Fijne betrokken praktijk met professionele verloskundige

Lieve warme verloskundige praktijk met de juiste kennis en ervaring. Ondertussen hebben wij begeleiding van ons 4de kindje mogen ontvangen en zijn wij alle keren zeer tevreden geweest.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener N.v.t.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Altijd keurig en schoon.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Goed bereikbaar.

Dankjewel Kitty voor het invullen. Wat mooi dat je zo tevreden bent, dat vinden wij superfijn om te horen. Geniet van jullie mooie gezin! Liefs van ons allemaal

Prima, deskundige begeleiding met oog voor de persoon.

Vooral tijdens mijn bevalling heb ik een erg fijne ervaring gehad met de verloskundige. Er werd op eigen initiatief serieus naar mijn bevalplan gekeken, en deze ook in praktijk gebracht. Ik heb hele fijne begeleiding gehad van Annemarie, die mij heel goed kon coachen en op hele fijne wijze begeleidde door de moeilijkste momenten van mijn bevalling heen. Dankzij die steun heb ik een prachtige thuis-bevalling gehad in een bevalbad, precies zoals we het gewild hadden.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? prima

Dankjewel voor het invullen van de review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden kan terugkijken op de begeleiding! Heel veel geluk met zijn viertjes! Liefs van ons allemaal

Erg goede ervaringen met alle verloskundige . Ze bieden een luisterend oor. Ze nemen de tijd voor je. Kortom dik tevreden

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Zeker!

Dankjewel Chantal, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor! Heel veel geluk met zijn vieren, Liefs van ons allemaal

Helemaal top.

Ik ben goed begeleid en goed geholpen.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Erg goed.
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja.

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je het goed hebt ervaren bij ons. Nu lekker genieten met elkaar! Groetjes van ons allemaal

Het voelde erg vertrouwd

Ik heb de controles als heel fijn ervaren bij jullie. Ik voelde geen drempel om jullie dingen te vragen dit was erg prettig.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja prima
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel Maud voor je mooie feedback. Wat worden we hier blij van!! Geniet ervan! Groetjes van ons allemaal

Hele fijne vertrouwde ervaring

Fijne praktijk met super lieve dames, prettig in omgang, altijd goed en fijn advies en hebben mijn bevalling goed bijgestaan waar ik met een positieve blik op terug kijk!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Helemaal goed

Dankjewel voor je mooie review Laura, Fijn dat je er zo goed op terugkijkt! Heel veel geluk met elkaar! Liefs van ons allemaal

Ze staan altijd voor je klaar maakt niet uit hoelaat het is, ze zijn allemaal super geduldig en liefdevolle personen. Ik heb er een super fijne ervaring aan overgehouden en zou bij me volgende kindje graag weer bij jullie terug komen. Ik zou dan ook iedereen aanraden om naar jullie toe te gaan!!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed altijd schoon!
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja zeker

Wat een mooie woorden!!! Dankjewel daarvoor, we vinden het fijn om te horen dat je het zo goed hebt ervaren. Heel veel geluk met zijn drietjes! Groetjes van ons

Alleen maar lof

Fijne verloskundigen, luisteren naar je en ze pakken signalen goed op, wachten niet af maar zetten je door als iets niet helemaal lijkt zoals het hoort. Ook de terugkoppeling is goed, ze bellen en vragen hoe het met je is.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Bedankt voor de mooie reactie Carmen! Fijn dat je het zo goed ervaren hebt met ons! Heel veel geluk! Groetjes van ons allemaal

Vertrouwd en deskundig

Ik kijk met een goed gevoel terug op een onverwachte snelle thuisbevalling mede door de goede coaching, het vertrouwen en de rust van Astrid.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel voor het invullen. Wat fijn dat je zo goed kan terugkijken op onze begeleiding! Geniet van jullie gezin! Lieve groetjes van ons allemaal

Betrokken kundige zorgverleners

Van het eerste contact tot en met het laatste bezoek in de kraamweek hebben we het gevoel gehad in goede handen te zijn, kundig maatwerk. Helaas liep het tijdens de bevalling iets anders waardoor ik uiteindelijk niet met jullie kon bevallen. Vanaf thuiskomst uit het ziekenhuis in de kraamweek hebben we ons ook gehoord en gezien gevoeld. Kortom een prima begeleiding en goede voorbereiding op deze bijzondere gebeurtenis in je leven.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Lieve Anne Bedankt voor je review. Fijn dat je zo goed terugkijkt op onze begeleiding. Dit is waar wij het voor doen! Heel graag gedaan, Lieve groetjes van ons allemaal

Bijzonder fijn en vertrouwd!

De deskundigheid can de verloskundige is ontzettend fijn! En ondanks dat ik “5 uur” te vroeg aan het bevallen was hebben zij alsnog mijn bevalling gedaan omdat ik dit persee wilde! Wat ben ik ze dankbaar!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed!
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, heel goed zelfs.

Lieve Stephanie Dankjewel voor het invullen van de review. Fijn dat jij het zo goed hebt ervaren bij ons. Jij bent het voorbeeld van zorg op maat ;). Heel graag gedaan!!! Groetjes van ons allemaal

Lieve, deskundige en fijne verloskundigen!

We zijn twee zwangerschappen begeleid en super tevreden. Bij alle 4 de verloskundigen een fijn gevoel en goed geholpen. Allemaal verschillend, maar juist prettig en fijn!

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, snel doorverwezen.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Prima

Lieve Mendy dankjewel voor de het invullen. Wat een mooie beoordeling! Heel fijn om te horen dat jullie een goede tijd met ons hebben gehad! Heel veel geluk! Groetjes van ons allemaal

Deskundige lieve dames.

Drie keer perfect geholpen door de dames. Beantwoorden al je vragen en nemen de tijd voor je. Geen vraag is te gek.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Netjes

Dankjewel Djuwla voor het invullen van de review. Wat fijn dat je zulke goede ervaringen bij ons hebt gehad, dat doet ons goed! Heel veel groetjes van ons allemaal

Fijne praktijk met betrokken verloskundigen!

Tijdens mijn zwangerschappen ging ik altijd met plezier naar de controles. Bij bijna elk bezoek mag je even naar je kindje kijken d.m.v. een echo. Verloskundigen zijn betrokken en deskundig. Als je zorgen hebt, stellen zij je gerust. Goede begeleiding gehad tijdens mijn thuisbevallingen en de nazorg. Ik zou deze praktijk aanbevelen!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Dit is prima

Dankjewel voor het invullen van de beoordeling Ilona! Heel fijn dat jet het goed hebt ervaren bij ons, daar doen wij het voor! Hee veel geluk met jullie gezin, Groetjes van ons allemaal

Alle 3 mijn zwangerschappen en bevallingen zijn begeleid door Tiny en Astrid. Wat een fijne en lieve vrouwen zijn dat. Bij mijn laatste 2 zwangerschappen ging ik voor de controles soms ook naar Judith. Zij is al net zo’n topper

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel goed. Alles was netjes voor elkaar

Dankjewel voor het invullen van de beoordeling, en ook nog ter nagedachtenis aan Tiny. Wat mooi.... Fijn dat je zo tevreden kan terugkijken! Heel veel groetjes van ons allemaal

Kan niet beter!

Lieve, betrokken en deskundige verloskundigen!

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja, tijdige verwijzing
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima

Dankjewel voor het invullen en de mooie beoordeling! Ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze begeleiding. Heel veel geluk, Groetjes van ons allemaal

Bij alle 3 mijn zwangerschappen super geholpen.

Mijn eerste bevalling is door Judith begeleid, ik was nog jong en vond mijn hele zwangerschap erg spannend. Maar wat ben ik fijn geholpen. De 2e zwangerschap, ook weer super. Mijn bevalling ging zo snel, maar Astrid heeft mij super begeleid!! Mijn 3e bevalling, helaas in het ziekenhuis zonder de vertrouwde personen om mij heen. Maar ook tijdens en naar deze zwangerschap hebben ze mij super begeleid. In de 2e week naar mijn 3e bevalling, gebeurde er iets heel heftigs, Annemarie heeft mij daar zo goed geholpen en super gehandeld. Ben ik haar dankbaar voor. Naar een paar dagen kwam ze even spontaan binnen wandelen om te kijken hoe het met mij ging. Deze vrouwen zijn stuk voor stuk goud waard. En vind het jammer dat ik ze in de toekomst niet meer zal zien. Dankjulliewel!!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima!
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja!

Lieve Kimberley Wat fijn dat je dit opschrijft! Het doet ons goed om te merken dat wij allemaal wat voor je hebben kunnen betekenen rondom de geboorte van jullie kinderen. Heel graag gedaan! Groetjes van ons allemaal!

Hele fijne verloskundiges en super praktijk!

Ik ben altijd met veel plezier bij jullie gekomen in de zwangerschappen! Bij nr 1 niet een fijne zwangerschap gehad door privesfeer. Ze stonden altijd voor mij klaar, mocht altijd langskomen voor een extra echo zn fijn gevoel! Ze hebben veel kennis, toppers!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Schoon!

Dankjewel voor het invullen van de review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden kan terugkijken op onze begeleiding! Groetjes van ons allemaal

Super fijn

Ik ben nu 34 weken zwanger en de zorgen van de verloskundigen zijn super fijn en goed!

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Heel netjes

Dankjewel voor het invullen! Fijn dat je tot nu toe zo'n goede tijd bij ons hebt, en dat je tevreden bent over onze begeleiding! Tot snel, Groetjes van ons allemaal

Super aardige en meedenkende pracht mensen

Beide zwangerschappen daar gestart. Helaas beide keren medisch doorgestuurd naar het ziekenhuis. Maar toch blijven ze terwijl je onder controle staat van het ziekhuis contact houden. De nazorg gebeurd namelijk gewoon door hun, en zo weten ze wat er de afgelopen tijd heeft gespeeld ipv het moeten lezen uit een document

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super

Wat fijn om dit te lezen, dankjewel voor het invullen. We zijn blij om te horen dat je onze begeleiding zo goed hebt ervaren. Ondanks dat de zorg over gaat naar het ziekenhuis, betekent het niet dat het bij ons 'ophoudt'. Juist dan is het ook fijn om elkaar af en toe even te spreken. Daarom vinden we dit belangrijk! Groetjes van ons allemaal

Een hele fijne, betrokken praktijk

Momenteel ben ik 36 weken van ons eerste kindje. Een spannende en leuke tijd. Verloskundigenpraktijk Montferland Wehl heeft ons super goed begeleid. Er is veel ruimte voor persoonlijke aandacht, voor zowel de toekomstige moeder als vader. Ze doen hun best je te leren kennen en ze bereiden de afspraken goed voor. Iedere controle werd er eventjes een echo gemaakt. Zo bijzonder om de groei van de baby te kunnen zien en volgen. Inmiddels is de zorg overgedragen naar het ziekenhuis, maar dat neemt niet weg dat er geen contact meer is met de praktijk. De betrokkenheid blijft. Vorige week een afspraak gehad over de kraamweek en nazorg. We zijn blij dat wij dan weer onder controle staan van 'onze' vertrouwde praktijk.

• Medewerkers
  • Indien van toepassing, was je tevreden bij een verwijzing naar een andere zorgverlener Ja.
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Zeer goed.

Dankjewel voor het invullen van de beoordeling van onze praktijk. Wat fijn dat je het tot nu toe zo prettig hebt ervaren bij ons! Zet m op en wie weet tot gauw.... Groetjes van ons allemaal

Super verloskundige

Super verloskundige praktijk. Iedere afspraak een echo, er word goed naar je geluisterd en de verloskundige zijn kundig, sociaal en vooral heel open over alles wat er gaat gebeuren.

• Medewerkers
  • Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Perfect

Dankjewel voor je evaluatie, wat fijn dat je het zo goed hebt ervaren bij ons in de praktijk! Hier worden wij vrolijk van!! Geniet met zijn 3tjes! Groetjes van ons allemaal.

Een zeer fijne verloskundige praktijk !

Net zoals met mijn eerste zwangerschap/bevalling wederom zeer prettig ondersteund door de dames van deze praktijk. Ze geven echt de aandacht aan de baby en jou zoals je mag verwachten. Bij elke afspraak even naar de baby kijken, is een extra leuke voorbereiding op wat komen gaat. Geweldige verloskundigen!

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Prima
  • Is onze verloskundigenpraktijk goed vindbaar op internet, telefonisch en of de praktijklocaties? Ja, alleen voor een geslachtsecho niet zo. Wij wisten niet dat zij dit ook deden, nu zijn we hiervoor naar een andere praktijk gegaan.

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie weer een goede ervaring hebben bij ons, daar zijn we heel erg blij mee! De tip over de geslachtsbepaling is gelijk meegenomen, het wordt nu vermeld op de site. Dankjewel voor de goede opmerking hierover! Heel veel geluk! Groetjes van ons allen

Van een ontspannen zwangerschap naar droombevalling

Ik heb de zorg als heel fijn ervaren, betrokken; kundig en begripvol. Een nuchtere kijk, uitgaande van zo natuurlijk mogelijk. Fijn dat afspraken zoveel mogelijk in de buurt gepland konden worden. Oog voor de kids al in het gezin. Een prachtige thuisbevalling, waar rust was en heel goed naar mijn wensen werd gekeken.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Goed

Dankjewel Sanne, Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn over onze zorg. Dit geeft ons weer een extra boost! Heel veel geluk met zijn 5en! Groetjes van ons allemaal.

Ontzettende fijne praktijk!

De verloskundigen zijn goed bereikbaar en luisteren goed naar je. Er is naast de baby veel aandacht voor jou als moeder, heel erg prettig.

• Hoe was het gesteld met de hygiëne in de praktijk? Super

Dankjewel voor de mooie beoordeling en het prachtige cijfer! Daar worden wij blij van ! Fijn dat je het zo goed hebt ervaren. Veel geluk met elkaar! Groeten van ons allemaal