De keuring was vlot, uiterst deskundig en uitgebreid. Na een dag was het rapport al klaar.

• Type object? Chalet

Beste heer Boom, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Bedankt! Wendy

tevreden met een kanttekening.

De keuring was grondig en gedegen, de info helder en de rapportage en aanbevelingen waren onderbouwd. Echter over de CO meting, die voor een groot deel de minder goede uitslag bepaalde heb ik mijn twijfels. 2 weken na de check is een installatiebedrijf met dezelfde en ook nog met meer gevoelige meters aan de gang gegaan bij de gaskachel en die heeft GEEN verhoogde waardes gemeten. Hij gaf als verklaring dat omdat de kachel al een geruime tijd (enige weken ) niet gebrand had en uw inspecteur zijn meting onmiddellijk na het opstarten van de kachel had uitgevoerd de kachel nog geen optimale aanvoer van lucht kende en daarom de onvolledige verbranding was ontstaan. Wellicht een punt om mee te nemen bij een volgende check. NB: De kachel is wel weer goed schoongemaakt.

• Type object? Chalet

Beste heer van de Pas, Allereerst bedankt voor de moeite die u heeft genomen voor het invullen van de review. Wat betreft de CO meting, dit zullen we met de inspecteurs gaan bespreken. Fijn dat de verdere punten u helder zijn geworden. Wendy

Snelle, professionele en vriendelijk hulp.

Snelle, professionele en vriendelijk hulp. De metingen hadden op een paar plekken meer gemogen.

• Type object? Chalet

Beste Nico, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen, en we gaan uw tip bespreken met de inspecteurs. Wendy

Prima en vlotte service, duidelijk rapport

Op korte termijn kon een afspraak worden gemaakt. De controle van het gehele chalet was zeer nauwgezet en grondig. De oorzaak van het probleem dat ik had/heb (vocht in de wand waardoor rotte plekken) werd gevonden en duidelijk uiteengezet, samen met een oplossingsrichting.

• Type object? Chalet

Beste Gerard, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

deskundig en correct

Een uitgebreid controle van de belangrijkste zaken bij een chalet aanschaf kan ik iedereen aanbevelen.

• Type object? Chalet

Beste Adrie, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

Uitstekende kwaliteit en service!

Goede website met duidelijke uitleg waarop gecontroleerd wordt en wat de kosten zijn. Tijdens de inspectie genoeg gelegenheid om vragen te stellen en de inspectie is zeer kundig uitgevoerd. Uitstekende service!

• Type object? Chalet

Beste Florance, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Het ziet er mooi uit op de foto. Wendy

Hele prettige manier van werken. Doortastend

De keurmeester Robin was een hele prettige man. Nam alles door met ons wat hij ging doen en legde tijdens het keuren uit wat de punten zijn om op te letten. Ze hebben al heel wat objecten gekeurd en kennen de vaak voorkomende gebreken. De aanpak is professioneel en het rapport dat er op volgt is grondig van aard. Al met al een prettige ervaring in kan het aanraden mocht je op zoek zijn!

• Type object? Chalet

Beste heer Eilenberg, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Vakkundige keuring. Veel aan gehad.

Een vakkundige keuring van onze stacaravan gaf ons gelijk een goede to-do lijst als het gaat om onze veiligheid en het behoud van onze stacaravan.

• Type object? Stacaravan

Beste fam. de Jong, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

Zorgvuldig en professioneel

Uitgebreide keuring met duidelijke uitleg. Aanrader!

• Type object? Chalet

Beste Anja, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen. Wendy

Goed.

Goede informatie.

• Type object? Stacaravan

Beste, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Aanrader!

Zeer uitgebreide keuring, vakkundig uitgevoerd! Prettige samenwerking. Duidelijke eerlijke conclusie in uitgebreid verslag. Zal het iedereen aanbevelen!

• Type object? Stacaravan

Beste Rian, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie. Bedankt! Wendy

Zeer uitgebreide, nauwkeurige en deskundige keuring

Voor de aankoop van een chalet een veiligheidskeuring laten uitvoeren. Tot in kleinste detail is alles bekeken, visueel en met gekalibreerde instrumenten. Beoordeling op bouwkundige staat, veiligheids- en technische normen. Voor de keuring staat off. ca. 1,5 uur gepland, echter bij vragen, bijzonderheden wordt uitgebreid tekst en uitleg gegeven. De keuringsmedewerker neemt alle tijd voor de uitvoering én is tevens een 'luisterend oor'. de resultaten van de keuring wordt een uitgebreide rapportage, met foto's, meetgegevens gemaakt. Mbt. nadere toelichting op de rapportage wordt nadien de tijd genomen om hiervan tekst en uitleg te geven.

• Type object? Chalet

Beste Frits en Lineke, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen en eventuele aankoop! Wendy

Klantvriendelijk

Vriendelijk en goede uitleg

• Type object? Chalet

Beste mevrouw van Veelo, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wendy

Goede en duidelijke uitleg

Als leek zijnde goed ontvangen en erg prettig geholpen. Nam de tijd om dingen te laten zien waar op verbeterd moet worden en wat er goed was. Al met een al fijne en goede ervaring. Bij de aankoop van een volgend chalet schakel ik jullie zeker weer in.

• Type object? Stacaravan

Beste Tom, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Gedegen keuring door ervaren inspecteur

Prima keuring met degelijk uitleg

• Type object? Stacaravan

Beste heer Cornelis, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Succes met het klussen! Wendy

Goede vakkennis en p

Goede vakkennis en persoonlijk contact prima

• Type object? Chalet

Beste heer Kas, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Review herzien

Op 20-08-2020 heb ik een lovende review geschreven. Was erg tevreden met de snelle service en het mooie rapport. Helaas bleek na een jaar er toch behoorlijk veel achterstallig onderhoud asn het houtwerk onder de verflaag te zitten. In eerste instantie reageerde SecondHome check afwijzend, maar gelukkig hebben zij telefonisch contact met mij opgenomen en hebben we onze standpunten toe kunnen lichten en uit kunnen wisselen en zijn daarbij tot een oplossing gekomen die voor beide partijen aanvaardbaar is.

• Type object? Chalet

De ontstane situatie die u beschrijft, is enorm zuur en wij begrijpen uw frustratie. Omdat u ons betichtte van nalatigheid, hebben wij de zaak nogmaals heel goed bekeken. Onze inspecteurs doen geen destructief onderzoek waardoor het houtrot niet is ontdekt. De inspecteur heeft in zijn rapport echter wel punten van aandacht benoemd waaronder de kitnaden bij de aansluitingen bij kozijnen en latten. Bovendien is vermeld dat het kunststof latwerk niet mooi en strak aansloot. Omdat het houtrot niet zichtbaar was, is hiervan geen melding gemaakt. Inmiddels is er telefonisch contact geweest en hebben wij onze standpunten uitgewisseld en kwamen tot een oplossing die u aanvaard heeft. Omdat u een bouwkundige keuring heeft laten uitvoeren, kunt u bewijzen dat u goed onderzoek deed en staat u sterker.

Heel goed.

Het telefonisch contact om een afspraak te maken verliep uitstekend. Aardig en deskundig. Ook de latere contacten per telefoon en per e-mail gingen heel goed. De inspectie zelf ging ook uitstekend. Een aardige en deskundige man die wist waar hij het over had en goede uitleg en adviezen gaf.

• Type object? Chalet

Beste Jan, Fijn dat alles goed is verlopen. Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Wendy

Alles volgens afspraak

• Type object? Stacaravan

Beste heer Geuzendam, Fijn dat alles volgens afspraak is verlopen. Bedankt voor het invullen van de review! Wendy

Snel, vakkundig en aandacht voor de klant

Na aanmelden zeer vlotte reactie en afspraak . Inspecteur belde ons na de keuring met uitgebreide toelichting . Ook daarna beschikbaar voor advies en overleg . Heeft ons enorm geholpen . Tip: Kies ook voor de uitgebreide keuring . Zeker als je zelf niet super technisch bent .

• Type object? Chalet

Beste Jolanda, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Bedankt! Wendy

Elke euro waard

Duidelijke informatie van vakmensen. Professioneel, klantgericht en vriendelijk te woord gestaan.

• Type object? Chalet

Beste Shanna, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspecteurs en de rapportage. Bedankt! Wendy

Van A tot Z TOP

Van informatie tot afhandeling keurig geregeld. Vriendelijk aan de telefoon, info die ik vroeg keurig beantwoord. Ook de veiligheidsinspekties zijn keurig naar tevredenheid verlopen De specialisten wisten waren ze mee bezig waren

• Type object? Chalet

Beste Chris, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Degelijk en ip

Xxx

• Type object? Stacaravan

Beste, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Wat fijn dat u de moeite nam ons te beoordelen. Wendy

Buitengewoon super grondige check

Second Home Check heeft een zeer grondige inspectie uitgevoerd en tijdens deze inspectie al allerlei handige tips gegeven. Ik was bijzonder onder de indruk van het uitgebreide inspectierapport en de accurate waardebepaling van ons chalet. Bijzonder vriendelijke en kundige mensen.

• Type object? Stacaravan

Beste Fred, Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Bedankt! Wendy

Gewoon erg goed.

De inspectie omvatte toch meer zaken dan ik in eerste instantie dacht. Geeft daardoor een nog completer beeld van het te kopen object.

• Type object? Chalet

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen en eventuele aankoop! Wendy

Parallelweg 4 7081DX Gendringen

Over Second Home Check

Second Home Check inspecteert en keurt recreatiewoningen zoals stacaravans, chalets op parken en campings in Nederland en België. Wij keuren op veiligheid, schouwen de bouwkundige staat (ideaal bij aan- en verkoop van een vakantiewoning) en bepalen de dagwaarde. Ook voeren wij opleveringskeuringen uit. Wij verzorgen eveneens energielabels bij recreatiewoningen (verplicht vanaf 2024 in Nederland) Een afspraak is snel ingepland. De rapportages worden later op kantoor uitgewerkt en zijn helder en duidelijk met veel foto's van hetgeen geïnspecteerd is. Keuring inplannen? Bel: 0315 74 57 05 ---- Auch deutsche Gäste, die ein Ferienhaus auf einem niederländischen Campingplatz oder Park besitzen, können sich an uns wenden. Second Home Check überprüft und beurteilt Freizeitwohnungen wie Mobilheime, Chalets, die in Parks und auf Campingplätzen in den Niederlanden und Belgien stehen. Wir überprüfen die Sicherheit, den baulichen Zustand (ideal beim Kauf oder Verkauf eines Ferienhauses) und ermitteln den aktuellen Wert. Wir stellen auch Energieausweise für Ferienhäuser aus (ab 2024 in den Niederlanden Pflicht). Ein Termin kann schnell vereinbart werden. Die Berichte werden später im Büro ausgearbeitet und sind klar und übersichtlich mit vielen Fotos der geprüften Objekte. Möchten Sie einen Termin für eine Überprüfung vereinbaren? Rufen Sie an: +31 (0)315 74 57 05