Ontzettend kundig van begin tot einde, scheelt een hoop stress!

Mijn juriste was Ikse Kers, heel erg tevreden, niks is teveel. En natuurlijk alles naar een goed einde gebracht.

Gedegen beoordeling VSO en goed onderbouwd advies over eventuele vervolgstappen

Fijn dat deze service gratis beschikbaar is en dat het niets afdoet aan de kwaliteit van het advies. Ik ben erg blij met de zekerheid die deze twee telefoontjes mij opgeleverd hebben.

Zeer kundige support bij de afwikkeling van mijn Vaststellingsovereenkomst

Ik was blij met de support van Ilse. Het heeft de inhoud van mijn vaststellingsovereenkomst goed gedaan.

Snel en informatief

Op het moment dat ik opeens geen baan meer had, wist ik dat ik niet zomaar moest ingaan op het voorstel van voormalig werkgever. Ik voelde aan dat wat in het voorstel stond niet klopte en heb daarom Juridisch advies gevraagd. Ik ben direct goed geholpen, schriftelijk en telefonisch heb ik de nodige informatie gekregen die voor mij op dat moment van toepassing was.

Vakkundig geholpen

Ik ben goed, deskundig en snel geholpen door Linda bij het afsluiten met een VSO van mijn werkgever. Samenwerking was prettig en ik voelde me goed gehoord en geholpen door Linda. Uiteraard helpt het ook dat mijn werkgever ook netjes heeft meegewerkt!

Geweldig goede uitleg en heel goed geluisterd naar mijn verhaal.

Weer een stukje kennis erbij .

Gewéldig!

Ilse Kees is een fantastische, kundige en empathische jurist die ik absoluut bij iedereen zal aanbevelen. Ze was er voor mij op een heel kwetsbaar moment in mijn loopbaan en heeft mij bij de hand genomen en me door alle ellende rondom de VSO heengelootst. Ik ben haar zeer dankbaar en zal, mocht ik het ooit weer nodig hebben, absoluut bij haar aankloppen! Verder wil ik ook nog vermelden dat de dames (van de klantenservice?) die de telefoon altijd opnamen ook super vriendelijk waren!

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn trots op ons team en het is altijd fijn te horen als de klanten dit ook als positief ervaren. Heel veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Adequate service

Snel geholpen

Heel duidelijk

Begripvol duidelijk en prima

Snelle heldere communicatie

Probleem werd erkend en ik wordt kosteloos gebeld door een advocaat om te kijken wat voor opties er zijn.

Ervaringen zijn goed

Vlot en accuraat gehandeld.

Super snel en fijn geholpen

WAAUW, top service, ik heb Linda Lemckert als jurist gehad en wat is zij een fijn mens. Ze begrijpt wat je wensen zijn en is super snel in handelen. Communicatie overgenomen met werkgever wat erg fijn was en Ik ben binnen een 3 dagen volledig geinformeerd en bijna alles was toen al bijna rond! Ik ben haar ook echt dankbaar ervoor. Nab service lijn is ook super snel en ze nemen direct contact met je op zodra je om hulp vraagt.

Wat fijn om te lezen! Dit is waar we voor staan. We wensen je heel veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Valuable help with settlement agreement.

I received valuable help with check and arrangement of settlement agreement.

Uitstekend geholpen en gerust gesteld.

Ik ben heel fijn geholpen door mij kundig te woord te staan en het begrijpen van mijn situatie en hoe ik kan handelen. Dit stelde mij erg gerust en heeft mij geholpen in het proces. Wat uiteindelijk succesvol is afgerond. Erg tevreden met de snelle en kundige dienstverlening

Betrokken en behulpzame begeleiding in onderhandeling naar ontslag

Ik ben door Linda heel fijn bijgestaan in de route naar mijn VSO. Er is uitgebreid de tijd genomen om mij uit te leggen wat er op mijn pad kwam en wat de consequenties zouden zijn in bepaalde situaties. Ik was zo altijd goed op de hoogte van wat er speelde en welke kant het op ging.

Goed te horen. Wij proberen onze klanten altijd van alles op de hoogte te houden. Fijn dat je dit ook zo ervaren hebt. We wensen je heel veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Professioneel, klantgericht, snel schakelen.

Binnen 1 uur na mijn aanvraag werd ik al teruggebeld en geïnformeerd, Ik heb de dienstverlening als heel prettig ervaren. Er wordt heel snel geschakeld en ze opereren echt vanuit jouw al client.

Wat fijn om te horen! Succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Ik had een zeer goede ervaring tijdens het gesprek.

Ik voelde mij echt gehoord tijdens het gesprek en er werd heel goed meegedacht over mijn opties. Volgens mij werd er echt begrepen wat er aan de hand is en hoe ik nu verder zou kunnen gaan met mijn vraagstuk. Erg fijn gesprek! Goud waard

Bedankt voor uw review! Wat goed om te horen dat u het gesprek zo positief ervaren heeft! Succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Snelle reactie gehad! Super.

Vriendelijk en snel de juiste informatie doorgegeven!

Prettig contact met Linda Lemckert

Ik zou jullie zeker aanbevelen en zeker Linda Lemckert. Contact verliep prettig en vlot.

Uitstekend advies en goede onderhandeling

Vanaf het moment dat ik mijn VSO heb aangeleverd is het contact steeds goed en volledig geweest. Ieder moment heb ik het gevoel gehad in controle te zijn, terwijl ik van goed advies werd bediend. De onderhandelingen werden mij uit handen genomen, waardoor ik me vrij voelde er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Vragen en opmerkingen werden uitvoerig behandeld. Ik ben tevreden met het resultaat.

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u het los kon laten en onze juriste u zo goed heeft kunnen helpen. Wij wensen u veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Behulpzaam en snel efficiënt werk!

Ik wil graag het kantoor bedanken en in het bijzonder de persoon die mijn zaak heeft behandeld: Linda Lemckert! Bedankt voor je snelle, attente en efficiënte werk!

Ik ben goed en snel geholpen

Binnen 24 uur kregen we al een advies

Snelle reactie en helder.

Zeer snelle, goede en vriendelijke service.

Mevrouw Lemckert nam dezelfde dag contact op. Ik werd vriendelijk en begripvol te wood gestaan. We bespraken de zaak en onmiddellijk werd er actie genomen. Ze heeft haar werk heel nauwkeurig gedaan en ervoor gezorgd dat wij ons geen zorgen hoeven te maken. Bedankt voor de goede service!

Wat fijn dat onze juriste u zo goed bijgestaan heeft! Bedankt voor de review. Succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Vanaf het eerste contactmoment tot aan het einde prima geholpen. Fijn dat de correspondentie werd overgenomen tussen mij en m’n werkgever. Gaf mijn een hoop rust en vooral ook vertrouwen in een goede afloop. Dank hiervoor. Voelde me gehoord. En vooral een heel persoonlijke hulp.

Oude Apeldoornseweg 41 45

7333NR Apeldoorn

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.