Super fijne opvang

Lieve leidsters die echt met aandacht elk kindje verwelkomen en verzorgen. De groepen zijn leuk verdeeld op leeftijd. Ze hebben leuke afwisselende thema's, waardoor de kindjes ook wat leren en wat ze doortrekken in eten, knutselen én spel. Het buiten gedeelte van villa fonkel is ontzettend avontuurlijk en mooi aangelegd. Of je kindje nu 1,5 is of bijna 4 jaar er is buiten genoeg te ontdekken.

Bertrouwbaar

• Medewerkers

Betrokken medewerkers, blije kinderen!

Dag en Dou biedt flexibele kinderopvang. En flexibel is écht flexibel. Onze zoon speelt hier graag - en straks onze dochter vast ook.

Flexibel en altijd meedenkend

Flexibel en altijd meedenkend

Lieve, betrokken pm’ers

Leuke activiteiten, oog voor individuele kinderen. Schone, veilige speelomgeving. We missen op de bso wel de ingevulde schriftjes met foto’s. De dames van de administratie denken graag mee en nemen de tijd voor uitleg en advies. De flexibiliteit neemt helaas wat af, onder andere door Corona.

• Medewerkers

Geweldige opvang voor onze dochter

Onze dochter heeft het hier erg naar haar zin. De juffen luisteren naar onze wensen en de wensen van onze dochter. Ze passen zich goed aan aan de kids. Niks is te gek!

• Medewerkers

Een gezellige opvang met enthousiaste leidsters.

Vanaf het eerste moment voelde het goed bij voor Dag en Dou. De kinderen worden fijn onthaald, er is oog voor hun ontwikkeling en aan het eind van de dag krijg je vrolijke kinderen weer mee naar huis, omdat het er zo leuk was. Kortom een fijne opvang.

Super liefdevolle consequente opvang

Mijn kinderen komen er al vanaf baby, wordt liefdevolle met ze omgegaan en zijn erg meedenkend! Oudste zoon heeft veel structuur nodig en die bieden ze op maat! Alle veranderingen gaan in overleg en ook als ik vragen heb denken ze met me mee. De kinderen hebben het er erg naar hun zin!

Oprecht

Hart voor de kids maar ook de ouders. Door de jaren heen blijven de medewerker geïnteresseerd in mensen

• Medewerkers

Uitstekende opvang met oog voor het kind!

Wij zijn erg tevreden over de opvang! De medewerkers zijn deskundig en hebben voldoende aandacht voor de ontwikkeling van kinderen, wat wij erg belangrijk vinden. Er is genoeg tijd en ruimte om te spelen en knutselen, maar ook is er voldoende tijd over om te werken aan de ontwikkeling van een kind. Wij merken dat hij veel leert en ook goed met andere kinderen kan spelen.

Leuke veilige omgeving.

Veilige leuke omgeving voor mijn kind. Communicatie over verhogingen wordt voor je bepaald en wordt slecht over gecommuniceerd en je wordt er niet in meegenomen. Communicatie kan beter vanuit management. Uitjes die geregeld worden zijn leuk.

• Medewerkers

Gezellige opvang waar mijn kinderen met plezier naartoe gaan

Het is wat kleinschalig waardoor het rustiger is. De kinderen vinden dat erg fijn .

Ik ben zeer tevreden

Ik ben blij en tevreden met de medewerkers er is genoeg overleg en Mieke gaat graag naar de opvang.

Heel tevreden

Heel blij mee, jullie zijn toppers!

Fantastisch

Onze zoon vond het op het begin erg spannend (en wij ouders ook) maar de leidsters hebben ons er allemaal door heen gesleept. Ze stuurde de eerste paar keer wat foto's door zodat wij konden zien dat onze zoon na een moeilijk afscheid, toch lekker is gaan spelen. Na enkele keren, ging het steeds beter en nu heeft hij zelfs zo veel zin om naar dag en Dou te gaan dat hij met de jas nog aan, het lokaal binnen rent. Er kan tegenwoordig niet eens meer een "Doei, papa of mama" vanaf! Ik ben heel blij met de opvang en de dames van Dag en dou!

• Medewerkers

Fijne en flexibele opvang waar de kinderen met plezier naar toe gaan.

Fijn en flexibel! Communicatie snel en prettig! Fijne mensen, met goede zorg voor de kinderen. Vind het alleen jammer dat er tegenwoordig van volle uren uitgegaan wordt;) En dat onze kinderen binnenkort over moeten naar een andere locatie, ivm BSO (school).

• Medewerkers

Wij zijn zeer tevreden over villa sprankel

Wij zijn zeer tevreden over villa sprankel. Ondanks de corona, is de communicatie met de leidsters goed. Mijn dochter van 2.5 gaat met plezier naar de kinderopvang. Leidster zijn vriendelijk en vertellen altijd hoe de dag is gegaan.

Super!

Goede communicatie en super lieve leidsters.

Supertof op de bso!

Mijn dochter gaat héél graag naar de bso op school. Altijd wat leuks te doen, ook in de vakanties

• Medewerkers

Prima opvang, fijne medewerkers en snel antwoord op mijn vragen

Zie boven

• Medewerkers

Kind voelt zich gezien en gewaardeerd.

Betrokken, flexibel.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.

Fijne betrouwbare opvang

de kinderen zijn erg enthousiast als ze weer naar villa sprankel mogen en bij het ophalen altijd vrolijke gezichtjes.

Dikke prima

Hoe ik het laatst zei. Dik 3 jaar geleden uit nood geboren voor minimale basis jullie ingeschakeld en nu momenteel volledige opvang. Goede vertrouwelijke opvang met allemaal lieve leidsters, die kinderen in hun waarde laten, leuke en gezellige dingen doen met de kinderen, maar kinderen ook laten leren op eigen nivo.

• Medewerkers

Leuke opvang met zorgzaam personeel

Wij zijn heel tevreden over de opvang. Onze zoon heeft het hier goed naar zijn zin. In het begin was dit helaas niet altijd het geval, maar door de geduldige aanpak, wat extra aandacht en door goed te kijken wat wel en niet helpt bij het afscheid nemen 's ochtends gaat ie inmiddels met veel plezier heen en komt ie ook vrolijk en vol verhalen weer thuis.

• Medewerkers

Fijne goede opvang, leuke kundige medewerkers

Onze zoon gaat met veel plezier naar de opvang ( Villa Fonkel) De communicatie is goed en het aan of afmelden werkt simpel via een app. Ook leuk in de app het schriftje wat word bijgehouden met af en toe leuke foto's erbij. Zeer tevreden over deze opvang.

Over Voor Dag en Dou

Voor dag en Dou biedt kinderopvang, BSO en Gastouderopvang in de gemeente Ooststellingwerf. Zowel flexibele opvang als reguliere kinderopvang binnen mooie locaties in Oosterwolde, Appelscha en Donkerbroek.