Goed advies en samenwerking met Arjan Loo!

Goed advies en samenwerking met Arjan Loo!

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Snel en goede reactie, fijn overleg.

Fijn contact en concreet advies.

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

Goede ondersteuning met oog voor onze belangen

In een lastig traject met veel partijen en tegenstrijdige belangen heeft PvdB goed het belang van zijn cliënt in het oog en zorgt voor een gedegen onderbouwing van de argumenten. Ze zijn professioneel en hebben de gewenste ervaring.

• Geholpen door: Rudi (R.J.H.) Minkhorst

Verstand van zaken, bereikbaar, communicatief

Contact met Poelmann van den Broek verloopt via mr. David Nas. David is zowel per e-mail, telefonisch en face to face goed bereikbaar. In de gesprekken luistert David goed naar je inbreng en analyseert de cases tot de hoofdzaken. Uit zijn advies blijkt zijn kennis en betrokkenheid.

• Geholpen door: David (D.H.) Nas

Analytisch - Accuraat - Deskundig - Vriendelijk

Mevrouw Wessel - Krijger heb ik dankzij een publicatie op de website van Poelmann van den Broek via Google gevonden. ("20-jarige verjaringstermijn voor een niet hypothecaire geldlening geldt niet voor de restvordering." d.d. 10 maart 2021) Zij beschrijft hier een casus die erg leek op die van mij. (stuiting verjaring van een restschuld van 63K uit het jaar 2013.) Ik heb met haar contact opgenomen en bij het eerste telefoongesprek haar direct opdracht gegeven. In minder dan een paar weken tijd heeft zij zaak weten af te sluiten zonder verdere tussenkomst van de rechter. Met deze uitkomst had ik eerlijk gezegd niet gerekend. Een mindere totaalscore kan ik er dan ook niet van maken.

• Geholpen door: Heleen (H.A.J.) Wessel- Krijger

Fijne en deskundige partij

Geeft goed advies, prettig in communicatie.

Efficiënt en doeltreffend

Efficiënt en doeltreffend

• Geholpen door: Rudi (R.J.H.) Minkhorst

Bij complexe vraagstellingen deskundig en praktisch advies.

Bij complexe vraagstellingen deskundig en praktisch advies.

Betrokken, deskundig en slagvaardig

Betrokken, deskundig en slagvaardig

• Geholpen door: David (D.H.) Nas

Goede juridische begeleiding met een treffende wijze van communiceren.

Prettige samenwerking bij zowel formele als informele aangelegenheden.

Efficient en doeltreffend

Grondige oriëntatie op de probleem situatie. Vervolgens stapsgewijze aanpak. Met het gewenste resultaat tot gevolg.

• Geholpen door: Joost (J.N.R.) van Dongen

Snel en goed geholpen met onze branche voorwaarden

Koen Roordink heeft ons prima geholpen met de actualisering van onze B2C en B2B algemene voorwaarden. Met goede adviezen en zinvolle verbeteringen. Praktisch, met oog voor detail.

• Geholpen door: Koen (K.) Roordink

Ondernemende Juristen pur sang!

De juristen van Poelman vd Broek wil ik typeren als ondernemende juristen. Daar heb je er niet veel van in ons land! Wat ik daarmee wil zeggen is dat dit juristen zijn die niet alleen maar risico's weergeven; Oftewel juristen die een deal naar de Filistijnen helpen. Jullie weten dan allemaal wat ik bedoel. De juristen van Poelman vd Broek denken met je mee en durven hun mening te geven of een eventueel risico acceptabel is voor de continuïteit van de onderneming. Dit is nou echt meedenken met de onderneming en de ondernemer. Natuurlijk wil ik ook gebruik maken van de gelegenheid om jullie allemaal hartelijke te feliciteren met jullie 45-jarig jubileum! Dit is Raynaud Mignot. Ik ben CEO van Holland Green Science International.

• Geholpen door: Emile (E.) Sahhar

Deskundig advies, snelle reactie en geïnteresseerd.

Ik heb positieve ervaringen in mijn contacten met Poelmann van den Broek. Altijd inhoudelijk en deskundig goed advies. Goede bereikbaarheid en een snelle reactie op de gestelde vragen. Er is altijd prettig persoonlijk contact, interesse in het bedrijf en in de casus.

• Geholpen door: Ruud (R.) Olde

Oplossingsgericht en specialist

Zeer professioneel maar ook begrip voor de situatie. Zeer bedreven en duidelijk in alle voor mij onduidelijke of "tricky" situaties. Zeer blij met mijn adviseur! Wij moeten het einde nog afwachten maar ik heb daar alle vertrouwen in!

• Geholpen door: Tom (T.J.) Teggelaar

Goede analytical rigour en executie

Goede analyse van het probleem, juiste inschatting over hoe het beste op te volgen met wederpartij

• Geholpen door: Lieke (L.M.J.) Brouns

Goede, snelle en proactive begeleiding

Het voelt een beetje gek om overal 5 sterren voor te geven. Maar als je je oprecht geholpen voelt iedere keer als je belt of mailt, als je altijd snel antwoord hebt, en als men altijd (pro-actief) met je meedenkt. Welke keuze blijft er dan over?

• Geholpen door: Annemarie (A.S.) van Woudenberg

Efficient and knowledgeable.

A high degree of professionalism which provides a high level of confidence in all aspects of the work undertaken.

• Would you recommend us? Yes

Deskundig, menselijk, snel

Deskundig, menselijk, snel.

• Geholpen door: Henk (H.R.) Verschuur

betrokken, pragmatisch en deskundig

Ik ervaar al jaren een trouwe, deskundige en professionele partner.

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

Ter zake deskundig, responsive, nauwkeurig

Bijzonder tevreden met de samenwerking met PvdB, Valerie Lipman. Samen opgetrokken in een dispuut, en tevredenstellende schikking uiteindelijk bereikt. Dank voor de juridische support. Weliswaar niet heel prominent op de voorgrond, maar door hele goede inhoudelijke borging, goed luisteren, en effectief samenwerken mooie resultaten.

Prettige deskundige samenwerking

Met Valerie werk ik graag samen. Ze heeft ons erg goed geholpen en fungeert als een betrouwbare sparringspartner.

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

Mijn ervaring met mijn advocaat van Poelmann van den Broek is prima.

Ik heb al jaren contact met Poelmann van den Broek, en het bevalt mij zeer goed. De verschillende zaken zijn uitstekend opgelost.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Meedenken, flexibel, vlot en conform afspraak.

Ik heb Poelman v.d.Broek om een "second opinion" gevraagd inzake een huurconflict bij de huur/verhuur van een zakelijke ruimte. De casus werd m.i. goed opgepakt, van diverse invalshoeken benaderd en er werden waardevolle adviezen gegeven. Er werd gehandeld binnen de vooraf opgegeven benodigde tijd. Zeer tevreden. Eén minpuntje (nou ja, maar dat wist ik); het uurtarief is nogal wat.

Meedenkend, praktisch en flexibel

Wij zijn tevreden met de ondersteuning. Professioneel en prettig!

St. Canisiussingel 19 6511TE Nijmegen

Over Poelmann van den Broek

About PvdB: Fancy, smooth-talking lawyers? Not at Poelmann van den Broek. We have a reputation as battle-hardened warriors in the lawyer profession for over 45 years now. We master our areas of expertise to perfection. Our clients are mainly entrepreneurs. We know their branches of industry, work closely with them and like to go the extra mile to get them results. Defending when necessary, attacking when it makes sense. But always fully committed to the task at hand. And when there’s more to be gained, we go for it. Because the fun thing about rules is pushing their boundaries. So that’s what we do. Especially when it benefits you, the client. About Klantenvertellen: Do you want to learn more about how reviews are collected and are checked for authenticity? Then go to our website and click at the bottom of the footer on, "how are reviews checked for authenticity?"

Over Advocaatscore.nl