Super geholpen met superservice

Goede voorlichting aan de voorkant. De medewerker nam de tijd voor vragen. En we hadden nog geen opdracht gegeven. Toen we de opdracht voor inspectie van ons nieuw chalet hadden gegeven zijn de afspraken nagekomen. De inspectie was nauwkeurig. Hiervan een goed en uitgebreid rapport ontvangen. Al met al super geholpen met een suoerservice. Wij kunnen het alleen maar aanbevelen. Laat je chalet altijd voor de koop inspecteren.

• Type object? Stacaravan

Beste Marlie, Allereerst bedankt voor je mooie woorden. En inderdaad om teleurstelling te voorkomen, is het raadzaam een inspectie te laten uitvoeren voordat u een aankoop doet. Zo weet u direct of het chaletveilig is en in welke staat hij verkeerd. Wendy

zeer tevreden over het geleverde werk

wij hebben totaal geen last gehad van het bezoek van de inspectie.

• Type object? Chalet

Beste heer Mazer, Hier doen we het voor dat de klanten tevreden zijn. Bedankt! Wendy

Grondige en efficiente veiligheidscontrole met goede aanbevelingen.

N.V.T.

• Type object? Stacaravan

Beste heer Rijke, Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie. Bedankt voor de moeite die u heeft genomen om de review in te vullen. Wendy

Ik vind dat ik veel moet betalen voor een keuring die ik niet volledig vind

Er wordt heel veel aandacht besteed aan vochtmetingen, maar ik had het fijner gevonden als mijn gasleiding afgeperst zou worden!!! Monteur is wel aan de gang geweest met een gas-snuffelaar bij de apparaten. Bij vorige keuringen door andere partijen werd altijd de gasleiding afgeperst, en als de druk dan niet afloopt dan weet je tenminste dat dit in orde is! (onder mijn caravan zit namelijk ook koppelingen)

• Vakkennis N.v.t.
  • Type object? Stacaravan

Beste, Allereerst bedankt voor de moeite die u heeft genomen voor het invullen van de review. Wij nemen u tip zeker mee in ons werkoverleg. Wendy

tevreden over de keuring

Controleur was netjes op tijd en heeft m.i. alles nagekeken wat gecontroleerd moest worden

• Type object? Stacaravan

Beste Johan, Bedankt voor uw feedback, mooi om te horen dat alles goed en volgens afspraak is verlopen. Wendy

Prima vakkundige check

Goede uitleg en advies

• Type object? Stacaravan

Beste heer van Velzen, Wij vinden het inderdaad heel belangrijk dat de keuring die wij uitvoeren vakkundig en met geavanceerde apparatuur getest wordt. Daar hoort natuurlijk goede uitleg en advies ook bij, we zijn blij dat u dat ook zo hebt ervaren. Wendy

Prima ervaring

• Type object? Stacaravan

Beste, Dit is een mooie beoordeling dank u wel. Fijn dat u het goed hebt ervaren, daar doen we het voor! Wendy

prima gedaan. Nette meneer, duidelijke uitleg wat hij checkt/controleert

Zorgvuldig en netjes gewerkt. Uitvoerig en keurig gedocumenteerd rapport met foto's en binnen de gestelde tijd. Hij was verlaat, maar dat hij keurig laten weten

• Type object? Stacaravan

Beste heer Romijn, Een betere review kunnen we ons niet wensen. Het rapport bestaat idd ook uit foto's zodat we onze bevindingen goed in kaart kunnen brengen naar de klant. Service en kwaliteit staan hoog op ons lijstje. Wendy

Zeer doeltreffend te werk gegaan en een goed oordeel gegeven waar ik mee verder kan.

• Type object? Chalet

Beste Govert, Wat fijn dat u ons als prettig hebt ervaren , en dat u er nu ook zelf mee aan de slag kan, succes! Wendy

Korte levertijd, en afspraak is afspraak

Een goede ervaring gehad.

• Type object? Stacaravan

Beste Simon, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen! Wendy

Duidelijk en prettig

Alles werd goed uitgelegd en vakkundig!!

• Type object? Chalet

Beste heer Stassar, Fijn om te horen dat we u zo goed hebben geholpen. Bedankt voor de positieve beoordeling! Wendy

Keurig uitgebreid raport

Goed uitgewerkt en uitgebreide raportage

• Type object? Chalet

Beste Silvia, Wat goed om te lezen dat de rapportage, naar tevredenheid is uitgevoerd. Wendy

Professionele en uitgebreide keuring.

Het was makkelijk om een afspraak te maken. Binnen een dag had ik het rapport en de informatie waar ik verder mee kan.

• Type object? Stacaravan

Beste, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle afhandeling van de keuring, dit horen we graag! Wendy

Alles wat gecontroleerd werd werd goed uitgelegd.

• Type object? N.v.t.

Beste mevrouw Pouw, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons een mooie beoordeling te geven. Een goede eerlijke keuring staat hoog in het vaandel bij Second Home Check. Fijn dat alles voor u duidelijk was. Wendy

Ich finde den Second Home Check als einen Wichtigen Bestandteil zu einem Erwerb eines Mobilheims

Da ich das erste Mobilheim gekauft habe, bin ich sehr froh darüber, das es diesen Service gibt. Zu einem bekommt man bestätigt was man für sein Geld gekauft hat, und ob der Wert auch entsprechend ist. Und man hat anschließend die Gewissheit das alles in Ordnung ist, oder welche Vorschäden zu einer Kosten falle werden können, sodass man frühzeitig Gegenmaßnahmen ergreifen kann. Der Kollege war sehr nett und höflich. Alle Arbeitsschritte wurden auf Nachfrage fachgerecht und verständlich beantwortet. Es war auch kein Problem das wir uns nicht auf Niederländisch unterhalten konnten.

• Type object? Stacaravan

Herzlichen Dank für Ihre Reaktion. Glücklich hat alles gut gefallen, darüber sind wir natürlich sehr froh. Viel Spaß mit dem Mobilheim! Wouter

Prettige samenwerking

Ton van Second Home Check kwam heel rustig en aardig over. Neemt de tijd voor alles. Een goede ervaring dus en wij ook blij , want de caravan is goed gekeurd

• Type object? Stacaravan

Beste Fam. Weijer, Bedankt voor de mooie woorden, hier worden wij ook blij van. We gaan dit natuurlijk ook doorgeven aan onze inspecteur Ton! Wendy

Snel en flexibel

Fijne mensen die vakkundig zijn en soepel zijn in planning van afspraken.

• Vakkennis N.v.t.
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Type object? Stacaravan

Beste Fam. Vos Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn, dat horen we natuurlijk graag! Wendy

Prima communicatie en een uitgebreid rapport.

De afspraak kon snel gemaakt worden en de dag erna was het rapport ook al klaar. Heel fijn, want zo konden wij uiteindelijk ook weer verder met de aankoop van het chalet.

• Type object? Chalet

Wat fijn dat u tevreden bent, fijn dat onze snelheid zo op prijs wordt gesteld. We proberen ons altijd zo goed mogelijk aan de wensen van de klant aan te passen, fijn dat dit gelukt is. Wij wensen u veel succes met de aankoop! Wendy

Vakbekwaam, zorgvuldig prettig in contact

Vanaf het eerste telefonische contact zeer doortastend en accuraat te werk. Afspraken werden nauwkeurig nagekomen. De keurmeester die ons vakantie huisje heeft gekeurd ging zeer uitvoerig en zorgvuldig te werk. Bovendien heel erg fijn in het contact. Ik kan iedereen de samenwerking met secondhome check aanbevelen

• Type object? Chalet

Beste Leonie, We geven de mooie woorden door aan inspecteur Ton. Fijn dat we u zo goed konden helpen! Wendy

Vlotte deskundige intake en afhandeling

Alles liep vlot zoals afgesproken. Een hard copy van het rapport via de post was direct geregeld.

• Type object? Chalet

Beste familie Karst, Fijn om te horen dat alles verlopen is zoals afgesproken. Bedankt voor jullie vertrouwen in ons. Wendy

Wederom een fantastische ervaring!!

Nadat wij eerder dit jaar voor een ander chalet contact hadden opgenomen met SecondHomeCheck voor een keuring, was het voor ons direct duidelijk dat wij dit bedrijf nu weer zouden vragen. Wederom vanaf het begin af aan een zeer goede ervaring gehad. Weer erg goed, netjes en servicegericht geholpen. Netjes telefonisch contact, afspraak is afspraak. Uitgebreide toelichting nadat het chalet is gekeurd. Er is ruimte en tijd voor vragen. Een zeer fijn bedrijf om je chalet door te laten keuren! Wij kunnen hun zeker aanbevelen bij anderen!! Dat doen we namelijk al :)

• Type object? Chalet

Wat fijn om te horen dat we jullie wederom goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de mooie woorden! Wendy

Een super vriendelijk bedrijf met kennis van zaken

Een super vriendelijke behandeling gehad van het bellen tot aan het opsturen van de rapportage. Er is altijd wel iets op te merken dus vandaar geen 10 maar een dikke 9. Nogmaals bedankt!

• Type object? Stacaravan

Beste Raymond, En ook met een 9 zijn wij natuurlijk dik tevreden! Bedankt voor het vertrouwen in ons. Wouter

Flexibel en deskundig

Om voor ons op korte termijn nog een aankoop-keuring te kunnen doen, heeft Robin zelf tijd gemaakt om dat alsnog in te kunnen plannen. Dank voor de flexibiliteit en voor de deskundigheid van de inspectie. Waardevolle adviezen gekregen voor onze nieuwe aankoop.

• Type object? Chalet

Goed om te horen dat we jullie op korte termijn snel konden ondersteunen. Mooi dat we jullie van goed advies konden voorzien! Wouter

Snelle acurate actie

Maandag aanvraag ingediend voor keuring op korte termijn ivm omstandigheden. Keuring kon dinsdag al uitgevoerd worden en woensdag het uitgebreide rapport ontvangen. Superservice en zeer uitgebreid rapport. Een echte aanrader!

• Type object? Chalet

Wat ontzettend goed om te horen dat onze snelheid zo op prijs wordt gesteld. We zullen altijd ons best doen ons zo goed mogelijk aan de wensen van iemand aan te passen en zijn zeer blij dat dit bij u gelukt is! Bedankt voor uw vertrouwen! Wouter

Snelle service en vriendelijke inspecteur/keurmeester.

Na telefonisch contact op korte termijn een afspraak om de stacaravan te keuren. de check list die je toegestuurd krijgt is duidelijk. prettig contact met een deskundige en vriendelijke keurmeester.

• Type object? Stacaravan

Beste familie van der Goes, We geven de mooie woorden door aan inspecteur Ton. Fijn dat we jullie zo goed konden helpen! Wouter

Over Second Home Check

Zijn recreatiewoningen, die zo nu en dan worden bewoond, wel veilig? Wie controleert dat? En als het al gebeurt, hoe vaak gebeurt dat? De Second Home Check keuring of inspectie is ontwikkeld in overleg met recreatieparkondernemers, campingeigenaren, bezitters van stacaravans, chalets en recreatiewoningen, verzekeraars én de installatiebranche. Deze partijen hechten eraan de veiligheid van recreatiewoningen, stacaravans en chalets te vergroten. Zodat iedereen zo veilig mogelijk kan genieten in zijn vakantiehuis.