Snel en deskundig

Alinde belde binnen een half uur na insturen vragen terug, had goed gelezen en gaf duidelijke, gerichte adviezen: top!!

Goed geholpen

Goed geholpen en geadviseerd bij alimentatie innen.

ongelofelijk positief

door de mogelijkheid op de site vragen te stellen maak je de drempel laag, vervolgens ontvang je zeer snel reactie en hulp hoe te handelen, behulpzaam, vriendelijk, resultaatgericht

Duidelijk en helder antwoord

Goed, ze wist duidelijk het antwoord op mijn vraag.

wel betrokken maar niet juridisch goed op de hoogte

Vriendelijke dame , maar niet voldoende juridisch op de hoogte, dat een caravan op een caravanpark niet wordt aangemerkt als roerend goed, maar dat er een uitspraak over is via NJ dat deze als onroerend wordt aangemerkt. Ik heb dit zelf opgezocht via NJ uitspraken. Jammer dat men dit dan niet weet. Verder wel een betrokken persoon, maar beetje moeizaam gesprek dat wel.Misschien toch wel een optie om bij de intake bijv. mensen neer te zetten die al een juridische basis hebben of studerend zijn.

Beste mevrouw Haak, Vervelend dat u het gesprek zo ervaren heeft. Wij hebben als doel iedere klant de juiste juridische hulp aan te bieden. Ondanks dat de betreffende medewerker over veel en goede juridische kennis bezit, heeft ze beoordeeld dat het verstandig is dat een gespecialiseerde advocaat hier verder naar kijkt. U bent door haar in contact gebracht met één van onze gespecialiseerde advocaten. Deze advocaat beoordeelt of hij juridisch nog wat voor u kan betekenen. Wij hopen vanzelfsprekend dat de zaak goed voor u wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Eric Coppens Directeur De Nationale Adviesbalie

Een geruststelling dat meegedacht wordt

Het is prettig dat meegedacht wordt. Met een paar vragen is mijn probleem helder en krijg ik advies hoe verder

Deskundig en duidelijk advies

Positief

Een goed en duidelijk antwoord op mijn vraag!

Snelle reactie gehad door middel van een telefoongesprek. Dit was een fijn gesprek over de situatie. Helaas is het niet mogelijk om te worden geholpen omdat je letterlijk "van een kale kip kun je niet plukken". Maar ik werd wel begrepen door de Sigrid.

heel fijn

heel vriendelijk en heel efficient. ik werd echt gehoord en er was duidelijk open aandacht en betrokkenheid

Right to the point

Ik wil een goed advocaat beter ver van het huis dan minder goed vlak bij thuis.

fijn dat jullie erzijn.

fijn dat u voor me bent. dank daarvoor

Ik vind dat ik goed goed geholpen. Groete, m. issarti

Vriendelijke dame met goed en eerlijk advies!

Goed gesprek. Eerlijk onafhankelijk antwoord op mijn vragen

Aardige vrouw

Aardige vrouw die me deskundig advies gaf.

Direct iemand aan de telefoon die het snapt.

na twee keer overgaan een zeer kundig persoon aan de telefoon. Ik ben snel en goed geholpen.

Professioneel

De moeite genomen om diverse pogingen te doen mij telefonisch te bereiken.

Deskundig en zeer duidelijk advies

Fijn contact. Medewerker is betrokken en denkt zeer goed mee.

Fijn helder advies door een zeer deskundige dame.

Na een kort adviesgesprek over het betalen/verlagen van de door mij te betalen alimentatie voor onze dochter, heeft deze dame,na het aanhoren van mijn verhaal, mij in de goede richting gestuurd.

Erg gerust gesteld

Marleen wist mij vrij snel gerust te stellen over het probleem waarvoor ik belde. Ze wist duidelijk, kort en bondig uit te leggen waarom ik me geen zorgen hoef te maken. Dit was nou net wat ik nodig had.

Werd vriendelijk tewoord gestaan, maar antwoord was niet correct

Betreft schenking "koude uitsluiting" t.b.v. aflossing hypotheek. Na het versturen van mijn vraag werd ik de volgende dag terug gebeld. Het antwoord van haar was niet juist. Had op diverse sites op internet gezien dat het anders was. Om alle vergissingen uit te sluiten heb ik "mijn" notaris gebeld en die bevestigde dat er wel mogelijkheden waren om toch een gedeelte van de hypotheek te schenken ( aflossen ) zonder dat de ex hiervan gedeeltelijk gebruik van kan maken. Na een uur haar weer terug gebeld, echter helaas kreeg een antwoordapparaat met de mededeling dat ze pas na het weekeind weer te bereiken waren.

Goedemorgen, Vervelend dat u ons advies als onjuist heeft ervaren. Wij hebben begrepen dat onze werkneemster opnieuw contact met u heeft gehad. Wij hopen dat de reden van haar advies nu duidelijker is en wensen u veel succes met alles. Met vriendelijke groet, het team van De Nationale Adviesbalie

Heel informatief

Ik had een vraag over de kinderalimentatie en eventuele gevolgen over de partneralimentatie. Mijn vraag werd zeer vriendelijk beantwoord en dit gaf mij een geruststellend gevoel naast de informatie die Ik mocht ontvangen.

Ben prima geholpen

Mijn vraag is kort maar krachtig uitgelegd

uitstekend geholpen

Het gesprek was duidelijk en de jurist inlevend en deskundig. zeer prettig!

Heel fijn!

Heel vriendelijk. Heel duidelijk. Linda denkt mee. En geeft advies.

fijn gesprek gehad!

Mijn stress is snel weggenomen door het gesprek en ik heb goede tip gekregen.

Over De Nationale AdviesBalie B.V. (NAB)

Wij zijn De Nationale Adviesbalie en je kunt bij ons terecht voor juridisch advies over ieder onderwerp. Daarnaast bieden we op onze websites uitgebreide informatie over veel verschillende rechtsgebieden. Heb je naast advies ook specifieke juridische hulp nodig? Wij werken samen met advocaten, juristen en mediators door heel Nederland en kennen hen persoonlijk. Daardoor weten wij precies wie er het beste bij jouw situatie past. De Nationale Adviesbalie bestaat uit een toegewijd en enthousiast team dat nauw met elkaar samenwerkt. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kun je ook makkelijk opnieuw in contact komen met dezelfde adviseur.