We hebben een aantal jaar geleden jaloezieën besteld bij Vloerplus. Omdat we deze op een andere plek in de woning wilden hebben, hadden we andere bevestigingen nodig, maar ons systeem bleek niet meer te bestaan. Uiteindelijk hebben ze bij 6 leveranciers navraag gedaan en eindelijk was het gelukt. Als klap op de vuurpijl hebben we ze ook nog eens gratis meegekregen. Dat is nog eens service!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ? N.v.t.

Mijn pvc klikvloer die ik gekocht had ging na het leggen in de woning aan de kopzijde openstaan,en bleek niet geschikt voor mijn houten vloer. Dus is er netjes uitgehaald en vervangen door een klik pvc vloer. De vloerenleggers werken erg netjes en zijn vriendelijk en behulpzaam Ben er erg blij mee!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Vriendelijk en professioneel advies en de is vakkundig gelegd

De communicatie van de vloerleggers vond ik erg fijn en zijn goed in hun vak We zijn erg blij met de vloer.

Goed geregeld

Meedenken alles volgens afspraak

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Goede adviezen en conform afspraak

Professioneel !

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Vanaf het eerste tot aan het laatste moment super goed geholpen.

Vloerplus Alkmaar hebben ons onwijs goed geholpen nadat wij problemen hadden met een vloer van een andere winkel. Erik dacht mee in oplossingen en hielpen ons verder. Nadat de nieuwe vloer besteld was werden wij goed op de hoogte gehouden door Erik en Alberto, allemaal top!

Goed geholpen. Geen dure prijs

Kort maar krachtig zoals hierboven.

Mooi eindresultaat

De trap ziet er erg mooi uit, daar gingen wij voor. Netjes gewerkt door de mannen en redelijk snel voor elkaar. In het proces miste ik wel wat communicatie. Elke keer kwamen er toch zaken naar voren die m.i. makkelijk van te voren konden worden getackeld.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Goede service en vriendelijk geholpen

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Prima en heel goed en vakkundig geholpen

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Ik heb spijt van zaken doen met deze winkel.

Als je binnenkomt voor advies en je hebt toevallig een simpele outfit aan proberen ze je snel naar buiten te werken, je krijgt het idee dat ze denken die kan ons toch niet betalen. Het moment dat je een bestelling plaatst lijkt het dan weer goed te gaan. Heel enthousiast met beloftes van ontzorging. Na de handtekening gaat het echter weer fout. Afspraken worden niet nagekomen, telefonisch geen contact te krijgen, op mail wordt niet gereageerd. Keer op keer moet ik weer naar de winkel om een simpel antwoord te krijgen. Vervolgens een afspraak voor de meting en installatie maken. Alles lijkt goed te zijn, geen belemmeringen, geen zaken die ik moet regelen. Dag voor het leggen van de vloeren krijg ik een belletje dat ik toch nog een en ander moet doen voor ze kunnen beginnen. Tot zover de belofte dus dat ze mij van A tot Z zouden ontzorgen. Opeens wilt hij kosten rekenen voor het afsteken van de verfresten e.d. terwijl afgesproken was bij de aanschaf dat alles voor mij gedaan zou worden, incl het voorbereindende werk. Goed, geen probleem ik sta extra vroeg op om alsnog alles voor ze te regelen, ik stap de woning in en zie dat ze langs zijn geweest zonder iets te melden voor de aflevering en lekker met de vieze schoenen mijn net beschilderde trappen hebben opgelopen. Geruineerd. Ik kreeg de kosten voor het afsteken dan wel als compensatie hiervoor. Of dat gebeurd is betwijfel ik. Na het leggen van de vloer lijkt het netjes maar na verdere inspectie blijkt dat de vloer hartstikke ongelijk is. Bij de plinten zie je duidelijk kuilen en als je over de vloer loopt voel je gewoon plekken waar je er doorheen zakt. Daarbij zijn de plinten niet afgemaakt, deel ligt nog los. Dan krijg je op een gegeven moment een belletje, ik denk zou dit dan toch goed zijn? Bellen ze me om hun werk af te maken? Nee uiteraard niet, ze bellen alleen om nog een offerte met me te bespreken. Alsof ik ze ook nog maar een cent gun. Ik voel mij opgelicht, zij verkopen onder valse beloftes.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Geachte heer, Het is jammer dat u dit zo bij ons heeft ervaren. Wat ik niet begrijp is dat u ondanks uw slechte en kennelijk onvriendelijke behandeling dan toch een order van ruim 6.000 aan ons toevertrouwd. In ons systeem hebben wij 9 uitgaande berichten staan waarmee wij met u over deze order hebben gecorrespondeerd. Ook hebben wij maar liefst iets van 20 telefonische contacten onder uw nummer ins ons systeem geregistreerd staan. Onze legger die bij uw aankwam trof op uw vloer geen verfresten aan maar gispbulten en restanten die vastzaten op de vloer van uw stucadoor die voor ons is uw woning is geweest. Dit op alle drie de verdiepingen die wij moesten leggen. Onze legger heeft u gevraagd of u dat wilde verwijderen of dat wij dat moesten doen, waarbij hij heeft aangegeven dat dat aanzienlijk werk was en dat daar wat voor werd gerekend. U heeft zelf een klein deel gedaan, de rest is door onze legger gedaan. Of dat is gedaan is u bekend, anders had de vloer niet gelegd kunnen worden. U heeft gezien hoe de vloer er vooraf uitzag. De legger moest de trap op en af, de spullen naar boven brengen. Het is in een nieuwbouw situatie met ongelegde straten onmogelijk met schone schoenen naar boven te lopen. Je brengt altijd wat zand en modder mee. Wij hebben u in overleg met de legger nog gecompenseerd voor de kosten van het herstel van de trap. Tot slot.. De plinten lopen recht. Als de bestaande betonvloer niet recht loopt zult u altijd aan kleine ruimte onder de plinten zien waar de betonvloer wat weg zakt. Helaas is daar niet veel aan te doen. Dus het "opgelicht" verhaal komt ons niet bekend voor. We denken dat we u hebben geleverd wat we u hebben beloofd. Het blijft jammer dat dat uw gevoel is.... Met vriendelijke groeten, Team Vloerplus

Intergrale aanpak met de juiste service

Ik ben erg tevreden met Vloerplus, ze werken netjes en hebben een goede service

Prima....netjes gemonteerd

ik ben dik tevreden!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Erg fijn geholpen in de winkel met het maken van een keuze voor de vloer. Goed advies. Hadden teveel ondervloer en dat was geen probleem om te retourneren. Top service

Wat een mooie vloer

Ik kwam voor een PVC vloer maar door het advies van de verkoper ben ik geswitched naar een laminaatvloer voor onze eerste verdieping. Een eerlijk advies want ik was daardoor goedkoper uit, maar de argumenten om voor laminaat te kiezen waren duidelijk en overtuigend. Heel blij met de mooie vloer. Vooraf gemeten en alles doorgesproken ter plekke en volgens afspraak gelegd. Blij mee!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Goede voorlichting en uitstekende service

Vorige week een pvc visgraat vloer laten leggen. Na diverse keren verschillende proefstalen te hebben meegekregen ( door het grote assortiment konden we moeilijk een keuze maken ) uiteindelijk voor de ambiant spigato beige gekozen. ( Mede door goede voorlichting van Boudewijn ) Offerte laten opstellen en vervolgens laten inmeten. Data voor het egaliseren en leggen van de vloer afgesproken en deze zijn netjes nagekomen. Na het leggen van de vloer enkele 'schoonheidsfoutjes' geconstateerd. Dit gemeld bij vloerplus en zij ondernamen gelijk aktie. Gelijk werd er kontakt met mij opgenomen door de vloeren legger en deze heeft de afwerkpuntjes netjes opgelost. Al met al goede voorlichting gehad, nette prijs en hele goede serviceafhandeling. Wat mij betreft een aanrader!

Heel fijn!

De communicatie, hulp en het klaar staan voor ons én de samenwerking met LVS voor de vloerverwarming zijn super. Nu de trap nog!

Aanbevelingswaardig.

Kort gelden een PVC kliek vloer gekocht bij Vloerplus Alkmaar. Na een goed advies in de winkel en de keuze bepaald te hebben kwamen ze opmeten en uitleg geven wat het beste was, dit i.v.m. drempels etc. Na ontvangst van de uitgebreide en goed omschreven offerte is deze besteld. De inplanning voor de vloerleggers kon gelukkig op onze data uitgevoerd worden en vakkundig door hen gelegd. Waren ook zeer tevreden over de snelle aanleg. Als tevreden klant van Vloerplus zullen wij hen bij vrienden en bekenden aanbevelen. Ton

Zeer tevreden!

Goed advies bij aankoop jalouzieën en gordijnen. Tijd voor ons genomen in de winkel ivm keuzes. Installatie en nazorg heel goed. Het is heel netjes en mooi geworden! In 1 woord: Perfect!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Goeie prijs-kwaliteit verhouding, slechte service en geen goeie samenwerking Vloerwarming NH

Bij het uitzoeken in de winkel werden wij super geholpen. We hadden de voorjaarsactie vloer + vloerverwarming (gelegd via vloerverwarming NH). Voordat er gelegd zou worden werd er al gebeld of de vloer glad genoeg was (dit is toch iets wat je overeenstemt Vloerverwarming NH als je daar een actie mee doet). Daarnaast moesten de plinten helaas wat later gelegd worden, na vele belletjes zonder concrete afspraak stond Vloerplus ineens voor de deur (zonder belletje vooraf). Het was toevallig dat ik thuis was. De plinten zijn er daadwerkelijk snel opgezet en niet altijd even netjes. Daarnaast stond in de factuur dat de plinten zouden worden afgekit wat dus niet is gebeurd. Hier heb ik nog een mail aan gewaagd, maar totaal nul reactie op gehad. helaas. Al met al is de prijs-kwaliteit verhouding goed, maar qua service en communicatie is het slecht (mede door de slechte samenwerking met Vloerverwarming NH)

Goed en service slecht

Wacht al meer als zes maanden op service of telefoontje wanneer er iemand langs komt om probleem op te lossen.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Prachtige houten vloer, strak gelegd!

Ben goed geholpen in de winkel met advies over mijn keuze. Hele mooie parketvloer en ook nog eens super gelegd, tevens aardige leggers.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Een PVC in combinatie met vloerverwarming laten leggen. Alles netjes op tijd en mooi gelegd. De vloer was niet helemaal egaal genoeg om te leggen waardoor we iets vertraging hadden, maar na een keer extra egaliseren wel mooi afgewerkt en vlak. Complimenten dus!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Prima service, communicatie kan iets beter

Prima service, communicatie kan wat beter/vlotter maar we zijn goed geholpen en hebben prima advies gekregen.

vakmensen

wij hebben een prettige ervaring zowel in de winkel als met het tapijtleggen. Dat werd overigens door een vader/dochter combinatie gedaan, met snelheid en vakmanschap!

Over Vloerplus.nl

Bij Vloerplus vind je geen hal met rollen tapijt en vele pallets laminaat zoals bij de meeste voordeelknallers. Vloerplus biedt een inspirerende en rustige winkelomgeving. Onze inspiratiewanden geven je uitstekende mogelijkheden om een selectie te maken uit alle verschillende soorten tapijt. Of je nu een bouclé, frisé of iets hoogpoligs zoekt, voor iedere wens ben je bij ons aan het juiste adres. Alle collecties zijn overzichtelijk gepresenteerd: te voelen en zien in alle kleuren. Maar ook laminaat, houten vloeren, parketvloeren, gordijnen en binnen zonwering worden overzichtelijk en inspirerend getoond. Laat je daarbij verrassen door onze kunde en know-how. Met een achtergrond van ruim 30 jaar binnen vloeren ben je verzekerd van de beste kennis over alle mogelijkheden en onmogelijkheden van een nieuwe vloer. Of het nu geluidsreductie betreft, vloerkoeling- of verwarming of egalisatie gaat. Onze adviseurs staan voor je klaar. Wij roepen niet luidruchtig dat we iedere week 40% korting geven, want bij Vloerplus kan je altijd rekenen op een scherpe prijs. Je vindt bij ons een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, vaak goedkoper dan bij de bouwmarkt of andere concurrenten, maar wel met de service van een speciaalzaak. Inspirerend is onze website. Een zeer groot deel van ons assortiment is nu online verkrijgbaar. En het aantal artikelen zal gestaag worden uitgebreid. Kun je iets niet vinden, of wil je ons iets vragen? Bel of mail ons en wij sturen je altijd vrijblijvend een offerte voor het door jou gezochte artikel. Bovendien is het prettig te weten dat als je wat op internet bestelt er een echt bedrijf achter staat. Geen zolderkamertje dat vaak niet bereikbaar is, maar winkels waar je ook terecht kunt als er vragen zijn. Of waar je kunt voelen, kijken en beleven voordat je iets koopt. Maar ook de service krijgt die je verdient.