Perfecte opname en rapportage

Zoals hierboven geschreven. Nam uitgebreid de tijd voor een zeer grondige opname, voorzien van veel foto's. Zeer deskundig onderzoek en uitgebreid rapport, welke snel opgestuurd werd. Aimabele inspecteur correct op tijd aanwezig.

• Type object? Chalet

Super kundig, grondig en zinvol onderzoek.

Een expert met veel expertise en erg vriendelijk naar mij toe maar ook naar de verkoper respectvol. Ik heb er veel aan gehad want heb uiteindelijk niet gekocht waar ik nu erg blij om ben. Was dus deze investering zeker waard. Dank en succes met jullie bedrijf Mvg Corrie Jacobs.

Geen omkijken naar

Kwam mooi op tijd, Verstand van zaken Binnen een uur klaar

• Type object? N.v.t.

• Persönlicher Kontakt
  • Anpassungsfähig
  • Kundentyp Privat
  • Typ des Ferienhauses? Mobilheim

Lieber Michael, Wie schön, dass Sie so zufrieden sind, dass Sie sich die Mühe gemacht haben, unseren Service zu bewerten. Herzlichen Dank dafür. Wendy

Heel prettig en deskundig advies met veel extra toelichting en uitleg

Robin heeft met veel zorg en kennis van zaken mijn toekomstig chalet geïnspecteerd. Veel uitleg gegeven en adviezen voor noodzakelijke verbeteringen en mogelijk onderhoud. Dit alles heel geduldig en prettig. N.a.v. het rapport nog vragen kunnen stellen die wederom duidelijk beantwoord werden. Ik heb veel geleerd van deze keuring en heb met vertrouwen het chalet gekocht. Met dank aan Robin!

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Type object? Chalet

Beste Ariette, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Succes met de tips! Wendy

UITSTEKEND !!

Uitgebreide en zorgvuldig uitgevoerde test met foto's verduidelijkt en een mondelinge toelichting. Ook achteraf nog vragen kunnen stellen en indien we advies over een reparatie nodig hadden konden wij dit ook via Second Home Ckeck ontvangen. Beter hadden wij niet kunnen wensen.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Type object? Chalet

Beste, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Zeer kundig en eerlijk

Chalet laten keuren die er goed uit zsg, tot Second Home langs is gekomen. Voor zeker 10a15k reparaties door vochtproblemen die verholpen moesten worden. Getracht om deze kosten te delen net de verlopende partij maar die wilde hier niet mee in gaan. Daarom de verkoop voorbij laten gaan.

• Type object? Chalet

Beste Dave, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie. Graag tot de volgende keer! Wendy

Deskundig advies

De chech was uitvoerig en deskundig,, ben ook zeer tevreden over hoe Second Home en diegene mij adviseerde.

• Type object? Chalet

Beste heer Franc, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Uitstekende ervaring

Zowel de afhandeling van de afspraak via het kantoor. Deze moest ik helaas diverse keren omzetten, maar alles zonder enige probleem en binnen een mum van tijd geregeld. Chapeau. Ook de expert onsite was vriendelijk en erg ervaren. Het rapport is overzichtelijk, dus precies dat wat ik zocht. Een fijne ervaring. Bedankt!

• Type object? Chalet

Beste Angelique, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten en over onze inspecteur. Wendy

Goed geholpen met een mooi uitgebreid rapport! Heel duidelijk in wat hij aan het doen is en wat hij heeft gedaan.

• Type object? Stacaravan

Beste heer Wolfs, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Zeer uitgebreide keuring.

Prettig en professioneel.

• Type object? Chalet

Beste John, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie. Bedankt! Wendy

Kan niet beter!

Het betrof een aankoopkeuring van een chalet, door Second Home Check, door medewerker Ton, en medewerker in opleiding Erik. Algemeen over het bedrijf: Snel een afspraak kunnen maken, goede communicatie, vriendelijke mensen, correcte afhandeling. De keuring door Ton en Erik. Goede communicatie over de aankomsttijd, op tijd, vriendelijk, rustig, nemen de tijd, geen haast, zeer deskundig, gedegen, keuren veel meer dan je verwacht >>> met speciale apparatuur, ..... heel veel dus. Geven daarna een eerste indruk ter plekke over de bevindingen. De rapportage kwam heel snel. Eén samenvatting met de bevindingen en één rapport met de bevindingen en met alle metingen, met heel veel foto's. (71 pagina's) Het geeft veel duidelijkheid over wat je wilt kopen. Wat zij doen, kan je zelf nooit allemaal zelf bekijken. De na-service is goed. Ik heb gebeld met vragen over de rapportage en vriendelijk en geduldig werden al mijn vragen beantwoord. Conclusie: Doen! Het is zeer veel waar voor je geld. Het kan veel teleurstelling voorkomen en dus veel geld besparen bij de aanschaf van het chalet. Tevens geeft de keuring een nauwgezet beeld over de veiligheid, als je zelf in het chalet woont of blijft wonen. Conclusie: Doen!

• Type object? Chalet

Beste Niek, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een chalet is inderdaad fijn. Wendy

Deugdelijk onderzoek

Graag hadden we bij de check al de mogelijke waarde van het chalet gehoord. Waarde viel nu enorm tegen!

• Type object? Chalet

Beste Corrie, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Om de waarde op locatie aan te geven is helaas niet mogelijk. Naar aanleiding van de bevindingen op locatie gaat de inspecteur op kantoor onderzoek doen en alle gegevens in een rapport verwerken, om hier uiteindelijk een waarde voor te bepalen. Wendy

uitstekend

Zeer uitgebreid en zorgvuldige keuring, daarnaast ook tijd en ruimte voor uitleg en adviezen voor preventie, controle etc. Geeft een prettig gevoel

• Type object? Tiny house

Beste Marcel, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de tips! Wendy

Kritische beoordeling met een gedegen advies

De kritische beoordeling is gebaseerd op een gedegen kennis. De adviezen zijn zeer waardevol.

• Type object? Chalet

Beste Gertjan, Wat fijn dat u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Vakkundig en vriendelijk

Zeer nette en vakkundige taxateur en komen afspraak na. Wat voor mij geen 8 of een 9 is dat je naast een vast bedrag ook nog voorrij kosten moet betalen. Ik zou het eerlijker vinden als je er niet bent of de taxateur is onderweg en je belt af dat er dan alsnog kosten worden berekend. Wat ook nog een optie kan zijn een klein deel betalen voor de afspraak.

• Type object? Stacaravan

Beste Peter, Wat fijn dat u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Goede uitgeebreide inspectie met veel tips

Heb goede tips en info gekregen

• Type object? Chalet

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

top

doordat ik de keuring heb laten uitvoeren is mij een grote finaciele strop bespaart gebleven .

• Type object? Chalet

Beste Vera, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Wendy

Een 10 met een griffel.

Robin was bij ons. Zeer duidelijke uitleg en een aantal tips rijker. Rapport was voor ons helaas vernietigend. We kunnen hopelijk er ons voordeel uithalen.

• Type object? Chalet

Beste Theo, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. We geven het aan Robin door. Bedankt voor het toevoegen van de foto, altijd leuk! Wendy

Deskundige inspecteur, uitgebreide keuring met prima rapport

De inspecteur was deskundig, en zeer nauwkeurig in zijn inspectie. En ook nog eens aardig. We kregen tijdens de keuring al veel informatie en het rapport vatte alles goed samen met duidelijke foto’s

• Type object? Chalet

Beste Marcel, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en over onze inspecteur. Wendy

Voortreffelijk

Alles zeer snel geregeld en heel netjes en zeer accuraat. Nogmaals bedankt.

• Type object? Chalet

Beste Willem, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Zeer nauwkeurige keuring

Verbaasd over de nauwkeurigheid van de keuring! Zeer professioneel.

• Type object? Chalet

Beste heer Dussen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

in een woord Super!

Wij hebben onze ervaring als professioneel en zeer prettig ervaren!

• Soort klant? N.v.t.
  • Type object? Stacaravan

Beste Gerard, Wat fijn dat u tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Meer dan verwacht!

Na de keuring werden wij gebeld door de inspecteur die ongelooflijk uitgebreid zijn keuring met ons heeft besproken. Dit is onze eerste recreatiewoning dus een absolute meerwaarde om mondeling de keuring toegelicht te krijgen. Ook het proces voorafgaand was uiterst vriendelijk en kundig. Kortom meer dan tevreden.

• Type object? Chalet

Beste Saskia, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht, en dat u verder tevreden bent over onze dienstverlening. Wendy

goede gedege nette keuring

Een aardige en gedegen nette keuring volgends mij

• Type object? Chalet

Beste heer Schaffelaars, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Over Second Home Check

Second Home Check inspecteert en keurt recreatiewoningen zoals stacaravans, chalets op parken en campings in Nederland en België. Wij keuren op veiligheid, schouwen de bouwkundige staat (ideaal bij aan- en verkoop van een vakantiewoning) en bepalen de dagwaarde. Ook voeren wij opleveringskeuringen uit. Wij verzorgen eveneens energielabels bij recreatiewoningen (verplicht vanaf 2024 in Nederland) Een afspraak is snel ingepland. De rapportages worden later op kantoor uitgewerkt en zijn helder en duidelijk met veel foto's van hetgeen geïnspecteerd is. Keuring inplannen? Bel: 0315 74 57 05 ---- Auch deutsche Gäste, die ein Ferienhaus auf einem niederländischen Campingplatz oder Park besitzen, können sich an uns wenden. Second Home Check überprüft und beurteilt Freizeitwohnungen wie Mobilheime, Chalets, die in Parks und auf Campingplätzen in den Niederlanden und Belgien stehen. Wir überprüfen die Sicherheit, den baulichen Zustand (ideal beim Kauf oder Verkauf eines Ferienhauses) und ermitteln den aktuellen Wert. Wir stellen auch Energieausweise für Ferienhäuser aus (ab 2024 in den Niederlanden Pflicht). Ein Termin kann schnell vereinbart werden. Die Berichte werden später im Büro ausgearbeitet und sind klar und übersichtlich mit vielen Fotos der geprüften Objekte. Möchten Sie einen Termin für eine Überprüfung vereinbaren? Rufen Sie an: +31 (0)315 74 57 05