Degelijk en vakkundig!

Keuring werd zeer zorgvuldig, vakkundig en degelijk uitgevoerd! Contact was zeer prettig. Communicatie was ook top! Uitgebreid rapport. Alles binnen zeer korte termijn geregeld.

• Type object? Chalet

Beste, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de gegeven adviezen! Wendy

Professionele, uitgebreide keuring, goede prijs en snel een mooi rapport gekregen! Top!

• Type object? Chalet

Beste Joey, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wendy

Goede ervaring met deskundig advies

Het is niet de goedkoopste als je een professionele check wil laten doen maar wel een betrouwbare.

• Type object? Chalet

Beste, Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Bedankt voor de moeite die u heeft genomen om de review in te vullen. Wendy

Heel goede ervaring, zeker aanbeveling.

Ik ben snel en heel vriendelijk, goed en duidelijk geïnformeerd!

• Type object? Stacaravan

Beste mevrouw Plaizier, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen! Wendy

Heel goed geweest voor ons om het chalet te keuren.

Er is een gedegen keuring geweest en een duidelijk rapport geschreven hierdoor hebben wij de aankoop van het chalet geannuleerd!

• Type object? Chalet

Beste Marcella, Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een chalet is inderdaad veel fijner. Succes met de zoektocht! Dank voor uw beoordeling. Wendy

Volgens afspraak alles keurig uitgevoerd.

Inspectie volgens plan uitgevoerd. Heldere uitleg en nuttige tips ontvangen. Fijne open communicatie. Vriendelijke benadering. Ik ben zeer tevreden.

• Type object? Chalet

Beste Henry, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Succes met de tips! Wendy

Professioneel, vriendelijk en duidelijk.

Voorafgaand aan de aankoop van een stacaravan second home check ingeschakeld voor een aankoop keuring. Zij hebben geconstateerd dat er sprake was van een grote lekkage die voor het blote oog niet zichtbaar was. Van het eerste telefonische contact t/m de uitgebreide keuring vriendelijk behandeld. Ook het rapport is zeer uitgebreid. Een echte aanrader deze keuring om onaangename verrassingen te voorkomen. Deskundig bedrijf, top service!

• Type object? Stacaravan

Beste Rita, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen en eventuele aankoop! Wendy

Ich kann Sie nur jedem empfehlen. Pünktlich, nett und verstehen ihre Arbeit. Werde jetzt alle aufgezählten Mängel dank ihrer Liste ab arbeiten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Fachwissen
  • Persönlicher Kontakt
  • Anpassungsfähig
  • Kundentyp k.A.
  • Typ des Ferienhauses? k.A.

Lieber Christian, Wie schön, dass Sie so zufrieden sind und sich die Mühe gemacht haben, unseren Service zu bewerten. Ich danke Ihnen vielmals. Wendy

We konden zeer snel een afspraak maken om een chalet dat we wilde kopen te laten inspecteren. Omdat we niet bij de inspactie aanwezig waren zin we achteraf gebeld. Erg fijn om een heldere uitleg te krijgen over de inspectie en welke punten er geconstateerd zijn. Dit gaf ons vertrouwen in de aankoop van het chalet.

• Type object? Chalet

Beste Chris Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een chalet is inderdaad veel fijner. Dan weet je in ieder geval wat je koopt. Dank voor uw beoordeling. Wendy

Snel en vakkundig geholpen

De keuring kon snel plaatsvinden. Er werd de tijd voor genomen en aan het eind van de middag een uitgebreide telefonisch samenvatting. Bevindingen worden in het rapport continu ondersteund door foto’s.

• Type object? Chalet

Beste, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen! Wendy

Vakkundige beoordeling

zeer professionele werkwijze. Alle bouwkundige themas worden dmv een checklist grondig afgewerkt. Van gaskeuring tot vochtmeting. De Second Home Check biedt een onafhankelijke keuring en taxatie en helpt mee een echt gefundeerde koopbeslissing te kunnen nemen. En bij zulke scherpe prijzen zou iedereen dat kunnen/moeten doen. Aanrader dus!

• Type object? Stacaravan

Beste heer Cornelis, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen en eventuele aankoop! Wendy

Kleinste detail werd ook gezien

Uitstekkend werk verricht en goed advies

• Type object? Chalet

Beste, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie. Bedankt! Wendy

Fijne samenwerking

Vriendelijke mensen, goed werk gedaan zijn we heel blij mee

• Type object? Chalet

Beste Jan en Hendrika, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen! Wendy

Positief, medewerker weet waar hij over praat.

Meerdere foto’s hadden duidelijker gemogen. Had meer tijd voor genomen moeten worden.

• Type object? Chalet

Beste Leo, Allereerst bedankt voor de moeite die u heeft genomen voor het invullen van de review. Wij nemen u tip zeker mee. Wendy

Prima taxatie en heel vriendelijk geholpen

Netjes en leuk contact Flexibel met afspreken

• Type object? Chalet

Beste heer Frank, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wendy

Snelle service en heldere uitleg

Fijn dat de caravan nu goed doorgemeten is en helder is voor ons wat er aan moet gebeuren. Ze zijn wel aan de prijs, maar kunnen daardoor wel vrijwel direct langs komen en dat is ook wat waard. Duidelijk rapport met foto's van alle verschillende onderdelen. Vriendelijke man die de tijd nam om uit te leggen en onze vragen te beantwoorden.

• Type object? Stacaravan

Beste, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht, zodat u er een veilig chalet van kunt gaan maken. Wij wensen u succes met de adviezen en veel klus plezier! Wendy

super

ik ben heel tevreden, second home check is goed bereikbaar, ik werd meteen na de keuring gebeld, en later nog een keer gebeld om het rapport en de uitkomst te bespreken. Allemaal heel professioneel en vriendelijk.

• Type object? Stacaravan

Beste Dieke, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen! Wendy

Goed, betrouwbaar en gedegen advies

De wachttijd was wel flink wat langer dan op de website staat, maar ik werd wel netjes te woord gestaan en afspraken werden goed nagekomen. Robin heeft voor mij de inspectie gedaan en die kwam gedegen, ervaren, kundig en betrouwbaar over. Ook heb ik nog goede toelichting gekregen naderhand per telefoon. Het enige wat ik en de verkoper jammer vonden dat tijdens de inspectie, het verhaal positiever leek dan achteraf bleek. Dit zou zijn om het neutraal te houden en het uiteindelijke advies alleen aan de opdrachtegever kenbaar te maken (ik dus). Alleen nu hadden wij een wat vertekend beeld en we hadden liever meteen "het slechte nieuws" gehoord. Wellicht een idee om dat van te voren even te overleggen, wat wenselijk is. Verder meer dan tevreden. Uiteindelijk door deze check betere afspreken met de verkoper kunnen maken, tot ieders tevredenheid.

• Type object? Chalet

Beste Micha, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

snel, vriendelijk, deskundig

de aankoopkeuring kon binnen een week plaatsvinden en direct na de keuring kregen wij telefonisch al uitleg over de bevindingen en advies over maatregelen. Het rapport en de toegevoegde foto's waren heel duidelijk. Bijzonder prettig omdat je als leek toch niet goed weet waar je op moet letten, en zo'n chalet koop je wat ons betreft maar een keer!

• Type object? Chalet

Beste Carla, Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een chalet is inderdaad veel fijner. Dan weet iemand in ieder geval wat je koopt. Dank voor uw beoordeling. Wendy

Geweldig en snel

Een snelle service en opvolging van ons verzoek, binnen 1 week het rapport en daardoor konden wij snel schakelen

• Type object? Chalet

Beste Pieter, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Het ziet er mooi uit op de foto. Wendy

Zeer vakkundig, hele grondige keuring

Inspecteur was zeer kundig, legde alles goed uit en kon iedere vraag beantwoorden. Ook nazorg was prima, vragen stellen en bellen na de keuring was geen probleem, rapport heel uitgebreid, zeer aan te bevelen.

• Type object? Chalet

Beste heer Luijtgaarden, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen! Het ziet er prachtig uit, lekker genieten! Wendy

Zeer grondig en deskundig

Onze keurmeester Ton was zeer grondig en deskundig. We hebben eind van de keuring en daarna telefonisch alle punten besproken en hebben nog via email enkele tips over gevelbekleding en kit ontvangen. Ik belde maandag en er was een annulering op dinsdag waar we gebruik van konden maken en hadden het keurings rapport woensdagmiddag al in plaats van donderdagavond. Dit was qua snelheid ook fijn voor de verkoper.

• Type object? Stacaravan

Beste Edwin, Fijn dat alles duidelijk is geworden voor u. Het ziet er mooi uit op de foto. Wendy

vakkundig

mijn stacaravan is nu weer in perfecte staat door de paar punten die geconstateerd waren en binnen een week verholpen konden worden, ga met een veilig gevoel slapen .

• Type object? Stacaravan

Beste Gerrit, Fijn dat alles duidelijk is geworden voor u. Het ziet er mooi uit op de foto. Wendy

uitstekende inspectie en goed onderbouwde rapportage

snelle afspraak, prettige medewerker die inspectie uitvoert, uitgebreide rapportage die goed is onderbouwd d.m.v. foto's.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Type object? Stacaravan

Beste, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Bedankt! Wendy

• Vakkennis N.v.t.
  • Soort klant? N.v.t.
  • Type object? Stacaravan

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Wat fijn dat u de moeite nam ons te beoordelen. Marja

Parallelweg 4

7081DX Gendringen

Over Second Home Check

Second Home Check inspecteert en keurt recreatiewoningen zoals stacaravans, chalets op parken en campings in Nederland en België. Wij keuren op veiligheid, schouwen de bouwkundige staat (ideaal bij aan- en verkoop van een vakantiewoning) en bepalen de dagwaarde. Ook voeren wij opleveringskeuringen uit. Wij verzorgen eveneens energielabels bij recreatiewoningen (verplicht vanaf 2024 in Nederland) Een afspraak is snel ingepland. De rapportages worden later op kantoor uitgewerkt en zijn helder en duidelijk met veel foto's van hetgeen geïnspecteerd is. Keuring inplannen? Bel: 0315 74 57 05 ---- Auch deutsche Gäste, die ein Ferienhaus auf einem niederländischen Campingplatz oder Park besitzen, können sich an uns wenden. Second Home Check überprüft und beurteilt Freizeitwohnungen wie Mobilheime, Chalets, die in Parks und auf Campingplätzen in den Niederlanden und Belgien stehen. Wir überprüfen die Sicherheit, den baulichen Zustand (ideal beim Kauf oder Verkauf eines Ferienhauses) und ermitteln den aktuellen Wert. Wir stellen auch Energieausweise für Ferienhäuser aus (ab 2024 in den Niederlanden Pflicht). Ein Termin kann schnell vereinbart werden. Die Berichte werden später im Büro ausgearbeitet und sind klar und übersichtlich mit vielen Fotos der geprüften Objekte. Möchten Sie einen Termin für eine Überprüfung vereinbaren? Rufen Sie an: +31 (0)315 74 57 05