Zeer duidelijk en uitgebreid

Zeer duidelijke en uitgebreide informatie. Compleet uitgewerkt in een mooi rapport incl. foto's. Duidelijke toelichting van de taxateur.

• Type object? Stacaravan

Beste Ellen, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en het rapport. Bedankt! Wendy

Absoluut een aanrader!

De keuring is uitgevoerd door Robin, zorgvuldig en zeer vakkundig. Eén werkdag later al een uitgebreid en helder rapport, top!

• Type object? Chalet

Beste Ina, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. We geven het aan Robin door. Wendy

Zeer correcte en vakkundige beoordeling met aangenaam persoonlijk contact

Ik heb een keuring laten uitvoeren door een chalet wat ik wilde kopen. Van aanvraag tot keuring ging dit proces heel soepel. Meedenkend en behulpzame dienstverlening en nazorg met goede tips en vakkennis van de inspecteur.

• Type object? Chalet

Beste Ann, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen en eventuele aankoop! Wendy

Heel zorgvuldig

Fijne man die is geweest en alles uitlegde wat hij doet Heel fijn

• Type object? Chalet

Beste mevrouw van Geel, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

prima uitvoering en verslaglegging

correcte, volledige en klantvriendelijke benadering

• Type object? Chalet

Beste heer Broeksteeg, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Heel erg goed en grondig

Onze inspecteur was Robin. Hij was vriendelijk en zeer grondig, gaf al bij de controle ronde aan dat hij van mening was dat de staat van het chalet zorgelijk was. Zijn rapport was duidelijk en maakte ons duidelijk dat er erg veel moest gebeuren. Omdat chalet renovatie bedrijven hun handen vol hebben en geen nieuwe klanten aannemen, wij zelf geen ervaring hebben met echt aannemerswerk, hebben wij helaas af moeten zien van de aankoop. Een ander zou zeggen: zonde van het geld van het keuringsrapport, dat is weggegooid geld, maar wij zeggen: blij toe dat wij het hebben laten keuren, ons is daardoor veel leed (achteraf) bespaard.

• Type object? Chalet

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een chalet is inderdaad fijn. Wij wensen u succes met het zoeken naar een chalet dat wel bij u past. Wendy

De keuring was vlot, uiterst deskundig en uitgebreid. Na een dag was het rapport al klaar.

• Type object? Chalet

Beste heer Boom, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Bedankt! Wendy

tevreden met een kanttekening.

De keuring was grondig en gedegen, de info helder en de rapportage en aanbevelingen waren onderbouwd. Echter over de CO meting, die voor een groot deel de minder goede uitslag bepaalde heb ik mijn twijfels. 2 weken na de check is een installatiebedrijf met dezelfde en ook nog met meer gevoelige meters aan de gang gegaan bij de gaskachel en die heeft GEEN verhoogde waardes gemeten. Hij gaf als verklaring dat omdat de kachel al een geruime tijd (enige weken ) niet gebrand had en uw inspecteur zijn meting onmiddellijk na het opstarten van de kachel had uitgevoerd de kachel nog geen optimale aanvoer van lucht kende en daarom de onvolledige verbranding was ontstaan. Wellicht een punt om mee te nemen bij een volgende check. NB: De kachel is wel weer goed schoongemaakt.

• Type object? Chalet

Beste heer van de Pas, Allereerst bedankt voor de moeite die u heeft genomen voor het invullen van de review. Wat betreft de CO meting, dit zullen we met de inspecteurs gaan bespreken. Fijn dat de verdere punten u helder zijn geworden. Wendy

Snelle, professionele en vriendelijk hulp.

Snelle, professionele en vriendelijk hulp. De metingen hadden op een paar plekken meer gemogen.

• Type object? Chalet

Beste Nico, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen, en we gaan uw tip bespreken met de inspecteurs. Wendy

Prima en vlotte service, duidelijk rapport

Op korte termijn kon een afspraak worden gemaakt. De controle van het gehele chalet was zeer nauwgezet en grondig. De oorzaak van het probleem dat ik had/heb (vocht in de wand waardoor rotte plekken) werd gevonden en duidelijk uiteengezet, samen met een oplossingsrichting.

• Type object? Chalet

Beste Gerard, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

deskundig en correct

Een uitgebreid controle van de belangrijkste zaken bij een chalet aanschaf kan ik iedereen aanbevelen.

• Type object? Chalet

Beste Adrie, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

Uitstekende kwaliteit en service!

Goede website met duidelijke uitleg waarop gecontroleerd wordt en wat de kosten zijn. Tijdens de inspectie genoeg gelegenheid om vragen te stellen en de inspectie is zeer kundig uitgevoerd. Uitstekende service!

• Type object? Chalet

Beste Florance, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Het ziet er mooi uit op de foto. Wendy

Hele prettige manier van werken. Doortastend

De keurmeester Robin was een hele prettige man. Nam alles door met ons wat hij ging doen en legde tijdens het keuren uit wat de punten zijn om op te letten. Ze hebben al heel wat objecten gekeurd en kennen de vaak voorkomende gebreken. De aanpak is professioneel en het rapport dat er op volgt is grondig van aard. Al met al een prettige ervaring in kan het aanraden mocht je op zoek zijn!

• Type object? Chalet

Beste heer Eilenberg, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Vakkundige keuring. Veel aan gehad.

Een vakkundige keuring van onze stacaravan gaf ons gelijk een goede to-do lijst als het gaat om onze veiligheid en het behoud van onze stacaravan.

• Type object? Stacaravan

Beste fam. de Jong, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

Zorgvuldig en professioneel

Uitgebreide keuring met duidelijke uitleg. Aanrader!

• Type object? Chalet

Beste Anja, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen. Wendy

Goed.

Goede informatie.

• Type object? Stacaravan

Beste, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Aanrader!

Zeer uitgebreide keuring, vakkundig uitgevoerd! Prettige samenwerking. Duidelijke eerlijke conclusie in uitgebreid verslag. Zal het iedereen aanbevelen!

• Type object? Stacaravan

Beste Rian, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie. Bedankt! Wendy

Zeer uitgebreide, nauwkeurige en deskundige keuring

Voor de aankoop van een chalet een veiligheidskeuring laten uitvoeren. Tot in kleinste detail is alles bekeken, visueel en met gekalibreerde instrumenten. Beoordeling op bouwkundige staat, veiligheids- en technische normen. Voor de keuring staat off. ca. 1,5 uur gepland, echter bij vragen, bijzonderheden wordt uitgebreid tekst en uitleg gegeven. De keuringsmedewerker neemt alle tijd voor de uitvoering én is tevens een 'luisterend oor'. de resultaten van de keuring wordt een uitgebreide rapportage, met foto's, meetgegevens gemaakt. Mbt. nadere toelichting op de rapportage wordt nadien de tijd genomen om hiervan tekst en uitleg te geven.

• Type object? Chalet

Beste Frits en Lineke, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen en eventuele aankoop! Wendy

Klantvriendelijk

Vriendelijk en goede uitleg

• Type object? Chalet

Beste mevrouw van Veelo, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wendy

Goede en duidelijke uitleg

Als leek zijnde goed ontvangen en erg prettig geholpen. Nam de tijd om dingen te laten zien waar op verbeterd moet worden en wat er goed was. Al met een al fijne en goede ervaring. Bij de aankoop van een volgend chalet schakel ik jullie zeker weer in.

• Type object? Stacaravan

Beste Tom, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Gedegen keuring door ervaren inspecteur

Prima keuring met degelijk uitleg

• Type object? Stacaravan

Beste heer Cornelis, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Succes met het klussen! Wendy

Goede vakkennis en p

Goede vakkennis en persoonlijk contact prima

• Type object? Chalet

Beste heer Kas, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Review herzien

Op 20-08-2020 heb ik een lovende review geschreven. Was erg tevreden met de snelle service en het mooie rapport. Helaas bleek na een jaar er toch behoorlijk veel achterstallig onderhoud asn het houtwerk onder de verflaag te zitten. In eerste instantie reageerde SecondHome check afwijzend, maar gelukkig hebben zij telefonisch contact met mij opgenomen en hebben we onze standpunten toe kunnen lichten en uit kunnen wisselen en zijn daarbij tot een oplossing gekomen die voor beide partijen aanvaardbaar is.

• Type object? Chalet

De ontstane situatie die u beschrijft, is enorm zuur en wij begrijpen uw frustratie. Omdat u ons betichtte van nalatigheid, hebben wij de zaak nogmaals heel goed bekeken. Onze inspecteurs doen geen destructief onderzoek waardoor het houtrot niet is ontdekt. De inspecteur heeft in zijn rapport echter wel punten van aandacht benoemd waaronder de kitnaden bij de aansluitingen bij kozijnen en latten. Bovendien is vermeld dat het kunststof latwerk niet mooi en strak aansloot. Omdat het houtrot niet zichtbaar was, is hiervan geen melding gemaakt. Inmiddels is er telefonisch contact geweest en hebben wij onze standpunten uitgewisseld en kwamen tot een oplossing die u aanvaard heeft. Omdat u een bouwkundige keuring heeft laten uitvoeren, kunt u bewijzen dat u goed onderzoek deed en staat u sterker.

Heel goed.

Het telefonisch contact om een afspraak te maken verliep uitstekend. Aardig en deskundig. Ook de latere contacten per telefoon en per e-mail gingen heel goed. De inspectie zelf ging ook uitstekend. Een aardige en deskundige man die wist waar hij het over had en goede uitleg en adviezen gaf.

• Type object? Chalet

Beste Jan, Fijn dat alles goed is verlopen. Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Wendy

Alles volgens afspraak

• Type object? Stacaravan

Beste heer Geuzendam, Fijn dat alles volgens afspraak is verlopen. Bedankt voor het invullen van de review! Wendy

Over Second Home Check

Second Home Check is dé specialist in veiligheidsinspecties, het schouwen van de bouwkundige staat en het bepalen van de dagwaarde van vakantiehuisjes zoals stacaravans en chalet, en recreatiewoningen. Wij werken in Nederland en België. Mensen kiezen voor Second Home Check omdat wij 100% onafhankelijk zijn waardoor het advies eerlijk en betrouwbaar is. Onze gecertificeerde inspecteurs werken op locatie met geijkte en professionele apparatuur. Een keuringsafspraak is snel ingepland. De rapportages worden later op kantoor uitgewerkt en zijn helder en duidelijk met veel foto's van hetgeen geïnspecteerd is. Keuring inplannen? Bel: 0315 74 57 05