Op donderdag 27-07-2023 werd bij mij een cpm afgeleverd de mensen zijn hartelijk ontvangen met een kopje koffie gezet door mijn kleindochter De installatie van de cpm werd gedaan door iemand die nog in opleiding was met het al ziend oog van zijn collega zodat het apparaat perfect werd afgesteld met een duidelijke uitleg over de mogelijkheden en toepasbaarheid van het apparaat Na 2 weken werd ik gebeld of alles nog voldeed dus van mij een dikke pluim een aanrader

Super service gericht

Dit bedrijf hoort op de tien top lijst. Met een knie die niet wilde buigen werd ik erg gelukkig,al snel haalde ik de 120 graden. Bij regelmatig contact over vooruitgang,de zelfde dag nog een bevorderende machine. 24/7 eerste machine,8/8 tweede machine. Gestopt 30/8 zeven weken aan machines e kan nu behoorlijk goed lopen en buigen. 7/9 opgehaald en zelfs nog de zorg bij een klein wondje om er voor mij een zwaluwstaartte op te plakken. Waar vindt je nog zo’n betrokkenheid. Dus heel veel dank met een blije klant.

heel goede service, vriendelijke mensen

heel goede service, vriendelijke mensen

Geweldig apparaat

Ik heb het een aantal weken op advies van mijn orthopeed gebruikt. Het heeft mij geholpen om de buiging van mijn knie te stimuleren. Het contact met uw organisatie was zeer prettig en respectvol. Dank u wel

Heel Goed. Echt Super.

Ik had gehoord van een kennis over deze buig machine voor je knie. Mijn knie kon niet verder buigen dan 56 graden. ik ben terug geweest naar het ziekenhuis en ze hebben mijn knie doorgebogen. Ik heb in het ziekenhuis gevraagd over deze buig machine voor mijn knie. Ze hebben deze op dinsdag aangevraagd en al op woensdag morgen al gebracht. Ook hebben ze alles uitgelecht aan me. Ik heb deze machine 2 keer 6 weken gehad. Ik ben er heel blij mee. het heeft mijn heel goed geholpen. Ik raad ieder een aan als ze naar de operatie problemen hebben met buigen. Je kan deze alleen aan vragen in het ziekenhuis zoals ik weet. Hartelijk bedankt voor deze buigmachine. Met Vriendelijke Groet, Herman

Heeft mij goed geholpen

Zeer vriendelijke mensen en duidelijk uitleg gekregen van de CPM !

Prima uitleg gehad over het gebruik van de CPM, en zowel bij het brengen als bij het ophalen vriendelijk en enthousiast personeel gesproken.

Snel & zorgzaam

Snelle levering, goede en duidelijke uitleg & service.

Ik ben blij dat ik de cpm machine kon lenen.

Vriendelijke mensen. Goede uitleg voor gebruik machine. tussentijds informeren hoe het gaat en of er problemen zijn.

Fijn apparaat en duidelijk en goed geholpen door medewerkers

Fijn apparaat

Op zondag gebeld en men heeft binnen 1 dag contact opgenomen en ook de computer geplaatst. Onder de indruk van de reactiesnelheid en de wijze waarop ze mij hebben ondersteund. Een grote dank je wel!!

Super Service

Na het zhuis kwamen ze dinsdag gelijk thuis. Ruim uitleg gekregen, alles helemaal op maat ingesteld. Super Service

Wij zijn zeer tevreden over: - Kennis van de medewerkers, weten waar ze mee werken. - Contact vanuit het bedrijf, door regelmatig te informeren, hoe het gaat. - Gebruiksaanwijzingen uitleg was eenvoudig - Snelle service bij brengen en ophalen.

Deskundig

Met zorg, betrokkenheid en deskundigheid heb ik een CPM thuis geïnstalleerd gekregen. Het effect van het apparaat was ook nog eens snel,dus hele aal top!

Prima levering en het houden van regelmatig contact vond ik fijn.. apparatuur was belangrijk voor mij.

Goede uitleg bij levering

Prima service.

De CPM heeft mij heel erg geholpen bij het buigen van mijn knie. Zonder dit apparaat was ik nooit zover gekomen.

Kniebuigapparaat werd, voor mij, op goede hoogte gezet door medewerker.

Medewerker die bezorgde had veel verstand van zake. Kniebuigapparaat 6 weken in bruikleen gehad p.o.arts. Veel baat bij gehad. Kniebuigapparaat werd ook weer keurig opgehaald.

Prima service.

Prima service: punctueel, dienstverlenend en belangstellend. Ouderwets goed.

Heeft mij heel veel vooruitgang gebracht.

Zeer snelle levering en goede service en deskundigheid.

uitstekend

Goede snelle service, altijd goed contact!

Alles volgens afspraak en netjes.

Aan de telefoon keurig geholpen en duidelijke afspraken gemaak ook tussentijds is er telefonisch contact geweest of het gebruik allemaal goed ging.

Uitstekende communicatie, behulpzaam en prima product!

Ik heb erg veel baat gehad van het buigapparaat. Toen er een storing optrad werd er direct handelend opgetreden en werd het apparaat in no time thuis omgewisseld

Prima service en advies!

Prima service en advies!

Mollenbergstraat 53 A

7582ZX Losser

Over MEDICAL Service in OefenTechnieken BV

Medical Service in Oefen Technieken, de specialist in verhuur, verkoop, lease en onderhoud van apparatuur voor passieve gewrichtsbeoefening. Onze oefenapparaten, ook wel elektrische motorsledes genoemd, worden ingezet na operaties aan gewrichten of banden om de genezing te bevorderen. Een andere veelgebruikte benaming voor de apparaten is Continuous Passive Motion apparatuur, oftewel kortweg CPM. Wij plaatsen een CPM bij patiënten thuis, in het ziekenhuis of zorginstelling . Daarvoor zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Bovendien leveren wij als enige in Nederland de buigmachines van vijf verschillende merken, namelijk Kinetec, JACE, Artromot, Waveflex en Optiflex. Voor iedere situatie hebben wij dus de optimale CPM beschikbaar. Ook voor onderhoud en het oplossen van storingen aan machines van ziekenhuizen, hebben wij gecertificeerde mensen in dienst.