Ik had Secondhomecheck benaderd voor een contra expertise mbt een eerdere uitgevoerde taxatie van een andere taxateur p3expertise van onze stacaravan. Deze taxateur werd door de campingeigenaar aangedragen en kwam niet volgens de taxatienormen tot een heel lage taxatie (3000), geheel in de wens van de campingeigenaar. Deed een week over het rapport en was niet voor commentaar bereikbaar. Ton de taxateur van Secondhomecheck hield een gedegen onderzoek. Hierbij kwamen twee cruciale punten naar voren ( geen geaard stopcontact keuken en lekkage koppelstuk gasfles) waarbij enige ruimte werd aangeboden om het op te lossen. Secondhomecheck kwam met een goed onderbouwde taxatiewaarde (13000) conform norm en het rapport was binnen zeer korte termijn binnen. En Secondhomecheck was nog 70,- goedkoper dan de andere taxateur. De campingeigenaar ging helaas niet mee in het rapport en hield zijn eigen taxateur aan. Maar ook binnen die strijd heeft Secondhomecheck nog ondersteuning geboden. Ivm de taxatiewaarde van het 1e rapport mogen we de stacaravan niet doorverkopen. Ton en Robin in ieder geval bedankt voor jullie expertise en ondersteuning.

Zéér professioneel!

Prettige contacten met Robin, zowel telefonisch als in persoon. Snel een afspraak geregeld. Grondige keuring. Mooi verzorgd keuringsrapport.

Uitgebreid

Goede toelichting en feedback. Must voor elke koper van een stacaravan of chalet

• Type object? Chalet

Beste heer Leerintveld, Het is voor ons natuurlijk enorm leuk om te horen dat u ons aanprijst als een 'must voor iedere koper van een stacaravan of chalet'. Bedankt hiervoor en goed om te horen dat we u hebben kunnen ondersteunen! Wouter

Prettige onderneming.

Mijn ervaring is van het begin tot eind goed geweest, er wordt echt meegedacht met de klant.

• Vakkennis N.v.t.
  • Type object? Chalet

Beste mevrouw Kersten, Wat super om te horen. We vinden het altijd prettig om iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen en zijn blij dat dit gelukt is! Wouter

GOEDE COMMUNICATIE

• Type object? Chalet

Beste heer Bol Fijn om te horen dat de inspectie zoals afgesproken is verlopen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Wendy

Snel, professioneel, vriendelijk.

Binnen een dag geregeld en twee dagen later rapport al in huis. Heel snel allemaal. En ook een belletje na de inspectie vond ik ook heel goed.

• Type object? Stacaravan

Beste Carla, Bedankt voor de positieve woorden. We vinden het belangrijk om iedereen snel en goed te kunnen helpen en gelukkig is dat bij u ook perfect gelukt! We horen altijd graag achteraf wat de bevindingen zijn geweest en het doet ons goed te horen dat dit telefoontje gewaardeerd werd. Ik geef het door aan ons team! Wouter

Uitstekenf

Goede uitleg en hij nam er alle tijd voor

• Type object? Chalet

Beste Marja, Wat een mooi cijfer! Fijn om te horen dat de inspecteur de tijd nam voor de inspectie, hier hechten we dan ook veel waarde aan. Wouter p.s.: een mooie vakantiewoning hoor!

Prima dienstverlening

Second Home Check heeft onze stacaravan op een professionele en accurate wijze gekeurd en getaxeerd. We weten wat we gekocht hebben en weten ook wat de stacaravan waard is.

• Type object? Stacaravan

Beste Marcel, Gelukkig hebben we u goed kunnen helpen bij de aankoop van uw stacaravan. Het geeft toch een goed gevoel om te weten dat de aankoop het waard is! Wouter

Prima rapport, heldere dienstverlening

Prima rapport ontvangen, niet alle mankementen helemaal duidelijk gekregen, bouwjaar is bijv ‘onbekend’, en toch niet heel goedkoop maar verder, zeer te reden. Zeer aardige, nette inspecteur en ook vriendelijk telefonisch contacten.

• Type object? Stacaravan

Beste familie Tuk, Bedankt voor jullie eerlijke beoordeling. We hechten inderdaad veel waarde aan kwaliteit en vinden het daarom prettig te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen. Ik zal het compliment doorgeven aan de inspecteur, dat wordt vast gewaardeerd! Wouter

Uitstekende keuring/taxatie

Uitstekende communicatie, op de afgesproken tijd, doortastend, openstaand punt mbt de keuring netjes opgelost. Rapport snel opgeleverd.

• Type object? Chalet

Beste heer de Braam, Dat zijn een paar krachtige complimenten. Goed om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen met onze keuring en rapportage. Wouter

Verwachtingen worden waargemaakt

Goede communicatie, snelle service, voldoende kennis en uitgebreid onderzoek

• Soort klant? Parkeigenaar
  • Type object? N.v.t.

Beste familie Broekzitter, Dat zijn veel mooie complimenten in 1 zin. Bedankt voor het vertrouwen en ik geef jullie bevindingen zeker even door! Wouter

Top gedaan

Ik had jullie gebeld en jullie konden de volgende dag al klaar staan. Goeie aardige vent met verstand van zaken. Ik kom bij jullie terug!

• Type object? Chalet

Beste Sem, We proberen inderdaad altijd zo snel mogelijk ter plaatse te zijn. Gelukkig hebben we u hierbij goed kunnen ondersteunen. De complimenten voor de 'goeie aardige vent' worden ook zeker doorgegeven! Wouter

Zeer vriendelijke, geduldige, goed informerende keurmeester

Alles is voor mij nieuw, ik werd zeer vriendelijk en geduldig geinformeerd over de gang van zaken. Niets was teveel. Ook tijdens het keuren van de stacaravan werden mij zaken uitgelegd en liet Robin zien wat hij bedoelde. Fijne samenwerking.

• Type object? Stacaravan

Beste familie Berends, Mooi om te horen dat we u zo goed hebben kunnen informeren. Wij helpen altijd graag en zijn blij dat dit bij u goed is gelukt. Wouter

Goede keuze

Erg fijn dat onze stacaravan op 41 punten is gecontroleerd en hier een rapport van hebben gekregen, dit rapport hebben wij gegeven aan de koper. Nu weten beide partijen dat het goed zit. En wij zijn trots op de goedkeuringssticker die op de stacaravan is geplakt.

• Type object? Stacaravan

Beste Simone, Gefeliciteerd met de veiligheidssticker! Goed om te horen dat we jullie konden ondersteunen bij de verkoop. Bedankt voor de positieve woorden. Wouter

Zeer positief en accuraat

Zie boven

• Type object? Chalet

Dat zijn een aantal krachtige woorden waar we erg blij mee zijn! Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Wouter

Vriendelijke professionele aanpak

Grondig te werk en prettig in de omgang.

• Type object? Chalet

Fijn om te horen dat we u goed konden helpen en de ervaring prettig was. Dit is altijd ons doel en het doet goed om te horen dat onze dienstverlening is bevallen. Wij wensen jullie dan ook nog veel recreatieplezier toe in het chalet. Wouter

Geweldig!

We waren onder de indruk zo nauwkeurig werd alles gekeurd!

• Type object? Chalet

Zorgvuldige, uitgebreide en professionele keurinh

Keuringsinspecteur Robin was zeer klantvriendelijk en nam alle tijd voor keuring en uitleg daarbij. Verder was de communicatie met ons als koper zeer goed en helder, zowel voor, tijdens als na de keuring! De keuring kon ook snel afgesproken worden wat erg prettig is als je bezig bent met een aankoop.

• Type object? Chalet

Bedankt voor de positieve beoordeling. Goede, snelle en transparante communicatie vinden wij erg belangrijk en we zijn daarom blij om te horen dat we u hierbij goed hebben kunnen ondersteunen. Veel succes gewenst met de aankoop! Wouter

Zeer zorgvuldige en transparante wijze van onderzoek.

Goede beschrijving van werkwijze. Professionele meetapparateur en zorgvuldig onderzoek. Open communicatie en zeer, zeer nette manier van werken. Uitvoerig rapport met heel veel ondersteunende foto’s. Gemotiveerde, ook mondelinge uitleg van dagwaarde bepaling. Geeft een heel veilig gevoel en is goede basis voor een stacaravanverzekering.

• Type object? Stacaravan

Bedankt voor uw positieve reactie. Het is voor ons fijn om te horen dat we u zo goed mogelijk hebben kunnen helpen bij de keuring. Wij wensen u veel recreatieplezier. Wouter

Zeer ter zake kundig, klantvriendelijk en staan altijd open voor vragen.

Bovenstaande samenvatting zegt wat mij betreft alles.

• Type object? Chalet

Geweldige ervaring en top service!!

Vanaf het allereerste contact zeer goed, netjes en professioneel! Voor ons recreatiechalet wilden wij graag een aankoopkeuring aanvragen. Dit is door Second Home Check keurig verzorgd. Het telefonische contact als de keuring zelf uiterst verzorgd en compleet. Echt een meerwaarde aangehad voor onze aankoopbeslissing!

• Type object? Chalet

Wat ontzettend fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen, hier streven wij natuurlijk ook naar. We wensen jullie alvast een mooi nieuw zomerseizoen toe! ^^Wouter

Fantastisch

Zitten zelf in het buitenland en stacaravan gekocht in Nederland! Aangezien wij 100% zeker wilden zijn of we een toch wel goede gebruikte stacaravan hadden gekocht hebben we SecondHomeCheck ingeschakeld en hebben deze ons zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. Wij hebben de opdracht gegeven voor een uitvoerige keuring en zijn hier zeer tevreden over. Ten eerste werd dit de volgende dag al gedaan, ten tweede werden we direkt tel.op de hoogte gebracht en ten derde werd alle tijd genomen om al onze vragen op een zeer vriendelijke manier te beantwoorden. Eerlijk rapport gekregen en kunnen we nu gaan genieten van onze stacaravan wanneer wij in Nederland zijn! Jelle en Tineke Groen

Prettige bekwame mensen

Professionals die weten waar ze op moeten letten. Ook prettig in de communicatie naar koper en verkoper Rapport direct na betaling aangeleverd.

Vakkundig en uitgebreid

Fijn contact met degene die de check ging doen, keurig op tijd, duidelijke uitleg en een uitgebreid rapport.

• Flexibiliteit N.v.t.

Erg klant vriendelijk

Dhr was vriendelijk, netjes en duidelijk in uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar

Over Second Home Check

Zijn recreatiewoningen, die zo nu en dan worden bewoond, wel veilig? Wie controleert dat? En als het al gebeurt, hoe vaak gebeurt dat? De Second Home Check keuring of inspectie is ontwikkeld in overleg met recreatieparkondernemers, campingeigenaren, bezitters van stacaravans, chalets en recreatiewoningen, verzekeraars én de installatiebranche. Deze partijen hechten eraan de veiligheid van recreatiewoningen, stacaravans en chalets te vergroten. Zodat iedereen zo veilig mogelijk kan genieten in zijn vakantiehuis.