Betrouwbaar

Nuchter en goed beargumenteerd advies gekregen voor de beveiliging van mijn woning en een heldere offerte ontvangen. De werkzaamheden werden snel ingepland. Uitvoering was efficient, netjes en volgens afspraak. Heel tevreden dus.

• kunt u met 1 woord KBS slotenmaker omschrijven Vakman

Slotenmaker voor Eindhoven zijn we al meer dan 10 jaar. Wist u dat wij als een van de weinige Politie Keurmerk erkend zijn. Zo krijgt u toegang tot die producten die daadwerkelijk getest en goed bevonden zijn. Alle moderne inbraaktechnieken zijn zo getackeld zoals de kerntrek - cilindertrek methode. Alle producten hebben een SKG keurmerk en behoren tot de taaiste in hun klasse. Verder van belang is betrouwbaarheid. U haalt niet zomaar iemand bij u thuis binnen om over uw beveiliging te praten. Jaarlijks wordt onze slotenmakers opgeleid en krijgen wij een interne en externe audit van het Politiekeurmerk. Wij moeten ons bewijs omtrent gedrag overleggen en onze vakkennis overleggen om weer voor een jaar de erkenning te krijgen van het Politie keurmerk. Daarom staan wij in Eindhoven en alle omliggende dorpen bekend als zeer betrouwbaar. Waarom genoegen nemen met minder?!

Klantgericht, vakkundig en grote bereidheid om vragen van de klant te beantwoorden.

Johan komt betrouwbaar en deskundig over en communiceert zeer goed met de klant; ook op het persoonlijke vlak

• kunt u met 1 woord KBS slotenmaker omschrijven Deskundig

Slotenmaker in Nuenen is KBS al jaren de nummer 1. Hier liggen de roots van het bedrijf en aldaar hebben wij nog steeds een magazijn. Het kantoor van slotenmaker KBS is verhuisd naar Oirschot (oost west Middelbeers). Veranderd er voor u wat? Nee wij komen namelijk aan huis voor een beveilgings advies conform Politie Keurmerk Veilig Wonen. Bij ons staat service hoog in onze vaandel, vragen geen handtekeningen of abonnementen. Bij KBS krijgt u het eerlijke verhaal tegen marktconforme prijzen. Waarom genoegen nemen met minder

Betrouwbare dienstverlener, snelle en fijne communicatie

KBS levert degelijke producten, reageert snel en komt afspraken na. Het zijn geen goedkope producten maar ze zijn van topkwaliteit dus in mijn optiek de investering waard. Betaaltermijn is wat aan de korte kant (3 dagen).

• kunt u met 1 woord KBS slotenmaker omschrijven Deskundig

Wij danken deze terugkoppeling van deze klant. Wij als slotenmaker leveren en installeren aan bedrijven en aan particulieren. Bedrijven krijgen volgens afspraak een betaaltermijn van 14 dagen. Particulieren worden na geleverde diensten volgens afspraak direct gefactureerd voor een directe betaling. Iets wat in consumentenrecht is geregeld. Omdat wij beseffen dat niet iedereen de zelfde dag kan betalen hanteren wij 3 dagen. Dat geeft de klant de ruime tijd dit te voldoen. Weer een ouderwetse service van KBS. waarom genoegen nemen met minder veilig?

perfect geholpen

Super fijn geholpen, problemen perfect opgelost, boven verwachtingen.

• kunt u met 1 woord KBS slotenmaker omschrijven professioneel

Slotenmaker KBS is de nummer 1 slotenmaker voor Helmond en omgeving. Wij zijn politie keurmerk erkend en bestaan al ruim 13 jaar. Inwoners van Eindhoven kiezen steeds meer het vertrouwde adres voor de woning beveiliging en sloten met het politie keurmerk logo. KBS is in regio groot Helmond en groot Eindhoven al jaren de enige slotenmaker met een eigen installatie dienst, eigen keurmeesters en geeft ouderwetse service. Ook als het gaat om cilinders die u bij andere bedrijven heeft gekocht zoals MC cilinders daarop geeft KBS slotenmaker full service en garantie. Ze heeft MC cilinders haar service compleet in handen gegeven aan ons voor deze regio. Waarom genoegen nemen met minder service!

Prima! Goed en snel geholpen.

Snelle service en veel informatie gekregen. Op prettige wijze.

• kunt u met 1 woord KBS slotenmaker omschrijven Aanrader

Nu ons werkgebied verder is uitgebreid en we dus ook steden als Oirschot, Oisterwijk, Best en Veldhoven bedienen krijgen wij enorm veel aanvragen uit deze regio omdat hier geen politiekeurmerk erkent bedrijf in de buurt is anders dan KBS slotenmaker. Belangrijk is deze erkenning omdat u zo gewaarborgd bent van een betrouwbaar bedrijf. We hanteren transparante prijzen en hebben de beste en veiligste producten. Het gaat zelfs zo ver dat bepaalde cilinders en sloten alleen door erkende bedrijven mogen worden verkocht. Wij stellen daarom ook: waarom genoegen nemen met minder veilig!

Heel goede service

Goed oriënterend / adviserend gesprek. Duidelijke uitleg aanbieding Goede uitleg politiekeurmerk. Goede uitvoering van de werkzaamheden. Keurige afwerking en schoon achtergelaten. Meer uitgevoerd dan was afgesproken.

• Persoonlijk advies

KBS de slotenmaker voor groot Eindhoven en Groot Helmond biedt elke inwoner van Eindhoven en Helmond en de daar omliggende gemeentes namens het Politiekeurmerk Veilig Wonen een gratis woningscan aan. Zo Krijgt u een rapport hoe uw woning is beveiligd en of al uw sloten veilig zijn. Dit rapport is uw eigendom en u bepaald zelf wat u wilt gaan doen en of uw überhaupt iets wilt laten doen. Als u de evt aanpassingen gunt aan KBS slotenmaker krijgt u vaak het Politie Keurmerk Certificaat gratis erbij. Dit geeft weer recht of verschillende woonhuisverzekeringen die u heeft lopen. dus wat let u om onze keurmeester door uw woning te laten lopen. Het kost u hooguit een kopje koffie. Waarom genoegen nemen met minder veilig.... daarom KBS

bedrijf dat zijn taken van advies en montage heel serieus neemt

prima advies en nadien heel secure montage van (helaas) noodzakelijke aanpassingen in hang- en sluitwerk. Waarbij vooral de directe communicatie en manier van werken een grote pre was voor ons

• Persoonlijk advies

Het politie Keurmerk veilig wonen beveeld in deze regio KBS slotenmaker als betrouwbare installateur van hang en sluitwerk aan. Nadat u als klant heeft gebeld komen wij een veilig wonen scan uitvoeren van uw woning. U krijgt duidelijk inzicht wat goed en wat slecht is. Dit rapport is gratis en is uw eigendom. Aan de hand van dit rapport kunt u zelf bepalen wat u er aan wilt doen of laten doen. Het is geen verplichting iets bij KBS af te nemen. wat let u.... zeggen wij dan ook om ons te bellen voor zo'n woning scan. Waarom genoegen nemen met minder veilig. met veilige groet kbs slotenmaker inbraakpreventie De nummer 1 slotenmaker in regio groot Eindhoven. Al bijna 15 jaar lang.

Vertrouwenswaardig en professioneel

Een slotenmaker in huis halen is best spannend - hij weet tenslotte precies hoe je beveiligd bent, en wat je in je huis hebt staan. Daarnaast zijn er ook nog eens veel types op internet die pertinent niet te vertrouwen zijn - dus het kaf van het koren scheiden is een uitdaging. KBS Slotenmaker heeft al die spanning weg kunnen nemen: hij is professioneel, voorzien van de meest recente trainingen, weet waar hij het over heeft en wekt vertrouwen. Bovendien staat hij ook op de website van het CCV (Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid). Daarnaast werk hij netjes en secuur, en adviseert vanuit professionaliteit (politiekeurmerk veilig wonen). Na zijn advies en werkzaamheden hebben wij nu dan ook het keurmerk, en dat geeft een hoop rust!

• Persoonlijk advies

Jaarlijks worden al onze preventie adviseurs gescreend en krijgen zij de laatste opleidingen die we als Politie Keurmerk erkend bedrijf mogen volgen. Dit jaar ons hele team cum Laude geslaagd. Zo bent u verzekerd dat u het beste advies krijgt inzake hang en sluitwerk van uw woning. Wij hebben ook het gezegd: waarom genoegen nemen met minder veilig? Gecombineerd met de service 24/7 maakt ons een betrouwbare lokale slotenmaker met 13 jaar ervaring met naam en faam bekend staand. Sinds kort zijn wij aangewezen door gerennomeerde Cilinder Leverancier M&C cilinders om alle service op te nemen voor Brabant Zuid Oost. Ook al heeft u deze cilinders ergens anders gekocht u krijgt nu de beste after sales die er in Brabant te vinden is. We zijn trots dat KBS slotenmaker aangewezen is door M&C cilinders

Goed advies en kwaliteit

Ik had een kapot cinderslot en was zelf vastgelopen bij het vervangen van de cilinder. KBS had snel de kapotte cilinder vervangen en op mijn verzoek goed advies gegeven over wat ik aan mijn andere sloten kon doen om de veiligheid te verbeteren. Vriendelijk, deskundig en heldere uitleg waarom hij welk advies gaf. Dit alles voor een redelijke prijs.

• Persoonlijk advies

Hoe voor kom je dat u geholpen wordt door een malafide slotenmaker? eigenlijk heel simpel. ten eerste dient de slotenmaker aangesloten te zijn bij het Politie keurmerk. Zoek gericht naar een slotenmaker en niet naar een beveiligingsbedrijf oid. Zo voorkomt u dat bedrijven bij u komen die liever een abonement of een geheel nieuwe deur willen verkopen. Daarna zoekt u naar recenties op internet. en als laatste controleert u de bedrijfs gegevens, het fysieke adres en dus niet een virtueel kantoor oid. Is de inschrijving van de KvK gelijk aan wat u mag verwachten van een slotenmaker? indien dit allemaal klopt zijn er eigenlijk maar een paar echte goede en betrouwbare slotenmakers in de regio. Wij zijn er zo een met 12 jaar vakervaring, gediplomeerd en betrouwbaar. Dit gewoon tegen marktconforme prijzen die vooraf met u doorgenomen worden. Dus geen verrassingen achteraf. KBS slotenmaker is daarom de nummer 1 in groot Eindhoven met een straal van 30 kilometer rondom Eindhoven en Helmond.

Snel, solide en klantgericht

KBS Slotenmaker - Inbraakpreventie heeft ons snel en uitstekend geholpen. Wij zijn zeer tevreden. Het is, om in vaktermen te blijven, een solide bedrijf. Ze zijn snel, vakkundig en denken mee in oplossingen. Klantgerichtheid staat bij KBS hoog in het vaandel; een aanrader voor iedereen die het inbrekersgilde buiten wil houden! (een paar onderdelen konden niet direct geleverd worden; vandaar een 9 ipv een 10)

• Persoonlijk advies

Als de slotenmaker voor groot Eindhoven komen wij bij elke bewoner in de regio thuis voor het maken van een woon veilig scan. Wij maken Brabant veilig is ons motto. Zo hebben we een traject gestart van www.eindhovenveilig.nl dit is een samenwerking tussen verzekeraars, buurt preventie team en gemeentes. Elke bewoner krijgt namen het politiekeurmerk deze scan aangeboden en kan bij KBS worden aangevraagd. Zeker nu de vakanties weer voor de deur staat is het zaak uw sloten op orde te hebben. vraag hem nu aan zolang de scan gratis wordt aangeboden. met veilige groet team KBS slotenmaker inbraakpreventie

Fijne snelle service!

Goed advies en een snelle service voor het plaatsen van nieuwe sloten. Zeker een aanrader.

• Persoonlijk advies

Brabant gaat weer op vakantie en de inbreker zeker niet?! we gaan weer massaal op vakantie nu de corona op de achtergrond komt. Zo blijft u huis onbeheerd en juist dan slaan de inbrekers weer toe. Ondanks daling van inbraakcijfers de afgelopen jaren denkt u toch niet dat de inbrekers nu ineens weg zijn?! Zij hadden hun aandacht even op leegstaande scholen en kantoren maar nu de woningen weer onbeheerd achtergelaten houden zien we weer een sterke stijging der inbraken, en zeker ook in Eindhoven en Helmond (e.o.). Daarom is het van belang dat uw hang en sluitwerk bij de tijd is en zo net meer bescherming biedt dan uw directe omgeving. KBS slotenmaker biedt al jaren een gratis inbraak preventie scan aan geheel conform het politie keurmerk. Zoek u een betrouwbaar bedrijf die de taaiste cilinders en sloten verkoop tegen marktconforme prijzen dan is ook KBS om deze te installeren. Bijna 13 jaar nu en de nummer 1 in uw regio. Wist u trouwens dat u korting krijgt op uw verzekeringen als u uw huis beveiligd volgens het politiekeurmerk. Wist u dat uit onderzoek blijkt dat voor 95% de kans op een inbraak gereduceerd wordt indien u gebruik maakt van onze actie www.eindhovenveilig.nl? Wilt u ook een vrijblijvende woning scan hebben voor u op vakantie gaat, onze adviseurs zijn nu in uw wijk volop actief. Wat het u kost is een half uurtje van uw tijd en een kopje koffie. U zelf bepaald verder wat te doen met de nieuwe inzichten. vraag hem aan de scan op onze site www.slotenmakerkbs.nl of bv www.mierloveilig.nl

Prima werk en prima materiaal

Goed werk, ook het moeilijker stuk geen probleem. Prettig advies .

• Persoonlijk advies

Klopt helemaal. Daar waar andere bedrijven slechts alleen cilinders plaatsen of een defect slot vervangen, daar gaat KBS slotenmaker veel verder. Onze installateurs hebben ieder meer dan 15 jaar ervaring en blijven ons bedrijf loyaal. Op onze beurt zijn wij trots op hen dat we samen onze kunde hoog houden en onze service bijzonder ouderwets is. Wij zijn daarom ook uitgeroepen tot de nummer 1 slotenmaker in de regio groot Eindhoven door verschillende instanties. Tevens zijn wij trotse sponsor van PSV en houden alle woning veilig op moment dat u in het Eindhovense stadion zit. Mede daardoor hebben wij www.eindhovenveilig.nl opgericht. U kunt er ook in aanmerking voor komen. Waarom zou u genoegen nemen trouwens met minder. Een gratis woning scan vanuit het Politie Keurmerk? bel ons en maak vrijblijvend een afspraak.

Deskundig advies, goede kwaliteit en snelle installatie!

Individuele aanpak voor de beveiliging van ons huis, kijkt naar de situatie en geeft kundig advies. Levering en plaatsing van kwalitatief goede sloten en beveiliging voor je huis. We zijn erg tevreden over de geleverde service. KBS is een aanrader.

• Persoonlijk advies

Ook Sterksel behoord tot het service gebied van KBS slotenmaker. Wij rekenen nooit voorrijkosten en hebben ouderwetse service. Waar vindt je die nog in deze tijd waar alles draait om graaien van geld. Wij hebben een reputatie hoog te houden en met onze 12 jarige bestaan hebben we ons een top positie gekregen in Brabant. Het Politie Keurmerk heeft dit ook beloond en KBS mocht bijdragen in een jubileum film over het Politie keurmerk. Dus wilt u uw huis beveiligen en voorzien van nieuwe sloten en dergelijke dan hoeft u niet verder te zoeken. Het betrouwbare lokale bedrijf dat in de Groot Helmond, Groot Eindhoven en alle dorpen erom heen voor het Politie keurmerk veilig wonen huizen scan of inbraak preventie advies. Wij zijn tevens initiatief nemers van www.eindhovenveilig.nl

Goed en duidelijk

Snel geregeld en op een prettige manier.

• Persoonlijk advies

KBS slotenmaker spreidt haar vleugels uit. Het vestingsadres is verplaatst naar gemeente Oirschot. we behouden ons steunpunt en magazijn in Nuenen. Zo kunnen we alle kanten van Groot Eindhoven snel en goed bedienen. In calamiteiten zijn we daarom vaak binnen 15 minuten ter plekke en rekenen daar geen voorrijkosten voor. Wij zijn Politie keurmerk erkend en hanteren daarvoor eerlijke prijzen door vooraf gecommuniceerd worden. Wij raden dan ook aan alleen met erkende slotenmakers in zee te gaan, die een verklaring omtrent gedrag op zak hebben en zich duidelijk legitimeren met bedrijfspas en id/paspoort kaart. Waarom genoegen nemen met minder?! KBS de nummer 1 in groot Eindhoven als slotenmaker.

Goede kwaliteit en service

Duidelijke uitleg over de geleverde sloten en goede kwaliteit/prijsverhouding

• Persoonlijk advies

in het kader van inbraakpreventie project Geldrop veilig, komen wij bij elke inwoner van Geldrop en bieden gratis een Politie keurmerk scan aan voor alle woningen. U krijgt dan een uitgeschreven rapport wat er aan uw woning verbeterd kan worden. Das u aangeboden door het Politiekeurmerk en KBS slotenmaker en dus gratis. Wij hebben naast Geldrop veilig projecten lopen in Eindhoven, Helmond, Nuenen en Mierlo. Dus als u dit leest schrijf u in voor een gratis scan. www.eindhovenveilig.nl KBS is een lokale slotenmaker met al 12 jaar ervaring en natuurlijk Politie keurmerk erkend bedrijf. Waarom genoeg nemen met minder. Let op slecht gekopieerde acties van Malafide bedrijven of bedrijven die louter een abonnementen willen verkopen. Wij zij al jaar en dag de nummer in in Zuid oost Brabant.

Professioneel, snel en effectief

Johan maakte mij overtuigend duidelijk dat mijn woning een gemakkelijke prooi was voor inbrekers. Er waren laatste tijd inbraken in onze wijk gepleegd door kennelijk zeer bekwame inbrekers. Het zou een doorgewinterde inbreker zo'n tien seconden kosten om bijna onopgemerkt het slot van een van de toegangsdeuren te kraken. Johan stelde een technisch en financieel voorstel op voor een betere beveiliging van mijn woning die vooral ontmoedigend zou werken op inbrekers. Nieuwe, veilige sloten waren in één ochtend geplaatst. Keurig gedaan en geen achterblijvend splinters. Johan is een vakman. Compliment voor de uitvoering van deze klus!

• Persoonlijk advies

zien is overtuigen. met deze visie komen wij bij elke inwoner in Brabant zuid oost. Wij laten de gangbare inbraaktechnieken zien en leggen daar onze oplossingen tegenover. De beste sloten en de taaiste cilinders. De betrouwbaarste kluizen of mss cameras en dit alles zonder abonnement zoals we bij veel verkopers zien. Wij schrijven een rapport uit en zo krijgt u gedetailleerd inzage wat u evt kunt doen om uw woning veilig te maken. Ja zelfs hele wijken en hele gemeente gaan in zee met KBS. Zo hebben wij bijvoorbeeld nuenenveilig.nl en eindhovenveilig.nl opgezet zodat elke inwoner van deze gemeentes een gratis politie keurmerk advies kan krijgen. Bij ons is de dief kansloos dus wat let u om deze gratis scan aan te vragen. Onze preventie adviseurs komen vrijblijvend bij u thuis. KBS.... lokaal, betrouwbaar en vakkundig. de Nr 1 in groot Eindhoven

Betrouwbare slotenmaker, die zijn vak goed kent!

Heeft bij mijn ma alle deuren voorzien van 3-puntssluitingen waar we heel erg tevreden over zijn! Duidelijke uitleg en prima service!

• Persoonlijk advies

Omdat wij een politie keurmerk erkent bedrijf zijn werken wij uitsluitend met het taaiste en beste hang en sluitwerk. Immers u wil u net iets beter beveiligen dan uw buren. Dus wij pakken dan niet zomaar beveiligings producten; nee wij pakken de beste. Als wij alles gemonteerd hebben wordt de woning voorzien van beveiligings stickers of zelfs een schildje. Dat onze handtekening dat deze woning onneembaar is en dat de inbreker beter verder kan kijken. Slotenmaker KBS al meer dan 11 jaar vertrouwd en actief in de driehoek Helmond, Eindhoven, Tilburg en den bosch.

deskundig advies en correcte afspraken

zie boven

• Persoonlijk advies

Donkere dagen offensief van Nuenen Veilig aangeboden door slotenmaker KBS. vertrouwde vakmensen en ouderwetse goede service. We hebben Nuenen weer een stukje veiliger gemaakt.

Vakkundige installatie

Johan geeft deskundig advies, maakt gebruik van kwaliteitsproducten en verricht een snelle installatie geheel volgens afspraak.

• Persoonlijk advies

In het kader Nuenen Veilig kom wij indivudueel bij elke inwoner van Nuenen voor een gratis woon veilig check. Deze wordt mede ondersteund door het politiekeurmerk en verzekeraars. U krijgt dan een goed overzicht wat in uw huis goed en slecht is beveiligd. Dit rapport is voor u. Aan de hand van dit kunt u zelf of door ons zaken laten uitvoeren om het de inbreker zo moeilijk mogelijk te maken opdat hij zal kiezen voor een huis wat minder beveiligd is. u krijgt zelfs korting op uw inboedelverzekering als u voor het politie keurmerk certificaat gaat. zo verdiend alles zich toch terug. Wilt u ook in aanmerking komen van zo'n woning scan, klik op onze website of ga naar www.nuenenveilig.nl KBS is het vertrouwde adres voor inbraakbeveiliging, al ruim 10 jaar

Ben heel goed geadviseerd over welke sloten ik nodig zou hebben. De service was heel goed. Ik voel me weer veilig in mijn huis.

• Persoonlijk advies

Soms komen wij aanvragen tegen waar we onze diensten aanbieden en waarbij de bewoner het beste van het beste wil. Bijna logisch dat ze bij ons komen vinden wij zelf maar we zijn altijd vereerd als dit bevestigd wordt door de bewoner. nadat we ons werk hebben gedaan kregen we van de bewoner te horen dat KBS voor een extra fijn en veilig woongevoel had gezorgd. Daar doen we het dus voor. niet alleen een veilig gevoel maar daadwerkelijk bescherming bieden.

prima, snelle komst, offerte en realisatie binnen 2 weken

Fijn dat alles zo snel kon worden afgesproken, bekeken en gemaakt en met mi professionele kennis gerealiseerd kon worden

• Persoonlijk advies

Na een stille periode qua woninginbraken zien we een significante toename weer en zeker voor de vakantie periode geven huiseigenaren extra aandacht aan het veilig wonen. KBS en het Politie Keurmerk bieden gratis een woon veilig scan aan om u inzage te geven hoe veilig u op vakantie kunt gaan. Als de slotenmaker uit groot Eindhoven en als een van de weinige erkende slotenmaker komen wij gratis bij u thuis. Vraag onze scan aan nog voor u op vakantie gaat. U kunt ons direct bellen 040 - 843 853 0 www.eindhovenveilig.nl

Vakkundig met materiaal van hoge kwaliteit

Deskundig en helder advies, Materiaal van hoge kwaliteit. Prima bereikbaarheid. Werkzaamheden op korte termijn vakkundig verricht. En tevens gevoel voor humor. Kortom een aanrader!

• Persoonlijk advies

Maar al te vaak begint een gesprek bij een slecht functionerend slot of sluiting. Wij geven nav een bezoek aan uw woning altijd een woon veilig scan aangeboden door het politie keurmerk. De bewoner krijgt dan inzage in alle inbraakmethodes en wat men er tegen kan doen. Service noemen wij dat. Gratis en vrijblijvend. Het rapport wat uit zo'n scan volgt blijft van u en kan aanleiding zijn om uw woning te beveiligen. Als betrouwbare slotenmaker en local hero en politie keurmerk erkend bedrijf zijn wij al ruim 11 jaar een begrip. Wij zijn de slotenmaker voor groot Eindhoven, groot Tilburg en groot Den Bosch.

Betrouwbare vakman

Duidelijk advies en uitleg daarover. Ook eerlijk over zaken die een keer vervangen moeten worden maar wat nu nog niet hoeft. Ons huis is weer top beveiligd en ik voel me ook weer veilig in mijn eigen huis hierdoor, beste materialen en Politiekeurmerk, top!

• Persoonlijk advies

Weer een woning veilig. Zo wordt heel Brabant uiteindelijk veiliger. Wij plaatsen conform het Politie keurmerk veilig wonen de taaiste cilinders die er op dit moment zijn. Deze zijn bestand tegen de Bulgaarse methode en de kerntrek en cilindertrek inbraakmethodes. Als de slotenmaker voor Eindhoven bedienen wij gemeentes zoals Nuenen, Geldrop, Mierlo, Son, Veldhoven, Best, Helmond, Oirschot, Oisterwijk. En door onze nieuwe vestiging in Oirschot gaan wij Tilburg ook bedienen van onze sloten service. Zo zijn wij het betrouwbare adres voor groot Eindhoven, groot Helmond en groot Tilburg. Waarom genoegen nemen met minder!!

Vriendelijk, vlot, goede afspraken mee te maken.

Na aanschaf nieuwe woning meteen alle sloten laten wisselen. Vlot geholpen en goed advies gekregen

• Persoonlijk advies

Eigenlijk zou iedereen die een nieuw huis koopt eens kritisch moeten kijken naar bestaande sloten en cilinders. U heeft sleutels gekregen van de oude bewoner maar waar zijn eventuele kopieën nog in omloop? en of voldoen de cilinders nog wel aan de huidige standaarden. Let wel ons Brabant staat vaak in top drie van meeste inbraken met Eindhoven en Helmond voorop. bescherm uw kostbaarheden en laat uw woning gratis bekijken door een keurmeester van het Politie Keurmerk en dan is KBS de betrouwbaarste en beste in de regio. Waarom? simpel wij gaan net iets verder dan de rest en daardoor is uw woning net iets beter beveiligd dan de rest.......

Netjes en volgens afspraak

Adequate reactie op verzoek huisscan via website. Vervolgens huisscan gedaan, met helder advies, wat en waarom evt. te doen. Advies/tips mbt preventie en wat we zelf kunnen doen. Vervolgens heldere prijsopgave. Opdracht volgens afspraak gemaakt, netjes gewerkt en alles netjes achter gelaten.

• Persoonlijk advies

Wist u dat een scan inzake uw woonhuis beveiliging geheel gratis is. Wordt u aangeboden door het Politie Keurmerk en KBS Slotenmaker. U krijgt een gedetailleerd rapport van al uw hang en sluitwerk en alle aanbevelingen. Wat let u om deze aan te vragen. Zie www.eindhovenveilig.nl of bel onze beveiligings keurmeester direct.

Over KBS Slotenmaker - Inbraakpreventie

KBS slotenmaker bestaat inmiddels 13 jaar en is in de regio groot Eindhoven en groot Helmond de specialist op het gebied van beveiliging en inbraakpreventie. Bouwkundig kunnen wij uw woning beveilingen volgens de normen van het Politie Keurmerk Veilig Wonen (PKVW) met de benodigde SKG producten. Wij zijn al jaren de nummer 1 in de regio en stellen daarom ook: waarom genoegen nemen met minder veilig?! Wij zijn de betrouwbare slotenmaker voor de volgende gemeentes: Eindhoven, Helmond, Mierlo, Geldrop, Nuenen, Waarle, Veldhoven, Best, Oirschot, Oisterwijk, Son en Breugel, Deurne, Tilburg, Vught en alle aanliggende gemeentes zoals hierboven omschreven.