goed georganiseerde combinatiereis Costa Rica-Panama

Onze gepersonaliseerde rondreis door Costa Rica en Panama was tot in de puntjes geregeld. Van vliegtickets, transfers, hotels, autohuur, bootreizen, excursies en upgrades alles klopte. We werden overal verwacht. Ook de hotels waren in goed overleg geboekt. we wilden graag een paar andere hotels en dat was geen probleem. De lokale reisagenten waren ook zeer behulpzaam. Zowel in Costa Rica als in Panama werden we onthaald door een plaatselijke agent en werden de boeking en activiteiten met ons doorgenomen. Als we ter plekke nog wijzigingen wilden was dat geen probleem. Ook werd er goed meegedacht en meegeleefd bij ziekte. Tot zelfs na de reis. Wij kunnen Outsight/WRC reizen aanbevelen als betrouwbare en deskundige reisorganisatie voor je individuele rondreis

Deskundig, betrokken en flexibel

Na twee reizen in Canada zijn we onlangs in Nieuw Zeeland geweest. Samen met WRC gekeken naar de mogelijkheden. Het was heel fijn dat medewerker van WRC met ons meedacht en flexibel om is gegaan met onze wens om toch met een camper te reizen. Toen we bij terugkomst aangaven dat de gehuurde camper wat mankementen vertoonde heeft WRC voor ons nog contact opgenomen met verhuurder. Dit hebben we zeer op prijs gesteld. Bij een volgende reis zullen we zeker WRC weer betrekken.

• Afspraken nakomen

Werkelijk op alle fronten ontzorgd.

Voor de 3e keer hebben we een grote reis naar Australië geboekt via Maudy Zuidema van WRC. Gewoon fantastisch! Maudy heeft ook nu weer voor ons een reis op maat gemaakt. Deze keer van Sydney naar Adelaide. Een fijn contact via de telefoon of mail. Met welke vraag we ook kwamen niets was te veel en werd geregeld. Maudy denkt mee, geeft goeie en duidelijke adviezen. Zaken die ze niet weet worden uitgezocht en binnen de kortste keren krijg je een terugkoppeling. Bij Maudy is alles er op gericht om de reis nog aangenamer te maken en je zo goed als mogelijk te ontzorgen. Voor ons vertrek ontvingen wij een mooi reisboek en een app waar onze reis dag voor dag beschreven werd. Niets zo fijn als tijdens je reis alles gewoon klopt. Van de vluchten, de gereserveerde stoelen, de huurauto, de hotels, de excursies. Gewoon genieten van een van een onbezorgde reis. Dit was zeker niet onze laatste reis via Maudy van WRC. Nogmaals hartelijk dank voor het regel van weer een fantastische reis. Coby en Gé Barendregt

Een top reis!!!

Vorige maand hebben wij een fantastische individuele rondreis gemaakt door Vietnam en Cambodja, die was georganiseerd door WRC reizen. Alles klopte. De hotels waren heel goed en lagen altijd centraal. Het was een zeer afwisselende reis met vervoer dmv bus, auto, trein, boot en vliegtuig. Alles was perfect geregeld. We werden opgewacht door zeer vriendelijke chauffeurs en begeleid door goed Engels sprekende lokale gidsen. Goede balans tussen cultuur en natuur en aandacht voor de indrukwekkende geschiedenis van beide landen. Echt een aanrader!

• Afspraken nakomen

Wij zijn op alle fronten ontzorgd!!

Behalve dat onze reis door Vietnam fantastisch was, was het ook bewonderenswaardig dat alles wat tevoren was afgesproken op tijd en met de juiste info is uitgevoerd. Ook de app communicatie met iemand van het Vietnamese agentschap werkte perfect: wij kregen herinneringensberichten, vragen werden per omgaande beantwoord en voorstellen tot aanpassingen van het programma n.a.v. het weer en speciale omstandigheden ( verwachte drukte n.a.v. de Tet festiviteiten) werden snel bevestigd en perfect uitgevoerd. Echt een perfecte ondersteuning op alle fronten.

• Afspraken nakomen

WRC(Maudy) heeft met ons meegedacht bij het boeken van de reis. Bij vragen een uitstekende terugkoppeling en zeer behulpzaam,

• Afspraken nakomen

Opnieuw een super mooie cruisevakantie, nu in Azië

Rond de jaarwisseling van 2023-2024 hebben we opnieuw een mooie cruise gemaakt. Deze keer vanuit Singapore waar we ook oud- en nieuw hebben gevierd. De reis (cruise, hotel en vluchten) hebben we zoals gewoonlijk geboekt via Maudy van WRC reizen. Maudy is duidelijk en snel in haar communicatie, denkt mee en komt met tips en adviezen om onze reis nog aangenamer te maken. Ze weet inmiddels ook wat onze wensen zijn en wat wij prettig vinden tijdens een (cruise)vakantie.

Fantastisch!

WRC heeft een fantastische reis voor ons samengesteld. Onze adviseur dacht mee, regelde hotels op goede locaties, ontzorgde met boeken van gunstige vluchten, huren van auto’s, transfers en omboeken van een kamer.

Enorm genoten!

Mirja van WRC heeft een reis op maat naar Australië en Tasmanie voor ons gemaakt. Fijn contact via mail en telefoon en geen vraag was haar teveel. Voor ons vertrek ontvingen wij een handig reisboek waar onze reis dag voor dag beschreven werd. Dezelfde informatie was óók via een handige app beschikbaar. Wij hebben enorm van onze onbezorgde reis genoten. Dit was niet onze eerste reis via WRC en zéker ook niet de laatste. Nogmaals dank Mirja! Groet René en Esther

Alles van A tot Z geregeld

Met WRC Reizen in contact gekomen via internet en onze wensen kenbaar gemaakt. Ze hebben contact met ons opgenomen om het 1 en ander te bespreken en zijn voor ons aan de slag gegaan. Toen netjes een offerte gemaakt voor de complete reis en alles met ons doorgenomen. Wij kunnen niet anders zeggen dat ze alles tot in de puntjes geregeld hebben voor ons. EEN TOPREIS VOOR ONS IN ELKAAR GEZET.

• Afspraken nakomen

Onze voorbereiding en planning begon 4 jaar geleden. Mede door COVID kwam er een streep door onze reis naar Australië. Uiteindelijk hebben we in okt/nov 2023 deze supermooie reis kunnen maken. Het was een fantastische ervaring! 3 dagen Singapore, 3 dagen Sydney, 22dgn met de camper op pad. (van Sydney naar Cairns) Echt een aanrader! Mirja van WRC reizen heeft ons door de wirwar van mogelijkheden heen geholpen met deskundig advies. Ook op het gebied van de annuleringen vw COVID was zij onze steun en toeverlaat. Alles was perfect geregeld!. Mirja nogmaals dank!

Fantatische rondreis door West Amerika

Fantastische rondreis gemaakt. Alles was goed georganiseerd. We hadden nogal wat speciale wensen maar deze werden naadloos ingepast. Eigenlijk een reis op maat voor ons. Er werd ook meegedacht. Zo kon een helicopter vlucht over de Grand Canyon door WRC geregeld worden. Vlucht is echt een meerwaarde voor de Grand Canyon.

• Afspraken nakomen

Rondreis door BC Canada en Vancouver Island was Fantastisch!!

We zijn nog aan het nagenieten van deze geweldige reis! We hebben echt een fantastische reis gehad en alles verliep zonder problemen. Daar voor willen wij je ook erg bedanken! De camper verhuur was top, een super klasse camper waar niets op aan te merken was, alle campings waar we heen gingen waren top en alle reserveringen waren prima geregeld. Nergens hebben we ons zorgen over hoeven maken. de reis van prachtige en hebben veel mooie dingen gezien. beren, herten, zeehonden, walvissen gespot, prachtige wandelingen gedaan, leuke mensen ontmoet.

Droomreis

Wij hebben een schitterende reis geboekt bij Mirja van WRC Reizen. Alles voldeed aan onze verwachtingen.

• Afspraken nakomen

Prachtige reis door zuid Italië met als toetje Sicilië.

Kort samengevat hebben we een heerlijke reis gemaakt. Deze reis heeft aan onze verwachtingen voldaan. We veel gezien, gedaan, leuke mensen ontmoet, lekker gegeten. En overnachtingen waren ook op hele mooie locaties (bv Trulli woningen, de grot in Matera enz) Het leuke was ook dat we in Tropea Dorith (heeft de reis samengesteld) ontmoet hebben. En heeft dat echt prima gedaan. Zij vroeg ook feed back op de reis. Hebben we ook met haar gedeeld. Zij heeft de stadswandeling door Tropea met ons gedaan en daarna hebben we nog lang op een terras gezellig zitten kletsen. Hele leuke en ter zake kundige vrouw. Nogmaals prima reis en een goede afwisseling tussen actief en rust. Groet

Kreta individuele reis.

Reisgezelschap van 4 personen 60+ leeftijd naar Kreta. Ons vierdaags verblijf in Axos, Enagron en het vierdaags verblijf in Spilia is ons heel goed bevallen. Enagron is zelfvoorzienend met eigen en lokale producten en daardoor uniek. Prachtig zwembad met een geweldig mooi uitzicht op de berg met daarop het dorp Axos. Spilia Village is iets luxer maar ook authentiek. Vanuit beide locaties zijn dagtripjes te plannen naar alle bezienswaardigheden. Dit was onze derde keer dat we met WRC op reis gingen. Afgezien van de goede ervaringen die wij de voorgaande twee reizen hadden is onze eindscore 4 sterren omdat het plannen van deze reis enigzins stroef verliep. Anderzijds niets dan lof over WRC Reizen.

prachtige reis Seychellen

dank zij Maudy van WRC Reizen hebben wij een fantastische vakantie gehad in Dubai en op de Seychellen. Contact met WRC was altijd prima, snel een reactie bij vragen en conform onze wensen. Wij zullen zeker weer contact met hen opnemen bij een volgende droomreis.

Fantastische reis!

Heel fijn dat WRC heeft geholpen met het boeken van de vliegtickets, de auto en het eerste hotel in USA. Fijn dat je na een lange reis direct je hotel in kan en dat geregeld is. De auto was ook top en de vliegtickets/stoelen ook fijn geregeld. Hierdoor konden we fijn starten aan onze reis van 4 weken in de westkust van USA. Een aanrader voor als je een verre reis gaat maken! Goed contact gehad en van te voren al onze wensen kunnen benoemen.

Super geregeld

Professionele en prettige dienstverlening. Hotels en vliegreizen waren goed uitgezocht en in de praktijk prima geregeld.

Reis met een wow-factor

Een reis door de westkant van Amerika is een reis vol hoogtepunten. De natuurparken zijn absoluut prachtig en goed toegankelijk, maar toch ook onherbergzaam als je meer tijd hebt en neemt om ze te voet te ontdekken. Het voordeel van een camperreis is dat je veel in de buitenlucht bent, maar toch comfortabel slaapt en gemakkelijk wegrijdt naar een volgende bestemming. Het blijft overigens een uitdaging om dit enorme land in korte tijd (in ons geval drie weken) goed te bezoeken. Eigenlijk kom je overal tijd tekort. Met WRC hadden wij goed contact. De reis in Amerika is uitgezet door een lokale (of Canadese) agent. Alles was goed geregeld, maar vooraf was er niet zoveel af te wijken van de ‘vaste plekken’ waar deze agent contact mee heeft. Maar we hadden over het algemeen goede plaatsen, er is wel een groot verschil tussen de RV-parken onderling. Soms midden in de natuur met heel veel ruimte (in juli) maar vaak ook was het een asfaltplek zonder schaduw. Maar al met al was het een avontuur en hebben we genoten.

• Afspraken nakomen

Alles goed geregeld voor een geweldige vakantie

WRC heeft onze camperreis naar Canada geregeld. Helemaal afgestemd op onze wensen. Alles was goed doordacht waardoor wij een zorgeloos vakantie konden vieren!

Meer dan Super

beste WRC, zojuist terugkomen van een super trip naar NY, Miami, Keys, cruis Bahama's en Orlando. Super mooie locaties, mooie cruise en fijne auto (en ook nog top weer!). Van een idee naar een perfect op maat gemaakte trip en ook nog ondersteuning bij verandering van terugvlucht ivm kapot vliegtuig! Alle lof voor Maudy en haar collega's. Op naar een volgende reis in 2024! Niet voor niets al 20 jaar klant!!

Geweldige reis door Canada. Alles perfect georganiseerd

We hebben met een camper door British Columbia (Canada) gereisd. Wat een prachtig land. Outsight heeft het (weer) prima georganiseerd. We hadden eigenlijk ook niet anders verwacht. We hebben namelijk al vaker verre reizen met Outsight gemaakt. En we zijn nooit teleurgesteld. Natuurlijk vereisen deze reizen een zekere flexibele instelling, maar reizen op eigen houtje door Europa vergt meer van je flexibiliteit. De plaatselijke touroperator heeft ook heel adequaat gereageerd op een afsluiting van een hoofdverbinding. En dat is in een land waar je niet eventjes omrijdt, wel van belang. Aansluitend hebben we een cruise gemaakt met de Holland Amerikalijn naar Alaska. Ook dat is door Outsight geregeld en liep als een zonnetje. We zijn gewoon heel tevreden klanten. We hebben geen aandelen in het bedrijf en zijn best wel kritische reizigers. Maar deze lofzang is voor honderd procent terecht.

• Afspraken nakomen

Mooie reis, goed gepland en van te voren goed contact

Wij vonden de reis naar Washington, NY en naar keuze afsluitend in Florida, Aruba of Bonaire heel erg fijn maar wilde op voorhand wel graag wat aanpassingen. Door WRC/Mirja is dit prima opgepakt en we zijn dan ook heel blij met hoe onze reis is verlopen. Met name de flexibiliteit maar ook de kennis en kunde die WRC inbrengt, zie ik echt als toegevoegde waarde!

• Afspraken nakomen

Een goed geregelde mooie reis.

We zijn uitermate tevreden over WRC. Zeker over de wijze waarop we geholpen en geadviseerd zijn. De reis is goed uitgebalanceerd. Prima hotels en goede reisafstanden., Je krijgt een duidelijk routeboek met daarin diverse reistips. In de bijbehorende App is alles goed weergegeven en goed te volgen. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

Over WRC Reizen

Al 40 jaar biedt WRC Reizen een inspirerend, origineel en afwisselend reisaanbod aan, met als doel uw eigen droomreis samen te stellen. Keuze uit tientallen bestemmingen in Noord- en Midden-Amerika, Zuidelijk Afrika, Azië, Australië & Nieuw-Zeeland en Zuid-Europa. Persoonlijk, creatief, flexibel en voor elk budget. Reizen met dat extra beetje meer. Een verrassend element, die onverwachte ervaring, die bijzondere ontmoeting. Een zeer ervaren team van reisspecialisten stelt in samenspraak met u graag uw ideale reis samen. Een totaalpakket van de beste vluchtmogelijkheden, originele combinatie mogelijkheden van vervoer en bestemming, sfeervolle accommodaties en interessante activiteiten.

Over Adviesscore.nl