Een aanrader

Klaas en Myrthe Hartelijk dank voor de perfecte kookkunsten en bediening. Onze 5 gangen walking dinner zagen er top uit en voortreffelijk van smaak. Onze gasten en wijzelf zijn zéér tevreden. Ook na afloop zag mijn keuken er wéér perfect schoon uit. Óók mede door jullie een onvergetelijk feest.

Warm en goed

Na een heerlijke wandeling samen in huiselijke kring verrast worden met een scala aan heerlijke gerechtjes en bijpassende wijnen. Dank je wel Klaas! Het was warm en goed!

Verrassend en erg lekker

Absolute aanrader

Professioneel, vakman, duidelijke/leuke uitleg!

bedankt Klaas! Het was een top avond!

Klaas heeft ons een heerlijke avond bezorgd

Met een groep vrienden hebben we genoten van verschillende heerlijkheden, die Klaas deze avond voor ons heeft gemaakt. Klaas is een goede kok die goed luistert naar je wensen. Hij denkt met je mee en spreekt vooraf alles goed met je door. Een echte aanrader voor een onbezorgd avondje goed eten!!

Heerlijk !!!

Klaas heeft voor ons een diner in de tuin bereid ter ere van ons 25 jarig huwelijk. We hadden prachtig weer en er stond een lange tafel gedekt voor 35 personen. Klaas is een fijn persoon om erbij te hebben, het eten was top en ook de meiden Anne en Mirthe deden het fantastisch in de bediening. Mede dankzij hun hebben wij een zeer geslaagd feest gehad ! Groet, Gert en Jitty

Mooie maaltijd door een sympathieke en ontzorgende kok

Tijdens ons familieweekend verzorgde Klaas voor ons veertienen een mooi en aangenaam 5 gangen diner compleet met leuke amuses. Hij had de tafel prettig aangekleed en regelde alles tot en met het servies en het bestek (alleen de wijn wilden we zelf doen). We hebben genoten!

Wij hebben samen met familie en vrienden genoten van een heerlijk diner verzorgd door Klaas. Alles was goed geregeld. Echt een aanrader om een gezellige ontspannen avond te hebben!

Toppers!

Klaas heeft voor een afscheid van drie pensionada’s ons mogen voorzien van een walking dinner. Tot in de puntjes geregeld: van het doornemen van gerechten tot aan uitleg over de toetjes! Helemaal top! De 80 genodigden hebben genoten van al het lekkers maar ook zeer zeker van een vriendelijke kok en bediening. Onder luid applaus werd Klaas op het eind van de avond uitgezwaaid. Dank jullie wel voor het meegeven van een smakelijke en gezellige herinnering. Lieve groet van het gehele team van De Giraf, Hillegom.

Heerlijke gerechten, prima service en adequaat personeel.

Klaas heeft bij mij voor 54 personen een heerlijke walking lunch verzorgd in een tent in de tuin. Ik heb me nergens mee hoeven bemoeien, alles verliep soepel, ontspannen en volgens afspraak. De gerechten waren heerlijk. Ik heb lovende reacties van mijn gasten gekregen. Een aanrader dus.

Fijne en hoog op smaak gemaakte gerechten

Uiterst vriendelijke en gastvrije chef. Alle gerechten zijn hoog op smaak en fijn afgewerkt. Klaas neemt des gewenst al het werk uit handen voor zijn gasten en zijn team van de bediening gaat uiterst netjes en gastvrij te werk. Aanrader!

Heerlijke smaakervaring en goede zorg

Klaas kan smakelijke gerechten creëren en alles was top geregeld

Vloeiende service gepaard met heerlijke gerechten

Zeer goede communicatie met Klaas Hoekstra die zeker een heerlijke culinaire ervaring kan creëren!

Gezellig ongedwongen eten met vrienden zonder iets te doen

Heerlijk gegeten met vrienden en familie. je hoeft echt niets te doen, Klaas regelt alles. Van bestek tot afwas. We kregen van al onze vrienden complimenten over het eten.

Alles wordt geregeld en kan je met een gerust hart genieten van je eigen feest.

Als je geen stress wilt hebben of je genoeg in huis hebt en afgetobd bent van het sjouwen, neem dan Klaas in huis. Heerlijk om nergens aan te hoeven denken. Je kan zelf met iedereen praten en genieten van je eigen feestje. De rest wordt voor je verzorgd. Hoe mooi is dat. Ik heb alleen maar lovende woorden gehoord van de gasten, dat het zo goed geregeld en lekker was. Dat lijkt me het beste compliment die een kok kan krijgen. Zeer zeker aan te bevelen.

Klaas ontzorgt en kookt voortreffelijk!

Heerlijk gegeten en alles goed geregeld. Klaas heeft veel vooraf al voorbereid en kan in een kleine keuken al goed uit de voeten. Alles zag er prachtig uit, Klaas heeft tot in de kleinste details gezorgd voor een voortreffelijk etentje. Zeker een aanrader!

Klaas heeft voor ons een diner verzorgd. Het eten was ontzettend lekker. De gasten waren allemaal erg tevreden. Heerlijk dat we zelf onze handen vrij hadden.

Heel lekker en gezellig

Wat een mooie avond was het. We hoefden niets te doen. Alleen maar genieten.

Zeer gezellig met fantastisch eten

Op maat gemaakt diner

Geheel verzorgd feest

Een ervaring! Leuk en goed.

In ons vakantie huis in Hof van Saksen een perfecte avond verzorgd. Lekker, goed en gezellig.

Onopvallend verzorgd aanwezig

Na een prettig telefonisch gesprek met een man die graag meedenkt en denkt in oplossingen was er snel een offerte gemaakt. Met hindernissen die niet uit de weg werden gegaan! Vegetarisch (ook geen vis) en een zwangere vrouw en twee kinderen onder de 4. En ook nog op een camping waar geen groot fornuis of oven voor handen was. Een verrassingsfeest waardoor er ook stiekem gemaild en gebeld moest worden was geen probleem. Vroeg hulp waar nodig op een zodanige manier dat ieder het gevoel kreeg dit graag te willen doen voor het uiteindelijke resultaat. Voor 18 personen gelijk opdienen is echt een verdienste en dat lukte gewoon. Ook het wijnarrangement was een mooie toevoeging. Al met al was het een avond om nooit te vergeten. Lekker no nonsense; wat passend was bij de locatie en de groep mensen en met oog voor perfectie!

Gezellig en lekker

Genoten met onze familie van een heerlijke BBQ vanaf de Green Egg. Vooral de zalm was erg lekker.

Goed verzorgf

Een mooi feest was het. Alles prima geregeld

Eerlijk en kundig

We hebben een fantastische avond gehad. Klaas had alles prima verzorgd en we hebben voortreffelijk gegeten. Zeker een aanrader!