Komt zijn afspraken niet ( meer ) na

Alhoewel wij toen wij hier kwamen wonen wij dit bedrijf als prettig en kundig en klantvriendelijk hebben ervaren , echt een vorm van Noaberschop hebben ondervonden is dit bedrijf plotsklaps 180 graden gedraaid. Verzoek om langs te komen voor het opnemen van een karwei en een offerte daarvoor te krijgen is bijna onmogelijk. Na veel aandringen wordt er langsgekomen. Als er dan nog aanvullende informatie gevraagd wordt , geen respons, Op een verzoek om verder te praten om daarna opdracht te kunnen geven voor het uitvoeren van de geoffreerde werkzaamheden wordt beloofd om langs te komen waarna je niets meer van ze hoort. Jammer

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat u dit zo ervaren heeft. 2 weken geleden heeft u akkoord gegeven op onze offerte van dit voorjaar. Wij zouden laten weten wanneer wij bij u zouden komen. Aangezien het nu aan het einde van het jaar erg druk is waren wij hier nog niet aan toe gekomen. Wij hopen dat u een passende partij vindt die deze werkzaamheden voor uw wil gaan uitvoeren. Met vriendelijke groet, Grondverzetbedrijf Lokhorst

prima bedrijf meedenkend

prima bedrijf om mee samen te werken

Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Grondverzetbedrijf Lokhorst B.V.

Uitstekende planningen en goede machinisten.

Wanneer je wat nodig bent staat lokhorst altijd voor je klaar. Ze zorgen je voor duidelijkheid en hebben goede machinisten aan het werk, waardoor je mooi werk maakt.

Zeer goede machinist met kennis van zaken

De machinist die op de kraan zit heeft kennis van zaken en weet hoe zijn machine werkt. Denkt tevens op een prettige wijze mee over de wijze waarop het werk het beste uitgevoerd kan/moet worden.

Mijn ervaring is een positieve en goede samenwerking

Mijn ervaring is dat de aanvraag voor materieel bijna altijd ingevuld kan worden en dat is zeer prettig, echter door schaarste in de markt is de kunde van de machinisten niet altijd even goed.

Prima!

Goed materieel met prima machinisten!

Deskundig en ervaren

Tijdens de aanleg van een duiker in Elst is een graafmachine rups ingezet van de firma Lokhorst. De machinist is zeer ervaren en deskundig waardoor dit werk met een week was gerealiseerd en de uitvoerder op meerdere punten werd ontlast door ervarenheid en deskundigheid. Dank!

Snelle service en denken praktisch

Als er op korte termijn iets geregeld moet worden kan dat vrijwel altijd. Kwaliteit van het personeel dat verhuurd wordt is goed.

Goede service, vakmensen

Vriendelijke mensen, valt goed mee te overleggen. Personeel is allemaal met recht vakman te noemen

o

betrouwbaar en altijd klantvriendelijk en goeie machinisten aan het werk en hun woord nakomen.

prima bedrijf om mee samen te werken

Goed bedrijf, net correct personeel met goed materieel

Nee verkopen kennen ze niet! goed bedrijf en zeker aan te bevelen.

Zie onder

Aanleveren van uren specificeren per dag(datum) en werklocatie. Machines en materieel voldoen aan verwachtingen. Verder geen opmerkingen.

korte lijn met peter dat bevalt mij wel

volgens mij gaat het wel goed . Mij voorstel is zoveel mogelijk de zelf de mens bij ons op de bouw zo dat ik daar per telfoon iets mee kan regelen zo dat ze het ook begrijpen

Vakkundig personeel

Fijn personeel met moderne machines tegen een redelijk tarief

Communicatief zeer sterk, uitstekend werk maken met de juiste mensen en materieel

Voor ons al jaren lang een VERTROUWD adres voor al uw grondwerk.

Mooi en goed bedrijf

Prettig om mee samen te werken,komen hun afspraken na en hebben goede vakmensen aan het werk

Top machinisten en komt altijd afspraken na.

Top machinisten en komt altijd afspraken na. En een mooi machine park.

Prettig bedrijf, en proberen altijd het gevraagde te leveren.

Ik ervaar het als een goed bedrijf, flexibel en goede machinisten in dienst heeft.

Goed materieel, ervaren en meedenkend personeel/machinisten

Goed materieel, ervaren en meedenkend personeel/machinisten

bezit over goede EIGEN machinisten en over het algemeen goede vervangers als eiegen mensen niet meer

bezit over goede EIGEN machinisten en regelt over het algemeen goede vervangers

Goede service, vriendelijk en met passie bezig in het Grondverzet.

Mannen en vrouwen die klaar staan voor het bedrijf, met veel passie hun werk uitvoeren weten waar ze over praten. ga daarmee door!

Vakkundig personeel & een nette/complete machines.

Vakkundig personeel & een nette/complete machines.