Fantastische Ervaring met Volvo Dealer Raalte!

Ik wil graag mijn dank uitspreken aan het team van Volvo Dealer Raalte, en in het bijzonder aan Paul, voor een onvergetelijke ervaring bij de aankoop van mijn eerste Volvo (v40). Vanaf het eerste contact voelde ik me welkom en serieus genomen. Het gesprek en de onderhandeling verliepen soepel, waarbij er werd mee gedacht met mijn wensen. Paul, met wie ik voornamelijk contact had, was buitengewoon behulpzaam en geduldig gedurende het hele proces. Wat de ervaring bijzonder maakte, was de professionele aanpak, maar ook de persoonlijke touch waarbij de sfeer zeer relaxt was. Na de succesvolle aankoop verraste ze me met een vriendelijk gebaar door een flesje drinken te geven om het te vieren. Het toont hun betrokkenheid en het streven naar klanttevredenheid. Kortom, ik ben uiterst tevreden met mijn nieuwe Volvo en de geweldige service die ik heb ontvangen. Volvo Dealer Raalte kan ik ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een uitstekende koopervaring. Nogmaals bedankt aan het hele team

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vandaag mijn Volvo V40 opgehaald Ben 2 weken geleden in contact gekomen Met Paul van Volvo dealer Nieuwenhuijse Raalte in één woord geweldig In een heel relaxte sfeer zijn we het eens geworden over de aankoop van de volvo Met inruil van de Nissan micra. Dit is nog een bedrijf wat vreselijk zn best doet om de klant tevreden te krijgen Alles heel netjes in een ongedwongen sfeer doen zelf nog iets extra's Deze dealer is zeker aan te raden krijgt van mij een dikke 10 Ook jij Paul een dikke 10 En bedankt voor de perfecte aflevering Met vriendelijke groet Kees van Groningen

• Reden bezoek Aanschaf occasion

Goed geregeld in Zwolle, zeer tevreden!

Goed geregeld in Zwolle, zeer tevreden! Kasper heeft me prima geholpen! Ook overig personeel is zéér behulpzaam. Zeker een aanrader!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Alles naar wens en schone auto terug!

In verband met een paar kleine garantie reparaties moest onze auto naar Nieuwenhuise in Apeldoorn. Nadat alle zaken door waren genomen met monteur Jeroen kregen we een keurige leenauto mee en zoals afgesproken stond onze auto rond de afgesproken tijd weer klaar. Alle reparaties zijn toegelicht en onze auto stond van binnen en van buiten schoon helemaal voor ons klaar. Topservice precies zoals we dat van Volvo gewend zijn.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd perfect maar nu heel slecht

Kom van ver (130km.), maar heb het er altijd graag voor over gehad. Mijn S80 is door hun geleverd en altijd daar in onderhoud geweest (3e eig.) nooit geen probleem gehad. Deze keer moest ik zelf bellen en kreeg door dat hij klaar was en onderweg voor een proefrit. later bleek er een probleem met de kentekenverlichting en pas volgende dag gereed, volgende dag opgehaald met extra kosten voor storing kentekenplaatverlichting €103.93. Thuis bleek hij toch weer uitgevallen nieuwe afspraak adviesna controle a€143.54, resetten chips kentekenverlichting bij extern bedrijf. na resetten chips a€302.50 bleek thuisgekomen geen verlichting nieuwe afspraak alles doorgemeten en goed bevonden allen geen kentekenverlichting. contact met Nieuwenhuijsen leverde niets op ze konden niets meer voor mij doen het enige aanbod was nogal schimmig dat ze bij een volgende beurt iets met de btw konden doen. In arren moede zelf gekeken en het eerste stekkertje na de lampjes schoongemaakt en ingespoten en de lampjes branden nu een half jaar nog. totale kosten voor alleen de kentekenverlichting €547.97

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Top occasion Top service

Voor het eerst in m'n leven een auto gekocht bij een Volvo dealer. Een mooie occasion uitgekozen een V50 met inruil van mijn audi A3. Tijdens de verkoop (rond pasen) kwam er een actie met 1000 euro extra inruil, terwijl de eerste bod eigenlijk al op tafel lag werdt deze toch er bijgevoegd. Bij het ophalen van de auto compleet in de watten gelegd de auto onder een mooi doek, sleutel in een display doosje met sleutelhangers, volvo car service en een mooi knabbel pakket Maar nu komt het mooiste: de auto was ook nog even voorzien van een nieuwe voorruit en 4 nieuwe banden. Echt top. 4 maanden later ga ik op vakantie naar Oostenrijk, daar begint mijn dynamo lampje te branden, 2 belletjes naar volvo en ik kon terecht bij een garagebedrijf in de buurt MET vervangend vervoer!!! En als klap op de vuurpijl het vervangen van de dynamo viel onder de garantie. Alle kosten zijn betaald door Volvo Nieuwehuijzen! ECHT EEN TOP SERVICE!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Netjes gecommuniceerd en volgens afspra ak

Netjes en volgens afspraak.

Alles klopte volgens afspraak

Ook een leuke leenfiets

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijke mensen Duidelijke communicatie Heerlijke koffie Fijne stille wacht/werkruimte Auto weer schoon Loop altijd met plezier bij jullie naar binnen

Klantgericht en klantvriendelijk

Snel, kwaliteit en vriendelijk

• Reden bezoek Andere reden

Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Top ontvangst en dienstverlening

Ik rijd Volvo, maar ben geen klant in Nederland. De XC40 Recharge vroeg om één liter olie. Bij Nieuwenhuijse werd ik ontvangen met koffie en de olie was een service van Volvo. Fantastische en de vriendelijke mécanicien had ook nog even de auto blinkend schoon gewassen en … gestofzuigd. Ik werd verlegen van deze voortreffelijke en innemende dienstverlening die ik niet overal in Frankrijk tegenkom. Super! Bedankt!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Klantvriendelijk met goede service

De reparatie snel ingepland en uitgevoerd tegen nette prijs.

Alles volgens verwachting

APK uitgevoerd in afgesproken tijdframe. Cool elektrisch fietsje om locale mobiel te blijven meegekregen.

Prima service.

Een lekkere kop koffie,terwijl mijn auto voor een service beurt in de garage staat,keurig weer schoon afgeleverd,top.

Excellente service

Uitstekend geholpen door Jeroen. En ook nog een schone auto!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Afspraak is afspraak en betrouwbaar personeel en goede service

Behulpzaam

Behulpzaam en attent

Altijd erg goed.

Uitstekend. Goede intake. Fijne plek om te wachten met goede koffie. Achteraf een goede uitleg over wat er gedaan is. Kortom een dealer met een hele goede 'vibe'.

• Reden bezoek Andere reden

Professioneel en zeer vriendelijk

Professioneel en een zeer vriendelijke jonge dame bij de balie

Wederom super geholpen

Goede service, prettige medewerkers.

• Faciliteiten wachtruimte

Gisteren bij Volvo Nieuwenhuijse geweest in Apeldoorn en geholpen door Mohammad Alkhateeb

Gisteren met mijn V70 bij Volvo Nieuwenhuijse geweest in Apeldoorn en geholpen door Mohammad Alkhateeb. Ik kwam om 16.00 uur binnen voor een software klusje maar daar kwamen de achter remschijven en blokken bij, dankzij de oplettendheid van Mohammad. Ondanks dat het einde middag was en deze klus niet op het lijstje stond hebben ze het toch gedaan voor mij. Dank je wel Mohammad voor deze opmerkzaamheid en perfect gedaan mijn complimenten !!!

Uitmuntend

Een gerenommeerd bedrijf met personeel wat oog heeft voor de klant. Je voelt je gewaardeerd zoals ze met je omgaan! Complimenten aan het hele team!

Prima geholpen

Goeie dealer

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed advies en goede service

Schurend geluid bleek na onderzoek versleten remblokken. Kon direkt verholpen worden aangezien blokken en schijven op voorraad waren in magazijn. Dus probleem was al met al vlot verholpen