Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Vloerplus.nl

Bij Vloerplus vind je geen hal met rollen tapijt en vele pallets laminaat zoals bij de meeste voordeelknallers. Vloerplus biedt een inspirerende en rustige winkelomgeving. Onze inspiratiewanden geven je uitstekende mogelijkheden om een selectie te maken uit alle verschillende soorten tapijt. Of je nu een bouclé, frisé of iets hoogpoligs zoekt, voor iedere wens ben je bij ons aan het juiste adres. Alle collecties zijn overzichtelijk gepresenteerd: te voelen en zien in alle kleuren. Maar ook laminaat, houten vloeren, parketvloeren, gordijnen en binnen zonwering worden overzichtelijk en inspirerend getoond. Laat je daarbij verrassen door onze kunde en know-how. Met een achtergrond van ruim 30 jaar binnen vloeren ben je verzekerd van de beste kennis over alle mogelijkheden en onmogelijkheden van een nieuwe vloer. Of het nu geluidsreductie betreft, vloerkoeling- of verwarming of egalisatie gaat. Onze adviseurs staan voor je klaar. Wij roepen niet luidruchtig dat we iedere week 40% korting geven, want bij Vloerplus kan je altijd rekenen op een scherpe prijs. Je vindt bij ons een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, vaak goedkoper dan bij de bouwmarkt of andere concurrenten, maar wel met de service van een speciaalzaak. Inspirerend is onze website. Een zeer groot deel van ons assortiment is nu online verkrijgbaar. En het aantal artikelen zal gestaag worden uitgebreid. Kun je iets niet vinden, of wil je ons iets vragen? Bel of mail ons en wij sturen je altijd vrijblijvend een offerte voor het door jou gezochte artikel. Bovendien is het prettig te weten dat als je wat op internet bestelt er een echt bedrijf achter staat. Geen zolderkamertje dat vaak niet bereikbaar is, maar winkels waar je ook terecht kunt als er vragen zijn. Of waar je kunt voelen, kijken en beleven voordat je iets koopt. Maar ook de service krijgt die je verdient.