat jaren in je huis dus daar moet je even bij stilstaan. Ik heb gekozen voor een PVC vloer door het hele huis. Twee tellen in dubio gezeten of ik zou gaan voor een degelijke of juist stoere vloer. Het werd de stoere vloer; ook een beetje op het advies afgegaan vd verkoper. Ik heb hier te maken gehad met zeer ervaren en vriendelijke mensen, belde ik ze op dan werd ik meteen geholpen. Fijn ook dat ik niet zelf de boel moest inmeten maar zij dat ook voor mij hebben gedaan. Toppers! Goed, de vloer & de plinten liggen er inmiddels in en ik kan niet anders zeggen dan dat het gewoon heel erg mooi is geworden en ook goed is gelegd. Superblij mee! En niet alleen de vloeren zijn mooi bij ze, maar er is ook een prachtig hor voor mij in aantocht.

Gewoon goed

Mooie winkel, goed verhaal en de vloerverwarming en de PVC vloer mooi gelegd en afgewerkt. Heel blij mee!

Bijzonder slecht

Ik schrijf eigenlijk nooit reviews maar doe het nu toch, ik wil mensen waarschuwen voor dit bedrijf. Verkoop = fantastisch. Ontvangst is goed en alles is mogelijk. Tot er daadwerkelijk iets moet gebeuren, dan gaat alles fout. De communicatie van dit bedrijf is bijzonder slecht: zijn telefonisch praktisch onbereikbaar en krijg je ze wel aan de lijn, dan is degene die je wilt spreken bezet en belt jou later terug. Maar dit gebeurd (bijna) nooit. Wij kochten een vloer en vloerverwarming bij dit bedrijf, en bij elke stap ging iets niet zoals het moest gaan. Vloerverwarming werd niet werkend afgeleverd, vloer had geëgaliseerd moeten worden, daarna moest de vloer er dus weer uit en opnieuw gelegd worden, de plinten waren de verkeerde kleur, enzovoort. Dit bedrijf geeft al het werk uit handen en als er iets fout gaat, neemt niemand hier de verantwoordelijkheid voor. Omdat telefonisch contact slecht mogelijk is, moet je dan een paar keer boos in de winkel komen, en daar wordt niemand vrolijk van. Soms kwam er iemand kijken, en dan moest er iets overlegt worden, en dan hoor je zo 10 dagen niets, waardoor je er wéér achteraan moet. De nonchalante en arrogante houding waarmee dit alles werd behandeld, met name door eigenaar Eric, vind ik schrikbarend. Als een klant ontevreden is, hoor je een begripvolle houding aan te nemen en probeer je iemand tevreden te stellen. In plaats daarvan werden we nooit terug gebeld en werd er nog net geen middelvinger naar ons opgestoken. Ook geen enkele keer 'wat vervelend' of een excuus gehoord. De ellende is 4 maanden nadat de vloer voor het eerst gelegd is, eindelijk voorbij. De vloer is prachtig, dat wel. Wil je dan toch perse met ze in zee, betaal dan niets totdat het af is. Want gaat er iets niet goed, heb je geen poot om op te staan, en de telefoon wordt niet meer opgenomen.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Snel geregeld en afgesproken. Er werd goede en eerlijke informatie over mijn nieuwe PVC vloer gegeven, en juiste informatie over onderhoud enz. Mooie combinatiekorting gekregen voor de vloerverwarming. Complimenten ook voor het leggen en de opvolging hiervan!

Teleurstellend

Verkoper beweert dat het laminaat dat wij wilden aanschaffen op voorraad is bij de leverancier en maakt dan een afspraak voor een legdatum. Alles geregeld, zou je denken. Maar dan komt er een kink in de kabel: "Een collega heeft per abuis de geplande datum toegewezen aan een andere klant", zodat we een nieuwe afspraak moeten maken. Het blijkt vervolgens onmogelijk een datum te plannen: Vloerplus reageert niet meer op telefoon of mail, ondanks een groot aantal pogingen. Navraag bij andere laminaatzaken maakt duidelijk hoe de vork in de steel zit: ons laminaat heeft een levertijd van twee maanden en is helemaal niet op afroep verkrijgbaar. Zowel de bewering dat alles op voorraad was als de afspraak om te leggen waren fake. Op onze laatste mail met de vraag of Vloerplus nog interesse heeft in de opdracht en wanneer ze die dan kunnen uitvoeren, komt geen reactie. Na twee maanden plotsklaps een telefoontje van Vloerplus: ze willen graag een afspraak inplannen om het laminaat te leggen, want er is weer ruimte in de agenda (lees: het laminaat is weer leverbaar). Als ik meld dat we inmiddels de opdracht aan een ander hebben gegeven, meldt Vloerplus hier blij om te zijn, want ze hebben het zo druk dat ruimte in de planning heel welkom is. Deze organisatie hangt met plakband aan elkaar en klant is totaal onbelangrijk. BLIJF HIER WEG!

Vreselijk

Wij zijn erg ontevreden over de gang van zaken.. Maandag zouden er plinten gelegd worden bij ons, dit was helemaal niet geval bleek uiteindelijk. Zonder dat wij hier iets over hoorde zijn wij uiteindelijk naar de winkel gegaan. Hier kwamen wij erachter dat de legger de opdracht had teruggegeven. Uiteindelijk hadden ze geen oplossing en moest ik maar afwachten.. Na de volgende dag meerdere malen gebelt te hebben kon er zomaar toevallig iemand de plinten komen leggen. Tevens waren onze plinten die zelfde ochtend aan een andere legger meegegeven voor andere klanten, een collega was even vergeten plinten te bestellen voor deze mensen. Hierdoor hebben wij nu plinten die ergens nog stonden in het magazijn.. Kortom vreselijk dit. En dit is niet de 1e keer dat het gebeurt, met onze vloer zijn er ook veel problemen geweest. Hij ligt vol bobbels..

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Geachte mevrouw, Onze legger had de opdracht niet terug gegeven echter de klant waar hij de maandag bezig was liep uit waardoor hij niet in staat was nog bij u langs te komen. Plinten plaatsen kost enige tijd en moet wel netjes gebeuren. Ik ga er dan ook vanuit dat dit netjes is gedaan bij jullie. Wij hebben getracht u zo snel van dienst te kunnen zijn door alsnog de plinten kort na de vorige afspraak te plaatsen, wel jammer dat u dit als negatief ervaart. En nee, u krijgt de plinten niet "ergens uit het magazijn" maar gewoon "uit ons magazijn" waar wij ze op voorraad hebben. Ze waren netjes ingepakt toen u ze kreeg en onbeschadigd, er is geen restpartij oid geleverd. Tevens vind ik het jammer dat u het verhaal met de bobbels niet aan de legger heeft laten zien, ons is dit verhaal niet bekend. Als u dat wilt kunt u een afspraak maken zodat we dit alsnog kunnen beoordelen. Groeten, Team Vloerplus

Zeer slecht bedrijf! We komen er nooit meer

Het is teveel om op te noemen, maar zelfs in onze wettelijke garantieperiode krijgen we een nogal slordige behandeling, en dan druk ik me nog netjes uit. Wij hebben vorig jaar daar een vloer gekocht voor onze benedenverdieping. Na heel veel overleg in de winkel kozen we voor een waterdichte vloer, omdat wij nu eenmaal dieren thuis hebben. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Onze vloer zou echt waterdicht zijn werd er gezegd en het kon dus prima bij ons gelegd worden. Nadat we een keer een storing in de afvoer hadden waardoor er water op onze vloer in de keuken liep, schrokken we enorm. Onmiddelijk natuurlijk de vloer droog gemaakt. Wat waren we blij dat we gekozen hadden voor een waterdichte vloer! Nee dus! Het water liep rechtstreeks onder onze dure vloer en de schade was evengoed enorm. Na vele malen geprobeerd te hebben om contact met de winkel te krijgen, gingen we er maar heen. Ik zou te nat hebben gedweild! Ik maak al 20 jaar schoon overal in huizen met laminaat, maar nog nooit zoiets idioots gehoord van een vloerverkoper! Kortom, dit werd een heel lang verhaal met als uiteindelijke uitkomst, dat zij absoluut geen boodschap hadden aan ons probleem. Wat een slechte zaak zeg. Tijd dat ze een keer in het programma Kassa komen. Ik denk dat ik het programma alvast een mail ga sturen! Een boze en teleurgestelde klant

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Geachte klant, Na de melding van uw klacht hebben zijn wij (onze vloerenlegger) bij u thuis geweest om de situatie ter plaatse te beoordelen. Door de beperkingen agv Corona die ook voor ons geldig waren konden wij en de leverancier ons niet direct bij u melden. Bij ons bezoek hebben wij reeds geconstateerd dat er sprake was van vocht in uw laminaatvloer waardoor dit is gaan werken. Het betreft een zgn Aqua vloer die vocht afkomstig van boven een redelijke periode kan weerstaan. Dat u lekkage had gehad heeft u destijds niet aan ons vermeld. Om deze reden hebben wij de leverancier gevraagd bij u te komen kijken die uw lekkage heeft geconstateerd. Het laminaat dat u gekocht heeft is niet (en dat is geen enkel laminaat) dermate waterbestendig dat dit de hoeveelheid water van een lekkende afvoer dat onder het laminaat gaat zitten kan weerstaan. Uiteindelijk zal dit door de langdurige blootstelling aan vocht toch gaan zwellen en kapot gaan, Als u het laminaat na een lekkage niet verwijdert kan dat niet drogen en moet het water ergens heen. Uw klacht is zowel door ons als door de leverancier op basis hiervan afgewezen. Overigens behoort waterschade als gevolg van lekkages tot schade die onder uw inboedelverzekering valt en wordt keurig gedekt. Als u dat de verzekeraar en ons direct had gemeld hadden wij eea sneller kunnen oplossen.

Een grote blamage

Problemen bespreek ik meestal direct met degene met wie ik zaken doe en dan komen we er altijd wel uit. Helaas ging dit bij Vloerplus Alkmaar anders en ben ik helaas genoodzaakt om mijn verhaal dan maar op deze manier te doen om te voorkomen dat een ander hetzelfde overkomt: Bij de koop van de vloer een prima advies gehad van Eric Schokker en samen een mooie vloer uitgezocht. De verwachting was dan ook fantastisch, maar het resultaat wees wat anders uit. Al bij het plannen was de communicatie ronduit slecht. Niemand lijkt bij Vloerplus Alkmaar van elkaar te weten wat de afspraken zijn. Vervolgens neemt de vloerenlegger gewoon zijn vrouw mee voor de gezelligheid en moet hij zoveel siliconenkit gebruiken voor de afwerking dat vervolgens de hele woonkamer onder zit. Overige vloerdelen konden volgens de legger worden geretourneerd bij de winkel, waar vervolgens geld voor werd teruggeven. De dame in de winkel zou vervolgens een berekening maken om welk bedrag het ging en dit zou worden uitbetaald door Eric. Je mag drie keer raden of dit geld werd uitbetaald? Niet dus. Na diverse onbeantwoorde mails ben ik maar eens naar de winkel gegaan voor een verklaring. Het excuus was dat het druk was en dat hij er eigenlijk nog niet aan toe was gekomen (ofwel ik had alles al betaald en was niet meer interessant). Ook had de vloerenlegger het niet goed uitgelegd aan mij en behoorde de retournering volgens hem bij de factuur. Wel zou hij mij na het weekeinde bellen voor een afspraak, want een vloer moest netjes zijn en alle foutjes werden opgelost. Tsja, ik weet niet welk weekeinde hij bedoelde, maar het telefoontje blijft uit en mijn geduld is op. Een tip: DOE HET NIET !

een grote teleurstelling

Ivm. een renovatie had ik maximaal 2 planken lamelparket nodig. De oorspronkelijke vloer ( gekocht bij Vloerplus alkmaar) ligt nu 8 jaar in mijn huis en is door de jaren donkerder geworden. Daarom heb ik een reststuk meegenomen. Thuis zag ik, dat de kleur aardig in de buurt kwam, maar bleken de planken uit het geleverde pakket helemaal niet te passen en bij navraag werd mij doodleuk verteld, dat ik daar rekening mee hoorde te houden, want dat was mij verteld. Afgezien van het feit, dat hier elke logica ontbreekt en ik zelfs het oude plankje heb achtergelaten - want dan kun je het toch even checken als verkoper - voel ik me enorm genaaid en opgezadeld met een nutteloos pakket twv. 170.- euro. Wat een aanfluiting.

• Hoe heeft u de aankoop van uw product ervaren ? N.v.t.
  • Wat vindt u van onze winkel en assortiment ? N.v.t.
  • Hoe heeft u onze installatie service ervaren ? N.v.t.

Geachte klant, Wat jammer dat u dit zo ervaart. We hebben samen met u gezocht naar een kleur die paste bij de vloer die u inmiddels ruim 9 jaar heeft liggen (dik 9 jaar geleden aangeschaft) Wij hebben daarbij aangegeven dat de door u aangeschafte vloer niet meer wordt geleverd en de vloer ook inmiddels is verkleurd. Wij hebben vooraf aangegeven dat we een ander artikel moesten leveren en met u samen gezocht naar de meest passende kleur. Wij kunnen van een artikel onmogelijk nagaan wat exact de passing (mes en groef) is geweest van een artikel van 9 jaar geleden en dat de kans dat dit niet helemaal zou passen groot is. Machines worden anders ingesteld en de kans is reëel dat de nieuwe vloerdelen van een andere machine komen na 9 jaar. Dat hebben we u ook aangegeven. Nadat u in de winkel heeft gemeld dat dit niet ging passen hebben wij u aangeboden dit voor u op maat te zagen zodat u de delen zonder probleem kan aanhelen. Het enige wat we u hebben gevraagd is om met het deel dat niet paste langs te komen zodat we dit voor u konden doen. Echter indien u zo omhoog zit met het kennelijk waardeloze pak mag u dit nog terugbrengen. Met vriendelijke groet, Vloerplus

Beroerd

2 gordijnen en een elektrische rails besteld half december met beloofde levertijd van rond de 4 weken. Een half jaar later heb ik eigenlijk de beloofde bestelling. Bij deze zaak communiceren ze onderling en naar de klant niet of heel beroerd. Na al dit geblunder geen excuses of compensatie gewoon betalen en net geen middelvinger na. Houd u van slechte communicatie lang wachten en ergernis. Dan moet u hier bestellen.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Geachte heer, Het spijt ons dat u uw bestelling zo heeft ervaren. Helaas is het zo dat we in deze rare tijden alle levertijden niet goed onder controle hebben. Het klopt dat wij u hierover niet correct hebben geïnformeerd. Daarbij is het zo dat uw gordijnen zijn gemaakt op basis van de door u aangegeven maten. Helaas bleken deze maten bij levering niet te kloppen waardoor de gordijnen terug moesten naar de leverancier om te worden vermaakt. Dit hebben wij kosteloos voor onze rekening genomen. En wat de vermeende middelvinger betreft, de eerste regel waarmee we de mail begonnen waarmee we u de factuur stuurden was met een excuus! Met vriendelijke groeten, team Vloerplus

slechte communicatie en service

2,5 jaar geleden vloeren voor 1e verdieping en zolder. Vinyl op zolder krulde gelijk op, is na diverse keren mail- en fysiekcontact gecompenseerd maar zeer moeilijk. PVC vloer kwam na 1 jaar omhoog, vloerlegger heeft na 2 keer kijken de halve vloer opengetrokken met als gevolg dat het nog steeds zo ligt, diverse mails gestuurd. Geprobeerd om dit te claimen bij verzekeraar maar de inboedelverzekering dekt dit gebrek niet vanwege verkeerd egalinegebruik. Aangegeven bij Vloerplus dat zij aansprakelijk zijn maar ze zijn niet thuis. Goede cijfer klopt totaal niet. Trap er niet in.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Geachte heer Janmaat, Wat vervelend dat dit is gebeurd. U beoordeeld echter via deze site de winkel in Alkmaar, Vloerplus.Alkmaar. Ten onrechte wantg wij kennen u niet als klant, uw klacht is niet bij ons bekend en voor zover wij kunnen nagaan heeft u nog nooit een vloer bij ons (vloerplus.alkmaar) gekocht. Graag willen wij u dan ook verzoeken uw review te verwijderen en te indien gewenst te plaatsen bij de winkel die het wel betreft. Alvast dank! Team vloerplus alkmaar

Supertevreden

Zeer goed geadviseerd bij de aankoop door de deskundige eigenaar Eric. Vooral de nazorg was voortreffelijk, zonder gezeur de plooien gladgestreken. Vloerplus heeft de plus dikverdiend !!!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Dankzij Vloerplus hebben wij weer een nieuw huis

Wij hebben via via te horen gekregen over vloerplus en waren zo enthousiast dat we gelijk het zelfde weekend langs de winkel Koedijkerstraat 8 te Alkmaar gegaan en werden vrolijk ontvangen door de verkoper Alberto Nicolay. Alberto bood ons netjes een lekker kopje koffie aan, en vroeg ins vervolgens wat wij zochten, wij vertelden over onze wensen en criteria, en voor wij het wisten was Alberto voor ons aan het zoeken. Na het een en ander te hebben uitgelegd wisten mijn vriendin en ik het. Deze vloer, met deze stootborden, met deze mooie trap. En om het helemaal af te maken super mooie plinten. Verder waren wij ook opzoek naar jaloezieën en die hebben we gelijk ook besteld, en voor ik het wist belde Alberto al dat hij ze binnen had liggen. Super service en heel snel geleverd. De dag voor het leggen van de vloer is de vloer nog netjes geëgaliseerd. Dag daarna werd door een echte vakman de vloer gelegd, en voor ik het wist was hij al klaar. Super strak en netjes gewerkt! De plinten zijn ook hetzelfde weekend geplaatst en nogmaals super strak en netjes afgewerkt. En als klapper op de vuurpijl; de trap, weer super strak en netjes afgewerkt. Al met al zijn mijn vriendin Romy Happe en ik Joël Wang meer dan tevreden met de geleverde diensten van Vloerplus en met het professionele advies van de verkoper Alberto Nicolay. Echt een tien met een griffel!

Top geregeld!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Fijn geholpen in de winkel, goede informatie, verkoper nam ruim de tijd. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor het upgraden van de trap met houten treden in de whitewash. De traptreden stonden al in de whitewash bij het bekleden van de trap, dus geen gedoe meer met verven. De trap werd gelegd door twee zeer ervaren vloerleggers. Er werd zeer keurig gewerkt, super strak afgekit en bovendien werd het zaagsel nog opgeruimd ook. Wij zijn zeer tevreden, van aankoop tot aflevering en raden Vloeplus zeker aan!

Goede ervaring leuk geholpen

Snel en vakkundig gedaan

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

ruime keuze tegen goede kwaliteit en service

deskundig geholpen in winkel ruime keuze samenwerking met zeer vakkundige, behulpzame vloerleggers goede service

Prima kwaliteit en prijs

Nette service en snel geregeld de vloer met plinten. Aanrader voor andere.

Koedijkerstraat 8 1823CR Alkmaar

Over Vloerplus.nl

Bij Vloerplus vind je geen hal met rollen tapijt en vele pallets laminaat zoals bij de meeste voordeelknallers. Vloerplus biedt een inspirerende en rustige winkelomgeving. Onze inspiratiewanden geven je uitstekende mogelijkheden om een selectie te maken uit alle verschillende soorten tapijt. Of je nu een bouclé, frisé of iets hoogpoligs zoekt, voor iedere wens ben je bij ons aan het juiste adres. Alle collecties zijn overzichtelijk gepresenteerd: te voelen en zien in alle kleuren. Maar ook laminaat, houten vloeren, parketvloeren, gordijnen en binnen zonwering worden overzichtelijk en inspirerend getoond. Laat je daarbij verrassen door onze kunde en know-how. Met een achtergrond van ruim 30 jaar binnen vloeren ben je verzekerd van de beste kennis over alle mogelijkheden en onmogelijkheden van een nieuwe vloer. Of het nu geluidsreductie betreft, vloerkoeling- of verwarming of egalisatie gaat. Onze adviseurs staan voor je klaar. Wij roepen niet luidruchtig dat we iedere week 40% korting geven, want bij Vloerplus kan je altijd rekenen op een scherpe prijs. Je vindt bij ons een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, vaak goedkoper dan bij de bouwmarkt of andere concurrenten, maar wel met de service van een speciaalzaak. Inspirerend is onze website. Een zeer groot deel van ons assortiment is nu online verkrijgbaar. En het aantal artikelen zal gestaag worden uitgebreid. Kun je iets niet vinden, of wil je ons iets vragen? Bel of mail ons en wij sturen je altijd vrijblijvend een offerte voor het door jou gezochte artikel. Bovendien is het prettig te weten dat als je wat op internet bestelt er een echt bedrijf achter staat. Geen zolderkamertje dat vaak niet bereikbaar is, maar winkels waar je ook terecht kunt als er vragen zijn. Of waar je kunt voelen, kijken en beleven voordat je iets koopt. Maar ook de service krijgt die je verdient.