De is mooi ontworpen en deskundig aangelegd. Mijn verzoeken allen gehonoreerd. Prima werk geleverd.

• Ik heb ervaring met: Anders

Wij hebben nu een hele mooie tuin en zijn helemaal tevreden. Mijn complimenten voor de aardige en vakkundige hoveniers. Het was een prettige samenwerking. We werden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en alle afspraken zijn nagekomen. Top!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn tevreden over het contact en over het geleverde werk! Precies volgens afspraak.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Dit is de 3e keer dat wij een tuin hebben laten aanleggen door van Jaarsveld en dat zegt genoeg.Ondanks de beperkte ruimte hebben ze er met hun creatieve ideeën weer een mooie en stijlvolle tuin van gemaakt! Wederom zijn wij zeer tevreden.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Dit was voor het eerst dat wij onze tuin onderhanden lieten nemen door een specialistisch bedrijf. Na een bezichtiging en keurige offerte kreeg ik bericht dat de andere week de werkzaamheden zouden beginnen. Al onze buxushagen waren gedood door de beruchte mot. En daardoor verloren wij het plezier in onze tuin. Jaarsveldtuinen gaf uitgebreid advies over de nieuwe beplanting. Wij waren 7 mtr buxus kwijt in diverse hoogtes. De werkzaamheden met een smalle kraan werden vlot uitgevoerd, de dode planten werden naar de stort afgevoerd. Onze tuinpaden en het overige gazon werd keurig beschermd door lichte rijplaten. Na het zorgvuldig planten van de nieuwe haagjes en het schoonmaken van de paden ziet mijn tuin er weer prima uit. Ook werd her en der wat planten en bomen gesnoeid, dit levert aanzienlijke verjonging op. Ook hierin zijn wij blij met het initiatief. Deze aanpak is ons prima bevallen. Het prettige contact met de deskundige Jaarsveld medewerkers maakt het overleg over de werkzaamheden en de tuin heel makkelijk. Kortom: een aanrader. Ik denk dat wij wat vaker laten snoeien. Bomen en struiken schieten dan niet zo ver door maar blijven lager en voller. We hebben er dan langer plezier van.

• Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

In cijfers is lastiger, dus liever in woorden: Van Jaarsveld heeft - na eerste gesprek - offerte gemaakt, daarna een duidelijke tekening en beplantingsvoorstel. Dit plan is keurig (en door vriendelijke hoveniers!) aangelegd: de tuin is nog mooier geworden dan ik had gedacht! Nu een half jaar verder hebben we een volwaardige tuin, prachtig gegroeid, groen en vol. Ook advies in de schuttingplanken (en bouw vd schutting) én vooral in ‘welke planten waar’ was heel goed. Heel, heel blij met onze tuin! Een kleine stadstuin, maar voelt veel ruimer; geborgen, groen en fijn. Dank!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Hilbert heeft onze wensen erg goed weten te vertalen in een mooi tuinontwerp. De aanleg van onze tuin is voorspoedig verlopen, met een prachtig eindresultaat! Gedurende de rit werd er goed meegedacht en konden we nog aanpassingen doorvoeren. We kunnen Van Jaarsveld Tuinen van harte aanbevelen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

De mannen van Van Jaarsveld hebben een prachtige tuin in overleg met mij ontworpen en vervolgens op uitermate prettige en professionele wijze aangelegd. Een feestje om de pracht met de dag te zien te zien vorderen. Prima keuze geweest om de mannen van Hilbert van Rijn in te schakelen. Aanbevelenswaardig!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Prettige communicatie. Veel ruimte voor eigen ideeën bij tuinaanleg.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Voortuin volledig aangepakt. Oude beplanting verwijderd en volledig nieuwe beplanting. Goede communicatie per telefoon en e-mail. Professionele aardige mannen. Tuin keurig aangelegd en alles netjes en schoon achter gelaten. Ik ben dik tevreden!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Goed en mooi ontwerp van mijn tuin. Er is een uitstekende vertaling gemaakt van mijn wensen.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Wij hebben een nieuwbouwwoning met een kleine tuin van 5,5 x 10 meter laten aanleggen door Van Jaarsveld. De tuin is twee weken geleden opgeleverd. Wij waren blij met het ontwerp dat twee keer is aangepast in goed overleg. De uitvoering is erg goed. Raymond had de leiding bij de aanleg en is echt een vakman. De terrassen liggen erg mooi vlak, en de schuttingen staan perfect waterpas. Het gras en de planten zijn na twee weken nog in prima conditie. In augustus komen ze nog een keer langs en vervangen ze planten die het niet hebben gered (mits wij er netjes voor zorgen). We hebben gekozen voor mooie materialen en dat was in de prijs ook wel terug te zien.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na een zwakke start waarbij agenda afspraken niet werden gevolgd, is de binnenplaats die ik had omgetoverd tot een fraaie tuin met mooi groen. Zeker tevreden over het eindresultaat.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Goed meegedacht en een creatieve oplossing. We zijn benieuwd naar het effect over 1 of 2 jaar als de planten gegroeid zijn

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Tijdens het gesprek heb ik een rommelig wensenlijstje gegeven. Een week later kwam men met een mooi en verrassend ontwerp. De start van de aanleg werd ruim van te voren aangegeven. Bij verhuizing was de tuin gereed en volledig naar wens.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Vanaf eerste kennismaking en het daaropvolgende ontwerp was er persoonlijke aandacht voor onze wensen en konden vragen/verzoeken goed beantwoord worden, wat we dan ook terugzien in het uiteindelijk opgemaakte ontwerp van onze nieuwe tuin. Als de uitvoer dan ook exact loopt zoals van tevoren is aangegeven en het resultaat ook nog eens naar of misschien wel beter gezegd boven verwachting is kun je niets anders dan zeer tevreden zijn.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Voor de aanleg van mijn tuin heb ik meerdere bedrijven benaderd met mijn ideeën. Van Jaarsveld was de enige, die haar eigen mening en ervaring deelde om het eindresultaat beter te krijgen. Het ontwerp dat ik ontving was voorzien met een heldere schets en voorbeeld foto's om een indruk te krijgen. Het ontwerp is in detail besproken met voor- en nadelen van keuzes, die gemaakt worden. De aanleg zelf werd zeer netjes verzorgd. Het was fijn om te overleggen over de geschikte momenten voor de werkzaamheden en zij hebben ons niet onnodig lang in een bouwput laten zitten. Wat ik daarnaast als zeer prettig heb ervaren was, dat zij na het maken van een foutje met een tuinhek, dit zonder moeilijk te doen direct herstelde. Zowel vanuit de vriendelijke werklui, als vanuit het kantoor zijn diverse adviezen gegeven voor het onderhoud. Ook is er garantie gegeven dat er na een na-controle planten vervangen worden die het minder goed doen dan verwacht. Daarom mijn conclusie dat er een prima service is geboden, vakkundig gewerkt is en daarnaast een fijne omgang is geweest. Ik ben zeer tevreden met mijn keuze en tuin.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Fijn bedrijf om mee samen te werken in zowel de ontwerp als de uitvoeringsfase.

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Goede service en prettig contact

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Vanaf het eerste moment tot de totale aanleg van onze tuin zijn wij verrast! Wij hadden geen betere aannemer kunnen wensen. De totale doelstelling is met een perfecte planning en expertise gerealiseerd!! Wij willen Van Jaarsveld enorm bedanken en wensen het hele bedrijf al het goede toe!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg

Professionele en deskundige medewerkers, zeer tevreden over.

• Nakomen afspraken
  • U doet zaken met ons als: zakelijke klant
  • Ik heb ervaring met: Tuinonderhoud|Groenvoorziening|Interieurbeplanting

Vorig jaar is de achtertuin helemaal opnieuw ontworpen en aangelegd. Wij waren erg blij met jaarsveld, fijne medewerkers, weten waar ze het over hebben!

• Ik heb ervaring met: Tuinaanleg|Tuinonderhoud

Goed. Zijn er eens probleempjes dan is altijd goed overleg mogelijk.

Over Van Jaarsveld Tuinen

In 1983 richtte Dhr. van Jaarsveld zijn ontwerpbureau en hoveniersbedrijf Van Jaarsveld Tuinen op. Na de overname door Hilbert van Rijn in 2017 waarborgt hij tot op de dag van vandaag, samen met zijn deskundige en betrokken medewerkers de voor het bedrijf kenmerkende kwaliteit en visie. Zo groeide Van Jaarsveld Tuinen uit tot een toonaangevend hoveniersbedrijf in Midden-Nederland, waar de klant altijd centraal staat en zich thuis voelt bij een consistente kwaliteit en service. Van Jaarsveld Tuinen bestaat nu al ruim 40 jaar. “Creatief, eigenzinnig, strevend naar een tijdloos en individueel concept, in goed overleg met onze opdrachtgevers. Zo ontwerpen, realiseren en onderhouden wij tuinen. Zeer belangrijk vinden wij onze betrokkenheid en betrouwbaarheid, die door de combinatie van hoogstaande kwaliteit en vakmanschap kenmerkend zijn voor een professionele organisatie. Mijn medewerkers en ik zijn trots op onze resultaten en hebben dan ook groot vertrouwen in uw tevredenheid.” Met vriendelijke groet, Hilbert van Rijn