Zeer tevreden over de persoonlijke en professionele begeleiding van deze verloskundigenpraktijk.

De begeleiding is professioneel en goed, maar zeker ook persoonlijk. Ik ben door alle verloskundigen gezien. Dit is erg fijn, omdat je niet weet wie er dienst heeft tijdens de bevalling. Alleen maar complimenten voor deze fijne praktijk!

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener N.v.t.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Zeer goed.

Lieve Anke, Dank voor je mooie review. Altijd weer blij als mensen een fijne tijd bij ons hebben gehad. Groetjes Judith Snelder

Behandeld met respect, liefde en deskundigheid

Elke controle was een feestje om te gaan. Mijn vragen, onrust en angst werden serieus genomen, beantwoord en weg genomen daar de deskundige en liefdevolle medewerkers. Er werd meegeleefd en gedacht. Ook bij “ twijfel “ werd er altijd goed actie ondernomen. Ook kwamen ze liever een keer te vaak dan te weinig.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, er werd goed uitgelegd waarom en wat ik kon verwachten
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja ze hebben een duidelijk site

Lieve Nardy, Dank je wel voor de prachtige review! We zijn blij en trots dat je wederom een fijne ervaring bij ons hebt gehad. Groetjes Judith Snelder

Prettige sfeer en goede begeleiding

De zwangerschap verliep soepel. Op de echo was er een mogelijke afwijking gezien, waarbij er direct werd gehandeld. Hierbij goede begeleiding en voorlichting gekregen. De bevalling ging vlug en ook hierin goede ondersteuning gekregen.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, goed

Beste Leanne, Dankjewel voor de review. We zijn heel blij om te horen dat jullie de zorg zo goed hebben ervaren. Dit is waarvoor wij het allemaal doen! Geniet van jullie gezin! Groeten Annemarie

Superfijne begeleiding

Wij hebben de verloskundigen van Praktijk Montferland Wehl als heel fijn ervaren. De begeleiding tijdens de zwangerschap was prettig, duidelijk en we konden met al onze vragen bij hen terecht. Ook tijdens de bevalling zijn wij goed begeleid en wij kijken er ook met een heel goed gevoel op terug!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Perfect! Zeker in coronatijd!

Dankjewel voor de mooie review! We zijn blij om te horen dat jullie zo tevreden zijn geweest. Heel veel geluk! Groetjes van ons allemaal

Super ervaring met deze dames

Allemaal stuk voor stuk toppers! Vooral Annemarie,Astrid en Judith veel gezien. Met de bevalling hadden we Milou. Maar ook zij is een topper en deed de bevalling geweldig. Ze vertelde zelfs dat het haar eerste bevalling was. Totaal niks van gemerkt en een dikke 10 waard. leuke tijd gehad tijdens de zwangerschap en alle afspraken.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super

Bedankt voor je mooie reactie Brenda! Fijn dat jullie het zo goed hebben ervaren. Heel veel geluk met elkaar! Groetjes van ons allemaal

Opnieuw weer hele fijne begeleiding gehad.

Ook bij de zwangerschap en bevalling van ons tweede kindje deskundige en goede begeleiding gekregen! De praktijk is makkelijk op allerlei manieren en laagdrempelig te bereiken, erg fijn!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Goed vindbaar

Fijn om te horen Loes, dankjewel voor je mooie review. We hebben het met veel plezier gedaan! Geniet van de mannen! Groetjes Judith, Astrid en Annemarie

Een fijne en bijzondere tijd

Net als tijdens mijn eerste zwangerschap was de begeleiding heel fijn. Je voelt je meteen bij iedereen op je gemak. Er wordt alle tijd voor je genomen en je kunt met al je vragen terecht. Ook partners worden bij het hele proces betrokken. Allemaal zijn jullie even deskundig en betrokken. Al met al weer fijne maanden gehad. Bedankt allemaal!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg netjes en schoon.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja.

Dankjewel Maike! We hebben het heel graag gedaan! Groetjes van ons allemaal

Kan niet beter!!!! Uitstekend!

Zeer tevreden!!!!! Iedereen is zeer kundig en denken allemaal mee, luisteren. Zijn (gelukkig;-)) allemaal verschillend èn heel leuk; oprecht en ieder is zichzelf! Je merkt gewoon dat het vak met veel passie en plezier wordt “uitgevoerd” Dat voelt erg prettig, er is ook een prettige sfeer. Zou niet weten wat er beter kan...!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed!

Dag Elise, Hier gaan we van blozen! Dank je wel. We zijn erg blij dat jullie weer een hele fijne tijd bij ons hebben gehad. Groetjes Judith

Super ervaring

Een hele fijne ervaring met verloskindige praktijk Montferland-Wehl. Als er iets was kon ik snel terecht! Heb me altijd erg op mijn gemak gevoelt bij allemaal. Zelfs na onze vroeg geboorte (30 weken) hielden zij netjes contact met ons en namen contact op over hoe het ging. En zijn bij ons thuis geweest nadat onze kleine uiteindelijk thuis was.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Altijd netjes en schoon
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja zeker

Hi Charelle, Het is al weer eventjes geleden maar wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden waren! Dank je wel hoor!

Betrokken en kundig!

Gedurende twee zwangerschappen begeleid door de verloskundigen van Montferland Wehl. Beide keren de begeleiding als heel positief ervaren, de dames zijn betrokken en kundig! Allen zijn erg toegankelijk en heel prettig in omgang.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Hi Myrthe, Wat een mooie review! Dank je wel hoor.

Goed zorg met zwangerschap en naar de bevalling ,mensen met goede ervaring.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? N.v.t.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? N.v.t.

Dag Ania We hadden elkaar al gesproken bij de nacontrole maar wat een mooie reactie op "klanten vertellen". Dank je wel hoor!

Je bent totaal geen nummer maar een echt mens bij hun. Ze zijn allemaal open en eerlijk en geven je de helpende hand waar nodig ook doen ze liever een onderzoek teveel als te weinig wat ook erg prettig is en daardoor voel je je ook gewaardeerd. Kortom hele goede verloskundigen die daar werken

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Hi Diandra, Excuus voor de wat later reactie (veel baby's geboren ;) Dank je wel voor de mooie terugkoppeling!

Geweldige praktijk.

Een praktijk met veel ervaring en deskundigheid. Ze geven je een vertrouwd gevoel, iedere keer weer als je een controle hebt.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed (ook tijdens de corona crisis werd hier goed op gelet)

Hoi Michelle, Bedankt voor je mooie review! Graag gedaan! Heel veel geluk, Groeten Annemarie Cornelissen

Heel prettig

Ik heb de zorg als zeer prettig ervaren! Je kunt altijd bellen, ze nemen je zeer serieus, komen langs als het moet etc.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Uitstekend
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Jazeker

Beste Sanne, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is voor ons heel belangrijk om te horen hoe iedereen onze zorg ervaart. Heel veel geluk met jullie kleine ! Groeten Annemarie Cornelissen

Zeer deskundige en betrokken verloskundigen

Er werd duidelijke informatie gegeven, afgestemd de desbetreffende fase in de zwangerschap. Ook voldoende naslagwerk. De ZwApp bleek ook een handige tool voor info. De verloskundigen hadden zich goed ingelezen mbt mijn patientdossier. De verloskundigen en stagiaire Milou kwamen betrokken en vriendelijk over. Aandachtspunt; ik mis Marije nog op jullie site?!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Karin, Bedankt voor de review. Fijn dat jullie tevreden zijn! Marije staat op de site ;) Onderaan op onze homepage als 4e verloskundige. Ze staat er nu een maand of 2 op vermeld. Veel geluk met jullie meiden! Groeten Annemarie Cornelissen

Helemaal goed, gezellige praktijk.

Tweede kindje, geen twijfel over mogelijk om ergens anders heen te gaan. Voelde weer als thuiskomen bij Astrid en Judith. Annemarie en Marije wat minder gezien, maar ook alleen maar positieve ervaring mee. Contact met Thea was ook prettig.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Zeer goed

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn dat jullie je zo thuis hebben gevoeld bij ons en dat jullie wederom bij ons een goede tijd hebben gehad! Veel geluk, Groeten Annemarie Cornelissen

Fijne praktijk

Leuke en lieve dames die je begeleiden bij je zwangerschap. Altijd goed advies en je voelt je meteen op je gemak.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Rianne, Bedankt voor de mooie evaluatie! Daar doen we het voor! Groeten Annemarie Cornelissen

Ik ging er altijd met plezier heen, en keek er ook altijd weer naar uit.

Klantvriendelijk, Maakte veel tijd vrij, Altijd heel vrolijk en beleefd. Kreeg vaak complimenten, Kon altijd terrecht voor vragen of problemen of onzekerheden. Er werd altijd goed geluisterd naar de verhalen. Kortom heb een hele positieve ervaring.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, ik was altijd zeer tevreden.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Zeer goed, het zag er altijd netjes en overzichtelijk en schoon uit.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Alleen de praktijk in wehl was voor de eerste keer moeilijk te vinden. Maar de overige praktijken zaten op een lokaal punt waar voldoende parkeergelegenheid is. De overige praktijken waren makkelijk te vinden.

Beste Nikita, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je altijd met plezier bij ons op de praktijk kwam. Veel geluk! Annemarie Cornelissen

Geweldig, professioneel,betrokken en hele lieve en bekwame verloskundigen.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Zeker

Wat een mooie beoordeling Aniek, Dankje! Veel geluk met elkaar, Groeten Annemarie Cornelissen

Toppers!!

De titel zegt het al, toppers zijn jullie. Lief, zorgzaam en altijd een luisterend oor. Geïnteresseerd en erg professioneel. Na 3 zwangerschappen kan ik dit wel zeggen. Vooral Astrid en judith heb ik veel gezien, en we hebben denk ik zeker een fijne band opgebouwd na al die jaren. Dank hiervoor, namens mij, rick, en de jongens Teun, Flip en Rijk

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Beste Liza, Bedankt voor je mooie review! Mooi dat je na 3 zwangerschappen zo goed kan terugkijken op onze zorg. Daar doen we het voor! Heel veel geluk met jullie jongens, Groeten Annemarie Cornelissen

Erg tevreden met de kundigheid, advisering en vriendelijkheid van de medewerkers

Op een paar puntjes na: 1 keer kreeg ik mail doorgestuurd wat bedoeld was voor een andere client (de info ging over een miskraam dus was even schrikken) Ik was graag wat beter geïnformeerd over wat er geregeld moet worden wat betrefd consultatiebureau en zorgverzekering baby als je in Duitsland woont maar verder alles in Nederland geregeld hebt (evt wil ik mijn ervaring over hoe t werkt nog wel een keer doorgeven als jullie willen) Verder kijk ik heel blij terug op het fijne contact met de mensen van de verloskundigenpraktijk. De super kundigheid met de echo's, combi test en 20 weken echo van Judith heeft me heel veel steun gegeven. De zorgzaamheid van Annemarie vorig jaar met de miskraam, en de info van de info avonden en in de kraamweek gaven me gerustelling . Het meeleven/meedenken/meevoelen van Marije tijdens de zwangerschap en eerste kraamweek gaf me vertrouwen in en zachtheid voor mezelf. Astrid heb ik niet ontmoet maar vast wel een keer aan de telefoon gesproken. Dames: enorm bedankt voor jullie goede zorgen! Als zzp'er weet ik hoe t is om je vol in te zetten voor je werk. Dat je werk meer is dan alleen werk. En dat voelde ik bij jullie ook.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? prima

Bedankt voor de mooie review! De punten die je aangeeft nemen we zeker mee. We hebben elke week bespreking met elkaar en daar zullen de bovengenoemde punten ook worden meegenomen. Geniet van elkaar! Groeten Annemarie Cornelissen

Fijne praktijk met een persoonlijke benadering!

De praktijk bestaat uit 4 verloskundigen. Alle 4 even persoonlijk en deskundig. Ze staan voor je klaar en nemen de tijd.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja. Verwijzing naar extra groeiecho. Dit werd volledig voor ons geregeld.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg goed

Bedankt voor je mooie review! Groeten Annemarie Cornelissen

Deskundig, betrokken, goede en fijne begeleiding in iedere fase van de zwangerschap en bij bevalling

Hele fijne en deskundige begeleiding tijdens iedere fase vd zwangerschap en tijdens en na de bevalling. Je kunt altijd terecht met al je vragen/zorgen.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed

Ook wij zijn heel blij dat jullie weer zo'n mooie ervaring hebben gehad! Dank je wel voor de mooie beoordeling.

Prima zorg en genoeg tijd/aandacht.

Ik vond het een fijne en persoonlijke praktijk.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima.

Dag Willeke, Dank je wel voor de mooie beoordeling!

Zoals het hoort!

Elke afspraak was er echt tijd voor je, en als er vragen waren werd alles rustig uitgelegd. Enige minpuntje vonden wij de hoeveelheid aan mail met informatie. Het waren zeker zaken die belangrijk zijn maar misschien een idee om dit te bundelen in een informatiepakket/magazine zodat je dit makkelijk terug kan lezen/vinden.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Top

Beste Sabine, Bedankt voor de review. We begrijpen dat de informatie vrij veel is, zeker in Corona tijd kwam er nog meer op je af aan info! Bedankt voor de tips, we nemen het mee! Groeten Annemarie Cornelissen