Perfect !

De inspecteur was zeer vriendelijk, punctueel en correct. Hij was zeer goed voorbereid op zijn taak en had een hoog niveau van deskundigheid. Hij legde desgevraagd alle stappen van zijn werk uit.

• Type object? Tiny house

Beste Markus, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie. Bedankt! Wendy

Zeer tevreden met de aanpak van SHC

De beoordeling heeft me geholpen om een reele prijs te betalen voor het object. En het geeft veel aanknopingspunten ter verbetering van het object. Prima service en ook betaalbaar.

• Type object? Chalet

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen! Wendy

Zeer nauwkeurige keuring

Aankoop keuring. Alles tot in detail bekeken en ruim de tijd voor genomen. Zelfde dag uitgebreide rapport al binnen.

• Type object? Chalet

Beste Sandra, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Snelle afspraak, grondig werk

Ook nog met de nuttige tips etc Top dus

• Type object? Chalet

Beste Paul, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de tips! Wendy

grondig, zorgvuldig

de specialist was op tijd en heel vriendelijk. het was meteen duidelijk dat hij veel ervaring had. Hij ging heel zorgvuldig te werk en grondig te werk. Meteen na de keuring rapporteerde hij persoonlijk en beloofde dat het rapport er de volgende dag zou zijn. Alle afspraken zijn nagekomen met een helder bruikbaar rapport. In dit geval heel veel dank aan deze vakmanTon.

• Type object? Stacaravan

Beste Emmy, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten, ik zal de mooie woorden doorgeven aan Ton. Wendy

Positief

Zeer deskundig . De commercie belangen van Second Home beïnvloeden mogelijk het individuele onafhankelijke resultaat van de eigenaar van het chalet . Dit is zeer kwalijk en schadelijk voor de chalet eigenaar cq de uitkomst van het keuringsrapport.

• Type object? Chalet

Beste, Wat fijn dat u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. De opmerking nemen wij zeker als tip mee, omdat wij niet de indruk willen wekken dat wij niet onafhankelijk zijn. De onafhankelijkheid vinden wij namelijk enorm belangrijk. Wendy

Betrokken

Prima afhandeling

• Type object? Chalet

Beste, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor het invullen van de review! Wendy

Vakmensen!

Het bedrijf is goed bereikbaar, afspraken zijn snel in te plannen en er wordt voldoende en heldere documentatie vooraf gestuurd. Zeer vakkundige en enthousiaste inspecteur, grondige inspectie, goede adviezen ter plekke en snelle oplevering van de rapportage.

• Type object? Chalet

Beste Saskia, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Wendy

Zeer snelle en prettige manier van werken.

Second Home heeft een zeer prettige manier van samenwerken. Snel, netjes en met kennis van zaken.

• Type object? Chalet

Beste Linda, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Zeer goede service

De keuring van Second Home Check heeft mij een behoorlijke miskoop bespaart. Na de keuring werd ik dezelfde avond nog gebeld met de bevindingen. De planning was erg flexibel en het uitgebreide rapport met foto’s van en zelfs warmtebeelden werd snel opgeleverd. Ook werden mijn vragen na het opleveren van het rapport uitgebreid beantwoord. Uit het rapport kwamen bevindingen die uit een keuring van de koper niet naar voren waren gekomen. Ik ben zo tevreden dat ik ze nu ook voor een andere aankoop heb ingeschakeld. Als ik toch nog een tip(je) mag geven is om het rapport geautomatiseerd beschikbaar te stellen direct na betaling.

• Type object? Stacaravan

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een chalet is inderdaad fijn. Wij zullen u tip meenemen in ons werkoverleg. Wendy

Degelijk

• Type object? Stacaravan

Beste , Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Zoals wij al dachten…

De aankoop van een zelfbouw chalet is altijd een gok. Vele beweren zelf aannemer of chaletbouwer te zijn. Van afstand een geweldig chalet. Van dichtbij zagen wij de grove verwerking al zijn wij geen bouw kenners. Geen vloeiende lijnen, geen top afwerking. Wij zijn dan ook erg blij dat wij de bouwkundige keuring hebben laten uitvoeren en onze vermoedens bevestigd werden. Nu weer verder met de afhandeling van de “verborgen” gebreken.

• Type object? Chalet

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de verdere afhandeling. Wendy

Objectieve keuring heeft me een verkeerde aankoop bespaard!

Door de gedane keuring kwamen een hoop niet zichtbare gebreken aan het licht, waardoor ik heb afgezien van de koop. Erg blij mee, want anders had ik een miskoop gedaan. Ook dank aan de persoon die de keuring heeft uitgevoerd en ruim de tijd nam om uitleg te geven en mee te denken! Is het geld zeker waard.

• Type object? Stacaravan

Beste Marjolein, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Hopelijk vind u snel een ander chalet en hopelijk zien we mekaar dan weer! Wendy

snel en vakkundig met mooi en nuttig rapport

Zeer tevreden over het hele traject. Super snel (binnen 2 dagen rapport in huis) Met duidelijke informatie en uitleg van de inspecteur. Niet even snel een rapportje in elkaar flansen, maar een mooi en duidelijk rapport gemaakt en toegelicht. Met zo'n rapport weet je waar je aan toe bent.

• Type object? Chalet

Beste Aad, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

Zeer bekwame inspecteur met kennis van zaken

Ook zijn adviezen over hoe nu verder hebben wij als erg prettig ervaren.

• Type object? Chalet

Beste Arno, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

prettig in omgang

Er wordt zeer deskundig gekeken en beoordeeeld. Vlotte afwerking.

• Type object? Stacaravan

Beste heer Wichers, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Bedankt! Wendy

Top service!

Vriendelijke medewerkers, goede communicatie en grondige inspectie.

Duidelijk en eerlijk

Goed telefonisch contact. Na rapport ook contact met onderbouwing. Prima uitleg.

zeer service gericht

snelle verwerking van de rapportage

• Type object? Chalet

Beste Ed, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Bedankt! Wendy

Compleet verslag en uitleg tijdens de check!

Zie hierboven

• Type object? Chalet

Beste Bert en Dinie, Wat fijn dat u tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Kundig en objectief

Een inspectie die ons goed heeft geïnformeerd over de bouwkundige staat van het chalet

• Type object? Chalet

Beste Marianne, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

Prima werk geleverd

De inspecteurs weten wat ze doen , alleen geef ik de opdracht en dan vind ik het vreemd dat ik bij de poort de inspecteur zie praten met de campingbeheerder die vervolgens mij erop aanspreekt of ik de punten van afkeur regel en herkeuring inplan . Dit komt bij mij over als dat er onder 1 hoedje gespeeld wordt , terwijl jullie onafhankelijk moeten zijn.

• Type object? Stacaravan

Beste Martin, Bedankt voor het plaatsen van de review. Zojuist heb ik even telefonisch contact met je gehad. Vanwege het feit dat er een gaslekkage geconstateerd is, werd dit ook aan de camping gemeld. Dit is onze plicht, omdat er een onveilige situatie is op de camping. Zoals u vertelde bent u het hier zeker mee eens, maar is het prettig als u op de hoogte was van het delen van deze gaslekkage. Deze opmerking nemen wij zeker als tip mee, omdat wij niet de indruk willen wekken dat wij niet onafhankelijk zijn. De onafhankelijkheid vinden wij namelijk enorm belangrijk. Desondanks zijn wij tevreden met de dikke voldoende en wensen we u veel succes met de verkoop. Wouter

Over Second Home Check

Second Home Check inspecteert en keurt recreatiewoningen zoals stacaravans, chalets op parken en campings in Nederland en België. Wij keuren op veiligheid, schouwen de bouwkundige staat (ideaal bij aan- en verkoop van een vakantiewoning) en bepalen de dagwaarde. Ook voeren wij opleveringskeuringen uit. Wij verzorgen eveneens energielabels bij recreatiewoningen (verplicht vanaf 2024 in Nederland) Een afspraak is snel ingepland. De rapportages worden later op kantoor uitgewerkt en zijn helder en duidelijk met veel foto's van hetgeen geïnspecteerd is. Keuring inplannen? Bel: 0315 74 57 05 ---- Auch deutsche Gäste, die ein Ferienhaus auf einem niederländischen Campingplatz oder Park besitzen, können sich an uns wenden. Second Home Check überprüft und beurteilt Freizeitwohnungen wie Mobilheime, Chalets, die in Parks und auf Campingplätzen in den Niederlanden und Belgien stehen. Wir überprüfen die Sicherheit, den baulichen Zustand (ideal beim Kauf oder Verkauf eines Ferienhauses) und ermitteln den aktuellen Wert. Wir stellen auch Energieausweise für Ferienhäuser aus (ab 2024 in den Niederlanden Pflicht). Ein Termin kann schnell vereinbart werden. Die Berichte werden später im Büro ausgearbeitet und sind klar und übersichtlich mit vielen Fotos der geprüften Objekte. Möchten Sie einen Termin für eine Überprüfung vereinbaren? Rufen Sie an: +31 (0)315 74 57 05