Wordt heel goed geholpen.

Het is prima gegaan, op een paar puntjes na. Waar ik voor terug ga.

Helemaal super tevreden , aanrader

Gehoord van vele mensen dat John een vakman is , dat kan ik beamen . Inmiddels heb ik zowel een nieuw onder en bovengebit dat perfect past . Had ik veel eerder moeten doen . Zeer vriendelijk en duidelijk

Prima, zoals afgesproken.

Prima, zoals afgesproken.

Erg professioneel en erg goed behandeld als er iets kun je altijd bellen en langs komen ik ben zeer tevreden

Prima behandeling, aan te bevelen.

Behandeling nauwkeurig uitgevoerd, geen problemen met nieuwe prothese.

Zeer positief

Gebit zit prima, keurig geholpen.

Vakkundig!

Ik heb u als zeer deskundig ervaren. Iemand die probeert zijn werk zo goed mogelijk te doen. Ook prettig in de omgang. En de service is ook uitstekend. Wel zou ik de client de tanden/kiezen mede laten uitkiezen.

Onze ervaring, "Alles Prima"

Mijn vrouw en ik zijn beiden zeer tevreden over de diverse behandelingen. Maar dat wisten we al, gezien onze vorige bezoeken.

Cliëntgericht en kundig!

Goede afspraken en houdt rekening met persoonlijke wensen. Zodat ik met een glimlach naar buiten ben gegaan!

Gewoon perfect

Ik had al eerder een volledige prothese met onder klik gebit, deze is gezet op een steg. Zat nog prima was 10 jaar oud en ik vond het weer tijd werd voor vernieuwing. Afspraak gemaakt, en na zes behandelingen heb ik weer een perfecte prothese. Vooral de onderprothese was echt precisie werk, alles moest opnieuw aangepast worden op mijn onderkaak. Dit is echt heel kundig. Ook de entaurage is er prettig, geen wachttijden kortom ik kan dit iedereen aanraden.

Zeer positieve ervaring met deze praktijk

Onlangs heb ik via deze prakrijk een nieuw klikgebit aangemeten gekregen. De heer Hoogendijk heeft dit zeer zorgvuldig gedaan. Ik ben er heel blij mee. Ik beveel deze tandprothetische praktijk dan ook van harte aan.

Correct behandeld. Goede informatie. Wensen kun je aangegeven.En er wordt genoeg tijd voor je genomen.

Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeer zeker gebruik maken van hun diensten. Zeer goed aangemeten. Totaal geen pijn of druk plekjes gehad. Kort om. Ben heel blij dat ik voor Hoogendijk gekozen heb

SUPER

U kunt NIET beter en vriendelijke geholpen worden als bij J Hoogendijk

Wat een service

Mijn ervaring met deze tandprotheticus praktijk Hoogendijk is helemaal top een 5 sterren. Gebit uitstekend en perfect passend. Nu een half jaar later ondergebit met poetsen verkeerd gegaan, tand afgebroken. Gisteren gebeld, kon het vanmorgen brengen en om 2 uur vanmiddag al klaar. En niet te begrijpen wat een service de kosten €0. Waar maak je dit na 6 mnd. gebruik nog mee. Dank je wel voor deze service. F.Besselink-Zeddam

Super deskundige en meedenkende tandprotheticus

Dhr. Hoogendijk luistert goed naar je en geeft deskundig advies. Het aanmeten van de protheses gebeurt met zorg en precisie. Toen de protheses werden geplaatst zaten deze dan ook direct perfect. Zal deze tandprotheticus aan iedereen aanbevelen!

super goeie vakman!!!!

heb gekregen wat hij beloofd heeft, een goed passend gebit

Bevredigend

Hele prettige ervaring. De behandeling verliep heel klantvriendelijk voelde me echt op mijn gemak.

Zeer tevreden met klikgebit

Zeer tevreden met mijn klikgebit. Kan nu eindelijk de protheses gehele dag inhouden, zonder pijnklachten! John Hoogendijk kan ik iedereen aanbevelen.

Geweldige service en meedenken met de cliënt.

Alle afspraken en behandelingen worden tot in de puntjes uitgevoerd. Als er vragen zijn wordt daar de tijd voor genomen tot alle vragen beantwoord zijn. Ook de service als er na de tijd wat aangepast moet worden is snel en goed.

Levert goed werk en komt afspraken na.

Goede behandeling en goed resultaat

Afsluiting was zeer correct

Prima werk

Op het moment dat ik mijn gebitsprothese de eerste keer in deed voelde ik het: deze zit prima. Dit is uitstekend werk van de heer Hoogendijk

neemt tijd en goede begeleiding en nazorg.

inplantaat was er aan het uitzweren. hij heeft me gelijk doorgewezen naar een andere goede tandarts in ulft. nadat alles weer in orde was heeft Hoogendijk mij een nieuw gebit aangepast waar ik zeer tevreden over ben

Goede vakman neemt de tijd om te helpen

Bij problemen kan je altijd terecht bij hem en repareert gelijk terplekke. Gewoon top.