Uitstekende professionele service

Snel geregeld, professioneel en onafhankelijk uitgevoerd. Uitkomst keuring was voor mij als verkoper niet al te gunstig maar wel duidelijkheid voor alle partijen.

• Type object? Chalet

Je krijgt deskundig advies van aardige mensen!

We zijn heel blij met het gekregen advies! Het is fijn dat alles nagekeken wordt en je krijgt een duidelijk, deskundig en overzichtelijk rapport. Wij willen stukje bij beetje het chalet opknappen en het is fijn dat we nu weten wat de hoogste prioriteit heeft. Tijdens de inspectie wordt er al veel aan je vertelt en laat Robin zien wat hij bedoelt. Dat is heel handig voor mensen die er zelf niet zoveel verstand van hebben!

Kortom perfect

Als je contact opneemt word je keurig te woord gestaan de keuring in mijn geval kon op zeer korte termijn en werd proffesioneel en deskundig uitgevoerd.

• Type object? Stacaravan

Beste heer Aarsen, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wendy

Betrouwbaar, deskundig. Raad iedereen een second home check aan.

Wij zijn bijzonder blij dat wij voor de Second Home Check keuring hebben gekozen, waardoor wij een voor ons juiste keuze hebben kunnen maken.

• Type object? Stacaravan

Beste Sunny, Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie, en dat u de juiste keuze heeft kunnen maken. Bedankt voor de moeite die u heeft genomen om de review in te vullen. Wendy

Goed advies, aardige keurmeester

Er werd netjes uitgelegd waar de gebreken van het chalet zaten en dat was o.a. een grote lekkage. Met de vloeren, muren en dakvervanging zou ons dat zo’n 10.000 euro kosten. We konden telefonisch nog vragen stellen en de keurmeester heeft ons alles duidelijk en netjes uitgelegd. Uiterst beleefde man, kreeg ik ook terug van de eigenaresse van het chalet die hem op hey chalet had ontvangen. Overzichtelijk rapport. De volgende keer zetten we zeker weer secondhomecheck in, blijkbaar is het nodig want de eigenaars hadden de lekkage verzwegen dus voor je het weet koop je een kat in de zak.

• Type object? Chalet

Beste fam. Cremers, Allereerst bedankt voor je mooie woorden. En inderdaad om teleurstelling te voorkomen, is het raadzaam een inspectie te laten uitvoeren voordat u een aankoop doet. Zo weet u direct of het chaletveilig is en in welke staat hij verkeerd. Wendy

Afspraak is afspraak

Zeer professioneel en uitgebreid verslag van de vakman!

• Type object? Chalet

Beste heer Broekhuis, Fijn om te horen dat we zo goed hebben geholpen. Bedankt voor de positieve beoordeling Wendy!

Deskundig en uitgebreid alles nagekeken

Onze chalet is van top tot teen nagekeken en adviezen gehad waar er verbetering kon zijn.

• Type object? Chalet

Beste heer Timmers, Bedankt voor uw review, mooi om te lezen dat alles goed is verlopen. Succes met de adviezen! Wendy

Zag er profesioneel uit.

Ik mijn ogen goed gekeurd, hopelijk geen onverwachte mankementen in de toekomst.

• Type object? Chalet

Beste heer Kruis, Fijn om te lezen dat u tevreden bent, we wensen u veel plezier met het chalet. Wendy

Snelle service! Professioneel!

Goede service, snel ter plaatse, en goede afhandeling, professionele keuring!

• Type object? Chalet

Beste Nicole, Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles volgens afspraak en tevredenheid is verlopen. Wendy

Afspraak, planning, uitvoering van de keuring en de registratie: prima

Deskundige begeleiding

Plezierig onderhoud gehad met de heer Robin Stolk met duidelijke uitleg

• Type object? Chalet

Beste de heer de Jong, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Wendy

Heel vakkundig en betrouwbaar

Via een Facebook tip, kwam ik bij dit bedrijf terecht. Fijn geregeld, goed rapport, betaalbaar en wat beloofd wordt, doen ze ook. Top.

• Type object? Stacaravan

Beste Miriam, Fijn dat alles zo als afgesproken is verlopen. Bedankt voor uw mooie woorden. Wendy

Correct en goede uitleg en advies gebreken .

Ons advies is laat het chalet of caravan de home check doen dan krijg u een goed advies .

• Type object? Chalet

Beste heer Roetman, Wat hebt u ons een mooi cijfer gegeven, daar zijn wij heel blij mee. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie. Wendy

Snel en nauwkeurige afhandeling

Erg goed!!

• Type object? Chalet

Beste Max, Bedankt voor het invullen van de review. Een mooi cijfer met mooie woorden dank u wel! Wendy

Professioneel en klantvriendelijk

Ik ben erg tevreden , met de manier hoe er gehandeld is. Netjes na afloop ,van het onderzoek telefonisch contact gehad met de cotroleur. Duidelijke uitleg van de keuring. mvg Joost Qe Wit

• Type object? Stacaravan

Beste Joost, Wat fijn om te lezen dat de keuring goed is verlopen. Klantvriendelijkheid vinden wij zeker belangrijk, bedankt voor uw review! Wendy

Prima en uitvoerige check

Tevreden over houding en aanpak. Alles werd goed uitgelegd. Rapport was ook uitgebreid en duidelijk. Een min punt was het volgdende: Er werd vocht gemeten in de muren van de badkamer. Oorzaak werd slechts naar gegist. Een van de mogelijkheden was lekkage bitumen dakgoot. Dit werd echter niet gecontroleerd, terwijl hij ca 2 uur bezig was. Dan had dit ook gekund en had duidelijk meerwaarde.

• Type object? Chalet

Hartelijk dank voor deze ruim voldoende. De kritische noot bespreken wij met onze inspecteur. Daar leren wij van. Marja

Een uitstekende ervaring!

Zowel de afspraak inplannen als de keuring zelf zijn heel goed verlopen.

• Type object? Chalet

Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Wendy

Goede uitleg en inspectie uitgevoerd, zeer uitgebreid trouwens

Tijdens de inspectie, zeer uitgebreid de tijd genomen om alles te fotograferen en te inspecteren, zeer tevreden over.

• Type object? Stacaravan

Beste Arie, Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Wij leggen inderdaad alles vast op camera zodat u ook een duidelijk beeld krijgt van onze metingen en bevindingen. Bedankt voor uw review! Wendy

Super geholpen met superservice

Goede voorlichting aan de voorkant. De medewerker nam de tijd voor vragen. En we hadden nog geen opdracht gegeven. Toen we de opdracht voor inspectie van ons nieuw chalet hadden gegeven zijn de afspraken nagekomen. De inspectie was nauwkeurig. Hiervan een goed en uitgebreid rapport ontvangen. Al met al super geholpen met een suoerservice. Wij kunnen het alleen maar aanbevelen. Laat je chalet altijd voor de koop inspecteren.

• Type object? Stacaravan

Beste Marlie, Allereerst bedankt voor je mooie woorden. En inderdaad om teleurstelling te voorkomen, is het raadzaam een inspectie te laten uitvoeren voordat u een aankoop doet. Zo weet u direct of het chaletveilig is en in welke staat hij verkeerd. Wendy

zeer tevreden over het geleverde werk

wij hebben totaal geen last gehad van het bezoek van de inspectie.

• Type object? Chalet

Beste heer Mazer, Hier doen we het voor dat de klanten tevreden zijn. Bedankt! Wendy

Grondige en efficiente veiligheidscontrole met goede aanbevelingen.

N.V.T.

• Type object? Stacaravan

Beste heer Rijke, Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie. Bedankt voor de moeite die u heeft genomen om de review in te vullen. Wendy

Ik vind dat ik veel moet betalen voor een keuring die ik niet volledig vind

Er wordt heel veel aandacht besteed aan vochtmetingen, maar ik had het fijner gevonden als mijn gasleiding afgeperst zou worden!!! Monteur is wel aan de gang geweest met een gas-snuffelaar bij de apparaten. Bij vorige keuringen door andere partijen werd altijd de gasleiding afgeperst, en als de druk dan niet afloopt dan weet je tenminste dat dit in orde is! (onder mijn caravan zit namelijk ook koppelingen)

• Vakkennis N.v.t.
  • Type object? Stacaravan

Beste, Allereerst bedankt voor de moeite die u heeft genomen voor het invullen van de review. Wij nemen u tip zeker mee in ons werkoverleg. Wendy

tevreden over de keuring

Controleur was netjes op tijd en heeft m.i. alles nagekeken wat gecontroleerd moest worden

• Type object? Stacaravan

Beste Johan, Bedankt voor uw feedback, mooi om te horen dat alles goed en volgens afspraak is verlopen. Wendy

Prima vakkundige check

Goede uitleg en advies

• Type object? Stacaravan

Beste heer van Velzen, Wij vinden het inderdaad heel belangrijk dat de keuring die wij uitvoeren vakkundig en met geavanceerde apparatuur getest wordt. Daar hoort natuurlijk goede uitleg en advies ook bij, we zijn blij dat u dat ook zo hebt ervaren. Wendy

Prima ervaring

• Type object? Stacaravan

Beste, Dit is een mooie beoordeling dank u wel. Fijn dat u het goed hebt ervaren, daar doen we het voor! Wendy

Over Second Home Check

Zijn recreatiewoningen, die zo nu en dan worden bewoond, wel veilig? Wie controleert dat? En als het al gebeurt, hoe vaak gebeurt dat? De Second Home Check keuring of inspectie is ontwikkeld in overleg met recreatieparkondernemers, campingeigenaren, bezitters van stacaravans, chalets en recreatiewoningen, verzekeraars én de installatiebranche. Deze partijen hechten eraan de veiligheid van recreatiewoningen, stacaravans en chalets te vergroten. Zodat iedereen zo veilig mogelijk kan genieten in zijn vakantiehuis.