Zeer vriendelijke, geduldige, goed informerende keurmeester

Alles is voor mij nieuw, ik werd zeer vriendelijk en geduldig geinformeerd over de gang van zaken. Niets was teveel. Ook tijdens het keuren van de stacaravan werden mij zaken uitgelegd en liet Robin zien wat hij bedoelde. Fijne samenwerking.

• Type object? Stacaravan

Beste familie Berends, Mooi om te horen dat we u zo goed hebben kunnen informeren. Wij helpen altijd graag en zijn blij dat dit bij u goed is gelukt. Wouter

Goede keuze

Erg fijn dat onze stacaravan op 41 punten is gecontroleerd en hier een rapport van hebben gekregen, dit rapport hebben wij gegeven aan de koper. Nu weten beide partijen dat het goed zit. En wij zijn trots op de goedkeuringssticker die op de stacaravan is geplakt.

• Type object? Stacaravan

Beste Simone, Gefeliciteerd met de veiligheidssticker! Goed om te horen dat we jullie konden ondersteunen bij de verkoop. Bedankt voor de positieve woorden. Wouter

Zeer positief en accuraat

Zie boven

• Type object? Chalet

Dat zijn een aantal krachtige woorden waar we erg blij mee zijn! Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Wouter

Vriendelijke professionele aanpak

Grondig te werk en prettig in de omgang.

• Type object? Chalet

Fijn om te horen dat we u goed konden helpen en de ervaring prettig was. Dit is altijd ons doel en het doet goed om te horen dat onze dienstverlening is bevallen. Wij wensen jullie dan ook nog veel recreatieplezier toe in het chalet. Wouter

Geweldig!

We waren onder de indruk zo nauwkeurig werd alles gekeurd!

• Type object? Chalet

Zorgvuldige, uitgebreide en professionele keurinh

Keuringsinspecteur Robin was zeer klantvriendelijk en nam alle tijd voor keuring en uitleg daarbij. Verder was de communicatie met ons als koper zeer goed en helder, zowel voor, tijdens als na de keuring! De keuring kon ook snel afgesproken worden wat erg prettig is als je bezig bent met een aankoop.

• Type object? Chalet

Bedankt voor de positieve beoordeling. Goede, snelle en transparante communicatie vinden wij erg belangrijk en we zijn daarom blij om te horen dat we u hierbij goed hebben kunnen ondersteunen. Veel succes gewenst met de aankoop! Wouter

Zeer zorgvuldige en transparante wijze van onderzoek.

Goede beschrijving van werkwijze. Professionele meetapparateur en zorgvuldig onderzoek. Open communicatie en zeer, zeer nette manier van werken. Uitvoerig rapport met heel veel ondersteunende foto’s. Gemotiveerde, ook mondelinge uitleg van dagwaarde bepaling. Geeft een heel veilig gevoel en is goede basis voor een stacaravanverzekering.

• Type object? Stacaravan

Bedankt voor uw positieve reactie. Het is voor ons fijn om te horen dat we u zo goed mogelijk hebben kunnen helpen bij de keuring. Wij wensen u veel recreatieplezier. Wouter

Zeer ter zake kundig, klantvriendelijk en staan altijd open voor vragen.

Bovenstaande samenvatting zegt wat mij betreft alles.

• Type object? Chalet

Geweldige ervaring en top service!!

Vanaf het allereerste contact zeer goed, netjes en professioneel! Voor ons recreatiechalet wilden wij graag een aankoopkeuring aanvragen. Dit is door Second Home Check keurig verzorgd. Het telefonische contact als de keuring zelf uiterst verzorgd en compleet. Echt een meerwaarde aangehad voor onze aankoopbeslissing!

• Type object? Chalet

Wat ontzettend fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen, hier streven wij natuurlijk ook naar. We wensen jullie alvast een mooi nieuw zomerseizoen toe! ^^Wouter

Fantastisch

Zitten zelf in het buitenland en stacaravan gekocht in Nederland! Aangezien wij 100% zeker wilden zijn of we een toch wel goede gebruikte stacaravan hadden gekocht hebben we SecondHomeCheck ingeschakeld en hebben deze ons zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. Wij hebben de opdracht gegeven voor een uitvoerige keuring en zijn hier zeer tevreden over. Ten eerste werd dit de volgende dag al gedaan, ten tweede werden we direkt tel.op de hoogte gebracht en ten derde werd alle tijd genomen om al onze vragen op een zeer vriendelijke manier te beantwoorden. Eerlijk rapport gekregen en kunnen we nu gaan genieten van onze stacaravan wanneer wij in Nederland zijn! Jelle en Tineke Groen

Prettige bekwame mensen

Professionals die weten waar ze op moeten letten. Ook prettig in de communicatie naar koper en verkoper Rapport direct na betaling aangeleverd.

Vakkundig en uitgebreid

Fijn contact met degene die de check ging doen, keurig op tijd, duidelijke uitleg en een uitgebreid rapport.

• Flexibiliteit N.v.t.

Erg klant vriendelijk

Dhr was vriendelijk, netjes en duidelijk in uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar

kwaliteit

Afspraken worden nagekomen en kwaliteit word geboden

• Type object? Chalet

Ben erg tevreden met de uitvoering van de cheque.

Geeft een rustig en veilig gevoel. Zou eigenlijk verplicht gesteld moeten worden.

Fijne,duidelijke uitleg bij alles

De inspecteur nam rustig de tijd om alles te controleren en was ook heel duidelijk waarom iets niet goed was. Ik gen erg tevreden.

Professioneel en vriendelijk

Prima dienstverlening. Alles was snel geregeld en afspraken werden nagekomen. Deskundig en fijn om ook wat advies te krijgen meteen. Enige minpuntje was dat de kap van de geiser er af gehaald werd om de geiser te keuren. Het kostte ons daarna veel moeite de kap er weer terug op te krijgen, en er bleek een stukje van een knop afgebroken. Maar verder prima tevreden.

• Type object? Chalet

Zeer uitgebreid rapport en prettig persoon

Alle mogelijke punten waar zich gebreken konden bevinden zijn onderzocht.

Prima. Snel en vakkundig uitgevoerd

Aanvraag gedaan via de website. Inspectie was op zeer korte termijn mogelijk. De meest uitgebreide inspectie laten doen en we zijn regelmatig telefonisch op de hoogte gehouden. We hebben een duidelijk verhaal gekregen en een rapportage met metingen die met geijkte apparatuur worden uitgevoerd. Zowel via mail als via de post een rapport ontvangen. Wij zijn zeer tevreden en kunnen hun van harte aanbevelen.

zeer deskundig

klant vriendelijk en duidelijke uitleg

Prettig en vertrouwd!

Wij hebben Robin ervaren als een zeer nauwkeurig en geschikt persoon om deze keuringen uit te voeren! Hij is eerlijk en beantwoordt vragen heel deskundig! Kortom, we hebben een zeer goede ervaring gehad met Robin van Second Homecheck! Vriendelijke groeten, Esther Velde Leek Ps: een foto van het desbetreffende chalet uplaoden gaat helaas niet omdat het bestand te groot is.

Klantvriendelijk en professioneel geholpen

De keuring was een heel prettige ervaring. Er is goed naar de veiligheid gekeken en ik heb bruikbare tips gekregen.

Vriendelijk en deskundige check

Zeer prettige, vriendelijke en professionele check. Dak dat van zeer matige kwaliteit bleek, had ik nooit zelf kunnen constateren. Al doorgegeven aan de inspecteur: Bij de prachtige en zorgvuldige rapportage zou het handig zijn als: 1) er geen taal- of stijlfouten in het rapport zouden zitten 2) er eenzelfde nummering van de gecheckte onderdelen die in tekst worden behandeld in het rapport en de bijbehorende foto's zou zijn, zodat je snel snapt waar wat bij hoort 3) niet iedereen is de terminologie van dit soort zaken machtig, handig om er een lijstje met termen achter te hangen 4) fijn dat de waarden die gemeten zijn, vermeld worden in het rapport, maar die zeggen me niets. Zou fijn zijn om de normaalwaarde erachter te zetten, zodat je ziet in hoeverre het wel of niet afwijkt.

• Type object? Chalet

Beste Mariken, Wat fijn dat je deze tips met ons deelt en ze al doorgaf aan onze inspecteur. Daar leren we van. Zo kunnen we onze dienstverlening nog beter afstemmen op de verwachtingen en wensen van onze klanten. Punten 1 en 3 kunnen we direct oplossen. Zo'n terminologielijstje maken we. Punten 2 en 4 bespreken we met onze systeembeheerder omdat die met de lay-out van onze rapportage te maken hebben. Daarmee gaan we dus ook aan de slag. Met vriendelijke groeten, Team Second Home Check

Erg deskundig

Voor de definitieve aankoop heb ik mijn stacaravan laten keuren. Overzichtelijke site, zeer vlotte reactie op mijn vraag via de mail en de week erna al een inspecteur op bezoek. Duidelijke uitleg over de verschillende onderdelen tijdens de keuring, nam alle tijd, prettig contact met de inspecteur. Rapport volgende dag al in huis! Zeer tevreden en zeker aan te raden!

Prettige en klantgerichte benadering

Snelle doorlooptijd, prettige communicatie, duidelijke terugkoppeling zowel telefonisch als in rapportage.

Over Second Home Check

Zijn recreatiewoningen, die zo nu en dan worden bewoond, wel veilig? Wie controleert dat? En als het al gebeurt, hoe vaak gebeurt dat? De Second Home Check keuring of inspectie is ontwikkeld in overleg met recreatieparkondernemers, campingeigenaren, bezitters van stacaravans, chalets en recreatiewoningen, verzekeraars én de installatiebranche. Deze partijen hechten eraan de veiligheid van recreatiewoningen, stacaravans en chalets te vergroten. Zodat iedereen zo veilig mogelijk kan genieten in zijn vakantiehuis.