Ik wordt altijd naar tevredenheid geholpen.

Vriendelijk en behulpzaam tijdens telefonisch contact.

Super geregeld

Bestelling stond binnen de kortste keren klaar, perfect

• Kennis/Vakmanschap*

Aardige mensen die je begrijpen.

Altijd vriendelijk en snelle levering.

Super tevreden!

Wanneer ik bestel , dan snel in huis!

Prijs had beter gekunt

Toner was op internet €20,- goedkoper

snelle levering

De juiste navulling voor de Parkerpen kunnen vinden bij Roodbeen. De volgende dag lagen ze al op de mat.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap*

Roodbeen doet wat hij belooft!

In de middag 5 ventilatoren online besteld bij Roodbeen. De volgende dag werden ze al voor de middag bezorgd. Top service!

Prima!

Snelle service, als je een vraag hebt krijg je snel antwoord.

goede en snelle service.

zoals gezegd jaar in jaar uit altijd dezelfde snelle service. top!

Uitstekend, zoals gewend!

Niets dan lof! Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Prima!

Roodbeen is een fijn bedrijf dat goede kwaliteit levert en prettig is in de communicatie. De laatste levering ging niet helemaal goed want per abuis was op het oude adres afgeleverd. We zijn een half jaar geleden verhuisd en er is al een keer of misschien wel meerdere keren op het nieuwe adres afgeleverd. Een paar dagen later hadden we de bestelling alsnog in huis. Maar je kon zien dat de bestelling heeft geleden onder het vervoer. Een doos papier zag er niet uit. Er moet mee zijn gegooid of zo iets of in de verdrukking tussen andere dozen. De 5 pakken papier in de doos waren zelfs allemaal iets gescheurd. Maar het papier is prima en daar gaat het om. Ook een andere doos met kleinere spullen was flink ingedeukt. In ons geval niet erg. Maar het geeft geen zorgvuldige indruk. Misschien toch weer terug naar zelf bezorgen?

• Kennis/Vakmanschap*

Prima service en snelle afhandeling

Geen woorden maar daden mentaliteit en dat is een verademing.

• Kennis/Vakmanschap*

Prima service en snelle levering!!

Zeer gebruiksvriendelijke website.

• Kennis/Vakmanschap*

prima bedrijf om zaken mee te doen

altijd vriendelijk en behulpzaam

Klantvriendelijk, servicegericht, kwaliteit, no-nonsense

Roodbeen is een organisatie waar je op kunt rekenen!

• Kennis/Vakmanschap*

super snelle levering en service

Levering van de bestelde producten en de service is altijd super!

• Kennis/Vakmanschap*

soms moeilijk iets te vinden

niet altijd goedkoop wel snelle levering

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap* N.v.t.

Vriendelijk contact, goede en snelle service,uitgebreid assortiment

Wij kopen al jaren bij Roodbeen, ook ons kantoor door hen laten inrichten, prima bedrijf!

• Kennis/Vakmanschap*

Als wij met spoed producten nodig hebben dan wordt het zo snel mogelijk geregeld en gebracht top service!

• Prijs

Altijd snelle levering en op het moment dat ik advies nodig had heb ik dit gekregen. Kortom, zeer goede samenwerking.

• Prijs

werkt prettig en goed, geen verkeerde zendingen contact is goed, misschien iets meer doen op de website met bestel geschiedenis, zodat dingen makkelijker te vinden zijn. prijzen van bijproducten die je af en toe besteld zijn vrij hoog, zoals bvb batterijen enz...

• Prijs

Gewoon een goede onderneming die weet waar ze mee bezig zijn.

• Prijs

Onze ervaringen zijn zeer positief. Ons door jullie ingerichte kantoor bevalt nog steeds uitstekend. Overig service ook prima.

Prettige samenwerking

Over Roodbeen

Vorig jaar vierde Roodbeen haar 50-jarig jubileum. Het bedrijf geldt al vanaf de start in 1969 als een betrouwbare partner en een stabiele leverancier voor alles op gebied van kantoor. We zijn een bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft staan en gemaakte afspraken nakomt. Kwaliteit staat bij ons op één. Doordat Roodbeen verschillende producttakken heeft, kan het team alles leveren voor een totaalinrichting voor kantoor. Roodbeen is leverancier van multifunctionele kopieermachines, kantoorartikelen, kantoormeubilair én eigen merk koffie. Bij ons zijn vaste medewerkers verantwoordelijk voor hun eigen productgroep. De totaalinrichting van een kantoorpand wordt anders aangepakt dan het leveren van printpapier. Maar ongeacht de ordergrootte is het klantcontact intensief. Het fundament van Roodbeen wordt gevormd door mensen die hier al meer dan 15 jaar werken. Zij kennen de klant goed. We leiden ook jongere collega’s op naar hoger niveau en zijn we een erkend leerbedrijf voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. LEUT koffiemakers is in 2015 opgericht als eigen koffiemerk. We zijn met een eigen melange koffie gestart omdat we dit zien als middel om verbinding te maken. Veel ideeën komen tot stand onder het genot van een kop koffie van LEUT. We kunnen bedrijven voorzien in het totaalpakket van koffiemachines en bijbehorende ingrediënten. Ook bij de inrichting tekenen we vaak een koffieplek in voor ontspanning. We hebben barista’s in dienst die bij evenementen en openingen op locatie koffie maken. Roodbeen profileert zichzelf als ‘positief eigenwijs’. We staan ergens voor en onze klantengroep kiest daar bewust voor. We zijn hartstikke eerlijk, open en transparant in advies. We durven ook nee te zeggen tegen een klant. We hoeven niet altijd een nieuw product te verkopen; soms volstaat ook het vervangen van een onderdeel: het ‘refurbishen’ van machines en kantoormeubilair. We zijn een meedenkende samenwerkingspartner in plaats van een leverancier.