Prijs kwaliteit klopt hier helemaal.

Op alle vlakken waar de firma Roodbeen voor staat is : alleen het beste kan en mag geleverd worden. en dat doen ze ook. ( afspraak is afspraak. ) Kwaliteit kost tijd, en als het koffie gaat is er maar 1 slogan : Er is koffie en er is LEUT KOFFIE.. ( de beste keus en een fantastische smaak. )

Snelle service!

Altijd een correcte en snelle service!

• Kennis/Vakmanschap

Snel en professioneel bediend!

Prettig..

• Kennis/Vakmanschap

Prima bedrijf, makkelijk bestelproces, snelle bezorging enn goede artikelen.

Wij bestellen al jaren onze kantoorartikelen en kantoormeubelen bij Roodbeen en altijd tot tevredenheid. Als er toch iets niet goed is (geleverd) en je belt, wordt het alsnog in orde gemaakt. Zij geven ook goede adviezen, zowel voor kantoormeubelen als kantoorartikelen echt een prima bedrijf. Het bestellen via internet is ook prettig, altijd snelle bezorging en goede artikelen.

Fijne contact! Snelle levering

Fijne mensen die werkzaam zijn en altijd bereid zijn om de vragen snel te beantwoorden.

snelle levering

voor het eerst besteld en ging prima

Uitstekend service

Er wordt mee gedacht om een printerprobleem te verhelpen en dit wordt snel opgelost

Afspraak 100 % in orde

Met Menno gesproken en correct geleverd zoals afgesproken

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Het bestellen bij Roodbeen is makkelijk, levering is altijd netjes en door een vriendelijke bezorger. Producten zijn zoals verwacht. Eventuele foutjes (vanuit mijn kant) worden altijd snel opgelost. Tevreden :)

Top gewoon

Voor niks aan de deur en daarna gewoon na telefonisch contact nog komen bezorgen

goede service

Altijd goed telefonisch bereikbaar, prettige site om te bestellen en personeel altijd gewillig om een goede oplossing voor vervangend artikel te zoeken. Hele prettige samenwerking.

• Kennis/Vakmanschap

Heel tevreden over Roodbeen, snelle en goede communicatie en altijd de beste kwaliteit.

Wij hebben al een jarenlange goede relatie met Roodbeen en de samenwerking is prima en de kwaliteit van de producten is perfect.

• Kennis/Vakmanschap

Het meest geweldige bedrijf in kantoorartikelen

Roodbeen is het meest geweldige bedrijf in kantoorartikelen! Ze leveren snel en netjes. Staat het niet op de website, even bellen en ze gaan kijken wat ze kunnen doen en geven een snelle terugkoppeling. Service staat hoog in het vaandel. Echt een aanrader voor je bedrijf om hier je spullen te bestellen. Handige favorieten lijst zodat je het niet steeds moet opzoeken, dus lekker snel. Iedereen is super vriendelijk.

• Kennis/Vakmanschap

Al jaren koop ik mijn multifunctionele printer/copier/scanner bij Roodbeen. Het belangrijkste argument: Roodbeen heeft eigen onderhoudsmonteurs. Dus de machine wordt onderhouden door het bedrijf dat het ook verkoopt. Alles in 1 hand. Als er al een storing is, wordt er adequaat gereageerd. De onderhoudsmonteurs zijn vriendelijk, toegankelijk en ter zake deskundig. De machine kunnen ze op afstand updaten met updates van de fabrikant. Prijs kwaliteit van het product en de service is uitstekend! Ik zou niet anders willen.

• Kennis/Vakmanschap

zoals al jaren goed, correct en snel

zie boven

• Kennis/Vakmanschap

Snelle service en klantenservice!

Snelle service en klantenservice!

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Kundig, vriendelijk en afspraken worden nagekomen

Zie hierboven, niets aan toe te voegen

Super!!!!

al jaren snelle levering.... een echte aanrader!

Snelle verzending

Fijn dat de bestellingen de volgende dag al bezorgd worden!

• Kennis/Vakmanschap*

Als ik vragen e.d. heb. Dan word er altijd gelijk goed gecommuniceerd. er word ook altijd goed meegedacht.

• Kennis/Vakmanschap*

Zoals altijd wordt er goede service geleverd en zijn de mensen van Roodbeen eerlijk en duidelijk in de communicatie.

Goede service van Roodbeen

Er was een artikel geleverd dat wij niet besteld hadden. Op het moment dat de monteur langskwam voor een servicebeurt, heeft hij deze weer netjes meegenomen zonder problemen.

• Kennis/Vakmanschap*

Correcte en snelle levering!

Prima!

Prima!

Boekdrukker 15 3861 SE Nijkerk

Over Roodbeen

Vorig jaar vierde Roodbeen haar 50-jarig jubileum. Het bedrijf geldt al vanaf de start in 1969 als een betrouwbare partner en een stabiele leverancier voor alles op gebied van kantoor. We zijn een bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft staan en gemaakte afspraken nakomt. Kwaliteit staat bij ons op één. Doordat Roodbeen verschillende producttakken heeft, kan het team alles leveren voor een totaalinrichting voor kantoor. Roodbeen is leverancier van multifunctionele kopieermachines, kantoorartikelen, kantoormeubilair én eigen merk koffie. Bij ons zijn vaste medewerkers verantwoordelijk voor hun eigen productgroep. De totaalinrichting van een kantoorpand wordt anders aangepakt dan het leveren van printpapier. Maar ongeacht de ordergrootte is het klantcontact intensief. Het fundament van Roodbeen wordt gevormd door mensen die hier al meer dan 15 jaar werken. Zij kennen de klant goed. We leiden ook jongere collega’s op naar hoger niveau en zijn we een erkend leerbedrijf voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. LEUT koffiemakers is in 2015 opgericht als eigen koffiemerk. We zijn met een eigen melange koffie gestart omdat we dit zien als middel om verbinding te maken. Veel ideeën komen tot stand onder het genot van een kop koffie van LEUT. We kunnen bedrijven voorzien in het totaalpakket van koffiemachines en bijbehorende ingrediënten. Ook bij de inrichting tekenen we vaak een koffieplek in voor ontspanning. We hebben barista’s in dienst die bij evenementen en openingen op locatie koffie maken. Roodbeen profileert zichzelf als ‘positief eigenwijs’. We staan ergens voor en onze klantengroep kiest daar bewust voor. We zijn hartstikke eerlijk, open en transparant in advies. We durven ook nee te zeggen tegen een klant. We hoeven niet altijd een nieuw product te verkopen; soms volstaat ook het vervangen van een onderdeel: het ‘refurbishen’ van machines en kantoormeubilair. We zijn een meedenkende samenwerkingspartner in plaats van een leverancier.