Alles volgens afspraak opgeleverd

Altijd op tijd aanwezig. In overleg knelpunten opgelost. Alles netjes aangesloten. De werkomgeving schoon en netjes achter gelaten. De te kleine omvormer op eigen initiatief omgewisseld.

Goed en vakkundig bedrijf

Snelle hulp en advies

Mijn warmtepomp werkte niet meer en gaf een foutmelding. Er was geen monteur met kennis van de warmtepomp beschikbaar en DV schakelde meteen door naar de service afdeling van de fabrikant. De storing werd op deze manier snel opgepakt en verholpen. Dat is ook service.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Goed bedrijf dat afspraken stipt nakomt

We zijn erg tevreden over de service van Donker Veenstra. Ze reageren snel op vragen en ook de levertijd van de zonnepanelen is prima. Medewerkers werken netjes en overleggen daar waar noodzakelijk.

tevreden.

Wij zijn heel tevreden tot nu toe, de tijd moet bewijzen wat de instalatie er van maakt.

Uitstekend!

Een prima ervaring , Mannen hebben netjes en correct gewerkt ! Waren bereid vragen die we hadden te beantwoorden. We hebben nog wel het volgende. Wij zijn al op leeftijd en niet zo ervaren met telefoon en I pad. De mailtjes die we moesten beantwoorden waren voor ons dan ook moeilijk . Het is tot zover gelukkig gelukt. Zou het voor U als toevoeging van uw service, mensen zoals wij daarbij te begeleiden?

Goede en snelle levering

Vakkundig personeel , fatsoenlijk . Niks aan toe toevoegen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima begeleiding van offerte tot uitvoering en een goeie service, kort om top bedrijf

Wij hebben zonnepanelen aangeschaft via Donkerveenstra. We zijn dik tevreden over t persoonlijk advies, offerte (prijs/kwaliteit) professionele uitvoering. En een goede service.

• Nazorg en Garantie

prettige samenwerking van advies tot montage

Een helder advies, zorgvuldige montage, geen verassingen en vriendelijk personeel.

• Nazorg en Garantie

Top service en echte vaklui

De zonnepanelen zijn vakkundig geplaatst, en de service eromheen is goed geregeld.

Uitvoering prima, planning rommelig

Het maken van de offerte en het meedenken over een oplossing was prima. In de planning ging e.e.a. mis waardoor ik me afvroeg of er nog wel geïnstalleerd zou worden. De start van de uitvoering werd een paar keer uitgesteld. De uitvoering was verder prima en de installatie werkt, tot nu toe naar behoren

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Jaarlijkse onderhoudsbeurten gebeuren niet jaarlijks en is al weken verlopen.

Jullie moeten korter op de jaarlijkse onderhoudsbeurten zitten, verzekeraars vinden dit ook niet fijn... Ben er nu onderweg gekomen, volgende NIET MEER

Snelle en goede service

Wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Komen gemaakte afspraken heel goed na

Snelle en goede service

Onze ervaring is heel er goed. We werden snel terug gemaild of gebeld. En de vragen werden meteen beantwoord. Ook het plaatsen verliep allemaal goed en vakkundig.

• Nazorg en Garantie

Vakkundig personeel, weten waar ze over praten. Correct gewerkt en vriendelijke monteurs!

• Nazorg en Garantie

Prima service, afspraken uitstekend nagekomen

Na acceptatie offerte, plaatsing eerder aanvankelijk werd aangegeven. Op een vlotte en correcte manier geinstalleerd met goede uitleg. Bij offerte nadrukkelijk de verschillende mogelijkheden besproken en sneller dan verwacht offerte gepresenteerd.

Correct

Netjes alles volgens afspraak gedaan voor een goede prijs

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed en helder advies voor vervangende omvormer

Mijn Mastervolt omvormer had het na 5 jaar (alweer) begeven. Juist in een periode van mooi zonnig weer. Dhr Procee heeft gezorgd voor bestelling en levering van een vervangend type die ook nog eens bijna de helft koste van de oorspronkelijke. Na 4 dagen werd er weer stroom teruggekeerd. Mijn dank voor de snelle behandeling.

goed geregeld

goede samenwerking goede comunicatie. keurig afgeleverd

Prima vakmensen

Soms een beetje slordig

• Nazorg en Garantie

Werkzaamheden naar tevredenheid verricht!

Zonnepanelen liggen nu goed vast voor zover ik het beoordelen kan. Had echter verwacht dat deze nazorg nog onder garantie viel. Blijkbaar viel dit niet onder de overname van de activiteiten van De Sunfactory (Hoekstra Suwâld).

Zeer tevreden.

Ben zeer tevreden, aardige mensen goede communicatie. Komen afspraken na.

Ontevreden

Erg ontevreden helaas. Monteur Marcel is langskomen voor een elektra keuring. Tijdens deze zgn. keuring heb ik veel vragen gesteld, waar niet altijd een bepaald deskundig of helder antwoord op kwam. Dat deed me twijfelen aan de deskundigheid van de monteur. Vervolgens geen rapport ontvangen van de keuring, maar na weken stilte een gepeperde nota. In de nota stond in een paar korte woorden wat de "conclusie" was van de keuring. Wat ik nodig had was een rapport en dat is helaas niet opgeleverd. Later alsnog door een erkend elektrabedrijf de keuring uit laten voeren voor de helft van de prijs (!) en wel voorzien van een rapport. DonkerVeenstra is daarom een partij die ik niet zal aanraden en waar ik ook nooit meer mee in zee ga.

denkt mee in oplossingen

DonkerVeenstra heeft bij ons zonnepanelen geleverd. Afspraken zijn van te voren gemaakt. Afspraken worden nagekomen. En wanneer er vragen zijn, vanuit ons als klant worden deze altijd beantwoord.

echte vakman

nvt

De Giek 16 9206 AT Drachten

Over DonkerVeenstra

DonkerVeenstra is een ambitieus full service installatiebedrijf in Drachten. Wij werken met een team van ruim 50 specialisten. Dat betekent voor onze klanten dat we groot genoeg zijn om complexe uitdagingen aan te pakken en mee te doen in grote aanbestedingen. En tegelijk zijn we nog altijd compact genoeg voor een goede verbinding als team, korte lijnen met onze klanten en een efficiënte bedrijfsvoering.

Over Techniek Nederland