Hanneke Wellenberg laat je zomaar wachten, maakt geen contact!!

Linda heeft mij direct een advocaat aanbevolen, Hanneke Wellenberg in Amsterdam. Sinds dinsdag laat ze niets van zich horen! Vandaag bel ik haar, wordt er niet opnemen. Als ik haar mail, dat malt ze dat ik op zoek kan gaan naar een andere advocaat! Nu heb ik voor niets een week zitten wachten op deze slechte advocaat!! Slechte advocaat, zij kan gelijk uit het bestand!

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat de advocaat niet spoedig contact met u heeft opgenomen. Dit is uiteraard niet gebruikelijk en wij hebben direct contact opgenomen met de advocaat om dit te bespreken. Inmiddels heb ik begrepen dat u contact heeft gehad met onze medewerker. We hopen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost. Ook vonden we het fijn te horen dat u wel tevreden was met onze dienstverlening. Heel veel succes met alles. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

snel en attent

Ik hou van hun service als klantgericht en ze begrijpen mijn probleem en worden op de juiste manier geleid om geen tijd en moeite te verspillen

Bellen na mailvraag snel.

Na mailvraag over verkeersovertreding is er snelle reactie met uitleg hoe het verdere verloop eruit ziet, vraag doorgezet naar regio.

Prima, ik kan even verder..

Ik werd direct teruggebeld.

Deskundig, vriendelijk.

Duidelijk advies en verwijzing naar de juiste contacten.

Uistekend

Ben uitstekend door uw medewerkster Mieke Blekman geholpen. Luisterde aandachtig. Gaf goed advies. En liet je het verhaal doen. Goede Medewerkster die zeker een pluim verdient ze stelde mij enigzins toch een beetje gerust Vriendelijke groet Raymonda Hoeke

Wat fijn te horen! Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Snel tot de kern en direct met kennis van zaken advies gekregen.

Heel prettig contact. Er werden goede verdiepende vragen gesteld waardoor mijn situatie snel helder was. Hierna advies over mogelijke vervolgstappen gekregen. Heel fijn dat hierbij meerdere opties zijn benoemd.

Wat fijn te horen. We proberen altijd met de klant mee te denken. Elke situatie is uniek. Succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Helder

Heldere samenvatting.

Fijne, vriendelijke en duidelijke feedback

Ik werd meteen vriendelijk te woord gestaan. Duidelijk en goed antwoord op mijn vragen. Vond het gesprek ook fijn door af en toe een klein grapje tussendoor. Met een fijn gevoel hing ik de telefoon weer op.

Goed te horen dat u met een fijn gevoel ophing. Wij wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Het team van de Nationale Adviesbalie

Heel helder!

Korte juridische vraag gesteld via website. Direct teruggebeld met helder antwoord.

Prima!

Snelle terugbelactie met een helder en duidelijk advies. Prettig gesprek met professionele dame.

Snelle reactie

Snel teruggebeld en email gestuurd met verdere stappen. Voorlopig ben ik bij stap een, maar deze mensen klinken in iedere geval aardig en meedenkend.

Eindelijk duidelijk advies

Uitstekend geholpen. Precies wat ik nodig had.

Lieve begripvolle dame die mij te woord stond

Ik kreeg een lieve dame aan de lijn. Ik voelde me Echt op me gemak. Ze gaf me het gevoel dat ze me begreep. Luisterde goed naar mijn verhaal en probeerde oprecht mee te denken , en heeeft me ook advies gegeven.

Vlot, vriendelijk en helder.

Na mijn ‘eerste contact’ via de site kreeg ik binnen een kwartier al een telefoontje van de Adviesbalie. Héél prettig! Ik ontving heldere en duidelijke informatie.

Fijn te horen! Succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

ik waardeer de zeer snelle reactie van uw kant door zo snel na mijn vraag terug te bellen!

Dit betrof een mededeling dat er contact met me opgenomen zal worden; over de verdere afwikkeling is in dit stadium nog niets te zeggen.

Tot nu toe top

Fantastisch geholpen in 1 telefoongesprek

Verteld hoe en wat, mijn telefoniste hielp mij daarin in 1 woord superfijn en gaf advies op maat

Vriendelijk, goed advies m.b.t. doorverwijzing

Vriendelijk, goed advies m.b.t. doorverwijzing

Prettig

Zeer prettig, voel me gehoord en han wat doen met de info

Goed geluisterd naar mijn vraag, mogelijkheid besproken

Goed geluisterd naar mijn vraag. Mogelijkheden besproken. Prettig gesprek

Ik heb het contact als zeer positief ervaren.

Ik kreeg in een gesprek direct het juiste antwoord op mijn vraag. En werd doorverwezen naar het juiste loket.

Een eerlijk en warm advies

Linda nam de tijd voor mij en het verhaal. Erg prettig!

Snel en vriendelijk antwoord op mijn vraag

De eerstvolgende dag na mijn vraagstelling werd ik gebeld door één van de juridisch adviseurs en kreeg ik duidelijk antwoord op mijn vraag. Heel fijn dat je je serieus genomen voelt als je met een juridisch probleem zit.

TOPVROUW

Ik zat met een arbeidsconflict en ik ben super goed geholpen door Linda! Ze gaf me weer hoop dat ik in mijn recht sta waardoor ik weer stevig in mijn schoenen sta :).

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.