Na regen komt zonneschijn

De eerste keer was de vloerbedekking meer dan slecht gelegd kieren scheef en noem maar op. Dit gemeld bij de verkoper en zonder aarzeling werd mij toe gezegd dat het goed komt en hij heeft woord gehouden. Een andere vloeren legger kwam het opknappen/ vernieuwen en met verrassend groot succes

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Prima service en erg geduldig!

Omdat wij klein behuisd zijn moest eerst één slaapkamer van tapijt worden voorzien en na de verbouwing de andere slaapkamer, overloop en trap. Tussen deze twee stappen zat ongeveer 6 maanden waardoor de deelorder op afroep kon worden ingepland. Door vertraging in onze verbouwing kon de tweede stap pas een paar maanden later worden uitgevoerd. Dit is zeer professioneel en met veel geduld vanuit Vloerplus uiteindelijk uitgevoerd en het resultaat mag er zijn, echt een plaatje! Wat mij betreft is Vloerplus zéker een aanrader!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Geachte heer Ursem, bedankt voor het mooie compliment veel plezier met uw nieuwe vloerbedekking

het eindproduct is goed, de weg ernaar toe minder

Nadat ik de gordijnstof en het type had uitgezocht is het op een bureau blijven liggen. Ik heb gebeld. Daarna opnieuw naar de winkel om dit in orde te maken. Het inmeten werd snel gedaan. De gordijnen waren klaar en ook weer werd ik niet gebeld om het te laten ophangen. Dat wat 3 weken zou duren werden er uiteindelijk. 11. Maar het eindproduct is goed.

Mooi assortiment

Heel mooi en breed assortiment vlot en netjes opgehangen

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Mijn ervaring is gewoon een prettige samenwerking en een prachtige vloer als resultaat.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Vriendelijke en goede uitleg van de producten

Ik was op zoek naar raambekleding voor kunststof kozijnen en dat is goed uitgelegd

Goede kwaliteit en service

Al 2x gordijnen besteld

Al 2x besteld voor zowel beneden als de kinderkamers. Topkwaliteit en prijsverhouding en de service en het meedenken is ook super. Geen twijfel over mogelijk dat de gordijnen voor mijn slaapkamer daar worden besteld:)!!

Vriendelijk en goed geholpen

De medewerkster gaf waardevol advies!

Zéér, zéér slecht

Ik had een vloerverwarming + vloer gekocht. Vanaf de eerste afspraak ging het al fout. Vloerplus had beloofd bij het inmeten van de vloer de radiatoren te verwijderen, dit was zo afgesproken zodat de dag erna de stukadoor kon beginnen. Bij aankomst wist de persoon die kwam inmeten hier niks van. Hun oplossing: we sturen volgende week iemand, eerder kan echt niet. Met als gevolg dat ik zelf een loodgieter moest regelen om de radiatoren te verwijderen omdat de stukadoor anders niet kon beginnen. Afspraak 2 infrezen: Bij het infrezen hebben ze per ongeluk een elektriciteitskabel geraakt. Ze waren alleen "vergeten" te vertellen dat in de kleine lettertjes staat dat ze dan stoppen met hun werkzaamheden en je het zelf lekker mag oplossen (want in deze tijd heb je een elektricien zo geregeld...). Na veel geschreeuw hebben ze toegezegd dat ze een elektricien zouden sturen waren ze vaker mee samenwerken (blijkend dat het de broer van de eigenaar is). Ze waren echter gestopt met infrezen dus moest er een nieuwe afspraak ingepland worden, met als gevolg dat de verdere planning ook opnieuw gemaakt moest worden. De 2e keer konden ze het gelukkig zonder problemen afmaken. Afspraak 3 Egaliseren: De eerst afspraak om te egaliseren kwam überhaupt niemand opdagen. De reden: werknemer had er geen zin meer in en had ontslag genomen. Na weer contact te hebben gehad en duidelijk te hebben gemaakt dat na alle vertragingen toch uiterlijk 1.5 week later de vloer er in moest liggen omdat de keuken geleverd zou worden, hadden we de afspraak gemaakt om de week er op, op dinsdag, te egaliseren en die vrijdag (dag voor levering keuken) de vloer te leggen op dinsdag was de werknemers veel te laat voor de afspraak, maar er kwam gelukkig iemand opdagen. Hoewel ikzelf er geen verstand van heb zag de egalisatie er niet heel goed uit. Dit bleek ook toen op vrijdag een andere werknemer kwam om de vloer te leggen. Hij gaf aan dat de egalisatie dusdanig slecht was dat hij hier geen vloer op kon leggen

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

De plus van Vloerplus is volkomen terecht

Vanaf het allereerste contact (op de showroom) tot en met het plaatsen van de gekozen pvc vloer is onze beleving een aaneenschakeling van positieve ervaringen.

zeer goede ervaring

voldoende keus en en er word alle tijd voor je genomen

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Goede service en mooi gelegde vloer

Heel vriendelijke geholpen en meegedacht. De vloer is super goed gelegd.

Niets op aan te merken

Plissé hordeuren keurig gemonteerd op kunststof kozijn

• Hoe heeft u de aankoop van uw product ervaren ?
  • Wat vindt u van onze winkel en assortiment ? N.v.t.

Deskundig en vriendelijk

Uitgebreide uitleg gehad in de winkel met de mogelijkheden en verschillen tussen de vloeren. Proefstuk mee om bij onder andere daglicht in huis te bekijken. Na het inmeten tijdens de verbouwing het eea nog besproken en advies gekregen. Vloer is erna geëgaliseerd en PVC vloer gelegd en netjes opgeleverd. Goede snelle service.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Van A tot Z prima kwaliteit en service. Vanaf het moment in de winkel alle tijd, koffie en meedenken gekozen voor totaal pakket van vloer, plinten, egaliseren leggen en vloerverwarming. Stuk voor stuk vakmensen. Op de dag van leggen ging er iets niet zoals verwacht, maar na een telefoontje naar een 06 nummer terwijl de winkel nog dicht was, werd het alle hens aan dek en is dit zeer snel en professioneel verholpen en zijn we zeer tevreden en bevelen we dit aan iedereen aan. Voor e traprenovatie komen wij zeker weer terug!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Hele goede service en perfecte vloer

Mijn ervaring met Vloerplus is heel goed. De pvc vloer voor boven en beneden is erg mooi. Er wordt goed mee gedacht en er is altijd een passende oplossing te vinden bij de medewerkers van Vloerplus. Aardige mensen, goed bereikbaar (ook telefonisch), keurige spullen. Niks op aan te merken!

• Wat vindt u van onze winkel en assortiment ?
  • Hoe heeft u onze installatie service ervaren ? N.v.t.

Een zaak met prima service.

Er wordt meegedacht en een goed advies gegeven. De vloer is goed gelegd en omdat de gordijnen nog niet klaar zijn, kregen we leengordijnen. Allemaal prima. Voor een kleine kast hadden we een stukje vinyl nodig en dat werd in no time netjes neergelegd zonder extra kosten. Helemaal top.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Goed en eerlijk advies en goede oplevering

Het advies was eerlijk en oprecht en de afwikkeling van het werk ( vloerverwarming, egaliseren en pvc leggen) ging uitstekend. Al met al prima werk!

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Prima service, afspraken worden goed nagekomen.

Klantvriendelijk personeel en goede communicatie

Weer goed, was 2de ervaring met vloerplus alkmaar

Gordijnen geweldig, service perfect alle afspraken goed nagekomen, zeer blij met eindresultaat.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Top service, en dat is nog zacht uitgedrukt!

2 jaar geleden hebben wij bij vloerplus onze vloer laten doen. Wij zijn toen voor pvc gegaan. Omdat ons interieur anders stond viel het niet op dat de vloer niet egaal was. 2 jaar later irriteerde het zo erg. Na 2 jaar verwacht je eigenlijk niet veel aan service, hadden we het maar eerder moeten melden zou je denken. Toch gemaild en Alberto kwam bij ons langs om de vloer te bekijken. Hij was het meteen met ons eens dat dit niet hoort. De vloer was niet goed geëgaliseerd waardoor je vegen en hobbels zag. Dit werd op de zaak besproken en na een week werden we uitgenodigd om een nieuwe vloer uit te kiezen. Leggen, plinten en zelfs een nieuwe mat hoefde we niet voor te betalen. Dit is een service waarvoor we echt een dikke 10 geven. Ondertussen genieten wij volop van onze nieuwe vloer. Dus zoek je een betrouwbare, vriendelijke en deskundige vloerenzaak, echt ga naar vloer plus.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Geachte familie Stam, bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met uw nieuwe vloer

fijn contact, goed geholpen

Fijn contact met de medewerkers, welke goed geadviseerd hebben. Nazorg ook tevreden over.

• Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Goede communicatie, heldere verwachtingen en professionele uitvoering

De afstemming verliep erg fijn. Dit bedrijf is hartelijk, luistert goed naar je wensen, laat ruimte voor jouw ideeen en probeert niet een verkoop erdoor te drukken. Wij hebben ervaren dat er naar maatwerk en een klantgerichte oplossing werd gezocht, die binnen de mogelijkheden en volgens goed geschetste verwachtingen werd uitgevoerd. Het product, marmoleum, waar wij voor kozen, is niet bepaald goedkoop, maar de kwaliteit is hoog en het geleverde werk voldoet aan de verwachtingen en wensen.

• Hoe heeft u de aankoop van uw product ervaren ?
  • Wat vindt u van onze winkel en assortiment ? N.v.t.
  • Hoe heeft u onze installatie service ervaren ?

Prachtige pvc vloer en top advies

Eerst kochten we onze pvc vloer (betonlook) waarbij we geweldig advies kregen en zo mooi gelegd door 2 mannen (Patrick en Wesley), ze waren perfectionistisch waardoor alle hoeken perfect gelegd waren. Zeer tevreden. En omdat we hier zo tevreden over waren hebben we onlangs ook jaloezieën en gordijnen gekocht en ook daar hebben we alle vertrouwen in, na wederom top advies, dat het prachtig gaat worden. Dus Vloerplus is een aanrader! Groetjes Ursula

Over Vloerplus.nl

Bij Vloerplus vind je geen hal met rollen tapijt en vele pallets laminaat zoals bij de meeste voordeelknallers. Vloerplus biedt een inspirerende en rustige winkelomgeving. Onze inspiratiewanden geven je uitstekende mogelijkheden om een selectie te maken uit alle verschillende soorten tapijt. Of je nu een bouclé, frisé of iets hoogpoligs zoekt, voor iedere wens ben je bij ons aan het juiste adres. Alle collecties zijn overzichtelijk gepresenteerd: te voelen en zien in alle kleuren. Maar ook laminaat, houten vloeren, parketvloeren, gordijnen en binnen zonwering worden overzichtelijk en inspirerend getoond. Laat je daarbij verrassen door onze kunde en know-how. Met een achtergrond van ruim 30 jaar binnen vloeren ben je verzekerd van de beste kennis over alle mogelijkheden en onmogelijkheden van een nieuwe vloer. Of het nu geluidsreductie betreft, vloerkoeling- of verwarming of egalisatie gaat. Onze adviseurs staan voor je klaar. Wij roepen niet luidruchtig dat we iedere week 40% korting geven, want bij Vloerplus kan je altijd rekenen op een scherpe prijs. Je vindt bij ons een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, vaak goedkoper dan bij de bouwmarkt of andere concurrenten, maar wel met de service van een speciaalzaak. Inspirerend is onze website. Een zeer groot deel van ons assortiment is nu online verkrijgbaar. En het aantal artikelen zal gestaag worden uitgebreid. Kun je iets niet vinden, of wil je ons iets vragen? Bel of mail ons en wij sturen je altijd vrijblijvend een offerte voor het door jou gezochte artikel. Bovendien is het prettig te weten dat als je wat op internet bestelt er een echt bedrijf achter staat. Geen zolderkamertje dat vaak niet bereikbaar is, maar winkels waar je ook terecht kunt als er vragen zijn. Of waar je kunt voelen, kijken en beleven voordat je iets koopt. Maar ook de service krijgt die je verdient.