Helemaal prima!

Heel erg positief. Zowel het leveren van het pcm apparaat, werd goed uitgelegd hoe te gebruiken, als de belmomenten, hoe gaat het, hoever ben je qua graden,etc. En ook het ophalen ging heel netjes, ook wat betreft tijdsafspraak. Dankjewel voor alle steun en hulp!

uitstekend

Het is de tweede keer dat ik een CPM machine heb ontvangen en dit is mij ontzettend goed bevallen. De service was uitstekend. Als je belt wordt direct opgenomen en de vragen of afspraken worden naar behoren beantwoord. Indien er problemen zijn, dan komt een medewerker/monteur thuis en zorgt dat dit probleem wordt opgelost. Kortom en 10 met een griffel.

Snel en correct

Groene Hart Ziekenhuis deed 3 dagen over het bestellen van een CPM machine Eindelijk donderdag eind van de middag besteld Vrijdag morgen werd machine al geplaatst

Uitstekend service, een goede uitleg en om de twee weken telefonisch contact.

Super bedrijf / personeel, in begeleiding en advies.

Een woord: Top.

CPM spoedig geleverd en afgesteld . Nemen tussendoor contact op , hoe het gaat! Dus zeer tevreden.

Zeer nette service

Zeer nette service en vriendelijk personeel.

Geweldig om te gebruiken na een operatie aan de knie

Klinitec CPN buigmachine heeft mij uitstekend geholpen met , het weer buigen van mijn knie na de operatie tot zelfs 130 graden . Vakkundig afgesteld door een medewerker in het ziekenhuis zodat het ik het mee kon nemen naar huis . Om de paar weken kreeg een telefoontje van een medewerkster hoe het mij oefenen in de buigmachine ging . Ontzettend aardige medewerkers . Vol lof over deze buigmachine en bedrijf !!!

Klantvriendelijk, snel, betrokken en kwalitatief

Na 1 telefoontje apparaat dezelfde dag geleverd terwijl ik aan de andere kant van het land woon. Goede en deskundige uitleg. Elke twee weken werd ik gebeld over de voortgang, zeer vriendelijk en betrokken. Samengevat: kwaliteit!

Zeer professioneel team dat echt veel verstand heeft van alles wat ze verhuren en de theorie eromheen. Vanaf het moment dat de CPM bij mij thuis werd bezorgd namen ze de tijd om mij alles uit te leggen en ik werd verzekerd dat ik altijd mocht bellen met vragen. In de weken erop werd ik daarnaast ook wekelijks gebeld met de vraag hoe het ging en of ik nog iets nodig had. Het apparaat heeft er voor gezorgd dat ik mijn knie soepel kon houden, ook op de dagen dat ik geen fysio had. Kortom, echt een top service en een aanrader voor iedereen die een passief bewegingsapparaat kan gebruiken.

Heb er veel baat bij gehad,kan weer lopen en fietsen.

Super service

Geweldige service en zeer betrokken met de cliënt.

Top service van betrokkenen medewerkers

Na een ongeval had ik 2 breuken in het Tibiaplateau en kreeg ik via het ziekenhuis na mijn operatie een CPM Machine om mijn knie weer soepel te maken. Dezelfde dag als dat het ziekenhuis de opdracht aan dit bedrijf gaf kwamen ze de Machine al installeren. Binnen 1 week kon ik mijn knie al weer 90 graden buigen Na 2.5 week ging het zo goed dat ik de Machine weer heb laten ophalen. Het contact verliep ontzettend goed en de medewerkers waren zeer betrokken. Kortom TOP SERVICE

Zeer professioneel, betrokken en vriendelijk.

Pijnlijk……….maar succesvol!

Zoals hierboven vermeld ben ik zeer tevreden over het bezoek en informatie van uw medewerker. Met vriendelijke groet.

professioneel, klantvriendelijk, inlevend en meedenkend

Een zeer professionele en klantvriendelijke firma. Bijzonder prettig, in een tijd van revalidatie, wanneer er zo me mij wordt meegedacht. Bedankt!

Een geweldige hulp voor mijn revalidatie!

Door iedere dag 3x een uur te oefenen en natuurlijk ook al de oefeningen van de fysio er achter aan, ben ik nu zover dat deze maand al mijn volgende knie geopereerd kan worden. Hopelijk kan ik dan weer gebruik maken van hetzelfde apparaat.

In principe zinvol

Wat strubbelingen in de contacten

Was heel goed

Goede en vriendlijke Advies

Snel en goede uitleg

Cpm gehad. Goede uitleg bij aflevering. Alles correct afgehandeld. Zeer veel aan de Cpm gehad

Op donderdag 27-07-2023 werd bij mij een cpm afgeleverd de mensen zijn hartelijk ontvangen met een kopje koffie gezet door mijn kleindochter De installatie van de cpm werd gedaan door iemand die nog in opleiding was met het al ziend oog van zijn collega zodat het apparaat perfect werd afgesteld met een duidelijke uitleg over de mogelijkheden en toepasbaarheid van het apparaat Na 2 weken werd ik gebeld of alles nog voldeed dus van mij een dikke pluim een aanrader

Super service gericht

Dit bedrijf hoort op de tien top lijst. Met een knie die niet wilde buigen werd ik erg gelukkig,al snel haalde ik de 120 graden. Bij regelmatig contact over vooruitgang,de zelfde dag nog een bevorderende machine. 24/7 eerste machine,8/8 tweede machine. Gestopt 30/8 zeven weken aan machines e kan nu behoorlijk goed lopen en buigen. 7/9 opgehaald en zelfs nog de zorg bij een klein wondje om er voor mij een zwaluwstaartte op te plakken. Waar vindt je nog zo’n betrokkenheid. Dus heel veel dank met een blije klant.

heel goede service, vriendelijke mensen

heel goede service, vriendelijke mensen

Geweldig apparaat

Ik heb het een aantal weken op advies van mijn orthopeed gebruikt. Het heeft mij geholpen om de buiging van mijn knie te stimuleren. Het contact met uw organisatie was zeer prettig en respectvol. Dank u wel

Mollenbergstraat 53 7582ZX Losser

Over MEDICAL Service in OefenTechnieken BV

Medical Service in Oefen Technieken, de specialist in verhuur, verkoop, lease en onderhoud van apparatuur voor passieve gewrichtsbeoefening. Onze oefenapparaten, ook wel elektrische motorsledes genoemd, worden ingezet na operaties aan gewrichten of banden om de genezing te bevorderen. Een andere veelgebruikte benaming voor de apparaten is Continuous Passive Motion apparatuur, oftewel kortweg CPM. Wij plaatsen een CPM bij patiënten thuis, in het ziekenhuis of zorginstelling . Daarvoor zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Bovendien leveren wij als enige in Nederland de buigmachines van vijf verschillende merken, namelijk Kinetec, JACE, Artromot, Waveflex en Optiflex. Voor iedere situatie hebben wij dus de optimale CPM beschikbaar. Ook voor onderhoud en het oplossen van storingen aan machines van ziekenhuizen, hebben wij gecertificeerde mensen in dienst.