Er was begrip, geduld en ze hadden het beste met mij voor.

Ik snap vaak formeel geschreven documenten en de procedures niet. Zij hebben mij geholpen en hadden al het geduld om het voor mij begrijpelijk te maken. Wat heel belangrijk voor mij was.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Betrokken en luisterend: een slepende zaak afgesloten!

Een slepende zaak uiteindelijk afgesloten met behulp van Martijn Kager en Thijs van Munster, twee betrokken advocaten met goed inlevingsvermogen. Dank jullie wel!

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

MVV procedure ging perfect met positieve uitslag

Zeer goed geholpen door Jeroen met de mvv aanvraag. Zeer goed bereikbaar wanneer we vragen hadden en na het zien van het concept aanvraag kregen we te horen dat de aanvraag waarschijnlijk goedgekeurd zou worden. En na 1,5 maand in spanning te hebben gewacht kregen we positief resultaat. Kan iedereen aanraden om de mvv aanvraag via deze advocaten bureau te laten lopen.

• Waar kent u ons van? Internet

Hij is zeker van zijn zaak

Uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend geholpen door Jeroen Maas, het contact Verliep erg soepel en ik voelde me direct gehoord Door de betrokkenheid van Jeroen leek alles ineens super simpel!

• Waar kent u ons van? Internet

Ik ben zeer goed geholpen door dit advocatenkantoor en kan ze zeker aanbevelen. Vooral wanneer je een arbeidsconflict hebt. Martijn Kager is een zeer vriendelijk persoon en luisterd ook goed naar je. Hij is ook deskundig. Ik ervaarde een plezierige samenwerking.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Wij hebben de samenwerking met Delissen Martens ervaren als betrokken, professioneel en communitief

Wij waren als bestuur van een VvE onervaren met procedures in rechtszaken. Maar mr. van Munster gaf ons met zijn professionele en vooral ook betrokken houding veel rust en vertrouwen. Het hele proces werd goed uitgelegd en wat ons vooral opviel (wat de laatste tijd niet veel meer voorkomt) is de snelheid waarmee gereageerd werd op onze vragen. Doen wat je beloofd is zijn devies. Wij gingen door de ondersteuning van deze advocaat met veel vertrouwen de rechtszaak tegemoet.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Snel antwoord op vragen en duidelijk in de verwachtingen

Supergoed geholpen door dhr. Maas en zijn collega's. Ik had veel vragen, vooral in het begin. Die werden vlot beantwoord. Er werd snel gereageerd op mailtjes en bellen. Niet teveel poespas eromheen. Kort, duidelijk en efficiënt.

• Waar kent u ons van? Internet

Zeer betrokken en kwalitatief inhoudelijk top!

Gedurende meer dan 2 jaar hebben wij 'zaken' gedaan met Martijn Kager en Thijs van Munster. Twee betrokken advocaten met gedegen verstand van zaken hetgeen er toe geleid heeft dat we onze rechtszaak naar volle tevredenheid af hebben kunnen sluiten. Dank jullie wel!

Er is snel en adequaat gereageerd

Er is snel en adequaat gereageerd

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Heel duidelijk en snel resultaat

Duidelijk en snel in communicatie. Betrokken en binnen 2 weken is mijn doel met de zorginstelling van mijn dochter bereikt Inzage in dossier en meer betrokkenheid. Heel fijn dat ik bij hernieuwde problemen met zorginstanties contact mag opnemen om deze te bespreken.

Zeer goed.

• Geholpen door: Jeroen Hofland
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Professioneel geleverd werk en duidelijke communicatie.

Vanaf het moment dat wij in contact kwamen met Jeroen Maas was de omgang verwelkomend en behulpzaam. Onze zorgen omtrent hoe wij de zaak in goeie banen gingen leiden waren vrijwel meteen verdwenen en vanaf het moment dat Jeroen voor ons aan de slag ging, werd elke stap zo effectief mogelijk gezet en was het precies zoals vtv ingeschat voltooid en succesvol afgerond.

• Betrokkenheid N.v.t.

Uitstekend geholpen

Duidelijke uitleg over mijn situatie. Snel bericht als ik iets stuurde.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Martijn Kager is een betrokken en deskundig advocaat. Ik ben heel tevreden met het behaalde resultaat.

Meer dan uitstekend

Heel goed en zorgvuldig bijgestaan in mijn zaak. De betrokkenheid en deskundigheid is heel groot.

• Geholpen door: France-Sophie Bellekom
  • Waar kent u ons van? Via, via

Huurrecht in voortvarende handen.

Eerlijk is eerlijk: kwesties zijn nooit leuk. Laat staan kwesties die gaan over je eigen woning. Dan is het luisterend oor -en de brede schouders waarop alles kan rusten- van advocaat Linda van der Knaap meer dan plezierig te noemen. Wij waren een millimeter verwijderd van procederen, want wij wilden vaart maken en ons gelijk behalen bij de rechter. Het was echter Linda die normaliserend optrad in de voorfase. Afstemde dat het ook ánders kon: minnelijk. En zo geschiedde: briefwissels opgestart, euvel uiteindelijk verholpen, tegemoetkoming gekregen, zaak gesloten. Linda is inhoudelijk ernstig goed op de hoogte van wat nèt wel en juist niet kan. De constante afstemming per e-mail en telefoon ervoeren wij als prettig. Wij hebben Linda geen seconde in het echt gezien, alles verliep digitaal "op afstand". Linda's strategische oog voor detail en haar stevige woord en geschrift heeft bijgedragen aan een succesvolle maar vooral voortvarende aanpak en dito oplossing van onze kwestie.

• Geholpen door: Linda van der Knaap
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Uitstekend geholpen door dit kantoor.

Ik kijk erg positief terug op mijn advocaat Thijs van Munster van Delissen Martens. Erg deskundig, snelle reactie op mails, erg nauwkeurig en ook plezierig in de omgang. Aanrader!

Uitstekende advocaat!

Mevrouw Van der Knaap heeft mijn zaak enorm goed en met grote betrokkenheid tot een goed einde gebracht. Ze is heel deskundig, stemt intern af waar ze dat nodig acht en kan per fase in het proces goed aangeven waar we staan en wat er mogelijk te verwachten valt. Daarnaast was ze betrokken bij wat de zaak met mij deed.

• Geholpen door: Linda van der Knaap

Professioneel , meedenkend , inlevend en sociaal

De aanpak van dhr van Tiel was zeer professioneel maar daarnaast had de dhr van Tiel ook heel veel inlevend vermogen wat als zeer positief ervaren is door ons. De rust , kennis en orde kwamen tot zijn recht. Dit is ook de eerste keer dat ik een advocaat niet zie als advocaat maar als een persoon die je op veel vlakken advies kan geven en daarnaast uiteraard een vermogen heeft om op de juiste manier zijn vak uit te oefenen. Zeer positief !!

• Geholpen door: ­Melvin van Tiel
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Snel inzicht in de situatie ondanks de grote hoeveelheid informatie.

Zoals ik al omschreef verbaasde het mij dat de zaak die ik met meerdere producties aanleverde zo snel begrepen en opgepakt werd. Maar voordat de vaart er in kwam loste het probleem wat ik aangeleverd had plotseling op. De “ gedaagde “ partij draaide plotseling bij en gaf toe aan onze eis. De suggesties die per mail en telefonisch gegeven werd waarderen we heel erg .

Goed ben blij dat ik Jeroen Maas als advocaat had

Efficient.

Goede en duidelijke instructies met betrekking tot de benodigde documenten. Alles kan bijna on-line.

Uitstekende belangenbehartiging

Beoordeling van het bureau betreft bij uitstek Thijs van Munster, die ons als VvE terzijde heeft gestaan in een langlopend dispuut over eigendom & overlast van een strook terrein met de eigenaar van achterliggende huurappartementen. Thijs heeft ons ter zake kundig geadviseerd en begeleid in de aanloop tot een uitstekend geformuleerde en gedocumenteerde dagvaarding. Deze heeft er uiteindelijk toegeleid, dat ter zitting van de rechtbank al onze relevante eisen zijn erkend door de tegenpartij en vervolgens zijn vastgelegd in een proces verbaal.

geheel top!

De advocaat was altijd snel met zijn reactie. Zijn communicatie was altijd vriendelijk en helder en zijn aanpak uitermate deskundig. Ook was er de mogelijkheid om met elkaar telefonisch te overleggen (dus niet alleen per e-mail) wat ik zeer gewaardeerd heb. Achteraf ben ik dus zeer tevreden met zijn service.

Sportlaan 40 2566LB Den haag

Over Delissen Martens

Wij zijn Delissen Martens, een middelgroot advocatenkantoor in Den Haag. Wij adviseren, onderhandelen en bemiddelen. Ook procederen we als dat nodig is. Maar vooral lossen wij juridische conflicten op. Na het beëindigen van uw zaak kunt u onze dienstverlening evalueren. Door de resultaten live op onze website te publiceren, creëren we extra betrokkenheid: bij u als klant, maar ook onderling. Positieve feedback maakt dat we trots zijn op wat we voor u bereiken en dat versterkt de teamgeest: met elkaar en met onze cliënten. Van kritische reacties leren we, waardoor we ons serviceniveau nog verder kunnen verbeteren.

Over Advocaatscore.nl