Professioneel, ondersteunend en strijdvaardig

Voor mij was het een emotioneel zware zaak. Maar met Nicole Hoogenboom haar betrokkenheid, deskundigheid en strijdvaardigheid voelde ik steun, vertrouwen en motivatie om dit überhaupt aan te gaan.

• Geholpen door: Nicole Hoogenboom

Deskundig en betrokken

Mireille Lousberg heeft mij bijgestaan in een lastige personeelskwestie. Dat heeft ze uitstekend gedaan. In deze zaak moest af en toe snel geschakeld worden en ik was wat bezorgd of dat in een drukke advocatenpraktijk wel kon, maar dat is een loze zorg gebleken. Als ondernemer ben ik goed op de hoogte van de basisregels mbt personeel, maar als er complicaties ontstaan dan wordt het moeilijk en ben ik afhankelijk van de expertise van derden. Mireille heeft me die geboden en is bovendien erg betrokken: in begrijpelijk taal zijn keuzes gegeven en bijbehorende te volgen routes. Dat heeft het gewenste eindresultaat opgeleverd.

Geweldig kantoor, top advocaat

Richard Korver is de man die anders denkt en die met je denkt. Zo heb ik hem ervaren. Samen met zijn team en mijn andere advocaat van een ander kantoor heeft hij de zaak in hoger beroep laten kantelen in mijn voordeel! Echt heel blij mee.

• Geholpen door: Richard Korver

Juiste verwachtingen, betrokken en uitstekend geholpen.

Vanaf het begin tot het eind serieus genomen en goed op de hoogte gehouden. Kwestie is ook snel opgelost. Het intakegesprek met Dhr. Korver was verhelderend en gaf hoop, met goede uitleg waarom hij iets kon met mijn kwestie. Daarvoor had ik al meerdere advocaten gesproken, die mijn kwestie wel interessant vonden maar niet duidelijk konden aangeven wat ze zouden kunnen proberen. Het was daarom een ware opluchting om met Richard Korver zaken te doen.

• Geholpen door: Richard Korver

Dikke tien! Richard Korver, Mireille Lousberg en hun ondersteuners waren fantastisch voor me. Ze namen de zorgen uit handen, hadden een persoonlijke (maar ook no- nonsense) aanpak, betrouwbaar, altijd op de hoogte en namen mijn zaak serieus. Ook wanneer ik het effe niet meer zag zitten (en dat was vaak) stonden ze voor mij klaar en altijd met veel humor! Dat maakte het een stuk lichter. Want drie jaar lang vechten tegen een machtig apparaat is een hel maar met Korver aan je zijde die zeer deskundig en daadkrachtig is (totaal niet bang) voelde ik mij niet alleen. Alle afspraken zijn nagekomen ik had het niet beter kunnen wensen, nogmaals dank voor alle inzet met fantastische resultaat. Kortom professioneel en met het hart op de juiste plek. Ik gun iedereen een advocatenkantoor als Korver!!! Saadia Ait Taleb

super bijgestaan door MR Lousberg

Wij zijn super goed bijgestaan door Mr Lousberg als nabestaande in het ongeval na het overlijden van mijn man en vader in het ongeluk bij connexxion.

• Geholpen door: Mireille Lousberg

We hebben bij Richard Korver en zijn mensen de steun gevonden die we nodig hadden.

In 2015 werd onze dochter vermoord. Inmiddels zijn we 5 1/2 jaar verder en heeft de Hoge Raad uitspraak gedaan in het cassatieverzoek. De uitspraak van het Gerechtshof blijft in stand. Vanaf het eerste moment heeft de heer Korver ons met zijn team bijgestaan. Voor ons was deze begeleiding een noodzakelijke ondersteuning in een ellendige tijd. Maar die begeleiding bracht zo veel extra’s: De juridische kennis, vakkundigheid en ervaring waren van topniveau. Het lijkt zo normaal al die nauwgezette, heldere communicatie met alle betrokkenen en dan het invoelen van de emoties, terwijl de zakelijke kant leidend blijft. Voor ons blijft dat bijzonder. Terugkijkend waren er ook steeds momenten voor onze inbreng en gelegenheid om mee te denken. De gerechtigheid die wij vanaf ons eerste contact zochten, hebben wij uiteindelijk door hun hulp gevonden. Groot is onze dank daarvoor.

• Geholpen door: Richard Korver

Ongeacht de uitkomst, het gevoel dat je er alles aan hebt gedaan om gerechtigdheid te krijgenn

Voordat de zaak begon had ik geen ervaring met advocaten of rechtszaken. Ik verloor met een andere advocate eerst de rechtszaak en een kort geding, waarna ik op advies van mijn familie voor het hoger beroep Mr. Korver heb benaderd. Mr. Korver, Mw. Hoogenboom, Mw. Lousberg en team hebben me bijgestaan op de zittingen, in het hoger beroep en in de communicatie met advocate van de wederpartij in navolging op de rechtszaak. Ze zijn uiterst professioneel, correct, vriendelijk en benaderbaar. Hun voorbereiding is subliem. De teksten worden op tijd aangeleverd en er is gelegenheid tot meedenken en het geven van commentaar. Ze behouden de rust en de correctheid en ze zijn switched-on in hun communicatie, zowel op schrift als op zitting. Ik ben Richard en Nicole eke dag ontzettend dankbaar voor wat ze hebben gedaan en voor het resultaat dat ze hebben behaald. Maar wat nog veel belangrijker is, is dat ook zonder dit resultaat ik het gevoel heb dat ik er samen met hen er echt alles aan hebt gedaan om gerechtigdheid te krijgen.

Effectieve juridische hulp

In verband met een arbeidsconflict had ik behoefte aan juridische hulp. De situatie lag complex en een strategie met zo min mogelijk schade, zowel op de werkvloer / binnen de organisatie als financieel, was essentieel. Je kunt niet tussentijds wat richtingen uitproberen (de strategie moet in 1x goed zijn) dus ervaring en juiste expertise zijn belangrijk. De geadviseerde strategie, tot in de kleine details, heeft tot het gewenste resultaat geleid: geen/nauwelijks schade aan de organisatie en geen financiële schade. Alhoewel de periode waarin deze zaak speelde bij mijzelf tot veel stress en zorgen heeft geleid heb ik vertrouwd op mijn advocaat en wederom terecht. Dankzij deze afloop kan ik weer met frisse moed verder met zaken die me energie geven.

• Geholpen door: Richard Korver

Fijn kantoor met gespecialiseerde advocaten en ruimte voor persoonlijke aandacht.

De heer Korver en Mevrouw Hoogenboom zijn erg aardig en nemen alle tijd voor je. Je voelt je snel op je gemak bij hen. De heer Korver heeft ons ontzettend goed en professioneel bijgestaan. Snelle reactie’s op de mails en antwoord op elke vraag met veel geduld. Wij zijn erg tevreden.

• Geholpen door: Richard Korver

Helder advies en goede communicatie. Altijd bereid om je te woord te staan. Fijne en warme persoonlijkheid.

• Geholpen door: Richard Korver

Fijne, gewoon menselijke, contacten en gesprekken

Richard Korver heeft al een grote naam opgebouwd en kweekt daarmee, zeker voor "gewone" mensen, een bepaald ontzag met een gevoel van: daar moet ik tegenop kijken want ik ben maar een niemendalletje vergeleken bij hem. Niets is minder waar! Advocaat blijvend is er zeker een respect afdwingende houding, maar een klein grapje tussendoor............kan altijd. In elk geval hoef je nooit te schromen iets te vragen of om meer duidelijkheid te verzoeken, altijd is daar de wil tot begrip en samenwerken, om datgene te bereiken wat de doelstelling is. Dank je wel daarvoor.

Vertrouwen.

Het kantoor geeft vertrouwen, denkt mee en is kundig in de gevoeligheid van het onderwerp seksueel-geweld .

uitstekend

ik zou mij geen betere advocaat kunnen voorstellen. In een tijd waarbij de meeste dingen zwaar worden, en een rechtszaak al helemaal, heeft mw. Lousberg ons zo geholpen dat zij de zwaarte lichter heeft kunnen maken. Met een harde en deskundige hand op de zaak, toch ook een begripvolle hand op de pijn, die bij zoiets hoe dan ook om de hoek komt kijken.

• Geholpen door: Mireille Lousberg

In de moeilijkste periode van mijn leven was mr. Korver er voor ons!

Mijn zoon en een vriend kwamen om het leven, doordat een man met een speedboot over hen heen vaarde. Twee andere vrienden zijn zeer getraumatiseerd. Richard Korver heeft ons tijdens het hele proces, dat 5 jaar duurde, bijgestaan. Niet alleen deskundig, maar ook moedig, daadkrachtig en ook liefdevol. Wij hebben als nabestaanden daardoor ten volle gebruik kunnen maken van het spreekrecht. Zelfs mijn kleinzoon van toen nog maar 11 jaar oud. We hebben op passende momenten met de pers gesproken en ook dat helpt. dat anderen ook weten hoe je moet vechten om een dader gestraft te krijgen.Ik ben Richard Korver dan ook heel dankbaar voor zijn bijstand aan ons als familie en vrienden.

De beste strafpleiter van Nederland

Toen ik Richard Korver addvocaten benaderde in mijn zaak, had ik geen idee wat ik kon verwachten. Het was een ingewikkelde zaak waarin ik al 10 - 0 achterstond. Maar zoals dhr Korver en zijn team zich inzetten voor mijn zaak, omdat ze erin geloofde en zagen dat het een absurde zaak was. Ik kan daarom niets anders dan lof over ze spreken. Ik gun een ieder die te maken heeft met onrecht in dit land, een advocaat als Richard Korver en zijn team. 5 sterren zijn niet genoeg. Ze verdienen er 10.

uitmuntend

zeer betrokken bij het slachtoffer zeer behulpzaam geeft zeer goed advies ter zake kundig in 1 woord te gek alle medewerkers (sters)

• Geholpen door: Richard Korver

Richard Korver heeft mij in alle opzichten goed bijgestaan in mijn letselschadezaak die voortkwam uit een motorongeval 10 jaar geleden. Ik ben Richard erg dankbaar voor de juridische bijstand. Hierdoor is de langslepende zaak doorbroken en een afkoop bedongen die recht doet aan mijn schade. De communicatie was goed en duidelijk, ik voelde me goed begrepen qua 'leed', overleg over te nemen stappen was steeds duidelijk en open. Je merkt dat hij veel vaker met dit bijltje heeft gehakt en daardoor goed gevoel heeft voor timing en kansen. Dit was niet de eerste zaak die bij Richard Korver advocaten terecht kwam maar voor mij tot op heden zowel qua emotie als omvang van de schade wel de belangrijkste. Heel veel dank!

• Geholpen door: Richard Korver

Lousberg is een professional in haar vak. Bij de introductie heeft zij mij een realistische beeld aangekaart. De service aan de kantoor verliep ook fijn. Zij hield mij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en is snel bereikbaar (reageert vaak direct per mail of telefoon) het gesprekken ervaar ik ook positief; netjes, beleefd en respectvol. Ik omschrijf Lousberg als een no-nonsense persoon. Direct and to the point. Ook ben ik tevreden met het eind resultaat en de nasleep van het proces. Zij blijft doorbijten in het juridische proces met de meest profijt voor haar cliënten.

• Geholpen door: Mireille M.P.M. Lousberg

Ik dank het hele team van Korver advocaten voor hun duidelijke communicatie en betrokkenheid, met name ook Mireille Lousberg voor het prettige contact. Ik ben gedurende het hele traject zeer goed en vakkundig geïnformeerd over de procedure, en kwam daardoor niet voor verrassingen te staan. Het is zeker dankzij de kundigheid van Richard Korver dat we onze zaak glansrijk gewonnen hebben. Dank daarvoor!

• Geholpen door: Richard Korver

Mireille had een goede duidelijke zakelijke en empathische toon. Het intake gesprek met R. Korver was ook van die orde. De professionaliteit en deskundigheid staat op de voorgrond. Dat geeft vertrouwen. Goede en duidelijke offertes en doelstelling. Advies: het liefst hoorde ik toen het spannend werd precies wat ik moest doen. Dat blijft een eigen keuze. De opties werden goed duidelijk gemaakt en heeft bijgedragen aan het maken van een keuze en het halen van de doelstelling. Betrokkenheid: ik 'voelde' de focus en de concentratie voor mijn zaak en mede dat gaf vertrouwen.

• Geholpen door: Mireille M.P.M. Lousberg

Think like a lawyer, don't act like one! Dat is voor mij mr. Richard Korver.

• Geholpen door: Richard Korver

Richard Korver echt een mensen mens en verschrikkelijk deskundig op zijn vakgebied. Een aanrader met veel empathie. Toen onze zaak afgesloten werd zei ik tegen hem; met jouw zou ik wel eens een biertje willen drinken in de kroeg, je praat mijn taal. Pracht kerel. Frans vader van Mike.

• Geholpen door: Richard Korver

Zes jaar lang heeft Anneliek Hendriks ons in een slepend en emotioneel proces naar volle tevredenheid bijgestaan; elke keer weer met positief resultaat. Haar betrokkenheid is immens, haar inzet is groots en haar adviezen zijn waardevol. Wij hadden ons geen betere advocaat kunnen wensen.

• Geholpen door: Anneliek P. Hendriks

• Geholpen door: Anneliek P. Hendriks