ik ben tevreden

ik ben goed geholpen

Snelle reactie

Ik ben via internet bij jullie terecht gekomen en middels de app een vraag gesteld. De volgende dag kreeg ik direct bericht terug met een aantal vragen. Deze heb ik weer beantwoord en weer een dag later kreeg ik via de mail een duidelijk antwoord en werd er aangegeven dat ik morgen word gebeld door een specialist op het gebied van mijn vraag stelling. Er is dus nog niet veel contact geweest, maar het contact wat er tot nu toe is geweest verloopt vlot en deskundig.

Beste Deborah Fijn om te horen dat alles tot nu toe prettig loopt. Mocht u tussendoor vragen hebben zijn wij uiteraard ten alle tijde bereikbaar. We wensen u veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

fast and efficient

in less than 1 week everything was smoothly arranged.

Iemand die luistert en met een professionele toon advies geeft.

Een deskundig iemand die goed luistert.

Prima geholpen.

Wat ik wilde weten. Kort en bondig.

Snel en professioneel

Niet verwacht, ik werd binnen 24u al teruggebeld over de kwestie die ik had ingezonden.

Alles top geregeld door mevr. L. Lemckert

In prettige samenspraak met mevrouw L. Lemckert het maximaal mogelijke eruit gehaald, wat niet zonder slag of stoot ging door de tegenwerking van de tegenpartij maar e.e.a. professioneel opgelost.

Fijn dat mevrouw Lemckert het maximale eruit heeft gehaald voor u! Wij wensen u ontzettend veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Vriendelijk ter woord gestaan

Duidelijk hulpvaardig en nuttig advies

Ik ben zeer goed en uitgebreid te woord gestaan, er is duidelijk tijd voor mijn verhaal uitgetrokken en meerdere opties besproken. Advies zal worden afgewogen en tegen het licht worden gehouden op haalbaarheid. Ik zal niet schromen wederom contact op te zoeken, mocht dat wenselijk zijn. Geweldige service in mijn ogen.

Beste heer Manuhutu, Wat goed om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. Wij nemen altijd de tijd om te luisteren naar iemands verhaal. Elk verhaal is zo anders en verdient advies op maat. We wensen u veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Duidelijk en helder

Bondig en volledig advies, heel helpend.

Fijn persoon om mee te praten. Kon zich goed in mijn situatie inleven en adviseren. Heeft snel actie ondernomen tot vervolgstap.

Beste Suzanne, Fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo prettig heeft ervaren. Wij handelen graag vanuit begrip en empathie, maar zorgen ook dat de juiste juridische stappen worden gezet. We wensen u veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Snel en efficiënt

Ik was compleet overweldigd toen ik te horen kreeg dat de samenwerking op het werk zou worden stopgezet. Zonder enig idee hoe ik hiermee moest omgaan, besloot ik in ieder geval om niet zomaar de vaststellingsovereenkomst (VSO) te ondertekenen. Na wat tijd te hebben genomen om alles te laten bezinken, besefte ik dat niemand in mijn directe omgeving ervaring had met dit soort situaties. Daarom besloot ik extern advies in te winnen en kwam ik bij de NAB terecht. Na mijn VSO te hebben verstuurd voor advies, werd ik dezelfde dag al opgebeld door een medewerker van de NAB. Ik kon mijn verhaal doen en kreeg de volgende dag al contact met een jurist die me niet alleen mijn opties uitlegde, maar me ook verzekerde dat er ruimte was voor onderhandeling. Aangezien ik hier zelf niet veel ervaring mee had, stemde ik in met het voorgestelde plan. Het proces verliep snel en efficiënt, met een snelle opvolging. Binnen enkele dagen was de zaak volledig afgerond. Ik ben ontzettend dankbaar voor de professionele en doortastende hulp die ik heb gekregen bij het onderhandelen van de voorwaarden voor mijn VSO. Bedankt!

Wat fijn te horen dat jouw zaak zo snel is opgepakt en alles goed verlopen is. Hier doen we het voor! Succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Heel fijn

Ik werd snel geholpen, gaf me richting en kracht dankjewel

Uitstekend geholpen, met duidelijke communicatie en uitleg

Na het versturen van het contactformulier, ben ik meteen gebeld. In het telefoongesprek hebben we mijn situatie besproken en op alle vragen die ik stelde kreeg ik een duidelijke uitleg. Mijn situatie was somber, maar uiteindelijk een meer dan uitstekende uitkomst! Kortom, mijn ervaring bij de NAB (bijgestaan door Linda Lemckert) was top!

Bedankt voor je mooie review! Goed te horen dat alles goed is afgerond. Vaak is er meer mogelijk dan je zelf denkt. Wij zetten ons met veel plezier en toewijding in voor onze klanten. Het is dan ook fijn te horen dat dit zo ervaren wordt! Succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Linda Lemckert heeft me fantastisch geholpen!

Linda Lemckert nam super snel contact met me op, was duidelijk, to the point, super deskundig en zette net die extra stap om mij heel gedegen te kunnen adviseren. Ik ben enorm blij met al haar hulp, dankjewel!

Deskundig en hart voor de zaak

Helder en concreet in de uitleg over wat NAB doet en hoe het proces gaat verlopen. Meedenkend en goed door gevraagd om te komen tot het beste resultaat voor mij. En dat alles met een flinke dosis ervaring en expertise, aangevuld met wat humor op zijn tijd. Ik ben heel fijn geholpen door de Nationale AdviesBalie.

Bedankt en wat fijn om te horen. We wensen je veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Zeer positief aangenaam

Ik heb het als heel positief ervaren, duidelijke prettige gesprekken gehad. En ben zeer goed geholpen door Mevr L. Lemckert. Ik vond het zeer professioneel en zij was erg vriendelijk.

Voor een gratis VSO-check contact opgenomen met NAB. Het eerste contact met de telefoniste en Linda Melkert voelde gelijk heel vertrouwd! Linda heeft heel professioneel de zaak voor mij begeleid en daardoor zijn we tot een goede oplossing gekomen. Nogmaals mijn dank voor je hulp, het heeft mij heel veel uit handen genomen.

Snelle reactie. Fijn. Duidelijk advies; kort maar krachtig. Behulpzaam en veilig gevoel.

Zie hierboven

Ik ben heel goed geholpen en ik had dit niet zelf gekund.

Ik ben blij dat ik deze (gratis) hulp heb ingeschakeld. Er waren meerdere zaken in de vaststellingsovereenkomst die ontbraken en reeds opgenomen zaken die beter konden. Ik was hier zelf niet achtergekomen aangezien dit niet mijn vakgebied is. Mijn dank gaat uit naar Linda.

Wat fijn te horen dat alles naar tevredenheid is afgerond. Er is vaak meer mogelijk dan je denkt. Heel fijn dat wij je hiermee hebben kunnen helpen. We wensen je veel succes met alles! Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Ik heb een heel goed gesprek gehad waarbij ik heel duidelijk ben geholpen ! Mijn gesprek voelde echt als of ik advies kreeg van een zus, ik ben vaak vergeetachtig maar gelukkig herhaalde ze vaak in wat mijn wetten zijn.zij gaf mij steun en was ik niet verlegen om mijn vraag 2 x te stellen. Al met al kijk ik heel blij terug naar onze gesprek en weet ik hoe ik moet handelen. Super bedankt

Wat mooi hoe je dit omschrijft en wat fijn om te horen dat alles zo goed is afgewikkeld. Hier doen wij het voor. Wij wensen je veel succes met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Ben erg fijn geïnformeerd en geholpen.

Ik ben snel en vakkundig geholpen toen ik een VSO kreeg van mijn werkgever. Mede door deze hulp heb ik op een fijne manier met mijn werkgever afspraken kunnen maken over de beëindiging van mijn arbeidsovereenkomst. Zonder dat ik hier zelf tussen hoefde te zitten.

Ontzorgend en luisterend oor

Ik heb de NAB benadert na ontvangst VSO en werd vrijwel onmiddellijk beantwoord. Zowel telefonische gesprekken als email berichten waren duidelijk, snelle reactie en klantvriendelijk. Ik bedank de juriste Linda Lemckert voor haar luisterend oor en professionele aanpak. Blijf vooral zulke mooie diensten geven aan jullie klanten.

Fantastisch te horen! Dit is waar we naar streven. Het is altijd prettig te horen wanneer onze klanten onze dienstverlening als fijn ervaren. Veel succes nog met alles. Met vriendelijke groet, Het team van De Nationale Adviesbalie

Accuraat en snel

Met de E-mails kreeg duidelijke, klantvriendelijke tekst.

Fijne jurist

Juiste uitleg en zeer duidelijk. Een jurist die luistert en tips geeft. Dank daarvoor.

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.