Geweldige kwaliteit en presentatie

Het heeft mij ontzorgd. Het is een heel ontspannen dag geworden daardoor. Het eten was erg lekker.

Heerlijk!

Klaas heeft voor ons een prachtig diner verzorgd en mij totaal ontzorgd zodat ik me op mijn vrienden kon richten. Lekker gegeten, leuk menu en alles zeer goed verzorgd en aan het einde een schone keuken alsof er niets was gebeurd! Kan Klaas warm aanbevelen!

Onvergetelijke verjaardag

Voor mijn 50ste verjaardag heeft Klaas bij ons voor 23 mensen een heel mooie maaltijd (of is het een belevenis?) verzorgd. De gerechten en amuses waren heerlijk, de bediening heel vriendelijk en behulpzaam en wij hoefden helemaal niets te doen. Klaas, heel fijn dat je zo creatief met ons hebt meegedacht. Mede door jou was deze avond onvergetelijk.

Heerlijk eten aan een mooi gedekte tafel

Voor mijn 40-ste verjaardag had ik een lunch georganiseerd voor een groep van ongeveer 30 personen. Klaas Culinair deed de catering en daar ben ik zeer tevreden over. Erg goed voorbereid kwamen ze bij mij aan. Ze hebben de tafels gedekt en zijn begonnen met de laatste voorbereidingen. Ik heb achteraf veel complimenten gekregen over het lekkere eten, de mooi opgedekte borden en de gedekte tafels. Alles was helemaal af. En een zeer fijne bijkomstigheid, na afloop gingen ze weg zoals ze gekomen waren en de keuken was brandschoon. Een absolute aanrader.

Heerlijk eten en ook nog bereid in eigen huis, geweldig!

We hebben een gezellige avond gehad met heerlijk eten.

2keer mogen genieten met de famillie van het dinee van klaas

Het is al 2x een feestje geweest om klaas te mogen ontvangen, erg vrolijk beleefd en vol van passie! Ik heb dingen lekker gevonden waarvan ik het normaal niet eens in mijn hoofd zou halen om het te eten. In woord: fantastisch!

Klaas zorgt voor heerlijk eten in een ontspannen sfeer

het kerstetentje verzorgt door Klaas Culinair was een succes.

Geheel ontzorgd. Aangename aanwezigheid. Heerlijke hapjes walking dinner

Klaas heeft een kalme prettige aanwezigheid. Gaat zijn gang. Walking dinner was heerlijk. Aandacht voor geen plastic gebruik. Eerlijk eten.

Kok aan huis Klaas is pure culinaire verwennerij !

Terwijl je met je (13) gasten borrelt vindt Klaas geheel zelfstandig zijn weg in jouw keuken, bereidt het diner, dekt de tafel, bijna alles “geruisloos” en na zijn vertrek (nog 2 uur rijden!) te hebben aangekondigd tref je weer een brandschone keuken aan en nog wat lekkere left overs in de koelkast. Klaas heeft van de amuses tot de Franse kaas (na het heerlijke chocolade dessert) toe met veel zorg een geweldig 5-gangen diner klaargemaakt. De borden waren prachtig opgemaakt, en alle gerechten werden door iedereen erg gewaardeerd. Alles verliep geheel vlekkeloos, en we hebben dankzij Klaas allemaal een geweldige avond gehad. We kunnen Klaas Culinair van harte aanbevelen.

Gewelding lekker

Echt heel lekker gegeten. Ook is Klaas fijn om je wensen mee af te stemmen. Wel jammer dat hij de notenallergie vergeten was.

Lekker gegeten in ons eigen huis

Als verrassing voor mijn man zijn 60e verjaardag Klaas aan huis laten koken. voor ons de eerste ervaring met een kok thuis. Heel erg geslaagd.

Ik had Klaas via via ontdekt. Echt handig om eens met z'n allen ongestoord te dineren. Nou dat klopt. Heel lekker en ontspannen.

Prima service, zeer klantgericht en heerlijk eten.

Klaas en zijn personeel zorgen voor een gezellige ambiance, goede verzorging en en een heerlijke maaltijd.

Geweldige avond gehad met familie, nieuwe ervaring en ontzettend lekker.

Samen met de familie (10 pers.) hebben we genoten van de gerechtjes van Klaas. 2 amuses en 5 gangen, heerlijk. Leuke ervaring, uiteten in je eigen huis :)

Een heerlijk en goed verzorgd diner!

Klaas heeft op onze bruiloft een 6 gangen diner verzorgd. Wij en de gasten waren erg verrast en zeer tevreden over alle lekkere gerechten!

Een complete belevenis!

Klaas heeft voor ons gezin (14 man) het gehele diner verzorgd. Het was in een woord geweldig. We voelden ons uit eten in onze eigen omgeving.

Prachtige avond

Geweldige culinaire beleving

Een onvergetelijke avond waarbij je op een heel prettige manier een meer-gangen diner wordt aangeboden. Iedere gang wordt mooi gepresenteerd, met uitleg van Klaas en is een genot om van te mogen proeven. De drank op de gangen afgestemd. Wij hebben een avond gehad met een groep van 10 personen. We hoefde de deur niet uit. Ideaal. En aan het einde van de avond is je keuken ook weer schoon ;-)

Super.

N geweldig concept in alle opzichten zichten

Goede en vriendelijke thuiskok

Enorm vriendelijke thuiskok die super makkelijk is in de omgang, met je mee denkt en zijn afspraken nakomt. Eten was ook erg lekker, al hadden we hier en daar misschien iets meer verfijning verwacht.

Verrassend, flexibel en culinair !!

100 punten voor Klaas wat een topkok. Geen enkel moment stress, alles ging super soepel en wat er op tafel kwam zag er perfect uit! Het was een avond om niet te vergeten. De kinderen vonden het ook heerlijk!! Een aanrader!

geweldig, voortreffelijke en heerlijk gegeten

Op onze trouwdag 09-10-19, hebben wij Klaas bij ons thuis gevraagd om te koken. dit was boven verwachting. mooie ingedekte tafels passende bloemen en kandelaars. hij heeft voor ons 4 gangen diner op tafel gezet, met een waterval van positieve reactie van onze familie en uiteraard van ons zelf. zeker voor herhaling vatbaar voor in de toekomst. Fam. Duijnstee

Subliem

Mijn 70 e verjaardag heb ik niet op een mooiere manier kunnen vieren. Tien dierbare mensen in huiselijke sfeer en verwend worden met een buiten gewoon heerlijk diner. Een zeer zorgvuldig gedekte tafel, goede uitgekozen wijnsoorten en een kok die zijn vak verstaat.

Heellijk en uitgebreid dinnet

Was een avond vol met heerlijk eten en mooie aankleding. Alles was in de puntjes verzorgt en wordt voor je neus voorbereid. Veel kleine en heerlijke gerechten, waardoor je van allerlei lekkers krijgt te proeven. Zeker een aanrader voor een heerlijk en gezellig dinner!

Een walking dinner gehad bij ons 50 jarig huw'lijks jubileum.

Alles was "heerlijk" geregeld. We hebben genoten van het lekkere diner.