ben prima behandeld

alles naar tevredenheid .

geweldig

Moest een nieuw gebit hebben en was zeer gespannen bij het eerste bezoek, maar werd meteen gerustgesteld. Naarmate de afspraken volgden had ik het gevoel dat er een band ontstond. Ik heb de hele behandeling dan ook steeds het gevoel gehad dat het goed zou komen. Het resultaat is geweldig.

Deskundige en klantvriendelijke tandprothetische behandeling.

Na enige tijd zoeken ontstond bij ons vanuit een goede communicatie en informatieverstrekking een goed gevoel om de keuze te maken voor Hoogendijk. We ontvingen een zeer klantvriendelijke en deskundige benadering en behandeling. Dit resulteerde in een prima product wat ons zeer tevreden stelde in de gemaakte keuze.

Nieuw gebit laten maken, dit ging op een zeer professionele wijze. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en dit resulteerde in een perfect zittend bovengebit.

Prima behandeling.

Vriendelijke en prettige behandeling, ook telefonisch.

Komen afspraken na blij met het resultaat

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Neemt uitgebreid de tijd om de prothese écht naar wens te maken.

Een perfect zittende prothese!

Prettig geholpen door dhr. Hoogendijk. Totaal geen klachten vanwege blaren of drukplekjes. Dus perfect.

Ontzettend tevreden

Door ontevredenheid bij een andere tandprotheticus terecht gekomen bij J Hoogendijk. Ik was sceptisch vanwege eerdere slechtere ervaringen elders, maar dit bleek nu geheel onterecht!! Dhr J Hoogendijk is kundig en professioneel. Hij weet precies wat hij doet en overlegt alles. De prothese wordt heel goed passend gemaakt en het eind resultaat is erg mooi. Ik raad iedereen deze tandprotheticus aan.

Passende gebitsprothese zorgvuldig gemaakt en aangemeten

Passende gebitsprothese zorgvuldig gemaakt en aangemeten. Het is erg mooi geworden en past prima bij mijn gezicht. De eerste noodprothese welke direct geplaatst was door mijn tandarts, maar deze was echt te groot en paste niet bij mijn gezicht.

Een echte vakman!!

...

in een zin geweldig ga er naar toe.

ik heb gebeld voor een afspraak daar werd ik zo vriendelijk behandeld. Toen afspraak gemaakt met fijn gesprek met de heer hoogendijk. deze heeft alles heel fijn uitgelegd. toen is de protheze gemaakt zo een fijne behandeling 1 keer terug geweest voor drukplekken gelijk opgelost en nu nog even afspraak maken boven gebit is te groot geworden maar dat wordt ook wel opgelost. verder alleen maar lof en vriendelijk en zeer vakkundig

ZEER tevreden

Professionele aanpak met een prima resultaat

Goede en snelle service

Heel precies en Vriendelijk

Super blij ben ik ermee. Nergens druk of pijnlijke plekken gehad. Daar was hij ook heel precies in. Moet nog wel wennen, het ondergebit kan ik nog niet echt mee bijten. Maar het boven gebit zit super. Voor onder was implantaten denk ik beter geweest. Maar ik zet nog even door.

Helemaal geweldig ben 100% tevreden

Geweldig geholpen zeer klant vriendelijk en een prima passende gebotst prothese ben zeer tevreden en er heel blij mee

Prachtig gebit!

Beste Hr. Hoogendijk Ben geweldig goed geholpen door U, Want doordat U luisterde naar wat ik voor problemen had , kreeg ik meer vertrouwen! Daar wil ik U heel hartelijk voor bedanken. Het gebit zit heel goed, zelfs boven verwachting, Het enige wat niet kan is: het afbijten van iets, nou ja als dat alles is? Met vr. gr. Lynn

Mooie praktijk

Mooie praktijk met goede service en een hele vriendelijke klant benadering

prettige behandeling

precies volgens afspraak, Goede uitleg over de financiële zaak. Goede uitleg over de behandeling.

Super goed. Alles goed geregeld.

Alles goed geregeld . Service goed. En mooie tanden. Het kan niet beter.

Prima, van het begin tot het eind

Goede voorlichting, duidelijke afspraken.

Vakkundige begeleiding

Prima gebit gekregen. Veel beter dan via de tandarts.

Vriendelijk, professioneel, Vakman!

Goed geholpen, vriendelijk en geduldig. Werkt zeer professioneel en uitgevoerd werk is van een hoger niveau dan gewend : Hier is echt sprake van vakmanschap.

Héle goede zorg

Ben zeer goed en vakkundig geholpen .