Er werd de tijd genomen om goed te luisteren en tot een mooi afscheid te te komen.

Je hebt nooit het gevoel dat er alleen zakelijk wordt gewerkt. Toch is alles tot in de puntjes geregeld geweest.

Zeer persoonlijk en betrokken benadering , goede organizatie en opvolging van onze wensen

We hebben het verzorgen van de uitvaart via Coppens als zeer fijn ervaren. Will heeft ons als rouwbegeleider heel persoonlijk en betrokken door deze moeilijke periode begeleid. Open, actief luisteren en meedenken in mogelijkheden om ervoor te zorgen dat onze wensen gerealiseerd konden worden. Opvolging was altijd goed en snel. Ook de nazorg werd door ons als prettig ervaren. We vonden het erg persoonlijk en heel fijn om met Will de zorg omtrent de uitvaart te verzorgen.

Fijne warme mensen in een zeer professioneel bedrijf. Respect!

Ondanks het enorme verdriet, voelden mijn vader en ik heel veel warmte en respect van onze uitvaartbegeleidster Prisca. We wilden heel veel zelf regelen en dat is heel goed gelukt. Mede door Prisca waren het mooie waardevolle dagen en hebben wij mijn moeder een heel mooi afscheid kunnen geven.

Respectvol

Het eerste contact was meteen vertrouwd. De verzorging van de uitvaart is door alle medewerkers met zeer veel begrip en respect uitgevoerd. Kundig tot in de kleinste details.

Persoonlijk en meedenkend.

Wij hebben de begeleiding van Coppens als erg prettig ervaren. Er werd over alles meegedacht. Wij kregen alle ruimte om zelf aan te geven wat we graag wilde. Ook de nazorg na de uitvaart was fijn. Wij willen iedereen van Coppens dan ook hartelijk bedanken.

Toch wel wat foutjes, rouwkaarten ontvangen die voor andere familie waren en verkeerde opname van crematie. Zeer goed opgelost

Beste Wilma, Nogmaals bedankt voor uw reactie. Fijn dat we alles naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen u veel sterkte en kracht toe in de komende periode. Met vriendelijke groet, Jeffrey Coppens

Liefdevol en respectvol

Wij zijn na het overlijden van mijn moeder ontzettend goed en lief geholpen. Er werd naar ons geluisterd maar er werden ook dingen aangedragen. De spreker op de uitvaart mag ook zeker niet vergeten worden. Ze hebben daar speciale mensen voor en die zijn ook super lief. Al met al wordt je goed opgevangen in een verdrietige periode.

Heel waardig afscheid

De begeleiding door mevrouw Kerstens was perfect. Daar onze moeder van tevoren aangeven had dat ze een heel sobere uitvaart wilde hebben, kregen wij goed advies om toch op een waardige manier afscheid te kunnen nemen. En wij, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen kijken met een heel goed gevoel terug op het afscheid.

Goede begeleiding en alles was zeer goed geregeld.

Meedenkend maar ook ruimte voor eigen ideeën

Uit ervaring hadden we de uitvaart zorg Aan Coppens uitbesteed. Heel netjes en met zorg gedaan. Alle lof voor het hele Coppens team. Met name onze persoonlijke Begeleidster Wendy.

Een heel warm en waardig afscheid.

Fijne ervaring in een droevige tijd. Nemen veel zorg van je over en denken met je mee. Een prachtige uitvaartdienst, respectvol en professioneel, zoals ik van jullie gewend ben. Vol lof over jullie begeleiding, heel erg bedankt Irma, Wendy en Jolanda.

Heel netjes en zorgvuldig begeleid.

Het afscheid van Jan heeft in besloten kring plaatsgevonden wat wij als bijzonder fijn hebben ervaren. Een informele bijeenkomst met aandacht voor alle aanwezigen.

Super blij met Prisca Rombouts

Dankzij Prisca is de uitvaart uiteindelijk een zeer persoonlijk & onuitwisbaar afscheid geworden! Zij liet me vrij en gaf handvaten waar ik veel aan heb gehad! Ik had ‘t niet anders willen doen! Wees zuinig op een medewerkster als Prisca; een bedrijf is maar net zo goed als de medewerk(st)ers die er werken!

Heel netjes en zorgvuldig begeleid

Ik vond het van begin tot het einde super goed . We hadden hele goede contacten Irma , dat voelde fijn aan .

Heel mooi en met veel respect, en liedevol

Heel mooi en met heel veel liefde en vele bruikbare ideeën, prachtig afscheid. Het was alsof ze ma hebben gekend, zo persoonlijk en liefdevol en heel goed geholpen. Heel goed geluisterd naar onze wensen, duidelijk en komen Afspraken na en met respect alsof het hun eigen familie was, dank jullie wel voor dit waardig afscheid ❤️

Zorgeloos meedenkend en zeer empathies

Het was echt heel fijn. Er werd meegedacht en heel snel was alles geregeld. De mogelijkheden zijn veel en pasten goed wat wij wilde. Incl het verzorgen van mijn moeder en een vingerafdruk. Ik kan niet anders zeggen dat goede nee uitstekende hulp van Coppens! Dank

Er wordt heel goed meegedacht en goede voorstellen gedaan, dat neemt veel zorg weg.

Heel fijne ervaring in een droevige tijd. Er wordt veel gedaan om je te begeleiden bij een laatste afscheid, staan altijd voor je klaar. Geven goed advies nemen veel zorg en geregel van je over, zodat je zelf de tijd hebt om goed afscheid te nemen. Marjola, heel erg bedankt nogmaals.

Wij zijn zeer tevreden over uitvaartzorg Coppens

Uitvaartzorg Coppens heeft al onze wensen kunnen regelen. Ze hebben dit respectvol en correct gedaan. We kijken dan ook terug op een heel mooi afscheid.

In een verdrietige periode heel fijn en respectvol geholpen

Heel fijn ondersteund in een verdrietige periode. Het is een drukke periode voor de crematie maar er werd goed aangegeven wanneer wat klaar moest zijn en wat er gedaan moest worden. Er werd goed geluisterd en hulp geboden waar kon. Dankjewel Irma.

Erg professioneel, warm, betrokken met alle ruimte voor eigen ideeën.

We hebben de begeleiding voor en tijdens de crematie als héél erg fijn ervaren. Zeer professionele en betrokken medewerkster. Er was ook zeker veel ruimte voor eigen ideeën, er werd fijn meegedacht aan de uitvoerbaarheid daarvan. Onze oprechte dank hiervoor!

Fijne, respectvolle balans in begeleiding en verzorging

Binnen een jaar hebben we afscheid genomen van beide ouders. We waarderen de aandacht en de persoonlijke begeleiding van Will en zijn collega’s. Zij hebben er mede voor gezorgd dat we hele goede herinneringen bewaren aan het afscheid. We zijn dankbaar voor de geweldige begeleiding.

Een woord: Top

Mijn ervaring met Coppens Uitvaartzorg was bijzonder. In het verleden hadden wij al kennis gemaakt met Coppens uitvaartzorg en waren daar toen al bijzonder over te spreken vandaar dat onze keuze (van mijn man en mij) niet moeilijk was om voor jullie te kiezen. De begeleiding voor en na het overlijden van mijn man was heel bijzonder. De empathie van hun medewerkster was erg groot waardoor wij als gezin het gevoel hadden dat we met alles bij haar terecht konden. Zij loodste ons op een "makkelijke" manier door een heel moeilijk proces waarvoor onze grote dank.

Een ervaring om met warmte op terug te kijken

Bij het afscheid van onze moeder zijn we bijgestaan door Colinda die precies aanvoelde wat wij nodig hadden. Ze luisterde naar onze verhalen, dacht met ons mee. Bij het samenstellen van de dienst had ze bruikbare adviezen en ze had aandacht voor de hele familie van groot tot klein. De zorgvuldig gekozen teksten sloten precies aan bij onze gevoelens. Kleine details als het volledig uitgewerkte draaiboek dat we na afloop mochten ontvangen en het persoonlijke contact via appjes en telefoontjes hebben wij heel erg gewaardeerd. Aan alles is gedacht; Bedankt voor jouw warme , persoonlijke contact in deze verdrietige periode Colinda!

Heel waardig afscheid.

We hebben als familie in besloten kring afscheid genomen van onze pa en opa. Onze begeleidster van Coppens heeft goed naar onze wensen geluisterd! We kijken terug op een mooi afscheid. Kortom: we zijn heel tevreden!

Heel netjes en heel correct en heel warm gevoel

Wij zijn heel netjes en heel correct geholpen met het afscheid nemen van onze moeder, ,het was heel fijn en warm om met Wil en Jordy samen een mooi afscheid te geven aan onze moeder.

De Meeten 42 4706NG Roosendaal

Over Begrafenis- & Crematieverzorging Coppens

De bekwame en betrokken mensen van Coppens Uitvaartzorg nemen de praktische zorgen rondom het overlijden van uw dierbare op zich. Samen met u verzorgen zij een persoonlijk afscheid dat past bij het leven van de overledene. Onze uitvaartbegeleider adviseert u deskundig over de mogelijkheden en houdt daarbij rekening met uw persoonlijke voorkeuren. Doordat wij veel in eigen beheer hebben (zoals rouwauto’s, rouwdrukwerk en catering), kunnen wij binnen ieders budget voor een passend afscheid zorgen. Voor, tijdens en na de uitvaart heeft u steeds contact met één en dezelfde rouwbegeleider; zo heeft u altijd contact met een vertrouwd persoon waar u met al uw vragen terecht kunt.