Heel netjes en heel correct en heel warm gevoel

Wij zijn heel netjes en heel correct geholpen met het afscheid nemen van onze moeder, ,het was heel fijn en warm om met Wil en Jordy samen een mooi afscheid te geven aan onze moeder.

Tot in detail alles perfect geregeld.

Na het overlijden van mijn vader was ik helemaal stuk. Ik zag het regelen helemaal niet zitten, mijn hoofd stond er helemaal niet naar. Wat ben ik achteraf blij dat we bij deze vakbekwame mensen uit zijn gekomen. Colinda je bent geweldig ! Je hebt mij en mijn zus zeer goed geholpen met de uitvaart. We zijn naar de vier jaargetijden in Roosendaal geweest een hele mooie locatie, intiem met uitzicht over de vijver. De dag was perfect geregeld, ik heb veel complimenten gehad. Iedereen zei dat het afscheid persoonlijk, warm en liefdevol was. Dank je wel.

Goed geregeld, persoonlijk contact, netjes verzorgt.

We zijn heel tevreden over de afhandeling van de uitvaart. Alles is goed geregeld, altijd dezelfde contactpersoon, als er iets is kun je altijd terecht. Ook nog persoonlijk contact na de uitvaart. Gewoon zijn we zeer goed tevreden

Totale ontzorging met veel oog en warmte voor nabestaanden

Wij zijn erg fijn begeleid bij het regelen van veel zaken en het nemen van beslissingen bij de ontelbare mogelijkheden rondom de uitvaart van mijn vader. We kijken met veel voldoening terug op het afscheid dat we hebben gehad. Dank medewerkers van coppens voor jullie geweldige inzet!

Wij hebben de begeleiding ervaren als een warm bad.

Wij wisten uit eerdere ervaringen dat alles meestal wel klopt bij Coppens Uitvaartzorg, ook deze keer werden we niet teleurgesteld. Alles voldeed aan onze verwachtingen. De begeleiding van Irma was meer dan uitstekend. We waren er blij mee.

De crematieverzorging was gewoon helemaal goed.

Hetgeen ik met mijn overleden echtgenote heb besproken is door Coppens 1 op 1 vertaald in een mooie en sfeervolle verzorging. Wij zullen deze gebeurtenis in een emotionele maar positieve herinnering blijven koesteren.

Persoonlijke benadering met alle aandacht en eerbied

De heren die onze vader opgehaald en samen met ons verzorgd hebben waren zeer meelevend, attent en geduldig. Wij hebben deze persoonlijke benadering als heel fijn ervaren. Ook uitvaartbegeleidster Wendy heeft alle tijd voor ons genomen om onze wensen te bespreken en dacht ook goed mee. Hierdoor is het een niet standaard maar persoonlijk en fijn afscheid geworden waar wij met een goed gevoel op terugkijken. Van diverse genodigden die bij het samenzijn aanwezig waren, kregen wij later te horen dat ze het afscheid op deze wijze heel mooi vonden en bij onze vader vonden passen.

Erg warm en betrokken

Onze ervaring is de warme, betrokken en respectvolle begeleiding. Aan alles wordt gedacht en meegedacht. Dank jullie wel!

Je krijgt ondersteuning en begeleiding op een waardige manier.

In het voorgesprek wordt er met ondersteuning van het wensenboek. al veel geregeld en door gesproken, wat je zou kunnen regelen. Je wordt op een waardige manier ondersteund in je emotie. Geven goed aan onder anderen met de nabestaandendesk, hier kun je veel aan hebben. Het is een rot tijd voor de nabestaanden, je wordt hierin prima ondersteund. Ga zo door.

Liefdevolle begeleiding en volledig ontzorgd

Vanaf het eerste contact met de uitvaartbegeleider, Prisca Rombouts, voelden wij ons goed ontvangen en gehoord. Zij begreep wat we nodig hadden en zij stelde de juiste vragen om voor ons duidelijk te krijgen waar we behoefte aan hadden. Haar invoeling en begrip bleek ook uit de juiste koppeling met de woorddienstbegeleider Lonneke van Strieland. We hebben gebruik kunnen maken van de familiekamer, waardoor we zonder druk steeds naar mama konden wanneer wij daar behoefte aan hadden. Ons afscheid was bijzonder en vooral heel persoonlijk. We zijn ontzorgd van begin tot eind, dit maakte het afscheid iets minder zwaar❤️

Zeer betrokken met goede ideeën

Er is heel goed geluisterd naar onze wensen en er zijn vrijblijvende suggeties gedaan deze hebben het afscheid warmer gemaakt. De spreker paste inderdaad bij ons en heeft alles mooi verteld. Dit gaat ons zeker helpen bij het verwerken van ons verlies.

Warm

Het familie gevoel hebben wij echt ervaren bij Coppens vanaf de eerste minuut. Het voelde gelijk heel fijn en vertrouwd alsof we Irma al jaren kennen. Ondanks dat het een hele verdrietige week was was het voor ons vooral een hele mooie week waarin we goed afscheid konden nemen van onze man vader en opa. Bedankt voor deze week.

Hartverwarmend

25 januari is mijn moeder overleden.. De crematie door Coppens geregeld. Wat heeft Marjola ons goed bijgestaan. Ook de mensen die mijn moeder hebben opgehaald en weer thuisgebracht. Echt hartverwarmend. Namens ons hele gezin willen we Coppens bedanken voor een mooi en waardig afscheid op 1 februari.

Boven alle verwachting

Zo ontzettend goed verzorgd en begeleid. Niet 1 stap extra, maar wel tien stappen extra om ervoor te zorgen dat wij een goed en prachtig afscheid konden nemen van mijn moeder. Irma dacht geweldig met ons mee. Het afscheid was heel persoonlijk en warm. Ondanks het verdriet hebben wij er een heel goed gevoel aan over gehouden. Zoveel respect voor deze mensen! Nogmaals heel erg bedankt voor de zeer goede zorgen!

Het afscheid was zoals wij in gedachten hadden...

Het afscheid was prachtig zoals wij in gedachten hadden. Eerder werd het afscheid van onze vader ook door Coppens verzorgd. De voorbereiding naar de afscheidsdag, muziek, de ruimte, de mooie zonnige dag .. het klopte aan alle kanten. Met name gaan onze complimenten uit naar Irma die ons begeleidt heeft. Het voelde meteen vertrouwd. Wat een geweldig zorghart heeft zij. Irma heeft geen steek laten vallen, aan alles dacht ze en/of maakte kenbaar wat mogelijk was. Ook toen de urn ter beschikking werd gesteld heeft zij ons ontzorgd. Wij kijken terug op een zeer mooi afscheid en onze moeder zou trots geweest zijn! Dank aan het hele Coppens team namens de familie Jansen in Etten-Leur.

Menslievend, begripvol, meedenkend, warm.

Ik ben dankbaar voor alle ondersteuning die ik heb mogen ervaren. De openheid en ruimdenkendheid en welwillendheid. Alles was bespreekbaar, zowel voor het regelwerk, als voor de emoties die speelden. Ook de zorg voor mijn overleden partner was zeer goed. Ik ben uiterst dankbaar dat ik mijn partner zelf heb mogen verzorgen en aankleden, ondanks dit ook zeer confronterend was. Dit stukje is goed voor mijn uiteindelijke verwerkingsproces, ik wilde ook zijn verwondingen nog zien om alles te kunnen plaatsen na zijn noodlottige ongeval en hem nog kunnen aanraken. Dit was eerder niet mogelijk bij de forensisch schouwarts. De familiekamer was voor mij uiterst waardevol, dit gaf vrijheid tot onbeperkt bezoek en afscheid voor de nog jonge kinderen (zodat ze niet "blanco" de uitvaart ingingen). Nog de laatste keer thuiskomen van hem met de uitvaartauto op het erf was erg belangrijk en waardevol voor ons. Het begrip van de chauffeur ook. Het is een zeer menslievend team. Liever hadden we dit niet meegemaakt in al onze nog te jonge levens, maar we hebben alle ruimte gekregen zonder druk. En ieder dacht mee in de mogelijkheden.

De begeleiding van uitvaartcentrum Coppens heeft ons heel veel voldoening gegeven

We zijn enorm tevreden over de begeleiding van de uitvaart van onze moeder. Mede door Prisca waar we een hele goede klik mee hadden, heel eerlijk en behulpzaam. We kijken er met een heel goed gevoel op terug, geeft ons enorm veel rust in deze moeilijke tijd.

Alleen maar goede ervaringen met Coppens.

Coppens Uitvaartzorg heeft ons vanaf het moment dat het nodig was zoveel mogelijk ontzorgd. Met veel geduld en aandacht voor persoonlijke wensen en emoties stonden ze ons bij in een moeilijke en hectische periode. Vanaf het moment dat het eerste contact wordt gelegd, tot de uitvaart zelf en zelfs nog ver daarna geven ze je het gevoel dat alles in het teken staat van de laatste wensen van de overleden persoon en de nabestaanden. Op die manier ontstaat er een - na omstandigheden - fijne, warme periode waarin er op een passende wijze afscheid genomen kan worden.

Pas achteraf zie je t verschil

De week rond de begrafenis van mijn vader ging als een roes voorbij. Mede dankzij de zorg van Prisca en haar team (dank aan allen!) zijn we die moeilijke periode goed doorgekomen en kijken we heel positief terug op het afscheid - precies zoals t moest zijn. Hoe groot het verschil is dat Coppens maakt, merkte ik afgelopen jaar bij andere uitvaarten - nog 2 bij Coppens, de rest bij andere bedrijven. Als je net zelf zoiets hebt meegemaakt dan ga je daar toch anders naar kijken. Enorm knap hoe de firma Coppens je zonder dwingen toch helpt de juiste keuze te maken. Wat een topteam!

Pas achteraf zie je t verschil

Zeer positief, betrokken personeel. De uitvaart was goed verzorgd.

Ondanks het verdriet, heb ik een positief gevoel overgehouden aan de uitvaart. Alles was erg goed verzorgd. Personeel heel vriendelijk. Het contact, met name met Prisca was erg warm en empathisch. Zij was erg betrokken, ook voor wat betreft de nazorg. Heel belangrijk voor ons, want dat geeft heel veel troost.

Warm, persoonlijk en vertrouwd.

We hebben Coppens, en dan met name Colinda als uitvaartbegeleider, als zeer warm en betrokken ervaren. Vanaf het eerste moment was er een klik en heeft ze ons ontzorgd. Niets was te gek! Ze dacht mee en wist onze wensen om te zetten naar woorden en concrete plannen. Ondanks het verdriet kijken we terug op een mooie, dankbare periode. Ook een mooie locatie de Vier Jaargetijden.

De Meeten 42

4706NG Roosendaal

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Coppens Uitvaartzorg nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.