Fijne intakegesprek

Het intakegesprek was erg laagdrempelig. De consulente was een fijne vrouw met oprechte interesse en passie voor haar werk. Het gesprek was voor mijn gevoel dan ook zo voorbij.

• Medewerkers

Beste ..... Ondanks dat je er een beetje huiverig voor was, toch bedankt voor je beoordeling. Altijd belangrijk om te lezen hoe iemand een inschrijving ervaart. Veel succes met het verdere traject. Date & Match

gaat door tot het bitere einde

neemt de tijd voor haar klanten via de telefoon.

• Medewerkers

Hallo Bernardo, Bedankt voor je beoordeling.

een bedrijf die iemand een bepaald zelfvertrouwen geeft

Sinds 18 mei lid geworden. Tot nu toe twee dates gehad, waarvan ik met de tweede date nog steeds contact heb en waarvan ik hoop, misschien wordt dit glas wel halfvol i.p.v. halfleeg. In ieder geval vind ik het knap dat de consulentes de matches bij mekaar vinden en dat ze altijd aandacht en belangstelling tonen. Natuurlijk vraagt het weleens geduld, maar misschien wordt het ook wel beloond en daar gaat het toch om. Ik voel me in ieder geval er prettig bij.

• Medewerkers

Beste Sjaak, Dank je voor een mooie beoordeling. We doen uiteraard voor iedereen ons best. Irene en ik (Patricia) wensen jou en je date nog veel dates toe. Geniet van elkaar en maak het glas samen vol.

Ze gaan verder dan nodig is, hart voor hun werk.

Altijd stonden ze klaar voor mij met een luisterend oor ook in onzekere tijd waar ik toen ingeschreven stond bij Date en match. Nu bijna 2 jaar later een date gehad terwijl ik niet meer lid was, zo is Patricia. Dit is voor mij een dikke pluim waard. MIjn afspraak was leuk, alleen geen match voor mij. Jammer maar volgende keer beter.

• Medewerkers

Lieve Sonja, Wat een lieve beoordeling. Relatiebemiddeling blijft mensen werk. Ik hoop oprecht dat de man op het witte paard, auto of misschien wel gewoon op de fiets voor je aankomt. Liefs, Patricia

Er werd goed naar mij geluisterd

Ik kreeg goed de ruimte en tijd om te vertellen wat ik wil; er werd goed naar mij geluisterd. Het gesprek is goed schriftelijk samengevat.

Dank je voor een mooie beoordeling. Mvg. Irene | Date & Match Noord -Brabant

Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijk en meedenkend opzoek naar de juiste date. Helaas maar 1 date gehad wat niet meteen een match was. Voor de rest merk ik dat er wel werk wordt verzet, ondanks een leuk profiel geen wederzijdse interesse van de kandidaten die werden voorgesteld.

• Medewerkers

Beste K, We streven er naar om iedereen zo goed mogelijk te helpen om een passende partner voor ze te vinden. Helaas is dat voor jou niet zo goed uitgepakt als dat ik gehoopt hadden. Zoals besproken zal ik kosteloos verder zoeken voor je. Ergens moet die leuke dame zijn. Mvg Patricia

Uniek en persoonlijk

Wat mij aanspreekt is dat, ondanks dat de voorstellen (nog) niet hebben geleid tot een relatie, de dates uniek waren. Uniek in die zin dat de vrouwen bijzonder waren en elke keer toch een bijzondere ervaring!!

• Medewerkers

Beste Huib, Wij doen onze uiterste best om de juiste mensen bij elkaar te brengen. Dank je voor een erg gewaardeerde recensie.

Goede service en aardig personeel

Na een telefonische afspraak en fijn gesprek thuis gehad. Waar ik me prima op mijn gemak voelde. Daarna een profielschets gekregen waar niets op aan te merken was.

• Medewerkers

Beste Bert, Dank je voor een mooie beoordeling. Ik wens jou en de leuke dame een mooie tijd en toekomst samen. Vriendelijke groet, Date & Match Team

Deskundig

Goede intake gehad. Persoonlijk, respectvol en eerlijk. Zeker ten opzichte van vergelijkbare bureau's een zeer goede prijs / kwaliteitverhouding.

• Medewerkers

Ronald wat een mooie en oprechte beoordeling. Dank hier voor.

Fijne , open gesprekken gehad .

Zelf had ik misschien wat vaker een ap kunnen sturen Maar de gesprekken en teacties waren sltijd plezierig .

Lieve Anna, Dank je voor je beoordeling. Liefs Patricia

Hele goede ervaring. Àardige consulentes die echt je best voor je doen. Top!

Ben al lang geen betalend lid meer maar krijg nog steeds voorstellen. Zij doen echt hun best.

• Medewerkers

Dank je voor je mooie beoordeling. Het zou zonde zijn als iemand geen contract meer heeft deze geen voorstel te doen en vooral als er een goede match gemaakt kan worden.

Professioneel bedrijf

Ik heb het intake gesprek als zeer prettig ervaren. Het zoeken naar een geschikte kandidaat voor mij was een hele uitdaging. Op het moment dat ik eigenlijk de hoop wilde opgeven kwam ze met een geschikte kandidaat. We gaan nu bijna 3 maanden met elkaar om. Ze blijven net zolang zoeken totdat er een geschikte kandidaat is gevonden.

• Medewerkers

Dank je voor je beoordeling Monica. Ik ben erg blij voor je dat het goed gaat met jou en je match. Soms duurt het iets langer voor dat de juiste match er is. Veel geluk samen. Je weet het, je kunt mij altijd bellen.

Oprechte en warme bemiddeling

Fijn contact met de medewerkers en eerlijke en open communicatie.

• Medewerkers

Dank je Sandra voor een lieve en oprechte beoordeling. Voor mij en mijn team is het erg belangrijk om onze cliënten eerlijk en op de juiste manier te benaderen en te helpen.

Super en leuk bedrijf wat je persoonlijk goed weg helpt

Ik had nog nooit met zo bedrijf te maken gehad maar ik zag het op fb voorbij komen en had zoiets laat ik het ook eens proberen Dus heb ik me ingeschreven en vrijwel direct werd ik gelijk gebeld en hebben we een afspraak gemaakt En hebben we alles besproken en ik moet zeggen tot de dag van vandaag geen spijt van gehad

• Medewerkers

Hallo Bas dank je voor je mooie beoordeling over ons. Het is voor mij erg belangrijk om een bepaalde band aan te gaan met de cliënten. Fijn dat jij het ook zo voelt. ik wens jou heel veel geluk.

Betrokken in de persoon die match zoekt.

Professioneel Menselijk Gaan echt de verbinding aan om juiste match te vinden Vriendelijk Snel terug koppeling indien nodig.

• Medewerkers

Hallo Wilma, dank je voor je mooie beoordeling over ons. Het is voor mij erg belangrijk om een bepaalde band aan te gaan met de cliënten. Fijn dat jij het ook zo voelt.

Tot nu toe prima!

Ik ben nog maar net bij Date & Match, maar tot nu toe fijn en goed behandeld. Op naar een leuke man, ik heb er vertrouwen in!

• Medewerkers

Hallo Marije dank je voor je mooie beoordeling over ons. We gaan ons best doen om die leuke man voor je te vinden.

Eerlijk, betrouwbaar, werkwijze benadering goed

De werkwijze bevalt wel. Ze komen bij je thuis , in contact prettig, kunt altijd bij hun terecht. Aandacht, zorgvuldigheid.alleen voor mij heeft het helaas nog niet gewerkt, daar ik toch wat moeilijker te koppelen ben? Kennismaking bij je thuis is heel fijn

• Medewerkers

gewwon heel goed geen valse hoop

van af het begin goed en duidelijk in hun berichtvoering en ze geven geen valse hoop

een prettige persoonlijke benadering

De wijze van aanpak hebben wij als zeer prettig ervaren, met als resultaat dat wij, nadat wij door bemiddeling van Patricia, nu een relatie hebben van bijna één jaar.

• Medewerkers

Beste Jan, Ik ben erg blij voor jullie. Ik hoop dat jullie erg gelukkig samen zullen blijven. Veel liefs van Patricia

Persoonlijke aandacht dit staat hoog in het vaandel

Heb goede ervaringen; open eerlijk en transparant. Persoonlijke aandacht is de kracht van dit bureau; consulente maakt hier tijd voor.

• Medewerkers

Beste Karin, Dank je voor een mooie beoordeling. Wij streven er altijd naar om zo persoonlijk mogelijk met onze cliënten om te gaan.

Een hele warme en vriendelijke bedrijf

Tot nu toe en dat is een maand een hele goede ervaring. Bij je eerste gesprek krijg je echt het gevoel dat je serieus wordt genomen en er wordt ook veel tijd voor je genomen waardoor je een goede persoonsbeschrijving krijgt die ook nog eens in overleg met mij wordt besproken. Ik heb al eens eerder bij sites mezelf ingeschreven maar daar kreeg je het gevoel dat je een nummer ben en hier ben je jezelf. Zoals je al kan lezen ben ik erg tevreden bij date-match.

• Medewerkers

Dank je wel Gerwin voor een positieve beoordeling. Ik hoop dat we voor jou ook de juiste match zullen vinden. We gaan er in ieder geval voor.

Professioneel, betrouwbaar en persoonlijk

Ik ben zeer te spreken over de werkwijze van Date & Match. Keurige en snelle informatie per mail en vervolgens telefonisch contact. Stap 2 was een inschrijving bij mij thuis, hier wordt echt de tijd voor genomen. Relatief goedkoop, in vergelijking met andere Relatiebemiddelingsbureaus, maar perfecte kwaliteit en betrouwbaarheid. Een aantal leuke dates gehad tot nu toe, maar de ware zat er nog niet tussen. Patricia gaat vol enthousiasme door om de ware voor mij te vinden.

• Medewerkers

Hallo Peter, Dank je wel voor je beoordeling. Vergeet niet dat ik dit niet alleen doe, zonder het team achter mij hadden wij Date & Match nooit zo landelijk kunnen maken. Ik hoop dat de ware snel voor jou komt. Met vriendelijke groet, Patricia Koenders

Eerlijk en duidelijk

Leuke dames die duidelijk zijn in wat ze voor je kunnen betekenen.

• Medewerkers

Dank je Ans. We doen ons best om zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze cliënten.

Eerlijk en duidelijk

Leuke dames die duidelijk zijn in wat ze voor je kunnen betekenen.

Duidelijk en eerlijk

Goed bureau.

Over Date & Match Datingbureau

Date & Match Relatiebemiddelingsbureau is een landelijke organisatie die in 2005 is gestart. Wij zijn gespecialiseerd in persoonlijke relatiebemiddeling voor singles vanaf 30 jaar tot 65 jaar, van MBO tot universitair niveau. Met een uitgelezen bestand met zorgvuldig gescreende singles waar we trots op zijn, wordt niets aan het toeval over gelaten. Met alle kandidaten is er persoonlijk contact en we staan in voor de echtheid en oprechtheid van de partners die we voorstellen. Ons jarenlange succes is gebaseerd op kwaliteit, expertise en inzet. Zet vandaag nog de eerste stap en neem contact met ons op. Het kan het begin zijn van een schitterende nieuwe fase in je leven!