Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen steeds geen antwoord terug heeft gekregen op uw vraag. Op 4 maart heeft u een contactformulier ingevuld waarin u aangeeft dat u per ongeluk nog een polis heeft aangevraagd. U wilt deze polis afzeggen. Op 18 maart is uw verzoek behandeld en is de verzekering per ingangsdatum beëindigd. Dezelfde dag is er een bevestigingsbrief van het beëindigen van de polis per post verstuurd. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij de bevestigingsbrief zullen bijvoegen. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.