Tevreden over alle afspraken

Nette Bezorgers en klantvriendelijk

Professionele levering

We hebben een stoel rechtstreeks besteld bij de fabriek (Harvink) en aangezien deze via een dealer geleverd moest worden hebben we gekozen voor van Waay

Ik ben er dolblij mee

Ik zal separaat een foto sturen

Prima, ondanks enige vertraging.

De banken zijn volgens afspraak, zij het met enige vertraging, op correcte wijze bij ons thuis afgeleverd. Betaling is ook goed verlopen.

Vertrouwen, service en professionaliteit staat voorop

We zijn altijd vriendelijk en niet opdringerig en vakkundig geadviseerd. We werden goed op de hoogte gehouden van de levertijden. De klacht over een geleverde fauteuil is snel en efficiënt opgepakt.

fantastisch

goede voorlichting en de aftersale is zeer goed. Je kunt rustig de showroom doorlopen zonder te worden aangesproken.

Komen afspraken na.

Ik heb alleen telefonisch contact gehad omdat ik de betreffende salontafel direct bij de fabriek had besteld. Vervolgens door van Waay geleverd.

prima familie bedrijf

Prima bedrijf, prettige mensen, zeker bij de installatie, eyc.

De nieuwe stoelen zijn op afgesproken tijd geleverd en we zijn helemaal tevreden.

zeer ruime keuze van mooie meubels

goed geholpen en prima aflevering conform afspraak

Goede service, goed advies en snel geleverd

Goed meegedacht in leersoort en kleur poten. Stoel is prachtig!!!

Van Waay komt uitstekend de gemaakte afspraken na.

Mooie meubels, goed advies, afgestemd op de persoonlijke voorkeuren.

Goed advies eetkamerstoelen werkt perfect uit

Zeer gewaagde kleuren beslissing (6 verschillende lichte kleuren) genomen wat ook de voorkamer en uitbouw opvrolijkt. Netjes en binnen de afgesproken levertijd ontvangen. We hebben er elke dag plezier van.

Lamp van 120 cm uitstekend geïnstalleerd.

Een uur van tevoren ben ik op de afgesproken dag gebeld dat men de lamp komt installeren. Nadat ik had gezegd waar de Ferrolight lamp IYO van 120 cm boven de tafel moest komen te hangen, is deze uitstekend geïnstalleerd. Daarbij is gebruikt gemaakt van de moderne middelen die daarvoor beschikbaar zijn. De tafel kon zelfs blijven staan.

Betrouwbaar en netjes

Fantastisch bedrijf die afspraken nakomen

Prettig bedrijf met goed advies

Ter zake kundig en niet opdringerig kunnen luisteren en meedenken

Mooie meubels en goede service

We hebben een eettafel en lamp voor boven de tafel gekocht bij Van Waay. De meubels zijn van erg goede kwaliteit, werden binnen de afgesproken tijd bezorgd en door vakmensen geïnstalleerd. Erg blij mee!

Zeer prettige advisering en plaatsing meubel

De adviseur nam de tijd om ons goed te begeleiden bij het maken van de juiste keuze. De levertijd kwam overeen met de gemaakte afspraak. De winkel ziet er verzorgd uit, met prachtige meubelen.

Helemaal tevreden.

Goed advies gekregen bij aankoop. Goeie service in de winkel en bij aflevering. Monteurs hebben netjes en snel gewerkt tot onze tevredenheid.

Een correcte manier van "aanmeten" van de matrassen

De verkoper nam de tijd om uit te zoeken wat we wilden én hielp ons bij het maken van de juiste keuze.

Professionaliteit en klantvriendelijkheid staan bij Van Waay voorop.

Na een fijne ontvangst met koffie kregen we goed en gedegen advies. We zijn erg tevreden met de keuze die we gemaakt hebben, samen met de deskundige medewerkers.

Mooie winkel en goede presentatie

We zijn tevreden over onze aankopen en bezorging. Echter hadden wij wel verwacht dat van Waay telefonisch ,na levering, ons had gevraagd of wij tevreden zijn. (after sales).

Zeer positief

De begeleiding tot de besluitvorming heb ik positief ervaren. Op dit moment geniet ik van de comfortabele zit die Rimke mij heeft beloofd. Als de oude bank eenmaal weg is kan ik beter overzien hoe de bank staat in de ruimte!

Over de aankoop en de montage ben ik zeer tevreden

Ben dik tevredenheid over het hele proces

De dienstverlening was goed, zowel vooraf (medewerkers namen de tijd en dachten mee, gaven goede adviezen), als na de koop (bereikbaarheid was goed) De levering was netjes en op de afgesproken dag, maar uren later dan gepland, waardoor ik een afspraak moest afzeggen. Dit was het enige minpuntje. Overigens kreeg ik gedurende die steeds verder uitlopende vertraging wel steeds een update.

Verbreepark 27

2731BR Benthuizen

Over Van Waay Interieurs

Wandel door ruim 100 bijzondere interieurs, waarbij elke van de 6.000 vierkante meters in onze showroom design ademt. Met zorg gekozen uit de nieuwste designmeubelen en woonaccessoires van 50+ internationale topmerken en Dutch design brands zoals Leolux, Rolf Benz, Montis, Bert Plantagie en Design on Stock.