Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Grondverzetbedrijf Lokhorst BV

Grondverzetbedrijf Lokhorst bestaat al meer dan een halve eeuw. De voornaamste werkzaamheden van dit familiebedrijf zijn het verhuren van graafmachines en het aannemen van grondwerken. Ons bedrijf telt ongeveer twintig personeelsleden. Dit zijn allemaal ervaren en hardwerkende machinisten die VCA-gecertificeerd zijn. Onze machinisten worden regelmatig bijgeschoold. Zo blijft hun vakkennis up to date. Als bedrijf is Grondverzetbedrijf Lokhorst ook VCA-gecertificeerd. Voor het aannemen van grondwerken en het verhuren van graafmachines bent u bij ons aan het juiste adres!