Eerlijk

Handelt naar expertise, heeft mijn LVB zoon erg goed bijgestaan. Ook na de uitspraak behulpzaam en meedenkend

Rosalien Rijkhoff is TOP

Rosalien Rijkhoff is echt goed, ze is een goede advocaat, doet haar werk perfect en luistert goed, Ze neemt de tijd voor, legt uit, geeft advies en reageert altijd op berichten, sterker nog ze vraagt naar je en hoe het gaat. Voor mij is zij de advocaat die iedereen zou wensen. Ze helpt en geeft advies voor dat ze echt is aangenomen als je advocaat, dit geeft aan dat zij haar werk graag doet en vooral mens is.

Top advocaat

Uitstekende advocaat! Snel, deskundig en responsief. Haar snelle reactietijd en grondige kennis van de wet maakten mijn ervaring met haar zeer positief. De communicatie verliep helder en efficiënt. Ze nam de tijd om naar mijn zorgen te luisteren en gaf deskundig advies. Ik beveel haar ten zeerste aan voor iedereen die op zoek is naar juridische bijstand.

Uitstekend geholpen

Goed geholpen door mevrouw Rijkhoff

Uitstekend geholpen!!!

Mw. Rijkhoff was duidelijk in alle stappen die ze nam betreft de zaak en alles werd goed uitgelegd.

super advocaat

super advocaat doet wat ze moet doen duidelijke uitleg

Doelgericht Betrouwbaar

Ik voelde mij begrepen. Geeft Duidelijk advies. Eerlijk met wat ik kan verwachten . Feitelijk en straight to the point. Beste advies is ... Zelf ondervinden.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Heel efficiënt, duidelijk, behulpzaam!

Mijn advocaat Rosalie deed uiterst haar best om mij te helpen. Verder zorgen zij ervoor dat mij alles duidelijk werd uitgelegd voor wij de zittingen begonnen. Mijn opties etc. Heel sympathiek en verder heel goed in haar baan.

Proffesionele advocate

Werd top geholpen, slimme vrouw, weet wat ze doet. Zou haar zeker aanbevelen!

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Mr. Rijkhoff is een top advocate

Door de deskundigheid en volharding is het voor mij goed gegaan.

Gewoon perfect!

Helemaal vol emotie ernaar toe. Advocate Rosalien, geweldige en prachtige vrouw. Je voelt je echt mens. Recht door zee en duidelijk! Erg behulpzaam en snel bereikbaar. Kon het goed loslaten. Erg fijn. Aanrader!!

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Door uw hulp en adviezen weer op de goede weg

Mevrouw Rosalie Rijkhof toont haar betrokkenheid op emotioneel vlak en geeft er blijk van inzicht te hebben in onderliggende gronden die hebben geleid tot het incident. Zij denkt goed mee en weet goede standpunten te benoemen in mijn zaak. Hartelijk dank voor uw inzet en steun.

Meer dan tevreden

We hebben jou aanbevolen gekregen en absoluut geen seconde spijt van gehad in 1 woord perfect.

Zeer deskundig

Rustige dame, vriendelijk en scherp op details! Totdat het pleidooi komt, daar veranderd ze in een spraakwaterval! Strak en to the point! Geweldig geholpen! Bedankt Rosalie

Snel kontakt

Reactietijd is heel snel. En tussendoor word er ook goed aandacht gegeven

Uitstekend vertegenwoordigt door Mevr. Rijkhoff

Van af het eerste moment stelt mevrouw Rijkhoff je op je gemak en luister goed naar je verhaal. En merk je dat zij zeer bedreven in haar vak is. Ook de communicatie en betrokkenheid tijdens het hele proces richting de zitting heb ik als zeer fijn ervaren.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Heel duidelijk een plan voor ogen hoe ze mij het beste kunnne helpen

Al een positief iets ondanks het niet positief was er werd gekeken naar de lichtpuntjes waar we iets mee konden doen en hebben er altijd hoop ik gehouden

Super goed en vakkundig.

Goeden adviezen Verdiept zich goed in de zaak.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Direct goed contact en professioneel! Luister heel goed en geeft goed en duidelijk advies. Hopelijk heb ik nooit meer een advocaat nodig, maar mocht dat toch wel zo zijn, dan ben ik hier aan het juiste adres! Nogmaals dank!

Uitstekend persoonlijk begeleiding

Door haar persoonlijk betrokkenheid en deskundigheid heeft mevrouw Rijkhoff een lastig ervaring minder ingrijpend gemaakt.

Een dikke 10+

Mevr. mr. R.G.M. Rijkhoff heeft ervoor gezorgd dat ik al mijn rechtzaken positief heb kunnen afsluiten. Ik raad dan ook iedereen aan om zeker contact op te nemen met Mevr. mr. R.G.M. Rijkhoff als u haar hulp nodig heeft. Er is geen betere advocaat als Mevr. mr. R.G.M. Rijkhoff.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Mw. Rijkhoff: zeer bekwaam in m.n. het contact met een jongere client

Ik heb met bewondering gezien hoe advocaat, Mw. Rijkhoff, in korte tijd contact wist te leggen met een puberende client en zijn vertrouwen wist te winnen. Iedereen die hem vragen stelde over de kwestie die rond hem speelde trad hij met wantrouwen en zwijgend tegemoet. Niet echter bij Mw. Rijkhoff, in korte tijd reageerde hij op haar vragen en hij luisterde vervolgens naar haar adviezen die zij hem aanreikte voor de behandeling bij de (kinder)rechter. Een echter aanrader deze advocaat, zeker ingeval van jonge en moeilijk te benaderen en gesloten clienten, zij wint het vertrouwen met haar warme toon en begripvol optreden. Heel belangrijk ! H.Sn.

My hero(

My opponent was vicious; enormously malicious and his only goal was vanishing me. Daar kwam de meeste knappe advocaat die ik ooit heb gezien. Simple, rustig maar een tiger die achter waarheid blijft rennen en geeft het nooit op. Ze ging diep in mijn zaak duiken en de mogelijkheden samen studeren. Jouw zaak is niet makkelijk, dat was haar antwoord toen ik haar mening heb gevraagd, vervolgens zei ze: maar ik ga mijn best doen en heb het gevoel dat je vrij uitspraak zal krijgen. Vandaag belde ze mij met het vrije uitspraak . Ik geloof dat Mw Rijkhoff is een van de sterkste advocaten die ik ooit mee heb gewerkt.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Mevrouw Rijkhoff heeft mij in alle opzichten geholpen en zeer duideijk ten alle tijden.

• Geholpen door: mr. R.G.M. Rijkhoff

Perfect heel goed geholpen !

Ja helemaal perfect goeie hulp goed advies een aanrader voor vele !

Over Advocaatscore.nl