Fijne samenwerking

Vriendelijke mensen, goed werk gedaan zijn we heel blij mee

• Type object? Chalet

Positief, medewerker weet waar hij over praat.

Meerdere foto’s hadden duidelijker gemogen. Had meer tijd voor genomen moeten worden.

• Type object? Chalet

Beste Leo, Allereerst bedankt voor de moeite die u heeft genomen voor het invullen van de review. Wij nemen u tip zeker mee. Wendy

Prima taxatie en heel vriendelijk geholpen

Netjes en leuk contact Flexibel met afspreken

• Type object? Chalet

Beste heer Frank, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wendy

Snelle service en heldere uitleg

Fijn dat de caravan nu goed doorgemeten is en helder is voor ons wat er aan moet gebeuren. Ze zijn wel aan de prijs, maar kunnen daardoor wel vrijwel direct langs komen en dat is ook wat waard. Duidelijk rapport met foto's van alle verschillende onderdelen. Vriendelijke man die de tijd nam om uit te leggen en onze vragen te beantwoorden.

• Type object? Stacaravan

Beste, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht, zodat u er een veilig chalet van kunt gaan maken. Wij wensen u succes met de adviezen en veel klus plezier! Wendy

super

ik ben heel tevreden, second home check is goed bereikbaar, ik werd meteen na de keuring gebeld, en later nog een keer gebeld om het rapport en de uitkomst te bespreken. Allemaal heel professioneel en vriendelijk.

• Type object? Stacaravan

Beste Dieke, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen! Wendy

Goed, betrouwbaar en gedegen advies

De wachttijd was wel flink wat langer dan op de website staat, maar ik werd wel netjes te woord gestaan en afspraken werden goed nagekomen. Robin heeft voor mij de inspectie gedaan en die kwam gedegen, ervaren, kundig en betrouwbaar over. Ook heb ik nog goede toelichting gekregen naderhand per telefoon. Het enige wat ik en de verkoper jammer vonden dat tijdens de inspectie, het verhaal positiever leek dan achteraf bleek. Dit zou zijn om het neutraal te houden en het uiteindelijke advies alleen aan de opdrachtegever kenbaar te maken (ik dus). Alleen nu hadden wij een wat vertekend beeld en we hadden liever meteen "het slechte nieuws" gehoord. Wellicht een idee om dat van te voren even te overleggen, wat wenselijk is. Verder meer dan tevreden. Uiteindelijk door deze check betere afspreken met de verkoper kunnen maken, tot ieders tevredenheid.

• Type object? Chalet

Beste Micha, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

snel, vriendelijk, deskundig

de aankoopkeuring kon binnen een week plaatsvinden en direct na de keuring kregen wij telefonisch al uitleg over de bevindingen en advies over maatregelen. Het rapport en de toegevoegde foto's waren heel duidelijk. Bijzonder prettig omdat je als leek toch niet goed weet waar je op moet letten, en zo'n chalet koop je wat ons betreft maar een keer!

• Type object? Chalet

Beste Carla, Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een chalet is inderdaad veel fijner. Dan weet iemand in ieder geval wat je koopt. Dank voor uw beoordeling. Wendy

Geweldig en snel

Een snelle service en opvolging van ons verzoek, binnen 1 week het rapport en daardoor konden wij snel schakelen

• Type object? Chalet

Beste Pieter, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Het ziet er mooi uit op de foto. Wendy

Zeer vakkundig, hele grondige keuring

Inspecteur was zeer kundig, legde alles goed uit en kon iedere vraag beantwoorden. Ook nazorg was prima, vragen stellen en bellen na de keuring was geen probleem, rapport heel uitgebreid, zeer aan te bevelen.

• Type object? Chalet

Beste heer Luijtgaarden, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen! Het ziet er prachtig uit, lekker genieten! Wendy

Zeer grondig en deskundig

Onze keurmeester Ton was zeer grondig en deskundig. We hebben eind van de keuring en daarna telefonisch alle punten besproken en hebben nog via email enkele tips over gevelbekleding en kit ontvangen. Ik belde maandag en er was een annulering op dinsdag waar we gebruik van konden maken en hadden het keurings rapport woensdagmiddag al in plaats van donderdagavond. Dit was qua snelheid ook fijn voor de verkoper.

• Type object? Stacaravan

Beste Edwin, Fijn dat alles duidelijk is geworden voor u. Het ziet er mooi uit op de foto. Wendy

vakkundig

mijn stacaravan is nu weer in perfecte staat door de paar punten die geconstateerd waren en binnen een week verholpen konden worden, ga met een veilig gevoel slapen .

• Type object? Stacaravan

Beste Gerrit, Fijn dat alles duidelijk is geworden voor u. Het ziet er mooi uit op de foto. Wendy

uitstekende inspectie en goed onderbouwde rapportage

snelle afspraak, prettige medewerker die inspectie uitvoert, uitgebreide rapportage die goed is onderbouwd d.m.v. foto's.

• Type object? Stacaravan

Beste, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Bedankt! Wendy

• Vakkennis N.v.t.
  • Soort klant? N.v.t.
  • Type object? Stacaravan

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Wat fijn dat u de moeite nam ons te beoordelen. Marja

Goed en een vakkundige inspectie van een aan te schaffen caravan. Ben blij met het rapport en heb besloten deze caravan niet te kopen. Dank voor de snelle in planning.

• Type object? Stacaravan

Beste Ellen, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, daar zijn wij blij mee. Bij u heeft de inspectie geleid tot het niet aankopen van de caravan en heeft u misschien behoed voor een teleurstelling. Weten hoe het zit, is natuurlijk altijd beter. Marja

Kritische, ervaren blik levert nuttige inzichten op

Na een online zoektocht naar een gespecialiseerde partij voor de keuring van mijn chalet kwam ik bij secondhomecheck uit. De keurig werd volgens afspraak verricht en door een ervaren inspecteur met specialistische instrumenten. Dat leverde nuttige inzichten op die ik anders niet had gehad en waardoor ik tijdig en gericht herstel en onderhoud kan laten plegen. De uitgebreide rapportage werd, na betaling van de factuur, in mijn geval nog dezelfde dag opgeleverd. Dat was een extra service, omdat de overdracht de volgende dag al plaatsvond. Ik ben zeer tevreden!

• Type object? Chalet

Beste Erwin, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Marja

Uitgebreid

Totaal pakket, wel lange wachttijden maar keuring geholpen

• Type object? Stacaravan

Beste mevrouw, Tijdens de vakantieperiode liepen de wachttijden helaas wat op. Dat had onder andere te maken met vakanties van inspecteurs en het oplopen van keuringsverzoeken. Inmiddels is ons team uitgebreid met 2 inspecteurs en kunnen wij keuringen weer eerder inplannen en rapporten sneller ter beschikking stellen. Hartelijk dank voor deze eerlijke review. Marja

Ik ben zeer tevreden

• Type object? Chalet

Beste Tanja, Wat fijn dat u ons een 10 geeft! Daar zijn wij blij mee en dit zien wij als een pluim voor ons hele team. Hartelijk dank! Marja

Professionele medewerkers die weten waar ze het over hebben

Goed! Een aanrader voor wie een vakantiehuis wilt kopen en zeker wilt zijn dat het in goede staat is!

• Vakkennis N.v.t.
  • Type object? Chalet

Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een vakantiehuis is inderdaad veel fijner. Dan weet iemand in ieder geval wát hij of zij koopt. Dank voor uw beoordeling. Marja

scherp, oplettend en deskundig

De keuring verliep vlot en alles werd gecheckt, met het blote oog, met foto's en waar mogelijk ook met apparatuur. Naderhand hebben we (de keuringsmeester in de auto op weg naar het volgende object om te keuren) een paar dingen besproken, zodat ik die resultaten vast kon laten bezinken. Het rapport was uitgebreid met goede toelichting en duidelijke foto's. Kortom: aanrader.

• Type object? Chalet

Beste, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen! Wendy

Heel fijn

Heel veel aan onze check gehad, waardoor we de punten welke zijn opgemerkt door de inspecteur, meteen hebben kunnen neerleggen bij de verkopende partij. Deze worden nu verholpen en worden wij pas eigenaar van her chalet waneer de opgemerkte zaken zijn verholpen en opgelost

• Type object? Chalet

Beste heer Haasbroek, Fijn om te lezen dat het naar wens is geweest. Hopelijk zijn de punten inmiddels verholpen, en bent u nu een trotse eigenaar! Wendy

Deskundig

Goede afstemming en afspraken. Worden ook correct nagekomen. Men neemt de tijd voor de controle en staat open voor vragen. Verwerking in rapportage is vlot gegaan en ook daarna is men zeer behulpzaam.

• Type object? Chalet

Beste heer Schalk, Bedankt voor uw reactie, fijn dat alles naar wens is verlopen! Wendy

Fijne controle van ons Chalet

Vriendelijk personeel en uitgebreid rapport. Blij met de aanwezige kennis en deskundigheid!

• Type object? Chalet

Beste Marco, Fijn dat alles duidelijk is geworden voor u. Het ziet er mooi uit op de foto. Wendy

Top service van professionals

Zeer prettige ervaring gehad met SecondHomeCheck, mijn chalet is vakkundig nagekeken en beoordeeld. Altijd bereikbaar voor vragen, erg prettig om mee samen te werken.

• Type object? Chalet

Beste heer Roes, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wendy

Zeer vriendelijk behulpzaam en kundige inspecteur

Het was een goede ervaring om met second home check in zee te gaan. De inspecteur was heel duidelijk in zijn uitleg en t rapport ook duidelijk.

• Type object? Chalet

Beste heer Bellingwout, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en inspecteur. Bedankt! Wendy

Op de folder staat dat het 125 euro kost Wij hebben onze caravan laten keuren voor 150 euro. In hij afgekeurd. Op een kleinigheidje van de stoom is het verholpen. Komt hij hem herkeuringen 5à10 minuten werk en dan zeggen ze dat het niet in rekening gebracht wordt. Moet ik weer 75,00 voorrijkosten betalen. Jammer toch zo wordt 125,00 ineens 225 euro,zo kan ik het ook. Is heel wat anders dan 125 euro!

• Type object? Stacaravan

Beste heer Jansen, Wat ontzettend jammer om te horen dat u de keuring zo negatief heeft ervaren. De keuringskosten bedragen bij ons €125 exclusief €50 voorrijkosten bij 1 veiligheidskeuring. Op de camping was toevallig nog een gast bij wie wij een veiligheidskeuring uit konden voeren, dus hebben we de voorrijkosten teruggebracht naar €25. Helaas moesten we uw stacaravan afkeuren op een onderdeel en konden wij dit onderdeel niet direct dezelfde dag herkeuren. Het gevolg is dat wij voor een herkeuring opnieuw moeten langskomen, opnieuw moeten keuren en een rapportage aanpassen. De kosten hiervoor bedragen €75. We vinden het jammer dat het zo is gelopen, maar zijn blij dat we uw stacaravan uiteindelijk wel goed konden keuren. Vriendelijke groet, Team Second Home Check

Over Second Home Check

Second Home Check is dé specialist in veiligheidsinspecties, het schouwen van de bouwkundige staat en het bepalen van de dagwaarde van vakantiehuisjes zoals stacaravans en chalet, en recreatiewoningen. Wij werken in Nederland en België. Mensen kiezen voor Second Home Check omdat wij 100% onafhankelijk zijn waardoor het advies eerlijk en betrouwbaar is. Onze gecertificeerde inspecteurs werken op locatie met geijkte en professionele apparatuur. Een keuringsafspraak is snel ingepland. De rapportages worden later op kantoor uitgewerkt en zijn helder en duidelijk met veel foto's van hetgeen geïnspecteerd is. Keuring inplannen? Bel: 0315 74 57 05