Eerlijk en duidelijk

Leuke dames die duidelijk zijn in wat ze voor je kunnen betekenen.

• Betrouwbaarheid
  • Medewerkers

Duidelijk en eerlijk

Goed bureau.

• Betrouwbaarheid
  • Medewerkers

Geweldig vol passie en eerlijkheid.

Als consulente van Date & Match Relatiebemiddeling, wilde ik graag mijn ervaring delen met jullie. Ik werk vol passie met al onze cliƫnte samen, de ene maak je heel snel gelukkig en bij de ander doen we er iets langer over, gewoon weg omdat de juiste potentieel partner nog niet is gevonden. Kwaliteit staat hierbij voorop. Ik hoop dat Date & Match meer mensen gelukkig kunnen maken door middel van deze eerlijke klantenvertellen.

• Communicatie Ja

Over Date & Match Datingbureau

Date & Match Relatiebemiddelingsbureau is een landelijke organisatie die in 2005 is gestart. Wij zijn gespecialiseerd in persoonlijke relatiebemiddeling voor singles vanaf 25 jaar tot 80 jaar, van MBO tot universitair niveau. Met een uitgelezen bestand met zorgvuldig gescreende singles waar we trots op zijn, wordt niets aan het toeval over gelaten. Met alle kandidaten is er persoonlijk contact en we staan in voor de echtheid en oprechtheid van de partners die we voorstellen. Ons jarenlange succes is gebaseerd op kwaliteit, expertise en inzet. Zet vandaag nog de eerste stap en neem contact met ons op. Het kan het begin zijn van een schitterende nieuwe fase in je leven!