Top kok, geweldig lekker en goede bediening

Met 16 familie een prachtige middag-avond gehad. Lekkere borrel, amuse en lekker 5 gangen diner. Klaas kan koken! Volgende keer weer. Alles goed voorbereid, tijdens diner goede afstemming en na afloop alles schoon achtergelaten. Ikzelf had vrij en kon genieten van familie.

Lekker en gevarieerd eten

Bedrijfsetentje voor 25 personen bij collega thuis. Klaas heeft uitstekend programma gemaakt. Gevarieerd en heerlijk eten, prima uitgeserveerd, goede bediening. Heel mooi concept en genoten. Bedankt Klaas en succes!!

Opnieuw een unieke beleving

Klaas kwam ons voor de tweede keer verrassen met heeeeerlijk eten en super wijnen! Nu op een andere locatie en weer hebben we met zijn allen genoten! Bijzonder om zo toch een bepaalde band op te bouwen.

Green Egg

Een heerlijke BBQ van Klaas in de achtertuin,heerlijke burgers en ander culinair vlees. Als klap op de vuurpijl ook nog een lekkere speciale berenburg uit het assortiment van Klaas. Ik kan niet wachten op een volgende BBQ Klaas.

Een onvergetelijke culinaire ervaring

Een kleurrijke presentatie van smaakvolle gerechten, die mooi op elkaar afgestemd waren. Vooral de zalm was zo zacht met deze typische BBQ smaak. Een ware lekkernij. Klaas kookt met passie vanuit zijn gevoel en dat proef je. Bien fait Aly

Compleet

Voor ons vriendenweekend heeft Klaas ons voorzien van een goede BBQ

Een geweldige thuis kok met luxe amuses

Klaas heeft bij ons thuis gekookt en het was heerlijk!! Allereerst werd de tafel heel mooi gedekt met het servies dat was meegenomen. De amuses die we kregen zagen er luxe uit en waren erg lekker. Het hoofdgerecht en dessert werden prachtig geserveerd en smaakte over treffelijk goed. Klaas Culinair heeft ons echt verrast.

als zeer goed.

erg plezierig, Klaas verzorgt het hele diner, presenteert erg mooi. In huiselijke kring/sfeer erg prettig, Klaas dient alle gangen zelf op. Je hebt er geen werk van, alles wordt geregeld. Zeer aan te bevelen.

Fantastische ervaring!

Wij hebben ter gelegenheid van de verjaardag van onze dochter een Walking Diner laten verzorgen door Klaas Culinair. Zeer professioneel en het eten was overheerlijk. Veel complimenten van de gasten.

Ongedwongen genieten van lekker eten

Wij vonden het een feestje, heerlijk niets doen en ondertussen voorzien worden van lekker eten.

De ideale kok voor een thuisdiner

Klaas heeft voor ons 30 jarig huwelijksfeest een 5 gangen diner verzorgd op ons vakantieadres. Het was allemaal superlekker en de verzorging was top. En dat terwijl er bij ons nogal wat voedingsallergiën in de familie zijn. Maar voor hem was dat totaal geen probleem Bovendien is hij ook nog eens heel rustig en gezellig. En de keuken?, spik en span. Zodra we weer een feestje hebben, mag hij weer voor ons koken.

van A tot Z in orde en kwalitatief TOP!!!!

reacties van onze gasten waren positief, positief..................

Heerlijk eten en een prettige kok/gastheer met Klaas.

Ter ere van een jubileum met vrienden de kom aan huis laten komen. Hij heeft ons een prima vijfgangenmaal voorgeschoteld, waarvan een deel van de barbecue kwam. Vantevoren is uitgebreid besproken hoe het dinner eruit zou komen te zien en er werd absoluut geleverd wat er was afgesproken. De communicatie was goed en we hoefden zelf niets te regelen, zelfs de afwas niet. Wij hebben ervan genoten en raden Klaas, de kok, dan ook van harte aan.

Verrassende, heerlijk smakende, mooi geserveerde gerechten

Naast de heerlijke gerechten en mooie aankleding van de tafel, is Klaas op een prettige manier aan het werk en aanwezig. Geeft waar nodig uitleg/ toelichting.

Heerlijke gerechten om van te smullen.

Wij hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gezellig en lekker !

Klaas maakt er echt een feestje van. Het eten is met de nodige creativiteit gemaakt en echt heel lekker. En prima service, perfect ingespeeld op onze wensen. En nog gezellig ook! Een aanrader !!

Een heerlijke avond met een super leuke en goede kok!

Klaas en ik kennen elkaar al heel lang. Eindelijk kwam het er eens van om Klaas Culinair te vragen. Wat een heerlijke avond was het. Gezellig, super gegeten en ook fijne uitleg. Zelfs de keuken was weer helemaal schoon, geen werk aan gehad. Een aanrader!

Totale beleving

Geweldig walking diner voor ca 20 personen. Uitstekende gerechten, mooi gepresenteerd. Alles werd professioneel voorbereid, ter plekke bereid en op een fijne manier uitgeserveerd. Er werd goed ingespeeld op de groep. Na afloop was keuken weer schoon en alles keurig opgeruimd

Goed verzorgd, heerlijk gegeten, top avond gehad.

Heerlijk gegeten. Verzorging was top! Alles van top tot teen goed geregeld. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk eten en erg gezellige avond

Prima ervaring. Alles van begin tot eind was geregeld. Erg ontspannen en gezellige avond met heerlijk eten.

Een heerlijke en verzorgde lunch, waar alle zorg uit handen werd genomen.

Wij hadden een huwelijkslunch voor 15 mensen, die door Klaas heel ontspannen en goed werd bereid en opgediend. Zeer vriendelijke bediening!

We waren onlangs 12/5 getrouwd. Niet alleen tijd voor een feestje, maar ook voor een verrassing. We nodigden onze beste vrienden bij ons thuis uit voor een etentje. Zij zijn gewend dat ik zelf kook. Maar, wij hadden Klaas Culinair gevraagd de avond te verzorgen. Het was perfect. Alles was tot in de puntjes verzorgd en van bijzonder hoge kwaliteit. Amuses, voorgerechten, hoofdgerechten en nagerecht allemaal heerlijk. En bij ieder gerecht een duidelijke uitleg. Het slot van de avond was ook verrassend. Alles was bij het vertrek van Klaas blinkend schoon en opgeruimd. Klaas Culinair komt zeker nog een bij ons koken.

Last minute een top diner thuis!

Zondag gemaild en maandag een mooi diner bij ons in de keuken, dar was een mooie verrassing!

Heerlijke verzorgde avond, lekker gegeten

Precies wat we zochten: een kok aan huis voor een fijn en smakelijk diner, inclusief wijn naar wens. Workshop zou ik het alleen niet noemen, dan verwacht ik meer actie van de deelnemers. Voor nu was het voor ons prima en relaxed om ''alleen'' een enkele keer te helpen met uitserveren.

Lekker eten op lokatie en goed verzorgd

Ontzettend aardige mensen, alles volgens afspraak en eten was van prima kwaliteit.