Prima ervaring!

Goede voorlichting/advies vooraf voor vloer en kleur. Vervolgens alles netjes conform planning uitgevoerd. Aardige en meedenkende monteurs. Kortom een heel prima en prettige ervaring en ik zal zeker mensen doorverwijzen naar Decorette Elburg.

Super service

Tevreden klanten Met mijn bestelling

Duidelijkheid en service

De gordijnen zijn heel mooi, en vooral de communicatie is uitstekend, afspraken worden goed gemaakt en nagekomen. We zijn dus heel tevreden!

Geleverde producten voldoen aan onze verwachtingen

Leuk geholpen door de verkoopster, mooi bedrijf, alleen het op de hoogte houden van het leveren en monteren kan wat beter. Tevreden over montage.

Aardige mensen word uitgebreid geholpen en klasse materiaal

prima en deskundig geholpen

Renate heeft ons heel goed ondersteund bij het kiezen van de kleuren en het behang. Ook zijn wij vriendelijk in de winkel ontvangen en is er veel tijd aan ons besteed. Het werk zelf is vlot en deskundig uitgevoerd. Hartelijk dank hiervoor.

Mooie vloer, prima gelegd en afgewerkt

Zoek tocht naar een mooie pvc vloer is hier goed gelukt, voor een nette prijs. Vloer is netjes gelegd op een geëgaliseerde ondergrond. Afwerking met een hoge en gelakte plint, is een goede en aan te raden optie. Zeer tevreden over het advies en het uiteindelijk resultaat.

Alles overziend een tevreden klant

Hoewel soms een gevoel van ‘vlug, vlug, vlug’ merkbaar was heb ik de grondhouding als ‘klantgericht’ ervaren. Ook de extra geleverde service was plezierig.

Altijd perfecte service

Altijd meedenken en wanneer mogelijk bijna het onmogelijke regelen. Chapeau Decorette.

Super goede service

Klantvriendelijk, goede service en goede montage.

Klantvriendelijk en snelle levering!

Heel goed geholpen. Namen rustig de tijd en uiteindelijk behang uitgezocht dat volledig naar wens is!

In stappen is een goed product opgeleverd

Het betrof 6 electrisch bedienbare serre Luxaflex. Tijdens de montage bleken er 2 niet te werken, waarvoor een monteur van Luxaflex moest komen wat 3 weken duurde. Bedrading was aanvankelijk niet weggewerkt totdat de monteur van Luxaflex kwam. Eindresultaat uiteindelijk naar tevredenheid.

Vriendelijke mensen die mee denken en geduldig blijven

In de hectiek van een grote renovatie tijdens de lockdown, met de deadline van de verhuizing aanstaande, werd goed meegedacht over keuzes en planning. Wij zijn altijd vriendelijk te woord gestaan en bevelen deze winkel aan.

prima service

Vitrage gekocht en door het personeel goed geholpen. Alles keurig netjes opgehangen. Aanbevolen.

Vriendelijk en deskundig personeel, medewerkers

Positieve ervaring, geen opdringerige medewerkers.

Woning prachtig opgeknapt na schilderbeurt en nieuwe vitrage

Goed advies aan huis gehad van Vera. Was zeer nuttig, meedenkend en klantvriendelijk. Durft ook haar eigen menig te geven. Hele fijne en aardige schilders (Zakarya en ??) in huis gehad die niet te beroerd zijn te helpen bij het verplaatsen van meubilair, goed vakwerk afleveren, meedenken en hard doorwerken. Woning heeft een echte upgrade gekregen. Compliment voor deze 2 schilders. Mogen zo terug komen.

Geweldige uitleg wat betreft mogelijkheden.

Gelukkig hebben we geluisterd naar het gegeven advies! En daardoor nu een prachtige super netjes geleverde laminaat vloer!

Niet de goedkoopste winkel, maar dan krijg je wel kwaliteit.

Zelfde als boven.

Goede kwaliteit van materialen, maar er is winst te behalen bij plaatsing

Vanwege herhaald verzoek om feedback te geven dan toch maar dit bericht. In algemene zin zijn we niet tevreden over de montage van alles wat we hadden besteld. Het ging om PVC vloeren met plinten in de volledige woning, 4 jaloezieën, gordijnrail voor een wave gordijnen en 2 Luxaflex duettes. Een grote order dus. Over het leggen van de vloer zijn we het meest tevreden. ook hier moesten een paar plankjes nog opnieuw vast getikt, maar verder een prima vloer en mooi gelegd. De twee duettes zouden dezelfde kleur zijn, maar we ontvingen een groene en een bruine duette, dus weer retour en wachten. De jaloezieën werden geleverd en 3 stuks hadden een verkeerde maatvoering, dus weer retour en wachten. De gordijnrails hebben we zelfs laten verwijderen en door een andere ondernemer opnieuw laten plaatsen, twee keer kosten dus. Bovendien hangen ze uiteindelijk te ver de kamer in, de gaten waren nu al in het plafond geboord, dus dat kon nooit meer netjes hersteld worden. De gordijnen hebben we na deze ervaringen dus niet bij Decorette Elburg besteld zoals de lezer zal begrijpen. We kozen voor Decorette Elburg omdat het een plaatselijke ondernemer is. Maar voor wat betreft planning, communicatie, structuur en montage is er voor de onderneming nog de nodige winst te behalen. Nogmaals, deze beoordeling alleen geschreven wegens herhaald verzoek van het bedrijf zelf...

Beste mevrouw Kroese, Wij zijn blij dat onze producten uiteindelijk naar tevredenheid geleverd en geplaatst zijn. Dat er producten in eerste instantie verkeerd geleverd zijn door de fabrikant maar wij zijn er verantwoordelijk voor en hebben hebben wij dit keurig opgelost. Over uw schijnbaar probleem met de rails is ons niets bekend. Jammer dat u ons daar niets over heeft laten weten. In ieder geval blij dat u tevreden bent met het geleverde resultaat.

Een klein bedrijf waar zelfs de eigenaar niet schuwt om de handen uit dr mouwen te steken!

Zowel de aankoop van PVC vloer als raambekleding ( gordijnen en luxaflex Duette ingespannen als handgreep) als de levering en plaatsing zijn vakkundig uitgevoerd en tot volke tevredenheid. Zowel een nabestelling van onze Inbetween gordijn en vloerkleed werden alsnog met de nodige korting geleverd.

Ik ben zeer goed geholpen, klantvriendelijk. Kennis van zaken, vooraf goed ingemeten. Goede service, ook achteraf.

Decorette levert goede kwaliteit

Leveren goede materialen en goed werk. Komen afspraken na zoals levertijd, e.d.

Prima geholpen

Beschadiging aan de pvc vloer keurig opgelost

Tevreden

Het was mooi op tijd geleverd en wij zijn zeer te vreden voor de goede service en de maatvoering groet s.walstra

Mooie spullen , vriendelijke verkoopsters goede service.

Voor een heel bedrag gekocht ,van rolluiken tot gordijnen, tot jalouzieen ontzettend veel keuze en prijzen niet echt goedkoop,maar ook niet echt duur . De service was top altijd goed kunnen overleggen ,1x was een elecktrisch rolluik defect na 2 weken . 2 dagen later stonden ze weer op de stoep en kregen we een nieuw rolluik

Westerlengte 1 8081PZ Elburg

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het