Fijne tijd gehad tijdens mijn zwangerschap.

Goed begeleid tijdens mijn zwangerschap. Voelde me altijd gehoord en er werd ook de tijd genomen. Dit als zeer prettig ervaren.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel Manon, wat fijn om te horen, daar doen we het voor! Geniet ervan! Groetjes van ons allemaal!

Betrokken en duidelijke begeleiding zwangerschap

Verloskundige praktijk Wehl Montferland heeft ons perfect begeleid tijdens en na mijn zwangerschap. Met al onze vragen konden we bij de praktijk terecht. De verloskundigen waren zeer betrokken bij de zwangerschap en geven duidelijke informatie over elk stadium van de zwangerschap. Een dikke 10!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Perfect

Wow! Wat een mooie woorden. Sorry voor de late reactie, we zijn blij met deze review! Heel veel geluk! Groetjes van ons allemaal

De verloskundige praktijk en de dames heb ik als zeer prettig ervaren. Als ik ergens mee zat, hielpen ze mij goed ( 1e zwangerschap). Mocht ik ooit een 2e verwachten, ga ik hier zeker weer heen.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super

sociale en kundige verloskundigen

zeer prettig geholpen. Duidelijke uitleg en medeleven waar nodig. Elke 2-3 weken controles werkt zeer fijn. Ook de aangevraagde groeiecho's zijn zeer fijn voor wat extra info. Mijn bevalling was zeer heftig in het ziekenhuis zonder mijn eigen verloskundigen, maar de nacontrole was weer erg prettig.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener ja
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? ja

Geweldig, laagdrempelige benadering en deskundig advies

Duidelijke communicatie en deskundige adviezen. Voelde mij erg op mijn gemak en had het gevoel dat ik alles kon bespreken en vragen. Waren allemaal eerlijk en stelden gerust waar nodig.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Prettige samenwerking en een prachtig uiteinde.

Zij hebben twee zwangerschappen en bevallingen begeleid. Het zjjn kwetsbare, mooie en tegelijkertijd zware tijden geweest. Hele fijne begeleiding door veel kennis en kunde. Ik heb veel vertrouwen gekregen in mijn eigen kunnen en het gevoel zelf de regie te hebben tijdens de bevalling. Zooo belangrijk!

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener N.v.t.

Deskundig en betrokken

Hele fijne verloskundigenpraktijk met veel persoonlijke aandacht en deskundige begeleiding van alle lieve verloskundigen. Er wordt goed geluisterd naar jouw persoonlijke situatie en wensen. In bijzondere situaties is er altijd plek voor een extra afspraak, waar ik ook dankbaar gebruik van heb gemaakt, en wordt er snel en adequaat gehandeld. Ik voelde me altijd erg welkom! En echt een extraatje vind ik toch wel de mogelijkheid om met elke afspraak even, via de echo, de baby te kunnen zien ♡ Bedankt voor alles!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? N.v.t.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? N.v.t.

Verloskundige met passie voor het vak

Deskundige mensen met onwijs veel passie en enthousiasme voor het vak.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Goed
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Goed

Positieve ervaring

Ze zijn open, eerlijk en duidelijk. Kunnen je goed geruststellen. Bij twijfel kijken ze altijd verder. Voelde me gehoord, kon met vragen en onduidelijke terecht.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goede hygiëne
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Zeker

Een fijne begeleiding tijdens de zwangerschap !

Wij hebben een erg prettige zwangerschap gehad. Duidelijke communicatie en informatie, tijdens controles maar ook wekelijks via de mail. Ondanks de doorverwijzing naar het ziekenhuis ivm zwangerschapvergiftiging, konden wij altijd terecht met vragen bij onze eigen verloskundige. Erg liefdevol en betrokken. Ook in de kraamweek een bezoekje en een afrondend gesprek telefonisch vanwege Corona. Wij kijken terug op een fijne periode! Wij kunnen verloskundige praktijk montferland-wehl zeker aanbevelen! Heel erg bedankt voor de liefdevolle begeleiding!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Ivm Corona, mondkapjes en handen desinfecteren bij binnenkomst.

Een goede, fijne en zorgzame zwangerschap bij Verloskundigepraktijk Montferland-Wehl ervaren.

Wat hebben wij een fijne zwangerschap ervaren, mede door de lieve verloskundigen van Montferland-Wehl! Zijn erg betrokken, zorgzaam en zorgen voor een veilige en vertrouwde sfeer tijdens de controles. De verloskundigen zijn erg kundig, hebben veel kennis en geven je veel bruikbare informatie tijdens de gehele zwangerschap (zowel tijdens de controles, als wekelijks via de mail). Ze zijn goed bereikbaar en dat geeft vertrouwen. Ook de zorg tijdens de bevalling was erg prettig. De communicatie was erg helder en dat zorgde ervoor dat de bevalling voorspoedig is verlopen. Wij zijn heel tevreden!!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Ivm Corona werden er mondkapjes gedragen en moesten de handen gedesinfecteerd worden.

JvE

Hele fijne 2de zwangerschap gehad ondanks corona en de maatregelen die gelden. In de praktijk allemaal lieve verloskundigen (en ook Thea!) die weten wat ze doen! De bevalling! Wat een mooie ervaring was dat dit keer (op de vorige kijk ik ook heel goed terug) maar nu een ongeplande thuis bevalling (ik had al 8cm ontsluiting) en de verloskundige die geen moment twijfelde en mij het vertrouwen gaf om het thuis te doen ("de baby doet het goed, jij doet het goed dus ik zou lekker thuis blijven")! Binnen een half uur was onze kleine man geboren! *op een blauwe wolk* Heel erg bedankt voor deze mooie ervaring dames!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed!
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja zeker!

Heb alles heel goed ervaren

Ben super tevreden Goed geholpen Zijn lief voor je

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor je mooie beoordeling! Geniet lekker van jullie gezin! Groetjes van ons allen

Zeker om aan te raden.

Dames zijn heel erg aardig. Wij zijn super goed geholpen. Alles was perfect gegaan. Ervaren dames die wisten precies was ze aan het doen waren. Netjes tegen mij en mijn partner.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Zeer goed

Dankjewel voor de mooie review en het prachtige cijfer!! Lieve groeten van ons allemaal!

Professionele begeleiding door vriendelijke en betrokken verloskundigen.

Van begin tot eind hebben wij een heel fijne begeleiding van de zwangerschap gehad. Wat we erg prettig vonden was de vriendelijkheid, betrokkenheid en professionaliteit waarmee wij werden behandeld. Er werd ook genoeg ruimte geboden voor onze eigen wensen. Het Orpheus zwangerenportaal bood veel openheid en was erg prettig om dingen nogmaals te bekijken. Wat we ook heel leuk vonden was dat er elke controle even met de echo naar de kleine werd gekeken. De bevalling werd begeleid door Dina. We hadden haar nog niet eerder ontmoet maar desondanks kijken we heel erg goed terug op de bevalling en de begeleiding hierbij. Een erg vriendelijke verloskundige. Ook de begeleiding en betrokkenheid tijdens de kraamweek stellen we zeer op prijs. Alles met elkaar kijken we heel erg goed terug op de afgelopen 9 maanden en zouden we jullie zeker aanbevelen aan anderen. Mocht er in de toekomst een broertje of zusje komen dan zullen we graag weer bij jullie terug komen.

Super fijn

Voor ons gevoel was het een warm bad waar wij in kwamen. Ons eerste kindje dus alles was nieuw en spannend. We voelde ons meteen op ons gemak bii alle dames. Alles was bespreekbaar en niks was te gek. Omdat mijn zwangerschap gepaard ging met vele ongemakken belde wij regelmatig op om te overleggen. Onze vragen werden altijd serieus genomen en we hebben nooit het gevoel gehad " teveel " te zijn met al die onzekerheden. Ook toen ik uitgedroogd bleek te zijn door HG kwam Annemarie meteen controle doen en stuurde mij meteen door naar het ziekenhuis. Heel prettig dat je als nieuwe ouders meteen serieus genomen wordt. Helaas hebben wij onze laatste weken niet af kunnen maken onder hun zorg maar werden we door mijn hoge bloeddruk overgenomen door het ziekenhuis. Wij raden deze praktijk ten zeerste aan. Echt top!!! Dank jullie wel dames namens ons de trotse ouders van Mick.

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja zeker
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Jazeker

Meer dan tevreden, erg persoonsgericht

De praktijk kijkt erg goed naar wat een zwangere vrouw nodig heeft. Ivm een miskraam was ik in het begin erg onzeker, hier speelden ze goed op in. Ik mocht in het begin wat vaker langs komen, dit totdat ik zelf de baby voelde. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Alle verloskundigen zijn professioneel en leggen alles goed uit. Ze zijn erg vriendelijk /meelevend en je voelt je bij alle 3 op je gemak.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Prima

Hele fijne, deskundige begeleiding gehad tijdens de zwangerschap en na de bevalling!

Ik heb de zorg vanuit verloskundigenpraktijk Montferland Wehl als zeer prettig ervaren gedurende mijn zwangerschap en na de bevalling. Bij elke controle even naar de baby kijken is ook heel fijn, net zoals de informatievoorziening. Ondanks dat het coronatijd is, heb ik de zorg als persoonlijk ervaren. Bij twijfel over de bewegingen van de baby mag je direct komen voor controle of er worden meteen afspraken gemaakt met het ziekenhuis. Helaas niet onder begeleiding van jullie kunnen bevallen, maar ook de zorg nadien was uitstekend!

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, naar het ziekenhuis ivm 40+ zwangerschap
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Dag Gitte, Dank je wel voor je mooie review. Zijn blij dat je zo'n mooie tijd bij ons hebt gehad!

Elk bezoek voelde als een cadeautje!

Ik ( wij) heb deze praktijk als ontzettend fijn ervaren. We werden elke keer heel erg spontaan verwelkomd door de 3 verschillende verloskundigen. De dames nemen de tijd voor je, en terwijl dat helemaal niet gewoon of vanzelfsprekend was, kregen we elk bezoek even ons kindje te zien. Normaal krijg je in je zwangerschap maar 3 echo's, maar wij hebben ons kindje bij elke controle even gezien. Dat voelde elke keer weer als een cadeautje. De bevalling werd heel fijn, ontspannen doordat de vroedvrouw zelf ook heel ontspannen was en daarmee aangaf dat het "goed was, geen stress, het gaat goed". De vele jaren ervaring die Astrid en Judith hebben, maakten dat ik me erg op mijn gemak voelde. Toppertjes!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Perfect

Hi Cindy, We zijn heel blij met zo'n mooie review. Dank je wel! Fijn dat jullie een mooie tijd hebben gehad in de zwangerschap/bevalling en kraambed. Daar zijn wij ook voor ;)

Fantastische praktijk!

Een erg fijne verloskundige praktijk. In de zwangerschap heb ik enkele controles bij jullie gehad daarna doorverwezen naar het ziekenhuis. Zelfs in de periode van de controles in het ziekenhuis, af en toe bij jullie geweest. Ik voelde me bij jullie zeer welkom. Jullie zijn een luisterend oor voor mij geweest. In de kraamtijd waren jullie er ook voor mij. Niks was teveel voor jullie. Nogmaals erg bedankt voor al jullie tijd en geduld!

• Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja duidelijke uitleg vanuit jullie
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dank je wel Carmen voor je lieve woorden en mooie review! Fijn dat we er voor je konden zijn.

geweldig !

Een fijne verloskundigen praktijk, zeker aan te raden! De sfeer is goed en de dienstverlening is persoonlijk, professioneel en kundig! Er was altijd ruimte voor vragen en advies. Heel erg bedankt!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel Anna voor je mooie review! Fijn dat je alles zo goed hebt ervaren. Geniet met zijn drietjes! Groeten Annemarie

Ontzettend positieve ervaring

Astrid en Judith hebben echt plezier in hun werk en dat zorgde ervoor dat het fijn was om naartoe te gaan. Of je nu zwanger was van je eerste, tweede of derde kindje, zij waren weer net zo enthousiast.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Nogmaals bedankt voor je review Kim!

Een heel ervaren en zeer betrokken team!

Ik heb de periode van mijn zwangerschap en bevalling als zeer prettig ervaren bij deze verloskundige praktijk. Het is een ontzettend warm team met zeer ervaren en betrokken verloskundige. Ze geven je een warm gevoel. Ze doen er alles aan om je zeker te laten voelen en helpen je waar nodig is. Je hoeft maar te bellen en ze komen bij je thuis langs! Heel fijn!!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Uitstekend

Hi Kelly, Dank je wel voor je prachtige review. Wat fijn om te horen dat je een fijne tijd bij ons hebt gehad! Naast het leveren van goede verloskundigenzorg vinden wij het ook heel belangrijk dat zwangeren (en natuurlijk de partner) een fijne tijd bij ons hebben. Zwangerschap, bevalling en het kraambed zijn een unieke gebeurtenis in het leven van een mens. Een tijd om nooit meer te vergeten! Groetjes Judith

Lieve schatten met een passie voor goede zorg.

Ik heb me altijd welkom gevoeld, geen vraag is teveel en de verloskundigen leven enorm met je mee. Begeleiding en deskundig is top wat mij betreft.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed.

Bedankt Lisa!!! Heel veel geluk met zijn vieren! Groetjes Annemarie

Super goed ervaren.

Gedurende mijn zwangerschap super fijn begeleid door alle verloskundigen binnen deze praktijk. Kreeg goede informatie mee en kon altijd terecht met vragen. Leuk dat er altijd d.m.v. een echo de mogelijkheid bestaat om even naar je kindje te kijken!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super goed. Er werd ook goed rekening gehouden met de corona maatregelen.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja erg goed bereikbaar!

Wat fijn om te horen Marjolein. Bedankt voor je review! Heel veel geluk! Groetjes van ons allemaal!