• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

vlotte werkwijze

duidelijke offerte en installatie

Dikke prima

Afspraak is afspraak, keurig werk geleverd en netjes afgewerkt.

Meedenkend, oplossing zoekend!

Heel duidelijk, oplossing zoekend en zeer prettig om mee te werken

• Nazorg en Garantie

Vriendelijke en geduldige monteur. Kan niet beter. Een topper qua sociaal gedrag. Maar ook zijn werk is goed. Laatste afspraak verliep goed, na afknapper voorlaatste keer. Toen meer dan halve dag gewacht. En dat was juist die dag voor mij erg lastig. Even appen dat er vertraging is, zou toen fijn geweest zijn. Kleine moeite toch?Maar laatste keer werd de afspraak prima nagekomen.

Betrouwbaar bedrijf

Mijn ervaring met donker veenstra is heel goed komen afspraken na werk keurig en in overleg

Helder en duidelijk

Geen moeilijke verhalen eerlijk advies en altijd bereid om te helpen

• Nazorg en Garantie

correct gewerkt, maar wel oprit zwart gemaakt

correct gewerkt, binnen netjes gewerkt, wel tijd verloren door planningsfout (verkeerde montagebeugels), waardfoor wij een weekeinde langer in Heeg moesten blijven. De hoogwerker laat forse rubbersporen na op onze oprit, dat hebben wij gemeld op 10 maart maar nog steeds niets gehoord.

• Nazorg en Garantie

Zeer netjes gewerkt dik tevreden

• Nazorg en Garantie

Zeer vakkundig en vriendelijk bedrijf

Goed contact en vriendelijke monteurs. Leveren ook super goed werk af!!

Goed werk geleverd

De mannen zijn aardig en netjes, alles wordt duidelijk uitgelegd en het werk is top gedaan!

• Nazorg en Garantie

Prettig contact, wij zijn goed geholpen!

Wij hebben goed contact met u gehad, de werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd. Ook problemen door derde zijn door u goed bemiddeld en opgelost, waarvoor hartelijk dank!

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, goede uitleg en netjes

Mijn complimenten voor de vakmensen m.b..t. hun kundigheid, goede uitleg en heel netjes in het opruimen van de afval. Ook was het voor hen niks te veel om te doen, zoals het verwijderen van een pijp al stond dat niet op de opdracht en het herplaatsen van de dakpannen die stuk waren. Top.

Zeer vakkundig installatiebedrijf!

Duidelijke communicatie en ze hebben snel en vakkundig de werkzaamheden verricht. Erg vriendelijke monteurs!

De Giek 16

9206 AT Drachten

Over DonkerVeenstra

DonkerVeenstra is een ambitieus full service installatiebedrijf in Drachten. Wij werken met een team van ruim 50 specialisten. Dat betekent voor onze klanten dat we groot genoeg zijn om complexe uitdagingen aan te pakken en mee te doen in grote aanbestedingen. En tegelijk zijn we nog altijd compact genoeg voor een goede verbinding als team, korte lijnen met onze klanten en een efficiƫnte bedrijfsvoering.

Over Techniek Nederland