Providing professional advise, customer oriented- very nice collaboration

We received very professional and practical advise, combining legal element also business sense to help us understand the correct process to follow, what are the risks and opportunities for the case. Floris is very experienced lawyer with customer oriented mindset. We have a nice collaboration to finalize the situation in the short time to avoid any risks to the business.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • Helped by N/A

Snel, vriendelijk, daadkrachtig en denkt mee.

Niels helpt ons super goed met deze case. Vooral zijn flexibiliteit en snelheid spreken enorm aan. Hij weet onze behoeften goed te vertalen naar de tegenpartij. Al met al, hele fijne ervaring!

• Geholpen door: Niels (N.M.J.H.) van den Bogaard

goede ervaring, goed bereikbaar en ondernemen snel actie

De ervaring met PvdB is goed. Ze pakken de zaken snel en adequaat op. Zijn goed bereikbaar waardoor afwikkeling spoedig is verlopen.

• Geholpen door: Rudi (R.J.H.) Minkhorst

Fijne en gemakkelijke communicatie.

Helder, duidelijk en snel.

• Geholpen door: Marloes (M.L) Beeren-Kuijpers

Accuraat en oog voor detail

Flexibiliteit staat hoog in het vaandel en Emile Sahar was altijd bereikbaar, wat erg praktisch is op kritieke momenten. Onze ervaring is uitstekend

• Geholpen door: Emile (E.) Sahhar

ter zake kundig en adequaat handelend

Prettige intake. Praktijkgerichte benadering. Meedenker.

• Geholpen door: Niels (N.M.J.H.) van den Bogaard

Goede communicatie en begeleiding!

De ontvangen ondersteuning is prima, echter de kans van slagen hangt af van veel factoren. Het resultaat van dit laatste dossier was niet erg geweldig. De kosten van de juridische hulp waren bijna even hoog als het bedrag dat we hebben ontvangen. De vraag vooraf is: wat is de kans van slagen. Dit is vooraf vast moeilijk te beantwoorden. Geholpen door Noreen en Marloes

• Geholpen door: Marloes (M.L) Beeren-Kuijpers

Vriendelijk, duidelijk en goed geregeld.

• Geholpen door: Joost (J.N.R.) van Dongen

prima actie reactie traject met goed resultaat

gedurende het hele proces goed contact gehad met Heleen. Daarbij hebben we kunnen sparren en vervolgens opnieuw de tactiek kunnen bepalen voor het vervolg. al met al een goed resultaat.

• Geholpen door: Heleen (H.A.J.) Wessel- Krijger

Fijne samenwerking

Naar aanleiding van een juridisch geschil hebben wij Poelmann van de Broek advocaten ingeschakeld. In dit traject zijn wij op een zeer professionele en vakbekwame wijze bijgestaan door Joost & Niels. Het betrof een zeer complex probleem, waar zij met veel doortastendheid en betrokkenheid in zijn gedoken. Met uiteindelijk een resultaat waar alle partijen tevreden mee zijn.

Betrokken, pragmatisch, efficiënt

Niels heeft ons bijgestaan in het opstellen van nieuwe algemene voorwaarden. Ondanks de veelzijdigheid en complexiteit van ons aanbod is Niels in staat geweest om AV te leveren die naadloos aansluiten op de praktijk. Mede door zijn pragmatische aanpak en efficiënte en effectieve manier van werken was het zeer prettig samenwerken.

• Geholpen door: Niels (N.M.J.H.) van den Bogaard

Keurig geholpen en kom zeker terug bij jullie.

Goede communicatie onderling en bereikbaarheid.

Prima advies

Goed advies en goede back-up bij afwezigheid. Snelle en heldere reacties. No-nonsense, daar heb ik wat aan.

• Geholpen door: Niels (N.M.J.H.) van den Bogaard

inhoudelijk sterk, betrokken en deskundig

Tot op heden uitstekend geholpen, terwijl het dossier nog niet eens is afgerond. Niets dan lof daarover. De communicatie over ogenschijnlijk kleine details en in het algemeen verloopt echter wat warrig, langs verschillende personen over hetzelfde punt en met een matige bereikbaarheid van betrokkenen, waardoor m.i. onnodig tijd verloren gaat.

• Geholpen door: Mink (M.) Oude Breuil

zeer terzake kundig

Vanaf het moment dat wij contact hadden met Juuk was er voor ons een bepaalde rust ontstaan, niet zozeer dat wij achterover leunden en afstand namen van het probleem, nee we hadden vanaf dat moment iemand naast ons staan die met ons meedacht, oplossingen aandroeg en pal achter ons stond om te strijden tegen de partij die we al jaren tegenover ons hadden staan. Een hele fijne ervaring, bedankt daarvoor!

• Geholpen door: Juuk (J.J.H.) Hulshof

veel kennis en een now nonsense benadering

eigenlijk zegt de zin hier boven alles. naast een prettige samenwerking overigens

• Geholpen door: Rudi (R.J.H.) Minkhorst

Duidelijke korte lijnen met een goed resultaat

Door aanlevering van feiten aan Juuk, hadden we een heerlijke vlotte samenwerking, met mij als aanspreekpartner van de buurt en Juuk Hulshof als onze advocaat. Kortom doel bereikt. We hebben de samenwerking met Juuk als zeer prettig, persoonlijk en vakkundig ervaren. Pluim voor Juuk.

• Geholpen door: Juuk (J.J.H.) Hulshof

betrouwbaar en degelijk

De werkwijze van de betrokken advocate kenmerkt zich door het vermogen goede juridische kennis te combineren met het inleven in een dossier. Het communicatieve gedeelte (in woord en schrift) is prima verzorgd. In begrijpelijke taal wordt een analyse gemaakt die reëel is en vaak succesvol tot oplossingen komt. Ondanks dat juridische kwesties vaak vervelend zijn, geeft het werken met deze advocate toch zekerheid en vertrouwen in een positieve afloop.

• Geholpen door: Pauline (P.R.H.) Demacker

Beste vastgoed advocaat waarmee ik ooit heb samengewerkt

Stefan Kloots is een uitzonderlijk goede advocaat, gespecialiseerd in vastgoed. Wij hadden een serieus dispuut met een zeer gerenommeerd bouwbedrijf. De tegenpartij werd vertegenwoordigt door een bijzonder gerespecteerde (en dure) advocaat, maar Stefan Kloots was aanzienlijk scherper, slimmer en strategischer. Echt Champions league niveau. We stonden hierdoor al met 1-0 voor. Stefan Kloots is in staat om de essentiële onderdelen in een complexe zaak in relatief eenvoudige bewoordingen samen te vatten en te presenteren in de rechtbank. Zijn kennis van de wet is verbluffend. Daarnaast staat hij 24/7 klaar voor zijn klanten. Ik heb met heel veel advocaten samengewerkt, maar ik ben nog nooit zo goed geholpen.

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

Duidelijk en realistisch in hun aanpak.

Ze hebben mij geholpen om een nieuwe exclusieve GT3 Porsche van centrum Maastricht, welke na een jaar nog steeds met een lege accu kwam te staan, terug te leveren, zonder dat het me uiteindelijk iets heeft gekost. De eigenaar van het centrum wilde pas meewerken nadat ik PvdB had ingeschakeld. Gelukkig was recht ook echt recht krijgen in dit geval.

• Geholpen door: Joost (J.N.R.) van Dongen

Prima verlopen

Prima verlopen

• Geholpen door: Noreen (N.F.W.) Sturris

Kundig, Snel en goed!

Wij hebben inmiddels al een jarenlange prettige samenwerking met Poelmann van den Broek. Al onze zaken worden altijd kundig, snel en goed behandeld. Zo ook ons geschil met de ABN AMRO bank.

• Geholpen door: Heleen (H.A.J.) Wessel- Krijger

Snel en adequaat geholpen

Positieve ervaring door snel en adequaat optreden.

• Geholpen door: Rudi (R.J.H.) Minkhorst

Duidelijk en adequate hulp en advies.

Duidelijk en adequate hulp en advies en opvolging.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Snelle effectieve reactie snelheid, dank aan dhr. R. Minkhorst

Net voor de zomervakantie '22 een brief van de gemeente Brummen ontvangen met een dwangsom i.v.m. overtreden van het bestemmingsplan. Na een eenmalig bezoek met Rudi d.d. 30 aug. '22 en een goed gesprek met de gemeente Brummen kunnen wij hobby matig zoals we al deden het bedrijf voortzetten.

Over Poelmann van den Broek

About PvdB: Fancy, smooth-talking lawyers? Not at Poelmann van den Broek. We have a reputation as battle-hardened warriors in the lawyer profession for over 45 years now. We master our areas of expertise to perfection. Our clients are mainly entrepreneurs. We know their branches of industry, work closely with them and like to go the extra mile to get them results. Defending when necessary, attacking when it makes sense. But always fully committed to the task at hand. And when there’s more to be gained, we go for it. Because the fun thing about rules is pushing their boundaries. So that’s what we do. Especially when it benefits you, the client. About Klantenvertellen: Do you want to learn more about how reviews are collected and are checked for authenticity? Then go to our website and click at the bottom of the footer on, "how are reviews checked for authenticity?"

Over Advocaatscore.nl