Vakmensen die altijd bereikbaar zijn

In de jaren dat wij met PvdB samenwerking is de organisatie kundig gebleken. Altijd bereikbaar en immer vriendelijk. fijn om met zo'n organisatie te kunnen samenwerken.

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

Erik Jansen heeft onze vereniging enorm geholpen met het terug krijgen van een gestolen geldsom. Hij is gedurende de hele periode (van een jaar of vier) goed betrokken geweest, was altijd bereikbaar, en bood goede adviezen. Kortom, een goede ervaring!

• Geholpen door: Erik (E.A.S.) Jansen

Dank voor de prettige samenwerking

Dhr. Kloots heeft kennis van zaken, voorziet in deskundig advies en handelt adequaat. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de samenwerking.

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

• Geholpen door: David (D.H.) Nas

Goed in doorvragen, zodat stukken compleet en helder opgesteld worden

Met hoofdlijnen wordt geen genoegen genomen, daar waar het detail belangrijk is. Bijzaken worden van hoofdzaken gescheiden, zodat er doelgericht gewerkt wordt. Dit alles leidt tot een heldere uiteenzetting van de feiten. Als we bellen dan heeft Stefan meteen de gegevens goed in beeld.

• Geholpen door: Stefan (J.H.S.) Kloots

Praktisch, to the point en prettig in omgang

Pauline Demacker is praktisch, to the point en heel toegankelijk. Ze is deskundig op het gebied van arbeidsrecht en onderwijs en weet haar kennis en ervaring te vertalen naar praktische goed toepasbare adviezen die bij onze organisatie passen. En dat in gewone taal en met prettig en vlot contact.

• Geholpen door: Pauline (P.R.H.) Demacker

Zeer deskundige en betrokken advocaten

Kennen ons bedrijf heel goed, zijn altijd te bereiken. Er zijn meerdere advocaten op de hoogte van onze regelingen/CAO. Dit werkt heel prettig. Heldere communicatie/advies en altijd snelle reactie.

• Geholpen door: Lonneke (L.P.F.) Nouwen

Adequate en snelle afhandeling van de vraag

In het verleden al vaker gebruik gemaakt van het kantoor. De ervaringen zijn altijd positief geweest. Je wordt snel en adequaat geholpen door een deskundige medewerker in zijn of haar vakgebied.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

meedenkend en oplossinggericht

Heldere inschatting inzake mogelijke uitkomst van een geschil.

• Geholpen door: Jeroen (J.P.) Brinkman

Goed advies en samenwerking met Arjan Loo!

Goed advies en samenwerking met Arjan Loo!

• Geholpen door: Arjan (A.P.) Loo

Snel en goede reactie, fijn overleg.

Fijn contact en concreet advies.

• Geholpen door: Valerie (V.V.A.) Lipman

Goede ondersteuning met oog voor onze belangen

In een lastig traject met veel partijen en tegenstrijdige belangen heeft PvdB goed het belang van zijn cliënt in het oog en zorgt voor een gedegen onderbouwing van de argumenten. Ze zijn professioneel en hebben de gewenste ervaring.

• Geholpen door: Rudi (R.J.H.) Minkhorst

Verstand van zaken, bereikbaar, communicatief

Contact met Poelmann van den Broek verloopt via mr. David Nas. David is zowel per e-mail, telefonisch en face to face goed bereikbaar. In de gesprekken luistert David goed naar je inbreng en analyseert de cases tot de hoofdzaken. Uit zijn advies blijkt zijn kennis en betrokkenheid.

Analytisch - Accuraat - Deskundig - Vriendelijk

Mevrouw Wessel - Krijger heb ik dankzij een publicatie op de website van Poelmann van den Broek via Google gevonden. ("20-jarige verjaringstermijn voor een niet hypothecaire geldlening geldt niet voor de restvordering." d.d. 10 maart 2021) Zij beschrijft hier een casus die erg leek op die van mij. (stuiting verjaring van een restschuld van 63K uit het jaar 2013.) Ik heb met haar contact opgenomen en bij het eerste telefoongesprek haar direct opdracht gegeven. In minder dan een paar weken tijd heeft zij zaak weten af te sluiten zonder verdere tussenkomst van de rechter. Met deze uitkomst had ik eerlijk gezegd niet gerekend. Een mindere totaalscore kan ik er dan ook niet van maken.

• Geholpen door: Heleen (H.A.J.) Wessel- Krijger

Fijne en deskundige partij

Geeft goed advies, prettig in communicatie.

Efficiënt en doeltreffend

Efficiënt en doeltreffend

• Geholpen door: Rudi (R.J.H.) Minkhorst

Bij complexe vraagstellingen deskundig en praktisch advies.

Bij complexe vraagstellingen deskundig en praktisch advies.

Betrokken, deskundig en slagvaardig

Betrokken, deskundig en slagvaardig

• Geholpen door: David (D.H.) Nas

Goede juridische begeleiding met een treffende wijze van communiceren.

Prettige samenwerking bij zowel formele als informele aangelegenheden.

Efficient en doeltreffend

Grondige oriëntatie op de probleem situatie. Vervolgens stapsgewijze aanpak. Met het gewenste resultaat tot gevolg.

• Geholpen door: Joost (J.N.R.) van Dongen

Snel en goed geholpen met onze branche voorwaarden

Koen Roordink heeft ons prima geholpen met de actualisering van onze B2C en B2B algemene voorwaarden. Met goede adviezen en zinvolle verbeteringen. Praktisch, met oog voor detail.

• Geholpen door: Koen (K.) Roordink

Ondernemende Juristen pur sang!

De juristen van Poelman vd Broek wil ik typeren als ondernemende juristen. Daar heb je er niet veel van in ons land! Wat ik daarmee wil zeggen is dat dit juristen zijn die niet alleen maar risico's weergeven; Oftewel juristen die een deal naar de Filistijnen helpen. Jullie weten dan allemaal wat ik bedoel. De juristen van Poelman vd Broek denken met je mee en durven hun mening te geven of een eventueel risico acceptabel is voor de continuïteit van de onderneming. Dit is nou echt meedenken met de onderneming en de ondernemer. Natuurlijk wil ik ook gebruik maken van de gelegenheid om jullie allemaal hartelijke te feliciteren met jullie 45-jarig jubileum! Dit is Raynaud Mignot. Ik ben CEO van Holland Green Science International.

• Geholpen door: Emile (E.) Sahhar

Deskundig advies, snelle reactie en geïnteresseerd.

Ik heb positieve ervaringen in mijn contacten met Poelmann van den Broek. Altijd inhoudelijk en deskundig goed advies. Goede bereikbaarheid en een snelle reactie op de gestelde vragen. Er is altijd prettig persoonlijk contact, interesse in het bedrijf en in de casus.

• Geholpen door: Ruud (R.) Olde

Oplossingsgericht en specialist

Zeer professioneel maar ook begrip voor de situatie. Zeer bedreven en duidelijk in alle voor mij onduidelijke of "tricky" situaties. Zeer blij met mijn adviseur! Wij moeten het einde nog afwachten maar ik heb daar alle vertrouwen in!

• Geholpen door: Tom (T.J.) Teggelaar

Goede analytical rigour en executie

Goede analyse van het probleem, juiste inschatting over hoe het beste op te volgen met wederpartij

• Geholpen door: Lieke (L.M.J.) Brouns

Over Poelmann van den Broek

Deftige juristen met dure praatjes? Niet bij Poelmann van den Broek. Wij zijn de stoere strijders onder de advocaten, al ruim 40 jaar. We beheersen onze specialismen tot in de puntjes. Onze klanten zijn hoofdzakelijk ondernemers. Wij kennen hun branches, werken nauw met hen samen en steken graag onze nek uit om resultaten voor hen te behalen. Verdedigend als het moet, aanvallend als het kan. Maar altijd strijdend met hart en ziel. En valt er meer te halen? Dan gaan we daarvoor. Want het leuke van regels is de grenzen opzoeken. Dat doen we dus. Zeker wanneer u als klant er beter van wordt.

Over Advocaatscore.nl